Edie Skrevet 21. juni 2018 #56941 Skrevet 21. juni 2018 (endret) Ryddet for spekulasjoner og ryktespredning. Edie, mod. Edit: Ryddet for spekulasjoner og svar til dette. Edie, mod. Endret 21. juni 2018 av Edie
BlendaSensitive Skrevet 21. juni 2018 #56942 Skrevet 21. juni 2018 Siste insta, av alle tre (søster, cbe og moren). Hva er det med å bruke for små sko? Må jo være ekstremt ubehagelig? Ingen tvil dog om hvem som har lagt ned mest tid på bildet og hvem som er fokuset. Synes dog søsteren var finest på bildet. https://www.instagram.com/carolinebergeriksenno/?hl=sv 13
Gjest Sobril Skrevet 21. juni 2018 #56943 Skrevet 21. juni 2018 7 minutter siden, BlendaSensitive skrev: Siste insta, av alle tre (søster, cbe og moren). Hva er det med å bruke for små sko? Må jo være ekstremt ubehagelig? Ingen tvil dog om hvem som har lagt ned mest tid på bildet og hvem som er fokuset. Synes dog søsteren var finest på bildet. https://www.instagram.com/carolinebergeriksenno/?hl=sv Veldig lange tær. Som selvutnevnt fashionista ville jeg satset på sko som ikke var SÅ åpne foran, samt en størrelse større 😊
Gjest formula Skrevet 21. juni 2018 #56944 Skrevet 21. juni 2018 23 minutter siden, BlendaSensitive skrev: Siste insta, av alle tre (søster, cbe og moren). Hva er det med å bruke for små sko? Må jo være ekstremt ubehagelig? Ingen tvil dog om hvem som har lagt ned mest tid på bildet og hvem som er fokuset. Synes dog søsteren var finest på bildet. https://www.instagram.com/carolinebergeriksenno/?hl=sv Jeg liker også søsterens tulleposering og hennes versjon av trutmunn! Tar ikke seg selv altfor høytidlig, og er den som ser frisk og levende ut på bildet. Her har lillesøster noe å lære. (hun ser forresten yngre ut enn CBE)
Kleenex Skrevet 21. juni 2018 #56945 Skrevet 21. juni 2018 12 timer siden, Speilvegg skrev: Disse «Good for me» er vel de samme som pusher betakaroten. Hun som er så opptatt av sunnhet vet vel at ved å ha et variert kosthold så behøves det ikke å spise dyre vitaminpiller i tillegg. Det vet nok bloggeren, men det er cash som skal inn. Det spiller ingen rolle hva det er som skal reklameres for. Vi må ikke tro at det er noe annet enn en ny historiefortelling frua suller seg inn i? 2
FruGlad Skrevet 21. juni 2018 #56946 Skrevet 21. juni 2018 55 minutter siden, formula skrev: Jeg liker også søsterens tulleposering og hennes versjon av trutmunn! Tar ikke seg selv altfor høytidlig, og er den som ser frisk og levende ut på bildet. Her har lillesøster noe å lære. (hun ser forresten yngre ut enn CBE) Enig! Hun ser flott ut 😊 Hadde forøvrig min mor kledd seg i (nærmest) en hotpants så hadde jeg dødd av flauhet. 10
Gjest Ms. Daisy Skrevet 21. juni 2018 #56947 Skrevet 21. juni 2018 12 minutter siden, FruGlad skrev: Enig! Hun ser flott ut 😊 Hadde forøvrig min mor kledd seg i (nærmest) en hotpants så hadde jeg dødd av flauhet. Hotpants - måtte inn og se - men hallo dama går i løs shorts. Synes da hun ser fab ut - seriøst!. Da blir du lett flau da.
Rubella Skrevet 21. juni 2018 #56948 Skrevet 21. juni 2018 Gurimalla så pen søsteren hennes er! Hun gløder! 28
Liver Skrevet 21. juni 2018 #56949 Skrevet 21. juni 2018 19 minutter siden, Rubella skrev: Gurimalla så pen søsteren hennes er! Hun gløder! Er så sjalu på håret til søsteren. For, wow, snakk om drømme manke. 14
Morgan Le Fay Skrevet 21. juni 2018 #56951 Skrevet 21. juni 2018 Jeg prøver nå for tredje gang. Etter min mening virker man ikke særlig intelligent når man som voksen snakker sakte og tydelig med babystemme og hodet på skakke, samtidig som man skyver fram xxx pupper og tripper rundt på tå. Jeg tror man ville fått alvorlige problemer med å gli inn i et normalt arbeidsliv. Min mening bare altså. 44
Gjest orfeus Skrevet 21. juni 2018 #56952 Skrevet 21. juni 2018 5 minutter siden, Morgan Le Fay skrev: Jeg prøver nå for tredje gang. Etter min mening virker man ikke særlig intelligent når man som voksen snakker sakte og tydelig med babystemme og hodet på skakke, samtidig som man skyver fram xxx pupper og tripper rundt på tå. Jeg tror man ville fått alvorlige problemer med å gli inn i et normalt arbeidsliv. Min mening bare altså. Helt enig. Det er noe mange rosabloggere gjør, og som får meg til å tro de mangler noe. Og slenger de i tillegg på selfier hvor de stirrer forelsket inn i mobilen og lager kyssetrut til seg selv, har de i alle fall overbevist meg 🙄 Legg til dårlig norsk og hjelpeløs engelsk, så er bildet komplett.
