Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)

Veteranbloggeren presenterer et stivt og blankt ansikt i videoen, og jeg er usikker på hvor god reklame dette er for hennes sponsede kosmetiske sykepleier. Stadig flere toppbloggere blir stivere og stivere i masken, og man kan undre seg over hvorfor ikke klinikkene velger å realitetsorientere disse damene om at effekten bare blir pussig og foreldende. Det er svært etisk betenkelig at Norges største påvirkere innen blogging fronter kunstig "forskjønning" da de er mer enn gode nok som de er.

Endret av Ultiva
  • Liker 24
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Syns ikke hun egner seg "live" jeg. Hun bare har ikke "it". Ikke jeg heller for den saks skyld. 🙈

• Liker 34
Skrevet

Jeg er aldri innom denne bloggen, men gjorde et unntak. En ting er sikkert, frua blir aldri noen modell, bare en superklein wannabe. Dette var bare komisk og i tillegg uskarpt filmet, frua til frua har visst mistet grepet. Kanskje de har det altfor travelt, slik de fleste bloggere klager over 😂

• Liker 22
Gjest Xstrella
Skrevet
1 time siden, Sol79 skrev:

Syns ikke hun egner seg "live" jeg. Hun bare har ikke "it". Ikke jeg heller for den saks skyld. 🙈

Samme her og derfor har jeg innsikt nok til å ikke brette meg ut på nett. Det blir snakkis både negativt og positivt. Det hadde jeg ikke orket år etter år. De må jo våke over internett som en hauk for å slette negative eller konstruktive tilbakemeldinger. 

Gjest formula
Skrevet

Bare kleint, rødmer nesten litt på CBEs vegne. Både trippingen på tå, og måten hun - illustrerende nok - kaster klærne i gulvet på, er bare pinlig. Hvis hun seriøst mener at leserne får et bedre inntrykk av klærne ved å se at hun har dem på, kunne hun ha vist dem på en litt mer avslappet måte. Dette blir jo bare stivt og rart. Må da være en merkelig følelse å leke modell og gå en slags catwalk på stuegulvet hjemme, mens mannen filmer? Hadde det enda vært gjort for å ha det gøy, men nei - dette gjøres i blodig alvor. Her ligger det nok en gammel ungpikedrøm og lurer under overflaten. Kanskje på tide å legge den bort. 

Skrevet (endret)

Huff og huff! Det slengkysset og "sexy blikket" etterpå ble bare heeelt nok for meg altså :spy: Også avslutte med å si at hun ikke vet helt hvor mange hun skal sende i retur - guri land.
#orkerikke

Endret av kjarlos
  • Liker 25
Skrevet

De er så dårlige på å produsere video, og cbe er helt grusom foran kamera. Hun blir så stiv og unaturlig, man merker at dette er noe hun verken kan eller har i seg. Har sett en god del try on hauls, og selv om de har forsøkt å gjøre denne delikat feiler de helt.

• Liker 17
Skrevet
6 minutter siden, halvehimmelen skrev:

De er så dårlige på å produsere video, og cbe er helt grusom foran kamera. Hun blir så stiv og unaturlig, man merker at dette er noe hun verken kan eller har i seg. Har sett en god del try on hauls, og selv om de har forsøkt å gjøre denne delikat feiler de helt.

Så litt på video fra GC og det var usedvanlig dårlig. Blir liksom litt snodig med vidvinkel og fruas yndige piruetter blir too much. Hvordan kan et voksent par leve av det her, verden må ha blitt helt gal.... Orket ikke mer etter et par minutter.

• Liker 31
Skrevet

Hun snakker vel rart pga reguleringen. Tå-gangen er vel for å flekse muskler i beina.

• Liker 3
Gjest Kariannne
Skrevet

Ånei 🙈 Someone hand over a pillow! Den videoen var klein! Hun virker så stiv, tilgjort og usikker på den videoen. Hun fins ikke naturlig fremfor kamera. Skulle ønske hun ga litt mer faen i hvordan hun så ut og hvordan hun tok seg ut foran kamera, da hadde det blitt så mye bedre! Hun er ALT for self-consious. Hun burde slappe mer av og la det stå til. Da kunne dette blitt en veldig fin reklame for BikBok.

Skrevet (endret)

Pute-YT. Uff. Til sammenligning er Komikerfrueparet så sabla mye bedre på YT fordi de fremstår som de slapper av og virker uhøytidelige, mens cbe.no på YT fremstår som en rekke bloopers vi innimellom får se, der det går veldig galt på audition til Norske Talenter....

Dette kan cbe.no rett og slett ikke. Ingen kjemi. Ingen sjarm eller naturlighet, ingen skuespillertalent å spore heller (siden bloggeier ynder å fortelle på bloggen om sin gamle karriere, og forventninger til og glede over å kanskje delta på amatørteateret i Sarpsborg - skal finne lenke). Og LKE burde holde seg til stillbilder.

Nei, selv om jeg ikke liker Komikerfrueparet av flere grunner, så er de faktisk utrolig mye dyktigere med video.

