Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
1 minutt siden, Bakepulver skrev:

Men hun skriver ikke gratis. Argumentet ditt er derfor ikke relevant!

Det er gratis for oss, så jo. Hun tjener penger på bloggen, men det er ikke vi lesere som betaler. Det er de med reklame bannere og samarbeids parnere, men ikke noe vi betaler og dermed skriver hun gratis for oss. Hun har da heller ikke reklame eller annonser daglig, bannere er der men det styrer jo ikke CBE heller da. Så din kommentar er nå heller ikke relevant. Her var det snakk om at de var misfornøyd med håndtverkere som de har betakt penger for, så trenger vel ikke trekke sammenligning til CBE og boggen fordi vi betaler ikke uansett hvordan det vris og vrenges på

Videoannonse
Annonse
Skrevet
53 minutter siden, virkelig skrev:

For oss lesere så er bloggen gratis og frivillig. Og skulle ikke CBE levere det de forventer og avtaler så blir det mellom henne og samarbies parnere, ikke oss som lesere. Det er forskjell. Jeg kan ikke klage til CBE om jeg finner innlegg lite interessante eller bra nok, kan komme med synspunker, men har en ting å gjøre om jeg ikke er fornøyd. Slutte å lese . Du ser vel forskjellen på å klage på en håndtverker som hun betaler x antall tusen for å få utført, fremfor oss som leser bloggen gratis ? 

Dere fans burde lære dere å være med kritisk til hva bloggeren skriver på Internett! «Dere» hører mer på en kunnskapsløs blogger enn leger ( intimspray) og helsedirektoratet ol som har tatt bloggeren og hennes make i flere lovvbrudd!

Lovverket er temmelig klar på dette med merking av reklame, men «dere» hører mer på en blogger enn hva lovverket tilsier. 

Er ikke det litt flaut? 

• Liker 9
Skrevet
1 minutt siden, virkelig skrev:

Det er gratis for oss, så jo. Hun tjener penger på bloggen, men det er ikke vi lesere som betaler. Det er de med reklame bannere og samarbeids parnere, men ikke noe vi betaler og dermed skriver hun gratis for oss. Hun har da heller ikke reklame eller annonser daglig, bannere er der men det styrer jo ikke CBE heller da. Så din kommentar er nå heller ikke relevant. Her var det snakk om at de var misfornøyd med håndtverkere som de har betakt penger for, så trenger vel ikke trekke sammenligning til CBE og boggen fordi vi betaler ikke uansett hvordan det vris og vrenges på

Det er ikke relevant om det er gratis for deg da hun tjener penger på å blogge! Med det følger det et ansvar som CBE AS per dags dato ikke evner å forholde seg til! 

• Liker 9
Skrevet

hun lever av leserne, hun selger leserne, hun lurer leserne, hun utnytter leserne og hun manipulerer leserne. Personlig foretrekker jeg å betale penger, fremfor å bli behandlet på den måten.

Selvfølgelig kan leserne sette krav til CBE. Uten dem er hun ingenting. Og håndverkeren? Uten kunder er han ingenting,

Same same.

• Liker 25
Skrevet
9 minutter siden, Bakepulver skrev:

Du glemte alle hjertene ❤️❤️❤️❤️

Unnskyld! :daane: :hjerte::hjerte: 

• Liker 3
Skrevet
2 minutter siden, MissLucy skrev:

hun lever av leserne, hun selger leserne, hun lurer leserne, hun utnytter leserne og hun manipulerer leserne. Personlig foretrekker jeg å betale penger, fremfor å bli behandlet på den måten.

Selvfølgelig kan leserne sette krav til CBE. Uten dem er hun ingenting. Og håndverkeren? Uten kunder er han ingenting,

Same same.

Det er ikke det . Det vet du, det vet jeg. Men dette er igjen to saker som ikke kan sammenlignes. Prøv ta av deg de negative lupe brillene som omhandler alt CBE sier og gjør så ser du dette. Har ikke noe med lesere å gjøre, det var snakk om at omtrent ikke kunne klage på en jobb hun har betalt for å få utført, så blir ikke det samme som at hun lurer leserne . Men ikke noe mer å ha bruker debatt om.. Blir kakle kakle koko dette

• Liker 1
Skrevet
2 minutter siden, mikrobe skrev:

Unnskyld! :daane: :hjerte::hjerte: 

:raven:

😂

• Liker 2
Skrevet

Med to hunder, to unger og to voksne, så hadde jeg ikke valgt oljet/beiset golv i det hele tatt. Finnes knapt noe mer ømtålig.

Finnes dog produkter som er mer slitesterk, men de er mer som lakk.

• Liker 12
Skrevet
6 minutter siden, MissLucy skrev:

Same same.

Forretninger er forretninger ( hørtes ikke så bra ut på norsk) 

• Liker 3
Skrevet
4 minutter siden, virkelig skrev:

Det er ikke det . Det vet du, det vet jeg. Men dette er igjen to saker som ikke kan sammenlignes. Prøv ta av deg de negative lupe brillene som omhandler alt CBE sier og gjør så ser du dette. Har ikke noe med lesere å gjøre, det var snakk om at omtrent ikke kunne klage på en jobb hun har betalt for å få utført, så blir ikke det samme som at hun lurer leserne . Men ikke noe mer å ha bruker debatt om.. Blir kakle kakle koko dette

Jeg driver IKKE med brukerdebatt her. Snakk for deg selv.

Og når det gjelder rådet ditt om å ta av "negative lupe briller", så er det et utrolig dårlig råd. Det er viktig å være kritisk og ikke naiv i møte med content marketing, og jeg jobber hardt for å lære min barn å ha på kritiske briller når de forholder seg til sosiale media.

