Sandin Skrevet 7. mars 2018 #52101 Skrevet 7. mars 2018 Jeg skjønner faktisk meget godt at hun er misfornøyd med det (garantert) dyre gulvet. Om det er rette fora å ta det er en annen sak. Hun kunne jo kanskje forsøkt å klage det inn til Forbrukertilsynet? 10
Gjest Speilvegg Skrevet 7. mars 2018 #52102 Skrevet 7. mars 2018 (endret) 3 timer siden, MissLucy skrev: jeg merker meg med stor interesse at fru Eriksen synes det er helt greit å klage offentlig på næringsdrivende som ikke gjør jobben sin skikkelig. Er hun ikke redd for at de skal ta det personlig og legge seg i fosterstilling? Er det sant? Ja, ja . Endret 7. mars 2018 av Speilvegg
virkelig Skrevet 7. mars 2018 #52103 Skrevet 7. mars 2018 15 minutter siden, decker skrev: Nettopp. Stein i glashus og den greia der. De fleste som har håndtverkere vil vel ha jobben gjort skikkelig , eller hva ? Er det bare CBE som ikke kan klage på dette ? Den jobben de har fått utfært koster en god del penger . 4
decker Skrevet 7. mars 2018 #52104 Skrevet 7. mars 2018 Akkurat nå, virkelig skrev: De fleste som har håndtverkere vil vel ha jobben gjort skikkelig , eller hva ? Er det bare CBE som ikke kan klage på dette ? Den jobben de har fått utfært koster en god del penger . Poenget seilte rett over hovudet her, ser eg. 32
virkelig Skrevet 7. mars 2018 #52105 Skrevet 7. mars 2018 Akkurat nå, decker skrev: Poenget seilte rett over hovudet her, ser eg. skjønte veldig godt hva du mente. Vi leser bloggen gratis , ikke noe vi må oppsøke eller betale for, stor forskjell.
decker Skrevet 7. mars 2018 #52106 Skrevet 7. mars 2018 1 minutt siden, virkelig skrev: skjønte veldig godt hva du mente. Vi leser bloggen gratis , ikke noe vi må oppsøke eller betale for, stor forskjell. Nope, du forstår heilt tydeleg ikkje kva eg meinte. Hint: las du innlegget eg siterte? 14
virkelig Skrevet 7. mars 2018 #52107 Skrevet 7. mars 2018 Akkurat nå, decker skrev: Nope, du forstår heilt tydeleg ikkje kva eg meinte. Hint: las du innlegget eg siterte? Og da var det plutselig ikke bokmål 1
Surikatt Skrevet 7. mars 2018 #52108 Skrevet 7. mars 2018 9 minutter siden, Sandin skrev: Jeg skjønner faktisk meget godt at hun er misfornøyd med det (garantert) dyre gulvet. Om det er rette fora å ta det er en annen sak. Hun kunne jo kanskje forsøkt å klage det inn til Forbrukertilsynet? Nå har ikke jeg lest innlegget, men har man barn må man kanskje regne med noen riper og på mørke gulv synes det lettere enn lyse gulv. 4
decker Skrevet 7. mars 2018 #52109 Skrevet 7. mars 2018 2 minutter siden, virkelig skrev: Og da var det plutselig ikke bokmål Eg skriv aldri bokmål. 7
SusieDerkins Skrevet 7. mars 2018 #52111 Skrevet 7. mars 2018 8 minutter siden, virkelig skrev: skjønte veldig godt hva du mente. Vi leser bloggen gratis , ikke noe vi må oppsøke eller betale for, stor forskjell. som lesere er det vi som er produktet CBE selger til annonsørene. Det er ikke gratis. 12
virkelig Skrevet 7. mars 2018 #52112 Skrevet 7. mars 2018 5 minutter siden, MissLucy skrev: som lesere er det vi som er produktet CBE selger til annonsørene. Det er ikke gratis. For oss lesere så er bloggen gratis og frivillig. Og skulle ikke CBE levere det de forventer og avtaler så blir det mellom henne og samarbies parnere, ikke oss som lesere. Det er forskjell. Jeg kan ikke klage til CBE om jeg finner innlegg lite interessante eller bra nok, kan komme med synspunker, men har en ting å gjøre om jeg ikke er fornøyd. Slutte å lese . Du ser vel forskjellen på å klage på en håndtverker som hun betaler x antall tusen for å få utført, fremfor oss som leser bloggen gratis ? 1
