Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
1 time siden, formula skrev:

Ufattelig at hun kan tro at noen faktisk er interessert i sånne bilder, eller at de er så interessert i henne at de vil sitte å bla i en sånn fotobok? Eller er det vanlig i hennes kretser at sånne bøker ligger framme på salongbordet? Tipper at hun er alene om det, og at kaffegjestene synes det er bittelitt kleint, men later som om de synes det er bare nydelig. Jeg hadde satt kaffen i vranga om noen av mine venninner hadde kommet med noe sånt:laugh:

Alle er da interessert i hovedpersonen i cbe.no.
Det er i alle fall det cbe selv åpenbart må mene, der hun for det meste insisterer på at hun blogger om den hektiske hverdagen sin i en sponset virkelighet.:sarkasme:

Hvis ingen er interessert i kaffeslaberas med Aune Sands Jordbærmus-aktige bilder av hovedpersonen i cbe.no, en blogg besøkt av ca. 30 000 personer på denne jord, så er dét kun å regne som ren og skjær misunnelse.

Endret av Cavatina
Glemte ironiflagget
  • Liker 11
Skrevet
11 minutter siden, LilleSnupp skrev:

Kan ikke for det, men trakk litt på smilebåndet da jeg leste siste innlegget og hva som hadde vært noe av det hyggeligste hun visste som barn - å bla i boken om seg selv. Nærmere 30 år senere er temaet fortsatt det samme...

Meg.. meg.. meg.. meg..

Nye narrativet er jo fokus på CBEs barndom, vært slik i flere uker nå. Personlig. Bilder av egne barn og egne barndomshistorier forsterker hverandre. 

• Liker 14
Skrevet
6 minutter siden, Kollontaj skrev:

Nye narrativet er jo fokus på CBEs barndom, vært slik i flere uker nå. Personlig. Bilder av egne barn og egne barndomshistorier forsterker hverandre. 

Denne surrer alltid i hodet når jeg leser innleggene hennes.. 

• Liker 15
Skrevet

Nå skriver hun under hårvideo at hun bruker lang kåpe til fest. Hva skal hun med alle fuskepelsene, da? 🤣

• Liker 25
Gjest Sirkustjukk
Skrevet
1 time siden, Kollontaj skrev:

Nå skriver hun under hårvideo at hun bruker lang kåpe til fest. Hva skal hun med alle fuskepelsene, da? 🤣

Fuskepels når det er julebord i den alternative virkeligheten vel!?:fnise:

Skrevet
3 timer siden, formula skrev:

Der kom reklamen på fotoboken. Regnet med det, da hun snappet at hun satt med den for en tid tilbake.

Den blir ikke overraskende presentert som den fineste julegaven, eller som coffee table-bok. I deres tilfelle kan altså kaffegjestene kose seg med bilde der hun sitter og rugger på en diger ball på fødestuen, og suger lystgass på et annet. Evt har hun fikset gratis julegave til besteforeldrene.

Hver sin smak. Jeg ville ikke følt meg helt bekvem med en sånn bok til kaffen om jeg var gjest. Hadde heller aldri kunne delt så private bilder med mine kaffegjester. 

Åh drøyt! Ikke jeg heller.

Skrevet
3 hours ago, formula said:

Der kom reklamen på fotoboken. Regnet med det, da hun snappet at hun satt med den for en tid tilbake.

Den blir ikke overraskende presentert som den fineste julegaven, eller som coffee table-bok. I deres tilfelle kan altså kaffegjestene kose seg med bilde der hun sitter og rugger på en diger ball på fødestuen, og suger lystgass på et annet. Evt har hun fikset gratis julegave til besteforeldrene.

Hver sin smak. Jeg ville ikke følt meg helt bekvem med en sånn bok til kaffen om jeg var gjest. Hadde heller aldri kunne delt så private bilder med mine kaffegjester. 

Du kan i det minste velge mellom bilder der hun suger lystgass, og bilder der hun sitter på en huske dekket av falske blomster mens hun suger inn gravidemagen...

• Liker 11
Skrevet
9 timer siden, LilleSnupp skrev:

Kan ikke for det, men trakk litt på smilebåndet da jeg leste siste innlegget og hva som hadde vært noe av det hyggeligste hun visste som barn - å bla i boken om seg selv. Nærmere 30 år senere er temaet fortsatt det samme...

Meg.. meg.. meg.. meg..

Jeg smilte også da, men egentlig fordi jeg kjente meg igjen. Elsket og se i babybilder av meg selv da jeg var lita, og ser at mine barn også gjør det. Ikke så rart egentlig.

