Gjest Xstrella Skrevet 30. november 2017 #44721 Skrevet 30. november 2017 3 minutter siden, Cocosa skrev: I mitt hode er liksom en voksende magen selve symbolet på en graviditet 😂 Ja jeg digget magen min jeg. Og min ble stor, men gikk ned alle kiloene etterpå. Verken trente eller spiste særlig sunt, men amming og travelheten ved å bli mor gjorde sitt. Hadde ikke sixcpack som frua altså, og det er helt greit. Frua har 8 timer daglig til sminke, frisør, negler og spa. Likevel klager hun på at hun gjør dette for lite 😲 Mulig fisking etter mer spons nå...
Populært innlegg Ultiva Skrevet 30. november 2017 Forfatter Populært innlegg #44722 Skrevet 30. november 2017 21 minutter siden, Emilie112 skrev: "Hvor deilig er det ikke å faktisk ta seg tid til velvære i en hektisk hverdag? Dette er noe jeg er altfor dårlig på å prioritere selv" sitat fra bloggen i dag. Jeg lurer egentlig på hvor lat hun mener generasjonene hennes kan få være om samfunnet skal gå rund og videre? Skulle vi alle ha behov for like mye pauser fra hverdagen hadde ikke samfunnet akkurat vært produktivt. Bloggen bør komme seg ned på jorda og heller gjøre noe for samfunnet i stedet for å applaudere for latskap. Jobben hennes er jo å leve et luksusliv. Med personlig trener om morgenene, fast sponset frisør/stylist og fast sponset manikyr- og vippesalong. Hun får betalt for å motta dyre produkter som møbler, sko, barne- og dameklær hver eneste uke mot å vise dem frem på bloggen. Hun lever livet i en svær, nyoppusset villa med sponset vaskehjelp og sover ofte på hotellsuiter i fbm jobben. Hun har en ektemann som jobber for henne på heltid (minus to kvelder i uka med fotballtrening) og foreldrene er oppofrende naboer som stiller som barnevakt flere ganger hver eneste måned. Hun har beskjedne 40 timers arbeidsuker mot en årslønn på vanvittige 2-3 millioner kroner. CBE er vel et av de mest privilegerte menneskene i hele Norge. Å påstå at hun "unner seg altfor lite i hverdagen" blir bare komisk. 67
Gjest formula Skrevet 30. november 2017 #44723 Skrevet 30. november 2017 (endret) Nok et innlegg som seiler opp i klassen merkelig språk: -Hvor deilig er det ikke å faktisk ta seg tid til velvære i en hektisk hverdag? -Poenget mitt er: velvære er viktig i en hektisk hverdag -...vil falle i smak hos veldig mange der ute som er travelt opptatt med en hektisk hverdag Kjære CBE, det må da kunne gå an å variere språket litt mer enn dette? I en rimelig kort bloggpost må altså "hektisk hverdag" brukes hele tre ganger. Med journalistutdanningen i ryggen burde du klare bedre enn som så. Attpåtil er dette innlegget reklame som du får betalt for, så hva med å legge litt mer jobb i språket? Selv om det krever litt mer tid. (Du har sikkert en hektisk hverdag) Endret 30. november 2017 av formula
Gjest Zeitgeist Skrevet 30. november 2017 #44724 Skrevet 30. november 2017 14 minutter siden, formula skrev: Nok et innlegg som seiler opp i klassen merkelig språk: -Hvor deilig er det ikke å faktisk ta seg tid til velvære i en hektisk hverdag? -Poenget mitt er: velvære er viktig i en hektisk hverdag -...vil falle i smak hos veldig mange der ute som er travelt opptatt med en hektisk hverdag Kjære CBE, det må da kunne gå an å variere språket litt mer enn dette? I en rimelig kort bloggpost må altså "hektisk hverdag" brukes hele tre ganger. Med journalistutdanningen i ryggen burde du klare bedre enn som så. Attpåtil er dette innlegget reklame som du får betalt for, så hva med å legge litt mer jobb i språket? Selv om det krever litt mer tid. (Du har sikkert en hektisk hverdag)
Keaton Skrevet 30. november 2017 #44725 Skrevet 30. november 2017 47 minutter siden, Ultiva skrev: Jobben hennes er jo å leve et luksusliv. Med personlig trener om morgenene, fast sponset frisør/stylist og fast sponset manikyr- og vippesalong. Hun får betalt for å motta dyre produkter som møbler, sko, barne- og dameklær hver eneste uke mot å vise dem frem på bloggen. Hun lever livet i en svær, nyoppusset villa med sponset vaskehjelp og sover ofte på hotellsuiter i fbm jobben. Hun har en ektemann som jobber for henne på heltid (minus to kvelder i uka med fotballtrening) og foreldrene er oppofrende naboer som stiller som barnevakt flere ganger hver eneste måned. Hun har beskjedne 40 timers arbeidsuker mot en årslønn på vanvittige 2-3 millioner kroner. CBE er vel et av de mest privilegerte menneskene i hele Norge. Å påstå at hun "unner seg altfor lite i hverdagen" blir bare komisk. Applauder kraftig! Burde være påtvunget pensum for alle bloggere og bloggfans! 17