Surikatt Skrevet 7. mars 2018 #52113 Skrevet 7. mars 2018 Dette betyr bare en ting: hun fisker etter spons. Kanskje badet og var hastverksarbeid og de ikke er fornøyde. Med dette innlegget kan hun jo få helt nytt bad gratis. 13
Sandin Skrevet 7. mars 2018 #52114 Skrevet 7. mars 2018 40 minutter siden, Surikatt skrev: Nå har ikke jeg lest innlegget, men har man barn må man kanskje regne med noen riper og på mørke gulv synes det lettere enn lyse gulv. Jeg har lest det, og mener at man kan forvente seg noe bedre enn dette, barn eller ei. 3
Surikatt Skrevet 7. mars 2018 #52115 Skrevet 7. mars 2018 33 minutter siden, virkelig skrev: For oss lesere så er bloggen gratis og frivillig. Og skulle ikke CBE levere det de forventer og avtaler så blir det mellom henne og samarbies parnere, ikke oss som lesere. Det er forskjell. Jeg kan ikke klage til CBE om jeg finner innlegg lite interessante eller bra nok, kan komme med synspunker, men har en ting å gjøre om jeg ikke er fornøyd. Slutte å lese . Du ser vel forskjellen på å klage på en håndtverker som hun betaler x antall tusen for å få utført, fremfor oss som leser bloggen gratis ? Det er mye som er frivillig i denne verden men det betyr likevel ikke at om jeg ikke liker skjult reklame så er det bare å la være å lese. Det er derfor det finnes lover og regler. 11
Gjest Hold the door Skrevet 7. mars 2018 #52116 Skrevet 7. mars 2018 (endret) - Endret 9. juni 2018 av Hold the door
Mrs O'Donell Skrevet 7. mars 2018 #52117 Skrevet 7. mars 2018 For en tragedie det huset har blitt. Selvsagt skal man forvente at håndtverkerene skal gjøre godt nok arbeid, og de gulvene skal ikke se sånn ut etter ett år. MEN de må faktisk ta en del av ansvaret selv. Å forvente at en sånn omfattende renovering skal være gjort på noen få mnd er jo det glade vannvidd! De flyttet jo rundt som rene nomadene i månedsvis og det ble selvsagt meldt til håndverkerene at de jobbet under tidspress. På mindre enn ett år har de malt om 2-3 rom, de prøver å tapetsere et helt nyoppusset rom, de har byttet ene baderomsinnredningen og skiftet benkeplate på kjøkken. Og nå er gulvene en katastrofe. De skal selvsagt holde bedre enn bildet viser, men å forvente at man kan slippe en leke i gulvet uten å få merke i et så mørkt gikk er dessverre naivt. Det er trist at de måtte lære dette på den harde måten. 11
Bakepulver Skrevet 7. mars 2018 #52118 Skrevet 7. mars 2018 1 time siden, mikrobe skrev: Hun er bare misunnelig. Stå på, næringsdrivende, ikke la hateren i Sarpsborg vinne! Du glemte alle hjertene ❤️❤️❤️❤️ 5
SusieDerkins Skrevet 7. mars 2018 #52119 Skrevet 7. mars 2018 52 minutter siden, virkelig skrev: For oss lesere så er bloggen gratis og frivillig. Og skulle ikke CBE levere det de forventer og avtaler så blir det mellom henne og samarbies parnere, ikke oss som lesere. Det er forskjell. Jeg kan ikke klage til CBE om jeg finner innlegg lite interessante eller bra nok, kan komme med synspunker, men har en ting å gjøre om jeg ikke er fornøyd. Slutte å lese . Du ser vel forskjellen på å klage på en håndtverker som hun betaler x antall tusen for å få utført, fremfor oss som leser bloggen gratis ? nei 5
Bakepulver Skrevet 7. mars 2018 #52120 Skrevet 7. mars 2018 1 time siden, virkelig skrev: skjønte veldig godt hva du mente. Vi leser bloggen gratis , ikke noe vi må oppsøke eller betale for, stor forskjell. Men hun skriver ikke gratis. Argumentet ditt er derfor ikke relevant! 7
Fremhevede innlegg