pinkessie Skrevet 22. november 2017 #44101 Skrevet 22. november 2017 Er det bare jeg som ikke får kommentarer godkjent om man spør om hun har fikset på seg med botox eller Restylane? Et ømt tema tydeligvis... Blir bare så oppgitt over måten de takler kritikk generelt. Det paret der passer så bra for hverandre. Like utspekulerte og frekke begge to, bare de får LITT kritikk. Stakkars de unge jentene som ble angrepet av de i kommentarfeltet oppgjennom årene. Syns virkelig synd i de. Og veldig godt jobbet av den personen her oppe som har fått tak i så mye info om alt de faktisk har gjort oppgjennom tidene. Forstår ikke hvorfor bedrifter vil samerbeide med mennesker som har oppført seg på denne måten? Blitt tatt for juks i massevis!? Er jo ikke normalt å oppføre seg slik i arbeidslivet. Man hadde fått sparket for lengst hadde dette vært en «vanlig jobb»... Trist! 17
Gjest formula Skrevet 22. november 2017 #44102 Skrevet 22. november 2017 18 minutter siden, pinkessie skrev: Er det bare jeg som ikke får kommentarer godkjent om man spør om hun har fikset på seg med botox eller Restylane? Et ømt tema tydeligvis... Hun er helt åpen om at hun har restylane i leppene.
Populært innlegg Cavatina Skrevet 22. november 2017 Populært innlegg #44103 Skrevet 22. november 2017 2 timer siden, Amafalathiel skrev: Pernille 4 timer siden Svar Mange fine tips. Men jeg er skuffet over eksponeringen av barna. Caroline Berg Eriksen 53 minutter siden Svar Ettersom dette er bilder som allerede ligger på bloggen, ser jeg ikke helt hva som er galt med det. Eh....? "Ettersom Nora Mørks private bilder allikevel er lekket, så ser jeg ikke helt hva som er galt med å dele bildene omatt og omatt?" 52
Gjest pelikanen Skrevet 22. november 2017 #44104 Skrevet 22. november 2017 3 timer siden, Stjernekikkeren skrev: Hender at jeg leser noen av innleggene hun poster, og jeg må ærlig talt si at hun skriver ikke spesielt bra eller interessant, jeg leser ikke teksten fordi den er morsom og kul å lese for å si det sånn. Så ta bort annonsørene, bildene, reklamene, så synes jeg ikke hun har noe som helst å formidle. Hun hadde en gigantisk sjanse til å stikke ting dypere med det bokbadet, men valgte å skylde på overfladiske lesere som sikkert ikke ville vært interessert. Eneste grunnen til at hun tror ingen ville likt det er fordi hun har gjort den bloggen sin til et glanset og overfladisk salgsmagasin. Syns det ikke er mye glans der. Intetsigende og kjedelig. Er de ikke med ungene på noe? Ser jo bilder av ungene...stivpyntet. er de ikke på leketurn, fotball, ruller seg i søla,svømmehall, for meg er det helt uvirkelig
Gjest formula Skrevet 22. november 2017 #44105 Skrevet 22. november 2017 18 minutter siden, pelikanen skrev: Syns det ikke er mye glans der. Intetsigende og kjedelig. Er de ikke med ungene på noe? Ser jo bilder av ungene...stivpyntet. er de ikke på leketurn, fotball, ruller seg i søla,svømmehall, for meg er det helt uvirkelig Håper da inderlig vi får slippe å se dem i sånne situasjoner.
