Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
1 time siden, Amafalathiel skrev:

nja, de virker mer som sånne folk som ikke evner å planlegge slik at ting blir gjort enkelt og hensiktsmessig.

Typisk eksempel den sommeren de var på en gresk øy en uke, så dro de hjem en uke, og så reiste de tilbake til naboøya for å være der en uke. Jeg tror de fleste hadde klart å ordne logistikken der på minst fem enklere måter.

1 time siden, formula skrev:

Synes faktisk ikke det virker som de har spesielt mye å gjøre. Eller, jeg er vel egentlig usikker på hva de faktisk gjør. Av det de viser på bloggen, er det stort sett ting andre gjør utenom jobb.

Mitt inntrykk også. Det virker som om de lager ekstra stress for seg selv med dårlig planlegging og lite effektivitet når de holder på.

Enig i at Hellasferien beskriver det godt @Amafalathiel  Det var tidlig avgang til flyplass, barn som ikke ville sove, flyskrekk, pakke ut og pakke på nytt for hva? Klesvasken? Sikker på det er vaskemaskiner i Hellas også. 

• Liker 12
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
14 minutter siden, Amafalathiel skrev:

jeg gleder meg til å se menyen til Vaianapartyet, for ifølge CBE er det "null stress å lage en bursdag hvor det serveres pølser i brød, godteposer og kaker, men spesielt tidkrevende er det ikke.". Jeg antar at dette er en beskrivelse av gapet mellom andres hjemmebursdager, og hennes hjemmebursdager.

Så da antar jeg at lista blir lagt høyt på matfronten.

Så koselig å lese at CBE ser ned på familier som arrangerer normale barnebursdager. 

Edit: også artig mtp at hun selv og moren brukte 9 timer på å lage en vanlig bløtkake med en barbiedukke oppi.

Endret av Ultiva
  • Liker 36
Skrevet

Hvem er det hun lager disse overdådige tilstelningene for, egentlig? Det kan umulig være ungene. 

• Liker 23
Skrevet
2 minutter siden, Ultiva skrev:

Så koselig å lese at CBE ser ned på alle familier som arrangerer normale barnebursdager. 

#letthemeatcake

jaja, hun er jo vakker utenpå.

• Liker 10
Skrevet
2 minutter siden, Amafalathiel skrev:

jaja, hun er jo vakker utenpå.

Men har du imgur av denne uttalelsen? Det singler i så fall rimelig tett i glasshuset hennes, som flere ganger har outsourcet absolutt alt i fbm diverse feiringer. Hun er nemlig ikke den eneste i Norges land som har opplevd å være gravid samtidig som man flytter (jeg har faktisk opplevd det to ganger selv, helt uten å outsource noe. Får jeg medalje nå?).

• Liker 8
Skrevet
1 minutt siden, Ultiva skrev:

Men har du imgur av denne uttalelsen? Det singler i så fall rimelig tett i glasshuset hennes, som flere ganger har outsourcet absolutt alt i fbm diverse feiringer. Hun er nemlig ikke den eneste i Norges land som har opplevd å være gravid samtidig som man flytter (jeg har faktisk opplevd det to ganger selv, helt uten å outsource noe. Får jeg medalje nå?).

den står i kommentarfeltet rett under det med at det kommer an på hva man legger i det. Kan ikke lage imgur nå

• Liker 2
Skrevet

Syns alle innlegg virker veldig «halvveis» eller lite gjennomtenkt for tida?  

De jakkene for eks. Det er jo samme type jakker som vises frem med utrolig merkelige poseringer. Selvfølgelig ser vi ingenting til høyre side av ansiktet i denne runden heller. Åpne sko er ikke noe jeg ville brukt når det er kaldt ute, men mulig det bare er meg. 

Hvorfor ikke vise frem kjoler og jakker som passer til forskjellige kroppsfasonger, og vise frem ulike stiler. Iallfall få frem litt variasjon. Dette var bare kjedelig og uinspirerende. 

• Liker 15
Skrevet
24 minutter siden, swiftyness skrev:

De jakkene for eks. Det er jo samme type jakker som vises frem med utrolig merkelige poseringer. Selvfølgelig ser vi ingenting til høyre side av ansiktet i denne runden heller. Åpne sko er ikke noe jeg ville brukt når det er kaldt ute, men mulig det bare er meg. 

Hvorfor ikke vise frem kjoler og jakker som passer til forskjellige kroppsfasonger, og vise frem ulike stiler. Iallfall få frem litt variasjon. Dette var bare kjedelig og uinspirerende. 

Kjedelig ja. Og en stil jeg ikke ser hos noen. 

Når det gjelder sko med åpen tå. Det bør hun ikke bruke. Aldri. 

Skrevet

Hum....

Jeg veit ikke om jeg skal le eller om jeg skal bli bekymret. Når er huset de kjøpte bygget? Og har det dødd noen der som var russer eller noe slikt? Det er vel på tide å tilkalle Åndenes makt for nå virker det som om paret ikke bare er sære men heller mer åndelig/fysisk besatt av noe eller noen...... 

Skrevet
10 minutter siden, Topptur skrev:

Kjedelig ja. Og en stil jeg ikke ser hos noen. 

Når det gjelder sko med åpen tå. Det bør hun ikke bruke. Aldri. 

Særlig ikke når det er åpen tå både over og under foten! :fryser: 

;) 

• Liker 21
Skrevet
1 minutt siden, loffen skrev:

Særlig ikke når det er åpen tå både over og under foten! :fryser: 

:fnise::fnise::fnise:

• Liker 2
Skrevet
57 minutter siden, mikrobe skrev:

Hvem er det hun lager disse overdådige tilstelningene for, egentlig? Det kan umulig være ungene. 