Gjest Sirkustjukk Skrevet 30. november 2017 #44726 Skrevet 30. november 2017 Det er et hån mot oss i den virkelige verden å skrive slik. Men vi misunnelige KÅGE-trollene har jo visst CBE ikke har hatt kontakt med den virkelige virkeligheten på noen år da🙄
Rubella Skrevet 30. november 2017 #44727 Skrevet 30. november 2017 55 minutter siden, formula skrev: Nok et innlegg som seiler opp i klassen merkelig språk: -Hvor deilig er det ikke å faktisk ta seg tid til velvære i en hektisk hverdag? -Poenget mitt er: velvære er viktig i en hektisk hverdag -...vil falle i smak hos veldig mange der ute som er travelt opptatt med en hektisk hverdag Kjære CBE, det må da kunne gå an å variere språket litt mer enn dette? I en rimelig kort bloggpost må altså "hektisk hverdag" brukes hele tre ganger. Med journalistutdanningen i ryggen burde du klare bedre enn som så. Attpåtil er dette innlegget reklame som du får betalt for, så hva med å legge litt mer jobb i språket? Selv om det krever litt mer tid. (Du har sikkert en hektisk hverdag) I en hektisk hverdag er det ikke så lett å ta seg tid til å variere språket. 19
Gjest formula Skrevet 30. november 2017 #44728 Skrevet 30. november 2017 1 time siden, Ultiva skrev: Jobben hennes er jo å leve et luksusliv. Med personlig trener om morgenene, fast sponset frisør/stylist og fast sponset manikyr- og vippesalong. Hun får betalt for å motta dyre produkter som møbler, sko, barne- og dameklær hver eneste uke mot å vise dem frem på bloggen. Hun lever livet i en svær, nyoppusset villa med sponset vaskehjelp og sover ofte på hotellsuiter i fbm jobben. Hun har en ektemann som jobber for henne på heltid (minus to kvelder i uka med fotballtrening) og foreldrene er oppofrende naboer som stiller som barnevakt flere ganger hver eneste måned. Hun har beskjedne 40 timers arbeidsuker mot en årslønn på vanvittige 2-3 millioner kroner. CBE er vel et av de mest privilegerte menneskene i hele Norge. Å påstå at hun "unner seg altfor lite i hverdagen" blir bare komisk. Ja det blir både komisk og absurd, all den tid hun både gjennom blogg og snap grundig dokumenterer at hun faktisk unner seg den luksusen hun påstår ikke blir prioritert. Latterlig.
Cavatina Skrevet 30. november 2017 #44729 Skrevet 30. november 2017 (endret) 1 time siden, Emilie112 skrev: "Hvor deilig er det ikke å faktisk ta seg tid til velvære i en hektisk hverdag? Dette er noe jeg er altfor dårlig på å prioritere selv" sitat fra bloggen i dag. Tusen takk for sitatet. Denne bloggeren sliter virkelig ikke bare med troverdigheten, men også med bakkekontakt og virkelighetsorientering. Og språket er en farse i seg selv. Bare latterlig. Endret 30. november 2017 av Cavatina 25
Ultiva Skrevet 30. november 2017 Forfatter #44730 Skrevet 30. november 2017 (endret) 14 minutter siden, Rubella skrev: I en hektisk hverdag er det ikke så lett å ta seg tid til å variere språket. Apropos å ta seg tid: "Hvor deilig er det ikke å faktisk ta seg tid til velvære i en hektisk hverdag? Dette er noe jeg er altfor dårlig på å prioritere selv, men dersom jeg likevel har et gavekort liggende, da må jeg jo bruke det! Og når jeg først tar meg tid til det, er jeg så glad for at jeg endelig tok meg tid til det! " https://imgur.com/EhyK2xW Endret 30. november 2017 av Ultiva 43
halvehimmelen Skrevet 30. november 2017 #44731 Skrevet 30. november 2017 1 time siden, formula skrev: Nok et innlegg som seiler opp i klassen merkelig språk: -Hvor deilig er det ikke å faktisk ta seg tid til velvære i en hektisk hverdag? -Poenget mitt er: velvære er viktig i en hektisk hverdag -...vil falle i smak hos veldig mange der ute som er travelt opptatt med en hektisk hverdag Kjære CBE, det må da kunne gå an å variere språket litt mer enn dette? I en rimelig kort bloggpost må altså "hektisk hverdag" brukes hele tre ganger. Med journalistutdanningen i ryggen burde du klare bedre enn som så. Attpåtil er dette innlegget reklame som du får betalt for, så hva med å legge litt mer jobb i språket? Selv om det krever litt mer tid. (Du har sikkert en hektisk hverdag) Her er det nok noen som gjør et tafatt forsøk på søkemotoroptimalisering, og det funker svært dårlig 17
