Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
5 minutter siden, Cavatina skrev:

Pussig.
Enten har de dritgod tid til å se på serier, eller de har det ikke. Jeg har ikke tid til å følge så mange serier, uten barn å ta hensyn til etter arbeidstid.
Var det ikke slik at cbe også ytret at det ikke ble tid til skikkelig mølletreningsrutine som før heller? 

De har det alltid travelt, og rekker ikke å se mer enn to episoder av en serie i løpet av uka, men klarer allikevel å pløye seg gjennom fem serier i løpet av en måned? Altså det er jo mer enn meg!

Syns dette bare vitner om nok en ripe i narrativet de, og mange andre bloggere forsøker å lage. Hvis de skal fremstille seg som travle, må de nesten holde seg til det gjennomgående….

Videoannonse
Annonse
Skrevet

I tillegg har hun sett Big little lies. Milde måne, ikke rart hun er travel.

• Liker 11
Skrevet

Føler meg lurt.

• Liker 7
Skrevet

Maks to ganger i uka, seks serier; det henger ikke i hop, nei. 

• Liker 5
Skrevet
2 minutter siden, Kollontaj skrev:

I tillegg har hun sett Big little lies. Milde måne, ikke rart hun er travel.

Nei, til og jeg ville vært travel i med alt det der å se! 

Skrevet

Mulige forklaringer: 

• Hun ikke sett disse seriene, og det er et "falskt" tips til leserne sine. Det er jo ikke greit.... 
  • Årsaken til at hun er så travel at hun må pløye igjennom en mengde med serier for å skrive et blogginnlegg med tips.
  • Hun ser en del på TV som en god del andre, og har ikke så dårlig tid at hun må bortprioritere det.  
Skrevet

Nøyaktig hvor kommer inntekten til frua og mannen fra nå for tiden? Jeg har ikke satt meg inn i dette da bloggen og disse trådene har vært av null interesse over lang lang tid for meg.

Skrevet
Akkurat nå, yeans skrev:

Nøyaktig hvor kommer inntekten til frua og mannen fra nå for tiden? Jeg har ikke satt meg inn i dette da bloggen og disse trådene har vært av null interesse over lang lang tid for meg.

Tipper det er annonser? De har vel sagt at en annonse hos dem koster 50tusen, og med tanke på hvor mange de har av det så blir det en del penger. 

Skrevet

Kanskje de ser serier i arbeidstiden. "Research". 

• Liker 8
Skrevet
2 minutter siden, mikrobe skrev:

Kanskje de ser serier i arbeidstiden. "Research". 

Ja, det kan jo tenkes. Det er jo ikke så mye annet å gjøre når man sitter i frisørstolen eller får satt på nye negler?

• Liker 6
Skrevet
15 minutter siden, yeans skrev:

11 reklameinnlegg hittil i november. 50 000 pr innlegg? Alle er nok ikke like godt betalt som feks Storytel som vi vet de får 50 000 for, men du får en pekepinn. Vi har fortsatt noen dager igjen av november. 

• Liker 8
Skrevet
10 timer siden, Sirkustjukk skrev:

"Det kommer helt an på hva man legger i det ..."

... og hvor oppsiktsvekkende lite man har å fylle dagene med.

• Liker 30
Skrevet

Ser hun er spesielt fan av å kjøpe ullundertøy på tilbud... mon tro om hun i det hele tatt har kjøpt et eneste sett med ullundertøy siste 5 åra. 

• Liker 20
Skrevet (endret)
30 minutter siden, Kollontaj skrev:

11 reklameinnlegg hittil i november. 50 000 pr innlegg? Alle er nok ikke like godt betalt som feks Storytel som vi vet de får 50 000 for, men du får en pekepinn. Vi har fortsatt noen dager igjen av november. 

Har du da tatt med alle innleggene som ikke er merket med reklame, men som er det allikevel? Det er nok mer enn 11 reklameinnlegg vil jeg tro.

Endret av Tutte
Skrevet
2 minutter siden, Tutte skrev:

Har du da tatt med alle innleggene som ikke er merket med reklame, men som er det allikevel? Det er nok mer enn 11 reklameinnlegg vil jeg tro.

Jeg har tatt med de merkede innleggene. 

• Liker 3
Skrevet
59 minutter siden, Kollontaj skrev:

Det blir jo litt ja. Pluss andre ting. Men minus skatt/moms blir det uansett mindre. Og det huset spiser nok endel penger bare på lys, oppvarming og renhold. Det er vel enormt mye mer utgifter på det huset enn huset på Siljan. 

Det ville derfor ikke overraske meg om de så smått oppdager at de må stramme inn livreima etterhvert (som oppdragene faller).

Skrevet
31 minutter siden, Kollontaj skrev:

Jeg har tatt med de merkede innleggene. 

Tatt med de 6 på Instagram i november?

• Liker 1
Skrevet
3 minutter siden, LilleSnupp skrev:

Tatt med de 6 på Instagram i november?

Nei, bare bloggen. 

• Liker 1
Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.