• Liker 19
Skrevet
1 minutt siden, MissLucy skrev:

jeg sier ikke at hun ikke kan klage på jobben. Selvfølgelig kan hun det.

Jeg pekte bare på dobbeltmoralen hun viser når HUN kan klage på en jobb på Norges mest leste blogg uten å ofre en tanke på hvordan det føles for de menneskene hun snakker om som må lese at de har gjort en dårlig jobb, mens hun selv legger seg i fosterstilling og skriver tårekvalte innlegg når folk sier noe negativt om næringsvirksomheten hun bedriver. Glasshus. Dobbeltmoral. Egne regler.

Blir det samme som å tenke på hva CBE må føle når hun leser alt det negative som skrives om henne. Men igjen det teller ikke siden det er CBE ? Det er også dobbelt moral. Bortsett fra at her nevnes CBE og det gjør ikke firmaet hun skriver om. OG jeg har vondt for å tro at disse håndtverkerne er noen "rosa blogg lesere" . Hadde vært helt annerledes om hun skrev navn og hun var også fin til å nevne navnet på dem det ikke gjaldt slik at det ikke skulle komme misforståelser

Skrevet (endret)

Blir det samme som å tenke på hva CBE må føle når hun leser alt det negative som skrives om henne. Men igjen det teller ikke siden det er CBE ? Det er også dobbelt moral. 

jeg har ikke ord for å beskrive hvor langt over hodet ditt poenget mitt gikk.

Mindblowing.

Endret av MissLucy
  • Liker 42
Skrevet

Hele oppussingen av det huset har vært et sammensurium av spons. reklame og hastverk. Jeg sitter igjen med et inntrykk av at de fikk alt betalt mot å vise det på bloggen og skjønner derfor ikke hva hun klager etter. Nå er hun bare ute etter mer. Dette er helhetsinntrykket mange sitter igjen med. Hun har ingen troverdighet. 

• Liker 15
Skrevet
12 minutter siden, virkelig skrev:

Blir det samme som å tenke på hva CBE må føle når hun leser alt det negative som skrives om henne. Men igjen det teller ikke siden det er CBE ? Det er også dobbelt moral. Bortsett fra at her nevnes CBE og det gjør ikke firmaet hun skriver om. OG jeg har vondt for å tro at disse håndtverkerne er noen "rosa blogg lesere" . Hadde vært helt annerledes om hun skrev navn og hun var også fin til å nevne navnet på dem det ikke gjaldt slik at det ikke skulle komme misforståelser

Jeg gjentar meg selv; 

Dere fans burde lære dere å være med kritisk til hva bloggeren skriver på Internett! «Dere» hører mer på en kunnskapsløs blogger enn leger ( intimspray) og helsedirektoratet ol som har tatt bloggeren og hennes make i flere lovvbrudd!

Lovverket er temmelig klar på dette med merking av reklame, men «dere» hører mer på en blogger enn hva lovverket tilsier. 

Er det ikke flaut??

• Liker 14
Skrevet
Akkurat nå, Bakepulver skrev:

Jeg gjentar meg selv; 

Er det ikke flaut??

Det var da vitterlig ikke dette vi snakket om her, hold deg til det du, og jeg er ikke "fans" , Men heller fan enn hater og misunnelig

• Liker 1
Skrevet (endret)

2 minutter siden, virkelig skrev:

Det var da vitterlig ikke dette vi snakket om her, hold deg til det du, og jeg er ikke "fans" , Men heller fan enn hater og misunnelig

Hater og misunnelig er du helt sikker selv. Du hater oss som mener noe annet enn deg, og er misunnelig på oss som forstår mer. Bombesikkert. Det finnes ingen annen forklaring på dine innlegg.

:ironi:

Endret av MissLucy
  • Liker 30
Gjest Zeitgeist
Skrevet
28 minutter siden, virkelig skrev:

Og hva tror du skjer når leserne forsvinner? Da forsvinner også oppdragsgiverne. Oppdragsgiverne betaler CBE for å forfatte reklametekster/presentere et produkt eller en tjeneste som igjen skal vekke et eller annet kunstig behov hos leserne og få de til å kjøpe produktet/tjenesten. 

Bloggen er ved første øyekast gratis - men i dét øyeblikket du kjøper et produkt eller en tjeneste som er vist på bloggen, så er den faktisk ikke gratis lengre. Du betaler for noe du har sett på bloggen. 

Skrevet
1 minutt siden, Lafemmemauvaise skrev:

Og hva tror du skjer når leserne forsvinner? Da forsvinner også oppdragsgiverne. Oppdragsgiverne betaler CBE for å forfatte reklametekster/presentere et produkt eller en tjeneste som igjen skal vekke et eller annet kunstig behov hos leserne og få de til å kjøpe produktet/tjenesten. 

Bloggen er ved første øyekast gratis - men i dét øyeblikket du kjøper et produkt eller en tjeneste som er vist på bloggen, så er den faktisk ikke gratis lengre. Du betaler for noe du har sett på bloggen. 

Bloggen er fortsatt gratis å lese, det å kjøpe en produkt eller tjeneste vist eller omtalt på bloggen er helt frivillig og opp til hver enkelt. 

• Liker 1
Skrevet
Akkurat nå, virkelig skrev:

Bloggen er fortsatt gratis å lese, det å kjøpe en produkt eller tjeneste vist eller omtalt på bloggen er helt frivillig og opp til hver enkelt. 

det betyr ikke at folk ikke har lov til å klage

• Liker 4
Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...