foreveralone Skrevet 30. november 2017 #44732 Skrevet 30. november 2017 24 minutter siden, Ultiva skrev: Apropos å ta seg tid: "Hvor deilig er det ikke å faktisk ta seg tid til velvære i en hektisk hverdag? Dette er noe jeg er altfor dårlig på å prioritere selv, men dersom jeg likevel har et gavekort liggende, da må jeg jo bruke det! Og når jeg først tar meg tid til det, er jeg så glad for at jeg endelig tok meg tid til det! " https://imgur.com/EhyK2xW Slik en ordkunstner ❤️ 23
Oppland Skrevet 30. november 2017 #44733 Skrevet 30. november 2017 Jeg forstår ikke: Hun er altfor dårlig til å prioritere seg selv? Synes ikke hun gjør noe annet enn å prioritere seg selv og få mer i lommeboka da selvsagt. 43
Gjest nicecar Skrevet 30. november 2017 #44734 Skrevet 30. november 2017 1 time siden, Emilie112 skrev: "Hvor deilig er det ikke å faktisk ta seg tid til velvære i en hektisk hverdag? Dette er noe jeg er altfor dårlig på å prioritere selv" sitat fra bloggen i dag. Jeg lurer egentlig på hvor lat hun mener generasjonene hennes kan få være om samfunnet skal gå rund og videre? Skulle vi alle ha behov for like mye pauser fra hverdagen hadde ikke samfunnet akkurat vært produktivt. Bloggen bør komme seg ned på jorda og heller gjøre noe for samfunnet i stedet for å applaudere for latskap. Jeg synes hun skrev at hun er travelt opptatt - merkelig hvor mye tid hun har til velvære, og annet luksus hvermansen ikke har sjangs i havet til å rekke i en vanlig hektisk hverdag
Gjest Vitting Skrevet 30. november 2017 #44735 Skrevet 30. november 2017 8 minutter siden, nicecar skrev: Jeg synes hun skrev at hun er travelt opptatt - merkelig hvor mye tid hun har til velvære, og annet luksus hvermansen ikke har sjangs i havet til å rekke i en vanlig hektisk hverdag Hektisk hverdag, skal vi se. Jeg drar til jobb 06:30 og er hjemme 17:30, etter handling og middag er klokka ca 19:00 og tja. da er det jo bare å ta meg 2-3 deilige timer med fritid og pause fra hektisk hverdag før det er tid for søvn... De skulle bare visst disse bloggerne, irriterende at de bruker slike begreper!!!!
Alice123 Skrevet 30. november 2017 #44736 Skrevet 30. november 2017 1 time siden, Cavatina skrev: Tusen takk for sitatet. Denne bloggeren sliter virkelig ikke bare med troverdigheten, men også med bakkekontakt og virkelighetsorientering. Og språket er en farse i seg selv. Bare latterlig. Jeg lurer på om det er fordi de aldri får noe input utenifra. Det er bare herr og fru Fotball som i flere år har gjort det til jobb og livsstil å hause hverandres galskap opp. Har de venner eller familie som sier i fra? Har de innsikt i hvordan normale mennesker snakker, tenker og lever? Eller er det de to i en boble av ravende galskap, persondyreklse, kropp, penger og ja-mennesker? 26
Gjest formula Skrevet 30. november 2017 #44737 Skrevet 30. november 2017 9 minutter siden, Alice123 skrev: Jeg lurer på om det er fordi de aldri får noe input utenifra. Der tror jeg absolutt du er inne på noe. I et normalt arbeidsmiljø må man jo justere seg og tåle å få tilbakemeldinger fra andre, både positive og negative. Det eksisterer naturligvis ikke i denne lille tosomheten de jobber i. Derfor tåler de heller ikke kritikk, noe de ikke klarer å skjule.
Keaton Skrevet 30. november 2017 #44738 Skrevet 30. november 2017 Kanskje the Well bruker det samme vaskebyrået som frua? https://m.nettavisen.no/nyheter/utenriks/fant-legionella-og-sd-pa-spa-anlegg/3423368453.html 13
Stjernekikkeren Skrevet 30. november 2017 #44739 Skrevet 30. november 2017 Hahaha, altså... Livet til CBE går utpå å prioritere seg selv, faktisk så tok hun seg en liten stund med velvære for en haug år siden og den varer fortsatt! Hun lever i det vi andre kaller en pust i bakken og en kosekveld en gang i blant. For CBE er det lørdag hele året og null stress. 16
caskerette Skrevet 30. november 2017 #44740 Skrevet 30. november 2017 Jeg har ikke en hektisk hverdag, men hvis jeg skulle brukt så mange timer på egenpleie hver dag, hadde det begynt å nærme seg. Det hender jeg napper bryna på jobb da, for der får jeg dagslyset. 17
Fremhevede innlegg