KaraThrace Skrevet 20. november 2017 #43981 Skrevet 20. november 2017 2 timer siden, lenebu skrev: Liker at hun ser ut til å forveksle Dungeons & Dragons med World of War(craft) i det nyeste innlegget. Ganske stor forskjell. Ja, world of war som hun kaller det.. Hun har neppe sett halvparten av seriene hum anbefaler en gang. 11
Keaton Skrevet 20. november 2017 #43982 Skrevet 20. november 2017 ☺️ En forveksling du ikke gjør om du har sett serien! (Har hun tid til serier, likevel?) 12
Gjest Bettys Skrevet 20. november 2017 #43983 Skrevet 20. november 2017 CBE går i samme fellen som mange andre kvinner gjør, insisterer på å bruke samme størrelse som man alltid har gjort. Resultater blir ofte lite flatterende, med alt for trange klær. De kjolene hun viser frem sitter som limt på kroppen, og hun kan vel knapt bøye seg uten å spjære kjolen (eller vise litt for mye). De hadde sittet mye finere i en størrelse større. Ingen skam å bruke størrelse S!
Gjest Newroz Skrevet 20. november 2017 #43984 Skrevet 20. november 2017 22 minutter siden, KaraThrace skrev: Ja, world of war som hun kaller det.. Hun har neppe sett halvparten av seriene hum anbefaler en gang. Jeg lurer på om hun ikke skrev tidlgiere i høst at hun ikke hadde tid til å se på serier og at de fortsatt holdt på med en bestemt serie som jeg ikke husker navnet på. Hvis jeg husker riktig har de i så fall fått veldig fart på seg og fått sett en hel masse siste tiden
Gjest Newroz Skrevet 20. november 2017 #43985 Skrevet 20. november 2017 (endret) http://www.carolinebergeriksen.no/2017/10/30/enda-et-flyttelass/ Jupp, her var det. https://imgur.com/a/xC8BG? Viser tydelig at på en måned har de plutselig fått supergod tid og har fått sett fem serier? Begge deler kan vel ikke stemme.... Endret 20. november 2017 av Newroz
Gjest yeans Skrevet 20. november 2017 #43986 Skrevet 20. november 2017 Herr og Fru Overdrivelse. Å raske sammen til et uhøytydelig barneselskap til en 4 åring er noe som tar max 1-2 dager for vanlige heltidsmødre med tilhørende flinke husmorkokker i familien når det kreves kake og annet. De fleste småbarn blir fornærmet om de ikke får den enkle maten alle andre har i sine selskap. Grandiosa og pølser pluss en eller to kaker/bolleslag eller lignende. Og smågodt i poser til skattejakt og mer. Å vaske huset gjør man jo til vanlig så det er ikke noe mer arbeid der. Og ballonger og slikt? De blåser far, farfar, farmor, onkel, tante ( you name it ) opp sammen med barna rett før selskapet kommer. Invitasjonskort? Tja. Man må ikke. La poden bestemme akkurat den biten. Og la serviset være engangs. For engangsskyld. Barna digger det.
Gjest TulleteKatt Skrevet 20. november 2017 #43987 Skrevet 20. november 2017 Og husk papirduk og fargestifter!
Gjest Skribent Skrevet 20. november 2017 #43988 Skrevet 20. november 2017 5 minutter siden, yeans skrev: Herr og Fru Overdrivelse. Å raske sammen til et uhøytydelig barneselskap til en 4 åring er noe som tar max 1-2 dager for vanlige heltidsmødre med tilhørende flinke husmorkokker i familien når det kreves kake og annet. De fleste småbarn blir fornærmet om de ikke får den enkle maten alle andre har i sine selskap. Grandiosa og pølser pluss en eller to kaker/bolleslag eller lignende. Og smågodt i poser til skattejakt og mer. Å vaske huset gjør man jo til vanlig så det er ikke noe mer arbeid der. Og ballonger og slikt? De blåser far, farfar, farmor, onkel, tante ( you name it ) opp sammen med barna rett før selskapet kommer. Invitasjonskort? Tja. Man må ikke. La poden bestemme akkurat den biten. Og la serviset være engangs. For engangsskyld. Barna digger det. Men det kræsjer litt med mors image, skjønner du vel. Ønsket image, mener jeg. Svetlana har vel sikkert googlet "barnebursdag i tsar-familien" for å få det heeelt smashing!
Gjest Zeitgeist Skrevet 20. november 2017 #43989 Skrevet 20. november 2017 3 minutter siden, yeans skrev: Herr og Fru Overdrivelse. Å raske sammen til et uhøytydelig barneselskap til en 4 åring er noe som tar max 1-2 dager for vanlige heltidsmødre med tilhørende flinke husmorkokker i familien når det kreves kake og annet. De fleste småbarn blir fornærmet om de ikke får den enkle maten alle andre har i sine selskap. Grandiosa og pølser pluss en eller to kaker/bolleslag eller lignende. Og smågodt i poser til skattejakt og mer. Å vaske huset gjør man jo til vanlig så det er ikke noe mer arbeid der. Og ballonger og slikt? De blåser far, farfar, farmor, onkel, tante ( you name it ) opp sammen med barna rett før selskapet kommer. Invitasjonskort? Tja. Man må ikke. La poden bestemme akkurat den biten. Og la serviset være engangs. For engangsskyld. Barna digger det. Liten rettelse: CBE har vaskehjelp så hun sparer jo inn noe tid der i alle fall ...