Dokumentasjon, lenker direkte til blogginnlegg:

http://www.carolinebergeriksen.no/2018/05/03/25-rare-sporsmal/

http://www.carolinebergeriksen.no/2017/12/16/69087/

http://www.carolinebergeriksen.no/2009/05/30/om-meg/

Lenke til dokumentasjon og omtale om sangdebuten i jentegruppa Sky Heels:

https://p3.no/norges-svar-pa-spice-girls/

Endret av Cavatina
Lenker
  • Liker 11
Gjest formula
Skrevet

Hva er egentlig greia med å slenge klærne i gulvet etter å ha vist dem fram, samtidig som hun sier at hun ikke vet hvor mange hun sender i retur? Det er vel ikke sånn vi behandler klær etter å ha prøvd dem èn gang før vi sender dem tilbake? Skal sikkert se litt festlig ut, men i deres tilfelle bare understreker det hvor lite verdi et klesplagg har. Blir kanskje sånn etter mange år med skyhøyt forbruk, og der man er vant til å få klær. Jeg synes det ser ekkelt ut.

Skrevet
2 timer siden, cerruti skrev:

Hun snakker vel rart pga reguleringen. Tå-gangen er vel for å flekse muskler i beina.

Var på ferie nettopp, da var det en som tok sånn typisk turistbilde framfor et slott og hun sto på tærne! Så helt merkelig da hun hadde flate sommersandaler. Sikkert for å få lengere ben på bildet. Må være slitsomt og være så selvbevisst hele tiden.

Kanskje noe som har spredd seg på Instagram og blant bloggere og så ut til vanlig folk??? (følger ingen mote/klær blogger eller insta, så har ikke peil)

• Liker 19
Skrevet

Huff...nå var det mye drittslenging her, det holder vel nå. Var videoen virkelig så ille at det forsvarer flere sider med negative kommentarer og latterliggjøringer? Det er rett og slett trist lesing.....

• Liker 5
Skrevet

Reklame er helt innafor å diskutere. Hvilke virkemidler man bruker og hvilken målgruppe man henvender seg til. 

• Liker 17
Skrevet
1 hour ago, Linda A said:

Huff...nå var det mye drittslenging her, det holder vel nå. Var videoen virkelig så ille at det forsvarer flere sider med negative kommentarer og latterliggjøringer? Det er rett og slett trist lesing.....

Reklamen var av dårlig kvalitet. Det er det vel lov å kommentere?

• Liker 15
Skrevet
11 timer siden, Ultiva skrev:

Veteranbloggeren presenterer et stivt og blankt ansikt i videoen, og jeg er usikker på hvor god reklame dette er for hennes sponsede kosmetiske sykepleier. Stadig flere toppbloggere blir stivere og stivere i masken, og man kan undre seg over hvorfor ikke klinikkene velger å realitetsorientere disse damene om at effekten bare blir pussig og foreldende. Det er svært etisk betenkelig at Norges største påvirkere innen blogging fronter kunstig "forskjønning" da de er mer enn gode nok som de er.

Her har de lagt på et filter i tillegg til masse sminke og kosmetisk sykepleier behandling. Hun har ingen mimikk i ansiktet, alt er helt glatt. Selv dattera mi på 8 år har mer mimikk enn det CBE har i sine egenproduserte videoer. Man kan spørre seg hvorfor? Hun er misfornøyd med seg selv.

• Liker 17
Skrevet
1 time siden, Linda A skrev:

All den tid at dette er tydelig (og merket!!!) reklame er det absolutt å forsvare å kommentere mange sider. Vi er mange brukere her som har vår kvalifiserte mening, og den kan vi absolutt komme med her. 
CBE prøver å selge oss noe, og vi kan kommentere virkemidlene hun bruker, og i hvilken grad hun fremstår som troverdig som reklameobjekt. 

Så svaret er altså ja. Det kan forsvares med side opp og side ned med kommentarer. 

Og du må ikke tenke at noen latterliggjør. De kommenterer og vurderer virkemidlene i en reklame. 

• Liker 15
Skrevet
9 timer siden, formula skrev:

Bare kleint, rødmer nesten litt på CBEs vegne. Både trippingen på tå, og måten hun - illustrerende nok - kaster klærne i gulvet på, er bare pinlig. Hvis hun seriøst mener at leserne får et bedre inntrykk av klærne ved å se at hun har dem på, kunne hun ha vist dem på en litt mer avslappet måte. Dette blir jo bare stivt og rart. Må da være en merkelig følelse å leke modell og gå en slags catwalk på stuegulvet hjemme, mens mannen filmer? Hadde det enda vært gjort for å ha det gøy, men nei - dette gjøres i blodig alvor. Her ligger det nok en gammel ungpikedrøm og lurer under overflaten. Kanskje på tide å legge den bort. 

En tobarnsmor på tredve som knikser kokett og gjør en yndig piruett på tå mens hun smiler innbydende mot seerne. Iført mer rysjer enn prinsesse Diana hadde på brudekjolen sin.

Det er den første vlogen av CBE som jeg har sett i sin helhet og jeg merker at det blir lenge til neste.

• Liker 26
Skrevet
38 minutter siden, Dark Star skrev:

All den tid at dette er tydelig (og merket!!!) reklame er det absolutt å forsvare å kommentere mange sider. Vi er mange brukere her som har vår kvalifiserte mening, og den kan vi absolutt komme med her. 
CBE prøver å selge oss noe, og vi kan kommentere virkemidlene hun bruker, og i hvilken grad hun fremstår som troverdig som reklameobjekt. 

Så svaret er altså ja. Det kan forsvares med side opp og side ned med kommentarer. 

Og du må ikke tenke at noen latterliggjør. De kommenterer og vurderer virkemidlene i en reklame. 

Helt uenig, mye er latterliggjøring og veldig lite konstruktivt.....

• Liker 3
Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...