Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Og jeg anbefaler Smart Photo. 
Jeg unngår alle firma som sponser grådige frua.

• Liker 15
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Akkurat nå, loffen skrev:

Og jeg anbefaler Smart Photo. 
Jeg unngår alle firma som sponser grådige frua.

Kanskje vi skulle hatt en egen tråd med alternativer til fruas sponsa produkter :Knegg:

• Liker 15
Skrevet

Her går det i japanfoto, alltid vært fornøyd med dem. De har aldri sponsa frua som jeg kjenner til, noen som kan bekrefte det?

• Liker 9
Skrevet
43 minutter siden, Stjernekikkeren skrev:

Dette med graviditet og fødsel til CBE stikker så uendelig mye dypere enn de forestiller seg. Hvem har ikke spurt sine foreldre om hvordan de ble født, hva skjedde, osv? Vel, i Haus of fotballfruepar trenger ikke ungene å spørre, men de kommer til å lese all den informasjonen som alt ligger på nett. For å oppsumere i korte drag, lykke til med å forklare bort denne oppførsel her.

- Et av målene under graviditet var å vise at kroppen ikke trenger å bli ødelagt av det, bare man gjør en god nok innsats så vil mannen din fortsatt være kåt på deg etterpå.

- Suge inn og photoshoppe vekk deler av magen på bilder.

- Å poste undertøysbilder noen dager etter fødsel som en gedigen fuck you til alle andre kvinner i verden.

- Posere på bilder på føden.

- Første bilde som noen gang var publisert av en av barna var en sponsorgreie.

Og alt det andre jeg ikke husker eller har fått med meg. 

Husker at Brangelina gjorde det samme når de fikk sin førstefødte. De fikk mange millioner for de bildene, men forskjellen på de og CBE er at de ga pengene til et godt formål. Uten sammenligning for øvrig :fnise: N-foto er også et seriøst fotofirma.

Skrevet
4 timer siden, Viking-girl skrev:

Når du var liten ja, ikke når du feks er 30+... Har også et barn som likte i en periode å se på bilder av seg selv og når vi bodde sammen som én familie. Er veldig sjelden vi drar fram småbarnsalbumene nå. 

Jeg og søstrene mine tar de frem og ler så vi griner. Jeg tror det er ganske vanlig? 

• Liker 7
Gjest Skribent
Skrevet
1 time siden, Amafalathiel skrev:

Kanskje vi skulle hatt en egen tråd med alternativer til fruas sponsa produkter :Knegg:

Dette heier jeg på! Den kan gjerne tipse om hvilke større samarbeid som finnes med rosabloggverstinger.

Det skal være en fornøyelse å skrive en mail hver gang jeg sier opp et kundeforhold for å forklare i grim detalj hvorfor :filer: 

Skrevet (endret)
3 timer siden, På besøk skrev:

Jeg og søstrene mine tar de frem og ler så vi griner. Jeg tror det er ganske vanlig? 

Det er gøy å se på barnebilder av seg selv! Det hender jeg gjør det alene :hakeslepp: :laugh:

Endret av penny_
  • Liker 8
Skrevet
4 timer siden, Emilie112 skrev:

Er så herrens enig! Kate var bare strålende vakker! 

Akkurat dette bildet av CBE på denne ballen er brent seg fast i hodet mitt også. Jeg har vært med på ganske mange fødsler ( og ikke bare mine egene,altså) og har aldri sett noen posere i sykehusskjorte med rier før, kanskje for å være morsomme,men aldri for faktisk å se fine ut. Men det var vel samme fødsel hun hadde med Marc Jacobs tøfler og stringtruse om jeg ikke husker helt feil. Hele greia er bare absurd og ganske komisk.  Og hvilke signaler sender det ut til fødende kvinner,egentlig? Tatt i betraktning damens egen sitater om at graviditet ikke skal ødelegge kroppen hennes og det vanvittig utseende fokuset som ellers presenteres på bloggen blir jeg flau over min egen generasjon.

CBE minner meg mer og mer skremmende mye om Stepford Wives. Man skulle faktisk ikke trodd at det fantes slike mennesker i virkeligheten - men det gjør det altså..

Skrevet

Har hun med vilje brukt fødselesbildene i reklameinnlegget i et forsøk på å skape litt blest igjen? Jeg får nå dette innlegget opp som sponset innlegg på Facebook. Når jeg skroller meg nedover i feeden får jeg altså, veldig ufrivillig, en fødende cbe opp foran meg. Ikke nok med at de ligger på bloggen, nå eksponeres de til enda flere via fb. Hvem vil ha fødebilder av seg selv så lett tilgjengelig for alle?? 

• Liker 21
Skrevet (endret)

Jeg er tom for ord når det gjelder frua. Det er nesten så jeg lurer om hun egentlig er klar over at det finnes to små unger oppe i denne galskapen. hennes.

