Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
40 minutter siden, Cissacissa skrev:

Er det noen som har bestilt innsyn i disse dokumentene?

Jeg har. :) 

32 minutter siden, formula skrev:

Må være dette CBE mener når hun skryter av at han har så mange jern i ilden:fnise:

Han har også bedt om innsyn i brevene FO sendte til de 19 andre influencerne (https://imgur.com/a/rj4S9), så han har litt å holde på med...

Videoannonse
Annonse
Skrevet
4 minutter siden, Asti skrev:

Jeg har. :) 

Han har også bedt om innsyn i brevene FO sendte til de 19 andre influencerne (https://imgur.com/a/rj4S9), så han har litt å holde på med...

Når vi vet at det brukes flere uker på å lese oversatte forskningsartikler på...var det 160 sider?  :Nikke:

• Liker 12
Skrevet
1 time siden, Ultiva skrev:

Hun er ikke mye bedre hva gjelder alkoholreklameloven. Hele tre ganger har hun blitt tatt i brudd på denne loven og mottatt refs fra Helsedirektoratet:

https://www.nrk.no/ostfold/_fotballfrue_-brot-loven-om-alkoholreklame-1.13582789

CBE har også fått refs fra Legemiddelverket:

http://m.side2.no/underholdning/bloggere-far-refs-for-a-anbefale-omstridt-prevensjon/3422805056.html

Legerådet for Etikk:

https://www.nrk.no/kultur/radet-for-legeetikk-raser-mot-_fotballfrue_-1.12146400

Og ikke minst fra Aftenpostens kulturredaktør Sarah Sørheim:

https://www.aftenposten.no/kultur/i/K5O2o/Kommentar-Caroline-Berg-Eriksen-bruker-sin-egen-datter-som-annonse-Det-er-kanskje-lov_-men-ikke-greit--Sarah-Sorheim

... Og det bare fortsetter og fortsetter. For en arv å etterlate seg. Millionene er tjent på etiske betenkeligheter, direkte lovbrudd, ekstremmaterialisme og kvinners kroppslige usikkerhet. Og det verste er jo at de er stolte av det.

Enig. Trist at penga rår når man kaster blår.

(Beklager rimingen, det var ikke meningen egentlig)

• Liker 10
Skrevet

.. og igjen er ryggene til pikene brukt som rekvisitt i dagens innlegg.

• Liker 13
Gjest formula
Skrevet
5 minutter siden, LilleSnupp skrev:

.. og igjen er ryggene til pikene brukt som rekvisitt i dagens innlegg.

CBE elsker skryt. Og skryt av datterens hår er også skryt, så hun klarer ikke å la være. Kvalmt rett og slett.

Skrevet
8 minutter siden, formula skrev:

CBE elsker skryt. Og skryt av datterens hår er også skryt, så hun klarer ikke å la være. Kvalmt rett og slett.

Trist at det bidras til et rollemønster der skjønnhet og perfeksjon verdsettes mer enn verdier og egenskaper. Flinkest i utseende, liksom :sukk:

• Liker 18
Skrevet
1 time siden, pelikanen skrev:

Må du gå inn på bloggen? Du er med på å opprettholde denne galskapen. Men det er nysgjerrigheten som pirrer folk? Om folk gir blaffen...kanskje .....

Jeg er aldri inne på bloggen hennes. Det er kanskje mer enn to år siden jeg ga henne et frivillig klikk og det blir nok lenge til neste gang også. Nettopp fordi jeg ikke vil bedras og ikke vil bidra til at barna hennes blir (mis-) brukt i blogg- og reklamesammenheng.

Jeg var uheldig og klikket på en link som dessverre førte til bloggen hennes for en tid tilbake og det korte besøket fristet ikke til gjentagelse. 

