Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)

Jeg leste bloggen hennes fast i ca 2 år, høsten 2016 gikk jeg lei. Nå et år senere trykket jeg feil og kom inn på bloggen hennes. Gjort er gjort tenkte jeg da kan jeg jo lese et innlegg, etter tre linjer forlot jeg bloggen. Ikke noe nytt bare det samme skrytet av seg selv og stress hvor hun skulle i dag, i morgen osv.

Endret av Oppland
  • Liker 15
Videoannonse
Annonse
Skrevet
7 minutter siden, pøbelsara skrev:

Sånn snurt jeg-vet-besting er ikke veldig sjarmerende.  

Nei, det er jammen ikke mye sjarmerende.

Hva om de kunne fjerne litt selvhøytidlighet og lagt til en dose selvironi + litt humor? Det ville gjort underverker for bloggen.

De framstår jo nærmest uspiselige.

Skrevet
2 minutter siden, Sirkustjukk skrev:

Hvem av oss var det som levde i en alternativ virkelighet igjen?🙄

https://imgur.com/a/OoGTF

jeg tipper det blir en ekte polynesisk festmeny i Vaianaselskapet. Det er det minste vi kan forvente etter de uttalelsene, vil jeg si. Selv om gjestene kommer til å etterlyse pølser.

• Liker 47
Skrevet
1 minutt siden, Amafalathiel skrev:

jeg tipper det blir en ekte polynesisk festmeny i Vaianaselskapet. Det er det minste vi kan forvente etter de uttalelsene, vil jeg si. Selv om gjestene kommer til å etterlyse pølser.

Bloggertradisjonen tro vil jeg forestille meg at barnebursdagen blir veldig billedskjønn med masse spons og veldig lite barnevennlig mat (for oss vanlige dødelige ihvertfall) 

• Liker 6
Gjest Skribent
Skrevet
8 minutter siden, Sirkustjukk skrev:

Hvem av oss var det som levde i en alternativ virkelighet igjen?🙄

https://imgur.com/a/OoGTF

Snakk om å pisse på Hvermannsen :overrasket: 

Hvor oppblåst kan man bli? Leke prinsesse i helt usannsynlige antrekk som en annen femåring, behandle ungene som kongelige, snakke frekt og nedlatende til oppegående folk... Wow. Bare wow.

De demonstrerer ettertrykkelig at penger verken kan skaffe deg stil eller sympatisk personlighet. Kanskje til og med det motsatte.

Skrevet

Trodde de fleste barn foretrakk pølser og godteposer jeg. Men det er kanskje ikke for ungene man har selskap?

• Liker 46
Skrevet
14 minutter siden, Benson skrev:

Trodde de fleste barn foretrakk pølser og godteposer jeg. Men det er kanskje ikke for ungene man har selskap?

Serverer man det er man ikke glad nok i ungene sine, for særlig tidkrevende er det jo ikke. Altså legger man ikke 'nok i det'. 

Skrevet (endret)

Liker at hun ser ut til å forveksle Dungeons & Dragons med World of War(craft) i det nyeste innlegget. :fnise: Ganske stor forskjell.

Edit: Noen har til og med poengtert det i kommentarfeltet timesvis før jeg sjekket bloggen, men hun har ikke giddet å rette det en gang. Enten er hun lat, ellers så er hun så opptatt med å pynte til tidenes Vaiana-party som datteren ikke en gang kommer til å huske i fremtiden (hvem husker hvordvidt bursdagskaken var hjemmelaget eller Made by Hancock i fireårsdagen sin, liksom? Den første bursdagen jeg husker er femårsdagen, som ble feiret med sjokoladekake med nonstop femtall, samt onkel og tante til stede. Og husker den sikkert hovedsakelig fordi jeg har sett bilder i ettertid.). Enten det, eller opptatt med å plukke ut delikate reklamelenker til å bake inn i "Carolines favoritter fra GetInspired *overhodetikkekjøptogbetalt*".