Endret av Oppland
  • Liker 32
Skrevet
24 minutter siden, neon_sun skrev:

Har hun med vilje brukt fødselesbildene i reklameinnlegget i et forsøk på å skape litt blest igjen? Jeg får nå dette innlegget opp som sponset innlegg på Facebook. Når jeg skroller meg nedover i feeden får jeg altså, veldig ufrivillig, en fødende cbe opp foran meg. Ikke nok med at de ligger på bloggen, nå eksponeres de til enda flere via fb. Hvem vil ha fødebilder av seg selv så lett tilgjengelig for alle?? 

Jeg fikk det også opp på facebook. Det er ganske sjukt, ja. En ting er bestemora i bunad med dåpsbarnet (mer enn privat nok), men i fødekittel på medisinball for å reklamere for ei fotobok til juleshopperne, nei, det blir ikke mye mer gæli enn det.

• Liker 30
Skrevet (endret)

Ok, dette gjør jeg ikke ofte, men æres den som æres bør: Godord og tommel opp fra meg for at hun går for delvis aktivitetskalender, og forøvrig holder et fornuftig nivå på pakkene i kalenderen til 4-åringen. Liker 👍🏻

Endret av Amafalathiel
  • Liker 30
Skrevet
18 minutter siden, Amafalathiel skrev:

Ok, dette gjør jeg ikke ofte, men ære den som æres bør: Godord og tommel opp fra meg for at hun går for delvis aktivitetskalender, og forøvrig holder et fornuftig nivå på pakkene i kalenderen til 4-åringen. Liker 👍🏻

Enig, men jeg skulle ønske at bloggeren lot være å skrive om barna, og hva ene barnet får.  Det går fint an å dele tips om innhold i adventskalendere uten å skrive om egne barn.  

Om bloggerbarna: https://imgur.com/a/9MVlq

Skrevet (endret)
7 minutter siden, Kollontaj skrev:

Takk. :)

Siterer litt derfra som CBE burde tenke over: 

"– I dag kan du se et barn vokse opp i sosiale medier, men barnet må jo leve opp til disse kremøyeblikkene, og bli kjent igjen av folk de ikke kjenner. Det er naivt å tro at antall følgere er synonymt med antall folk som digger deg. Det er ikke bare love der ute."

Og: 

"...Siden hun slo gjennom har hun fått kjenne på suksessens både opp og nedturer, og det har gjort henne særlig skeptisk til å eksponere datteren:

– Jeg har opplevd at folk ikke alltid har gode intensjoner og har oppsøkt meg privat. Det er svært ubehagelig. Jeg vil ikke utsette barnet mitt for den risikoen heller. Men først og fremst handler det om alles rett til et privatliv og til å mene noe om hvordan de blir eksponert.."

Endret av Asti
Gjest Gregor Clegane
Skrevet

Hun er litt som Trond Kirkvaags karakter "Sippern" når det kommer til penger. Alt for å få karret til seg mest mulig.

Skrevet
8 timer siden, Gulleplutt skrev:

Tørrfødsel og tørrmelk. 

Leit for henne at hun ikke forstår at veldig få sjarmeres av det "tilsynelatende perfekte," de færreste  identifiserer seg med det.  

Husker godt da hertuginne Kate hadde født sitt første barn i England og møtte pressen for første gang. Livmoren var fremdeles ganske stor, slik den ofte er, og hun gjorde ingenting for å skjule det. Det synes jeg var så fint. 

Kate er så herlig jordnær! 👍

Det jeg syns er mest trist her er at døtrene kan få et veldig forvrengt bilde av hva som er normalt når de ser på bilder av sin mor som gravid. Hvordan skal de kunne vite at gravidemagen hennes var photoshoppa mindre når de en dag ser på bildene, og de selv kanskje er i den sårbare alderen der de selv vurderer hvordan de vil se ut og sammenligner sin egen kropp med hennes når de selv kanskje skal ha barn?

Skrevet (endret)
8 timer siden, Miranda16 skrev:

Ironisk at CBE plutselig vil ha en Beyonce rumpe

Hun har ikke gener for å oppnå det. Ikke engang med vektøkning på 10-15 kg.

De som har pæreformet kropp kan oppnå en slik rumpe, de andre med eple, rektangel og trekant form har ikke sjans i havet til det. 

Endret av yeans
Skrevet
5 timer siden, Amafalathiel skrev:

Ok, dette gjør jeg ikke ofte, men æres den som æres bør: Godord og tommel opp fra meg for at hun går for delvis aktivitetskalender, og forøvrig holder et fornuftig nivå på pakkene i kalenderen til 4-åringen. Liker 👍🏻

Enig. Siste års adventskalender var en usmakelig forbruksfest så alright med noe mer edruelig i år. Tommel opp for det :tommelsmil:

Det som mangler nå er å lage slike barneinnlegg generelle og ikke fortelle om hva navngitte barn skal få/gjøre. Man kan tipse og lage et bra blogginnlegg uten å måtte gå på kompromiss med privatlivet til barna. 

• Liker 9
Skrevet

trangen til å snoke ble for stor.. jeg måtte se på reklamen for fotoknutsen og fotobok... Å hjelpes så regissert og kunstig...  For som om sykehuset setter fram saft og flagg FØR barnet er ute og alt er ok... jaddda..... :P

• Liker 11
Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...