Gjest Asti Skrevet 6. juni 2018 #56441 Skrevet 6. juni 2018 Siden CBE ikke mottok invitasjonen, så har hun fremdeles anledning til å si sin mening om tematikken på bloggen. Kanskje hun har lyst til å korrigere tidligere uttalelser nå når det har kommet mer kunnskap om bloggere sin påvirkning og at de bør ta med ansvar - https://imgur.com/a/vWJccZb
Keaton Skrevet 6. juni 2018 #56442 Skrevet 6. juni 2018 Elle-fest i morgen. Får se om hun unngår journalistene nå også. I dag har de hatt en travel dag på tur i skjærgården. Virker slitsomt. Godt de skal få slått ut håret i morgen, det er jo lenge siden de to gjorde det. Godt å vite. 29
Gjest Glufseguri Skrevet 6. juni 2018 #56443 Skrevet 6. juni 2018 19 minutter siden, Hattifnatten skrev: Man så jo hvordan hun reagerte da hun fikk et kritisk, uforberedt spørsmål fra en journalist! Sjølvsagt var det ho journalisten som var ugrei og teit, tenk å mase om kostbar hudpleie og sånt. Som om man skulle fått betalt for å bruke og meine noko om....eller korleis var det igjen?😂
pøbelsara Skrevet 6. juni 2018 #56444 Skrevet 6. juni 2018 8 minutter siden, Kollontaj skrev: Elle-fest i morgen. Får se om hun unngår journalistene nå også. I dag har de hatt en travel dag på tur i skjærgården. Virker slitsomt. Godt de skal få slått ut håret i morgen, det er jo lenge siden de to gjorde det. Godt å vite. Slå løs håret, faktisk. lek med språk igjen. ❤️ 13
loffen Skrevet 6. juni 2018 #56445 Skrevet 6. juni 2018 10 minutter siden, Asti skrev: Siden CBE ikke mottok invitasjonen, så har hun fremdeles anledning til å si sin mening om tematikken på bloggen. Kanskje hun har lyst til å korrigere tidligere uttalelser nå når det har kommet mer kunnskap om bloggere sin påvirkning og at de bør ta med ansvar - https://imgur.com/a/vWJccZb Den siste setningen.. 21
pøbelsara Skrevet 6. juni 2018 #56446 Skrevet 6. juni 2018 Akkurat nå, loffen skrev: Den siste setningen.. Fy fillern. Hun er nådeløs. Så slemt! 24
Mrs O'Donell Skrevet 6. juni 2018 #56448 Skrevet 6. juni 2018 (endret) Altså, angående riktig adresse og slikt, så blir brev fra departementet helt sikkert sendt via elektronisk postkasse og da får man beskjed på Mail om at det er brev og om man ikke åpner det blir det sendt til adressen som er registrert i folkeregisteret. De sender ikke brev feil, de folka der. Endret 6. juni 2018 av Mrs O'Donell 43
pøbelsara Skrevet 6. juni 2018 #56449 Skrevet 6. juni 2018 Akkurat nå, Mrs O'Donell skrev: Altså, angående riktig adresse og slikt, så blir brev fra departementet helt sikkert sendt via elektronisk post, og da får man beskjed på Mail om at det er brev eller så blir det sendt til adressen som er registrert i folkeregisteret. De sender ikke brev feil, de folka der. Nei, de gjør ikke det. Og dessuten er jo UI invitert, og de ville ikke gjort jobben sin om de ikke informerte sine toppbloggere om dette. Temmelig amatørmessig å ikke vite at det føres postjournaler i departement og direktorat. Når en statsråd inviterer, sendes det ikke ut brevduer på måfå. 46
Trude.lutt Skrevet 6. juni 2018 #56450 Skrevet 6. juni 2018 "Syke mennesker kan bli bedre pga MEG MEG MEG....." 24
SusieDerkins Skrevet 6. juni 2018 #56451 Skrevet 6. juni 2018 22 minutter siden, Mrs O'Donell skrev: Altså, angående riktig adresse og slikt, så blir brev fra departementet helt sikkert sendt via elektronisk post, og da får man beskjed på Mail om at det er brev eller så blir det sendt til adressen som er registrert i folkeregisteret. De sender ikke brev feil, de folka der. 19 minutter siden, pøbelsara skrev: Nei, de gjør ikke det. Og dessuten er jo UI invitert, og de ville ikke gjort jobben sin om de ikke informerte sine toppbloggere om dette. Temmelig amatørmessig å ikke vite at det føres postjournaler i departement og direktorat. Når en statsråd inviterer, sendes det ikke ut brevduer på måfå. word 18