• Liker 12
Skrevet
1 minutt siden, Cavatina skrev:

Trist at det bidras til et rollemønster der skjønnhet og perfeksjon verdsettes mer enn verdier og egenskaper. Flinkest i utseende, liksom :sukk:

Det var vel det som var grunnen til at hun valgte å vise fram den eldste datteren, etter først å ha bedyret at hun ikke ville eksponere henne på bloggen. Noen hadde visst spekulert i om grunnen kunne være at datteren kanskje ikke var så pen. Det ble for hardt å svelge for frua så dermed var det fram med fotoapparatet og slutt på privatlivet. 

Gjest formula
Skrevet
20 minutter siden, LilleSnupp skrev:

Ikke et snev av julestemning å hente. 

Jeg fikke heller ikke julestemning av dette. Ei heller av snap, der begge barna intetanende filmes og hun selv gjør sexy trut mot kamera, iført julegenser.

Skrevet

Det er anstrengt, kunstig og kommersielt så det holder. Ny plan, CBE, dette blir for dumt. 

• Liker 33
Skrevet

Ser dere hvor merkelig og rar hun ser ut på de bildene med eldste jentungen? Hun poserer som bare rakkeren, og fokuserer mye mer på å.være kameravennelig enn barnevennlig. Det er litt sånn "mamma er glad i deg, smile pent nå og ikke komme for nær mammas sminke, åååå som vi koser oss". Har aldri sett et bilde som utstråler naturlig varme, fokus mellom mor og barn, den absolutte rørende nærheten, om dere skjønner. De er bare en rekvisitt i CBE sitt perfect picture. Jeg fatter ikke hvordan fansen kan føle seg som venninner med henne, hun holder alt og alle på en armlengdes avstand, ser ikke noe oppriktig nærhet mellom henne og mannen heller for å være ærlig. Så hvis der er slike ting hun vil formidle med den perfekte verden sin så har hun det. Kald plastikk og glansbilder. 

• Liker 43
Skrevet
20 minutter siden, formula skrev:

Jeg fikke heller ikke julestemning av dette. Ei heller av snap, der begge barna intetanende filmes og hun selv gjør sexy trut mot kamera, iført julegenser.

Jeg har ikke sett det selv da jeg sluttet å klikke meg inn på  bloggen hennes for 16 måneder siden, men det jeg leser her virker bare trist. De lever i sin egen boble og tror det er normalen.

• Liker 10
Skrevet

Tråden er ryddet for spekulasjon.

Papirfly, mod.

Skrevet

Blogger liker å blande sammen sexyhet og barn, sykt kvalmt.

• Liker 21
Gjest Xstrella
Skrevet

Så glad jeg aldri leser den bloggen. Forstår ikke folk klikker seg inn. Det jeg leser her er bare trist. For en barndom på utstilling. Sykt de får betalt for dette. 

Skrevet
23 minutter siden, Xstrella skrev:

Så glad jeg aldri leser den bloggen. Forstår ikke folk klikker seg inn. Det jeg leser her er bare trist. For en barndom på utstilling. Sykt de får betalt for dette. 

Dette er jeg virkelig enig i , penger inn på konto går foran alt.

• Liker 4
Skrevet

Ingen innsamlingsaksjon gjennom en julekalender i år? Ble for slitsomt å gjøre ting man ikke tjente seg søkkrik på kanskje.

• Liker 7
Skrevet
1 minutt siden, Sandin skrev:

Ingen innsamlingsaksjon gjennom en julekalender i år? Ble for slitsomt å gjøre ting man ikke tjente seg søkkrik på kanskje.

De tjente veldig godt på det. Cirka en normal årslønn. Rundt 550 000. Overskuddet var mer, noe over 700 000, men 145 000 ble gitt til veldedig formål dvs 20 % av overskuddet. 

• Liker 11
Skrevet
4 minutter siden, Kollontaj skrev:

De tjente veldig godt på det. Cirka en normal årslønn. Rundt 550 000. Overskuddet var mer, noe over 700 000, men 145 000 ble gitt til veldedig formål dvs 20 % av overskuddet. 

Så.. de hanka inn 550 000, og av 700 000 så gikk bare 145000 til veldedighet, hvor ble resten av de 700.000 av?

• Liker 5
Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...