Gjest yeans Skrevet 20. november 2017 #43990 Skrevet 20. november 2017 Og angående den pappbåten... Hvorfor kunne de ikke la det være noe spontant som ble laget sammen med barna i selskapet? La de voksne styre saks og stiftemaskin, gi barna ufarlige vannfarger, lim og tekstiler til sjørøver flagg og gardiner. Det stimulerer barnas fantasi så mye mer å delta i å skape dette enn å komme inn og finne en fiks ferdig båt.
Gjest yeans Skrevet 20. november 2017 #43991 Skrevet 20. november 2017 2 minutter siden, Skribent skrev: Men det kræsjer litt med mors image, skjønner du vel. Ønsket image, mener jeg. Svetlana har vel sikkert googlet "barnebursdag i tsar-familien" for å få det heeelt smashing! Ja, og akkurat der vil hun få noe å jobbe med seg selv i mange år. Spesielt når datteren begynner å sammenligne bursdager i voksen alder.
Papirfly Skrevet 20. november 2017 #43992 Skrevet 20. november 2017 Tråden er ryddet for omtale av kropp. Papirfly, mod.
Gjest yeans Skrevet 20. november 2017 #43993 Skrevet 20. november 2017 4 minutter siden, Lafemmemauvaise skrev: Liten rettelse: CBE har vaskehjelp så hun sparer jo inn noe tid der i alle fall ... Åja, det har ikke jeg fått med meg. Men da har hun hvertfall ikke den unnskyldningen.
SusieDerkins Skrevet 20. november 2017 #43994 Skrevet 20. november 2017 21 minutter siden, yeans skrev: Og angående den pappbåten... Hvorfor kunne de ikke la det være noe spontant som ble laget sammen med barna i selskapet? La de voksne styre saks og stiftemaskin, gi barna ufarlige vannfarger, lim og tekstiler til sjørøver flagg og gardiner. Det stimulerer barnas fantasi så mye mer å delta i å skape dette enn å komme inn og finne en fiks ferdig båt. men da blir det ikke delikat! 12
Gjest yeans Skrevet 20. november 2017 #43995 Skrevet 20. november 2017 4 minutter siden, Amafalathiel skrev: men da blir det ikke delikat! Så mange oppkonstruerte problemer
Gjest nicecar Skrevet 20. november 2017 #43996 Skrevet 20. november 2017 10 timer siden, CecilieX skrev: Jeg elsker denne og denne og denne og jammen meg denne også. Og denne! La oss kalle en spade for en spade, skal vi? Innleggene med kjoler og fuskepelser handler utelukkende om en ting: å håve inn penger på annonselenker. Ingen skal få meg til å tro at dette er plagg hun har kjøpt inn og som hun skal ha i sin garderobe. Dette er pure business slik at hun kan tjene penger på lenkene. Derfor et utall kjoler og jakker, fordi jo flere jakker som fremvises, jo flere vil trykke på linkene. Dette har jo Isabell Raad holdt på med i årevis, jeg synes CBE kaster siste rest av klasse over bord når hun kopierer lavmålsblogging på denne måten. Fortellingen som fortelles er at hun vil yte service til leserne sine. Høhø, det handler om å tjene penger, verken mer eller mindre. Jeg er så drittlei av fremstillingen som er mer eller mindre løgnaktig. Det som irriterer meg er at hun prøver å manipulere leserne til å tro at alt hun poster av innlegg med haugevis med kleslenker +++ er noe hun gjør for leserne. Spar meg CBE, dette gjør du utelukket for å håve inn flere kronasjer du kan bruke på kjøpe bl.a nye stiletthæler fra Valentino som du kan pynte opp garderoben med!
Gjest nicecar Skrevet 20. november 2017 #43997 Skrevet 20. november 2017 (endret) 9 timer siden, Viking-girl skrev: Det er du ikke alene om å ha kjære deg! Det er helt normalt å ha dun på kroppen. PÅ HELE kroppen. Hvis du studerer kropp og ansikt i rett lys så vil du se at du til og med har bittesmå hår og litt mer dunete hår over hele deg. Og det er normalt. Om du ikke har et fjon på kroppen bortsett fra på de mest selvfølgelige stedene, så ville jeg heller vært bekymret. Hvis man ser på mange av nærbildene av ansiktet til CBE så kan man se mange svært tydelige tykke dun over hele ansiktet. Hun er dessverre nok ikke perfekt hun heller :-) Endret 20. november 2017 av nicecar
Gjest Loffeliten Skrevet 20. november 2017 #43998 Skrevet 20. november 2017 Lurer på om hovedpersonen selv (nei, Caroline, jeg tenker IKKE på deg her ) får bestemme noe som helst rundt dette bursdagsbesøket.
Lone Skrevet 20. november 2017 #43999 Skrevet 20. november 2017 Er det noen som har et bilde av høyresiden hennes, får vondt av at alle bilder er fra samme side! 2
Cavatina Skrevet 20. november 2017 #44000 Skrevet 20. november 2017 1 time siden, Newroz skrev: http://www.carolinebergeriksen.no/2017/10/30/enda-et-flyttelass/ Jupp, her var det. https://imgur.com/a/xC8BG? Viser tydelig at på en måned har de plutselig fått supergod tid og har fått sett fem serier? Begge deler kan vel ikke stemme.... Pussig. Enten har de dritgod tid til å se på serier, eller de har det ikke. Jeg har ikke tid til å følge så mange serier, uten barn å ta hensyn til etter arbeidstid. Var det ikke slik at cbe også ytret at det ikke ble tid til skikkelig mølletreningsrutine som før heller? 9
Fremhevede innlegg