Endret av lenebu
La til infoen i "Edit:" kommentaren
  • Liker 10
Skrevet

Plastlugg, plastpels, plastøyenvipper og plasttrut. Det var jo helt parodisk så mye stæsj og glam som det var på en gang. Viktig med varm jakke når en skal ha de bare glødende beina bare, og tærne utenfor. 

• Liker 18
Skrevet
1 time siden, CecilieX skrev:

Som jeg påpekte i et tidligere innlegg; bloggen handler ikke om hva leserne kunne ha bruk for, selv om hun prøver å fremstille det slik. Den handler utelukkende om å tilfredsstille Caroline Berg Eriksens behov for å fremstille seg som perfekt, få skryt og å tjene mest mulig penger.

Helt meningsløs lesning med andre ord. Jeg trodde greia med blogger var å på en eller annen måte faktisk bli inspirert. 

• Liker 8
Skrevet (endret)
2 timer siden, CecilieX skrev:

Som jeg påpekte i et tidligere innlegg; bloggen handler ikke om hva leserne kunne ha bruk for, selv om hun prøver å fremstille det slik. Den handler utelukkende om å tilfredsstille Caroline Berg Eriksens behov for å fremstille seg som perfekt, få skryt og å tjene mest mulig penger.

Dette er jeg helt enig i.
Problemet er at det ikke ser ut til at det giddes å prøve hardt nok for perfeksjon en gang, når kjolene stort sett er like, og det samme med jakkene.
Så var det de skoene med de for én gangs skyld litt mindre velpleide tærne da. Har inntrykk av at de åpne sandalene var en impulsiv idé, da disse ser ut som de sandalene CBE "designet" sammen med Bianco.  Av alle Loubs og Valentino i skoskapet, valgte hun nettopp disse, på en dag da føttene ikke så helt perfekte ut, og for antrekk som skal brukes i vinterkulda da de fleste helst bruker lukket tå og strømpebukser.
Jeg skjønner det ikke.

Tilføyelse: Det er faktisk omtalt i kjoleteksten, dette med Bianco. Noe á la "I 2016 designet jeg et par burgunderrøde sko for Bianco i akkurat denne fargen!" 

Endret av Cavatina
omformulering, tilføyelse
  • Liker 22
Skrevet (endret)
10 minutter siden, Cavatina skrev:

Dette er jeg helt enig i.
Problemet er at det ikke ser ut til at det giddes å prøve hardt nok for perfeksjon en gang, når kjolene stort sett er like, og det samme med jakkene.
Så var det de skoene med de for én gangs skyld litt mindre velpleide tærne da. Har inntrykk av at de åpne sandalene var en impulsiv idé, da disse ser ut som de sandalene CBE "designet" sammen med Bianco. Av alle Loubs og Valentino sko i skapet, valgte hun nettopp disse, på en dag da føttene ikke så helt perfekte ut, og for antrekk som skal brukes i vinterkulda da de fleste helst bruker lukket tå og strømpebukser.
Jeg skjønner det ikke.

Ser unektelig pussig ut med lang, tykk fuskepelskåpe, bare bein og åpne sandaler. Winter meets summer liksom.

https://imgur.com/6Clpg5G

Endret av Ultiva
  • Liker 22
Skrevet

Nå vet ikke jeg når denne bursdagen går av stabelen, men CBE føler tydeligvis et sterkt behov for å formidle at i dette "arbeidet" må både kvelder og helger tas i bruk. Nå gikk jo lørdagskvelden med til dette. Men ble de ferdige? Nei. 

Det er tidkrevende og spiser av kveldene og helgene våre.  Det er klart vi prioriterer å bruke litt tid på dette om kvelden nå rett før bursdagen.

I alle dager, det er snakk om en 4 årsdag! Skulle tro det var bryllupsplanlegging på gang. Som tidligere nevnt her, så er ikke alt dette styret og maset for barnas skyld, kan ikke forstå annet enn at de lager en ramme som skal passe til produktene de skal vise. 