Populært innlegg RompeRusk Skrevet 6. juni 2018 Populært innlegg #56452 Skrevet 6. juni 2018 "Hyggelig å høre at de har tenkt på meg". Da.. Tror jeg du har misforstått en ting eller to 53
Populært innlegg Bringebærkrem Skrevet 6. juni 2018 Populært innlegg #56453 Skrevet 6. juni 2018 Husker for en del år siden at jeg «beundret» fotballfrue. Jeg sleit en del med spiseproblematikk da, og hun var ei jeg strakk meg etter - både med tanke på kostholdsregimet og trening. Jeg har heldigvis åpnet øynene, men jeg ser tydelig at CBE henger etter. Det er livsfarlig at hun har et talerør som hun bruker til å fremme et usunt kroppsideal, med manisk trening som ser ut som tvang og ikke glede, redigering av en fra før tynn kropp og den manglende evnen til å forstå at hun påvirker unge som kanskje er på vei til å vippe over. Ansvarsfraskrivelse på sitt verste. Hun er skummel, og jeg grøsser av å tenke på at hun er mamma til to jenter. Bare det å skrive at en treningsøkt ikke teller for at pulsklokka streiker (i et av de siste innleggene) er helt absurd, og at hun i det hele tatt føler behovet for å dele den tanken er psykt. 66
Edie Skrevet 7. juni 2018 #56454 Skrevet 7. juni 2018 Ryddet for injurierende utsagn, spekulasjoner, krenkende utsagn og svar til dette. Edie, mod. 1
¤flicka¤ Skrevet 7. juni 2018 #56455 Skrevet 7. juni 2018 6 timer siden, Bringebærkrem skrev: Bare det å skrive at en treningsøkt ikke teller for at pulsklokka streiker (i et av de siste innleggene) er helt absurd, og at hun i det hele tatt føler behovet for å dele den tanken er psykt. Enig. Et slikt utsagn tyder veldig på at hensikten med treningen er å forbrenne kalorier og føre regnskap over dette. Hvis det ikke står i regnskapet så teller det ikke. Veldig farlig tankegang, og så fjernt fra treningsglede som det er mulig å komme. 38
MorUgle Skrevet 7. juni 2018 #56456 Skrevet 7. juni 2018 10 timer siden, Newroz skrev: Jeg tolker det slik, så da får de sørge for å levere det personlig neste gang så hun stiller Ellervat invitasjon blir sendt rekomandert. 4
Klaraku78 Skrevet 7. juni 2018 #56457 Skrevet 7. juni 2018 I følge instastory er CBE på løpetur, så da var det rart at jeg fikk godkjent en kommentar på bloggen, og til og med fikk et svar. Tviler på at frua løper og skriver kommentarer samtidig 🤔 37
MorUgle Skrevet 7. juni 2018 #56458 Skrevet 7. juni 2018 9 timer siden, Asti skrev: Siden CBE ikke mottok invitasjonen, så har hun fremdeles anledning til å si sin mening om tematikken på bloggen. Kanskje hun har lyst til å korrigere tidligere uttalelser nå når det har kommet mer kunnskap om bloggere sin påvirkning og at de bør ta med ansvar - https://imgur.com/a/vWJccZb Ansvarsfravikelse er noe de har brukt hele veien siden bloggstart. 15
MorUgle Skrevet 7. juni 2018 #56459 Skrevet 7. juni 2018 9 timer siden, Kollontaj skrev: Elle-fest i morgen. Får se om hun unngår journalistene nå også. I dag har de hatt en travel dag på tur i skjærgården. Virker slitsomt. Godt de skal få slått ut håret i morgen, det er jo lenge siden de to gjorde det. Godt å vite. Huff ja. Så forferdelig travelt de har det. 9
Breakeven Skrevet 7. juni 2018 #56460 Skrevet 7. juni 2018 4 minutter siden, Klaraku78 skrev: I følge instastory er CBE på løpetur, så da var det rart at jeg fikk godkjent en kommentar på bloggen, og til og med fikk et svar. Tviler på at frua løper og skriver kommentarer samtidig 🤔 Jeg skrev en kommentar for 17 min siden og fikk svar 1 min senere. Er vel LKE som sitter og koser seg i kommentarfeltet da? 36
Fremhevede innlegg