Korsihalsen Skrevet 21. juni 2018 #56953 Skrevet 21. juni 2018 15 timer siden, eksiltronder skrev: Jeg valgte å ikke bruke tid og energi på dette spørsmålet, da det har blitt diskutert opp og i mente av langt dyktigere folk i denne tråden tidligere. Foreslår å lese seg opp før man "krever" svar. Har lest hele. Ikke sett noe godt svar til det enda.
Keaton Skrevet 21. juni 2018 #56954 Skrevet 21. juni 2018 (endret) Dersom ikke alkohol er koblet direkte til et reklameinnlegg, kan de vise alkohol. Spiller ingen rolle at bedriften er en reklameblogg (kanskje lovverket henger litt etter?). Av og til har det vært alkohol i innlegg med dingser/klær/hva har du som rett før eller rett etter har blitt merket som reklame. Der har vi en gråsone som bloggere kan utnytte. Endret 21. juni 2018 av Kollontaj 7
Ultiva Skrevet 21. juni 2018 Forfatter #56955 Skrevet 21. juni 2018 (endret) 1 time siden, Kollontaj skrev: Dersom ikke alkohol er koblet direkte til er reklameinnlegg, kan de vise alkohol. Spiller ingen rolle at bedriften er en reklameblogg (kanskje lovverket henger litt etter?). Av og til har det vært alkohol i innlegg med dingser/klær/hva har du som rett før eller rett etter har blitt merket som reklame. Der har vi en gråsone som bloggere kan utnytte. Signerer denne. Reklamebedriften ble refset av Helsedirektoratet for brudd på alkoholreklameloven for tredje (!) gang i fjor: https://www.vg.no/rampelys/i/bV7Gq/caroline-berg-eriksen-broet-alkoholreklameloven-igjen Bedriften har imidlertid lov til å vise alkohol i innlegg uten reklame (selv om bedriftens formål jamfør Brønnøysundregisteret ER å selge reklame): https://w2.brreg.no/enhet/sok/detalj.jsp?orgnr=913868684 Men som @Kollontaj skriver over, så vet bedriften å utnytte seg av gråsoner, hvor produktene som dukker opp nylig har blitt, eller skal, reklameres for. Jeg har også observert alkohol i bakgrunnen av en nylig videoreklame som bedriften gjorde for Bik Bok, men har innsett at Helsedirektoratet ser ut til å være på bedriftenes side - altså at de ikke bryr seg om at forbrukerne blir lurt. Jeg har selv tipset Helsedirektoratet om flere lovbrudd det siste året, men man blir ikke lenger hørt (dersom man er forbruker, altså). Endret 21. juni 2018 av Ultiva 15
Gjest orfeus Skrevet 21. juni 2018 #56956 Skrevet 21. juni 2018 Når de har annonser for abonnementer, må ikke dette opplyses i «annonsen»/innlegget? Tenker på diverse piller, etc.
Rubella Skrevet 21. juni 2018 #56957 Skrevet 21. juni 2018 2 timer siden, Morgan Le Fay skrev: Jeg prøver nå for tredje gang. Etter min mening virker man ikke særlig intelligent når man som voksen snakker sakte og tydelig med babystemme og hodet på skakke, samtidig som man skyver fram xxx pupper og tripper rundt på tå. Jeg tror man ville fått alvorlige problemer med å gli inn i et normalt arbeidsliv. Min mening bare altså. Hvorfor blir dette sletta gang på gang? Det er jo fakta. 18
Gjest Speilvegg Skrevet 21. juni 2018 #56958 Skrevet 21. juni 2018 9 timer siden, Kleenex skrev: Det vet nok bloggeren, men det er cash som skal inn. Det spiller ingen rolle hva det er som skal reklameres for. Vi må ikke tro at det er noe annet enn en ny historiefortelling frua suller seg inn i? Ja, jeg tenker de har sunket lavt når de reklamerer for «Good for me». Bunnen nås hvis hun begynner å reklamere for Betakaroten.
På besøk Skrevet 22. juni 2018 #56959 Skrevet 22. juni 2018 Så fint at hun i den å så hektiske hverdagen har tid til et døgn på spa midt i uka. Det sklir jo rett inn i den travle småbarnstilværelsesillusjonen hun prøver å skape... 28
Medici Skrevet 22. juni 2018 #56960 Skrevet 22. juni 2018 Et lite apropos til bruk-og-kast-mentaliteten og kjøpemanien der i huset https://www.economist.com/business/2017/04/08/looking-good-can-be-extremely-bad-for-the-planet?fsrc=scn/fb/te/bl/ed/ 8
Fremhevede innlegg