Og så forurettet hun blir når noen påpeker at hun kanskje legger litt vel mye i det, blir nesten flau på hennes vegne.:blush:

Skrevet (endret)
9 minutter siden, formula skrev:

Nå vet ikke jeg når denne bursdagen går av stabelen, men CBE føler tydeligvis et sterkt behov for å formidle at i dette "arbeidet" må både kvelder og helger tas i bruk. Nå gikk jo lørdagskvelden med til dette. Men ble de ferdige? Nei. 

Det er tidkrevende og spiser av kveldene og helgene våre.  Det er klart vi prioriterer å bruke litt tid på dette om kvelden nå rett før bursdagen.

I alle dager, det er snakk om en 4 årsdag! Skulle tro det var bryllupsplanlegging på gang. Som tidligere nevnt her, så er ikke alt dette styret og maset for barnas skyld, kan ikke forstå annet enn at de lager en ramme som skal passe til produktene de skal vise. 

Og så forurettet hun blir når noen påpeker at hun kanskje legger litt vel mye i det, blir nesten flau på hennes vegne.:blush:

Lurer på hvor mange timer CBE må svette og stresse på nelly.com for å finne den perfekte kjolen hun skal ha på seg i barnebursdagen. Stakkars dame (og det mener jeg faktisk :sprettoy:).

Endret av Ultiva
  • Liker 31
Gjest pelikanen
Skrevet
2 timer siden, Skribent skrev:

Snakk om å pisse på Hvermannsen :overrasket: 

Hvor oppblåst kan man bli? Leke prinsesse i helt usannsynlige antrekk som en annen femåring, behandle ungene som kongelige, snakke frekt og nedlatende til oppegående folk... Wow. Bare wow.

De demonstrerer ettertrykkelig at penger verken kan skaffe deg stil eller sympatisk personlighet. Kanskje til og med det motsatte.

God råd, og dårlig smak er en uheldig kombinasjon

Skrevet
Akkurat nå, Ultiva skrev:

Lurer på hvor mange timer CBE må svette og stresse på nelly.com for å finne den perfekte kjolen hun skal ha på seg i barnebursdagen. Stakkars dame (og det mener jeg faktisk...).

Mener å huske at hun i den famøse pepperkakebursdagen gikk for rød cocktailkjole?

Gjest pelikanen
Skrevet
1 minutt siden, Ultiva skrev:

Lurer på hvor mange timer CBE må svette og stresse på nelly.com for å finne den perfekte kjolen hun skal ha på seg i barnebursdagen. Stakkars dame (og det mener jeg faktisk...).

4 årsdag? Tuller du? Jeg leser lite blogg, og ærlig talt. Ikke fått med meg at ungen er 4 år og det er det som skal feires. Så de bruker kvelder og helg til dette? Si at det ikker sant? Jeg så en såpe på tv for ikke lenge siden. Prøver hun å kopiere dagen til et lite barn der? Var en mor der som drev på ....

Syns også hun pisser på folk måten hun svare en. Pølse og brød, ikke spes krevende. Lurer på om det kommer barn der? Og hva vil foreldrene tenke?

Et tips til frua: nille er kåret til den beste butikken til bursdagsfeiring til barn. De har utrolig mye. De har alt til et morsomt bord. De har også ballonger.  Ungene elsker dette.  Men du skal vel ha alt i pastell.  Er det voksne som kommer? Jeg tipper det kommer ikke bilder fra bursdagen. Kun ferdig dekket bord og pakkehaugen.

Skrevet (endret)
24 minutter siden, Ultiva skrev:

Lurer på hvor mange timer CBE må svette og stresse på nelly.com for å finne den perfekte kjolen hun skal ha på seg i barnebursdagen. Stakkars dame (og det mener jeg faktisk :sprettoy:).

Synes det er helt tragisk jeg hele opplegget hennes.

Endret av Oppland
  • Liker 10
Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...