• Liker 5
Skrevet
10 timer siden, formula skrev:

Ufattelig at hun kan tro at noen faktisk er interessert i sånne bilder, eller at de er så interessert i henne at de vil sitte å bla i en sånn fotobok? Eller er det vanlig i hennes kretser at sånne bøker ligger framme på salongbordet? Tipper at hun er alene om det, og at kaffegjestene synes det er bittelitt kleint, men later som om de synes det er bare nydelig. Jeg hadde satt kaffen i vranga om noen av mine venninner hadde kommet med noe sånt:laugh:

Det var vel CBE.no som sa dette og ikke Caroline Berg Eriksen? Husk at frua lever i en alternative verden. 

• Liker 3
Skrevet (endret)
1 time siden, Kleenex skrev:

Det var vel CBE.no som sa dette og ikke Caroline Berg Eriksen? Husk at frua lever i en alternative verden. 

Nå skal jeg si det samme til deg som CBE skrev til en som våget å skrive at eldstemann lignet på sin far:

"Nei nei, nå blander du veldig!""

Det er nemlig Kvinneguiden, Helsedirektoratet, kulturredaktøren i Aftenposten, Legerådet for Etikk, jurist Sara Eline Grønvold med flere som lever i en alternativ verden! De som lever i den virkelige verden er CBE m fam + utvalgte fans. Hvor man har det nesten umenneskelig hektisk når man har 40 t arbeidsuker (og 2-3 mill i årslønn), hvor man er verdens beste supermamma fordi glasuren på bursdagskaken matcher den digre ballongbuen og hvor man er sykt disiplinert fordi man får trene med PT om morgenene mens mannen tar seg av alt av morgenstell og bhg-levering av barna :opplyser:

Endret av Ultiva
  • Liker 49
Skrevet
4 minutter siden, loffen skrev:

Hun til og med ‘overlevde treningen i dag og. Selv i det været her!’ 

Hun var innendørs på treningssenter! :rolleyes: 

Jaja, viktig å skryte av alt man gjør. 

Ler høyt. Den dagen hun får bakkekontakt igjen kommer hun til å få SJOKK!

• Liker 22
Skrevet
11 minutter siden, Kalunka skrev:

Ler høyt. Den dagen hun får bakkekontakt igjen kommer hun til å få SJOKK!

CBE bakkekontakt igjen?? 😳  Tviler på det. 

• Liker 16
Skrevet
38 minutter siden, loffen skrev:

Hun til og med ‘overlevde treningen i dag og. Selv i det været her!’ 

Hun var innendørs på treningssenter! :rolleyes: 

Jaja, viktig å skryte av alt man gjør. 

Skal vi bli imponert? Det hadde jeg blitt om hun hadde jogget en skikkelig tur i grisevær, men det kommer vel neppe til å skje. Vått hår og rennende sminke er vel neppe aktuelt. Og slett ikke svette (ekte svette da vel og merke, kunstig svette i store, runde dråper strategisk plassert er ok)

Mens hun kommer trippende glad og fornøyd, ferdig med dagens rumpeøkt, står andre foreldre landet rundt med trøtte barn som ikke vil i barnehagen, men som MÅ fordi mamma faktisk må komme seg på jobb i tide.

Lurer litt på hva de driver med for tiden, hun har vel aldri blogget så lite som nå. Men så på snap at gulv var dekket av plast, så det er vel oppussing. Igjen.

Skrevet

Så den tidligere deltidsdeltids-PT-studenten trener fast med PT for tiden, fremfor intervaller på mølla?

Man trener vanligvis med PT for å nå et mål. Så det skulle ikke forundre meg om cbe viser frem ny og sponset kropp til sitt "største fremtidige samarbeid noensinne".

#egendesignetkropp #pulverpusher #treningskjede

• Liker 11
Skrevet

Jeg trodde den snapen var fra barnehageleveringen. 😂

• Liker 3
Skrevet
8 minutter siden, Cavatina skrev:

Så den tidligere deltidsdeltids-PT-studenten trener fast med PT for tiden, fremfor intervaller på mølla?

Man trener vanligvis med PT for å nå et mål. Så det skulle ikke forundre meg om cbe viser frem ny og sponset kropp til sitt "største fremtidige samarbeid noensinne".

#egendesignetkropp #pulverpusher #treningskjede

Temmelig sikker på at det er rumpebygging på gang. Er jo ikke vanskelig å se at LKE er hekta på akkurat den delen av kroppen, og med utsagn som I want my husband to think I am THE hottest woman ever så er vel fokuset rettet mot den. Sikkert greiere på sikt så hun slipper å svaie så voldsomt i ryggen under fotoshoot, evt de slipper å redigere så mye.

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...