Alt for bloggen og blogg"venninnene"

.... 

• Liker 4
Skrevet
56 minutter siden, mikrobe skrev:

Nei, garantert ikke. Er vel for å vise frem på bloggen hvor god mor hun er. Det går fint an å lage til en grei barnebursdag uten å gjøre det til en fulltidsjobb. Barna vil bare leke så hun burde roe det litt ned.

Skrevet

Tror aldri jeg har vært borti et menneske som driver med så mye selvskryt som Caroline Berg Eriksen. Eller jo.. hun og Kjell Lars Berge, for de som kjenner til ham. 

• Liker 15
Skrevet
Akkurat nå, LilleSnupp skrev:

Tror aldri jeg har vært borti et menneske som driver med så mye selvskryt som Caroline Berg Eriksen. Eller jo.. hun og Kjell Lars Berge, for de som kjenner til ham. 

Jeg må si jeg er litt forundret over at hun gyver på slik hun gjør i i kommentarfeltet. Sånn snurt jeg-vet-besting er ikke veldig sjarmerende.  Og hun gjør lurt i å huske at leserne hennes er i underkant av 28000 ulike personer. Så å bli sur på en som liker noe, fordi en annen leser har sagt at vedkommende liker noe annet, minner litt om metakritikerne som er innom her med jevne mellomrom - som ikke klarer å se at det er individer og ikke mangehodede troll som  responderer. Jeg tenker at UI burde gjøre en jobb overfor bloggerne sine i forhold til dette - jeg har sett at flere bloggere går litt aggressivt i forsvar når de opplever at ulike lesere liker og uliker ulike ting.

Og når det gjelder barnebursdager, så blir sikkert burdsagen til datteren hennes fin og flott. Men hva tenker de om å legge seg på et nivå som er oppnåelig for alle? Hos oss snakket vi om det allerede på foreldremøte i barnehagen - er det ikke vanlig at barnehage og skole oppmuntrer til ulike tiltak som gjør at alle inkluderes - inklusive litt lavterskelfeiringer og sånn? 

• Liker 14
Gjest pelikanen
Skrevet
3 timer siden, LilleSnupp skrev:

Leser det mer som at de har utrolig mye tid til å dille med slikt, i motsetning til de som har en vanlig jobb.

De er to hjemmeværende....sånn som arbeidsledige har det. For meg er dette veldig fordummende.  At en voksen kvinne å velge å fremstå slik.

Gjest pelikanen
Skrevet
2 minutter siden, pøbelsara skrev:

Jeg må si jeg er litt forundret over at hun gyver på slik hun gjør i i kommentarfeltet. Sånn snurt jeg-vet-besting er ikke veldig sjarmerende.  Og hun gjør lurt i å huske at leserne hennes er i underkant av 28000 ulike personer. Så å bli sur på en som liker noe, fordi en annen leser har sagt at vedkommende liker noe annet, minner litt om metakritikerne som er innom her med jevne mellomrom - som ikke klarer å se at det er individer og ikke mangehodede troll som  responderer. Jeg tenker at UI burde gjøre en jobb overfor bloggerne sine i forhold til dette - jeg har sett at flere bloggere går litt aggressivt i forsvar når de opplever at ulike lesere liker og uliker ulike ting.

Og når det gjelder barnebursdager, så blir sikkert burdsagen til datteren hennes fin og flott. Men hva tenker de om å legge seg på et nivå som er oppnåelig for alle? Hos oss snakket vi om det allerede på foreldremøte i barnehagen - er det ikke vanlig at barnehage og skole oppmuntrer til ulike tiltak som gjør at alle inkluderes - inklusive litt lavterskelfeiringer og sånn? 

Vel, vil hun eventuelt høre på bhg og skole?  Skal tro om hvordan 10 og 18 årsdagen blir.

Foreldre er stort sett enig om hvordan bursdager skal være.  Med tanke på feiring og gaver.

Så dette må hun toppe hvert år fremover. Tror hun skal slutte å se på div program på tv.

Skrevet
1 time siden, swiftyness skrev:

Tror grunnen til at vi bare en side av ansiktet er at nesen er skjev (ser det veldig tydelig på bilder rett forfra). Tror det samme gjelder ang. mysingen, skjule at hun har lazy eye.

.. og nei, anser ikke dette som hets av kropp eller utseende, kun fakta-/opplysning. 

• Liker 8
Skrevet
3 timer siden, Stjernekikkeren skrev:

Virker som CBE er det jeg kaller gladstressa, sånn som finner noe å stresse for uansett hva det skulle være. Virker rett og slett som om de liker å ha ekstremt mye å gjøre, og dermed finner på mye rart.

Jeg kjenner noen gladstressa folk, og selv om jeg får mark av dem, driver de stort sett med fornuftige greier ifbm jobb og familie. 

Tror heĺler Eriksens må forsvare jobben sin og overbevise om at den er like slitsom som andres, og det er derfor de har det så stress. 

• Liker 9
Gjest CecilieX
Skrevet (endret)
1 time siden, swiftyness skrev:

Som jeg påpekte i et tidligere innlegg; bloggen handler ikke om hva leserne kunne ha bruk for, selv om hun prøver å fremstille det slik. Den handler utelukkende om å tilfredsstille Caroline Berg Eriksens behov for å fremstille seg som perfekt, få skryt og å tjene mest mulig penger.

Endret av CecilieX
Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...