Stjernekikkeren Skrevet 22. november 2017 #44106 Skrevet 22. november 2017 3 timer siden, Aricia skrev: Hun var jo helt åpen om at hun ikke har, og ikke trenger å ha noe å formidle når hun mener å ha fått tilbakemeldinger fra leserne om at hun inspirerer dem sånn "bare for at jeg er meg". Hehe, litt sånn "jeg sitter bare der og ser pen ut". 3 timer siden, Amafalathiel skrev: Pernille 4 timer siden Svar Mange fine tips. Men jeg er skuffet over eksponeringen av barna. Caroline Berg Eriksen 53 minutter siden Svar Ettersom dette er bilder som allerede ligger på bloggen, ser jeg ikke helt hva som er galt med det. Hva fader skal en si... Ingen av bildene av barna burde ligge på bloggen, er jo det som er problemet i utgangspunktet... 15
Stjernekikkeren Skrevet 22. november 2017 #44107 Skrevet 22. november 2017 4 timer siden, Inocybe skrev: Hadde ikke vært noe problem å lage enda et innlegg om bokbadet etterpå. «Mange har spurt om hva jeg synes om gårsdagens bokprek så jeg vil fortelle litt mer...» Jeg nekter å tro på man MÅ ha lest boken for å få noe interessant ut av å høre to så skarpe litteraturelskere som Mirmir Kristjansson og Jan Guillou diskutere passjonen deres. I stedet sitter man igjen med følelsen av at bokpraten gikk fullstendig over hodet på CBE og LKE og de bare satt og kjedet seg gjennom seansen mens de planla hvor mange måter de kunne vise fram kveldens antrekk på. Dette inntrykket passer for så vidt godt med «biblioteket» de laget. Litt mindre godt med Storytell-reklamene, men det er jo også bare noe hun får betalt for å late som. Det tror jeg faktisk du har helt rett i, problemet er vel ikkeat leserene ikke ville like det, men at bloggeren ikke fulgte med. 9
Gjest Sirkustjukk Skrevet 22. november 2017 #44108 Skrevet 22. november 2017 5 timer siden, formula skrev: Ser at hun støtt og stadig i kommentarfeltet blir tipset om treleker fra en butikk ved navn Mamino. Er dette en form for skjult reklame? Så en snap en tid tilbake der barna lekte med noen pastellfargede treleker, men det trenger jo ikke ha noen sammenheng, selvfølgelig. Synes bare det er rart at hun godtar at det i kommentarfeltet linkes direkte til nettbutikken, uten at hun får noe igjen for det. Om det er samme "Lena" som er bak kommentareren er det i hvertfall temmelig skamløs promotering av egen butikk i CBEs kommentarfelt; https://www.proff.no/selskap/mamino-as/drammen/postordre-internetthandel-annet/IF7767O10KA/
Mme Blavatsky Skrevet 22. november 2017 #44109 Skrevet 22. november 2017 "Black week hos get inspired" (Advarsel! Link til blogg: http://www.carolinebergeriksen.no/2017/11/20/black-week-hos-get-inspired/) Denne overskriften leste jeg vantro om og om igjen. Siden uttrykket "black week" og "get inspired" er engelsk og frua ikke bruker stor forbokstav så leste jeg også ordet imellom som på engelsk. 😨 Uheldig, Caroline, uheldig. Jeg håper faktisk leserne hennes er like lite stødige i engelsk som frua selv ("early on it", anyone?), for ellers kan hun ha støtt fra seg de siste, trofaste leserne som fremdeles leser denne bloggen. 34
Gjest Skribent Skrevet 22. november 2017 #44110 Skrevet 22. november 2017 11 minutter siden, Ovnsbakt Paprika skrev: Jeg håper faktisk leserne hennes er like lite stødige i engelsk som frua selv ("early on it", anyone?), for ellers kan hun ha støtt fra seg de siste, trofaste leserne som fremdeles leser denne bloggen. Har begynt å bli ganske sikker på leserne ikke er stødige i noe som helst, sant å si, for i det hele tatt å være mottakelige for dritten som kommer derfra på daglig basis. Og det er FØR jeg tar reklamejuks, barneeksponering og verdier generelt i betraktning.
På besøk Skrevet 22. november 2017 #44111 Skrevet 22. november 2017 12 minutter siden, Ovnsbakt Paprika skrev: "Black week hos get inspired" (Advarsel! Link til blogg: http://www.carolinebergeriksen.no/2017/11/20/black-week-hos-get-inspired/) Denne overskriften leste jeg vantro om og om igjen. Siden uttrykket "black week" og "get inspired" er engelsk og frua ikke bruker stor forbokstav så leste jeg også ordet imellom som på engelsk. 😨 Uheldig, Caroline, uheldig. Jeg håper faktisk leserne hennes er like lite stødige i engelsk som frua selv ("early on it", anyone?), for ellers kan hun ha støtt fra seg de siste, trofaste leserne som fremdeles leser denne bloggen. Hahahaha, herregud jeg ler så jeg griner! 17
Gjest formula Skrevet 22. november 2017 #44112 Skrevet 22. november 2017 19 minutter siden, Sirkustjukk skrev: Om det er samme "Lena" som er bak kommentareren er det i hvertfall temmelig skamløs promotering av egen butikk i CBEs kommentarfelt; https://www.proff.no/selskap/mamino-as/drammen/postordre-internetthandel-annet/IF7767O10KA/ Ser at Mamino får slippe til med link til butikken både på blogg og på instagram. Det virker litt suspekt synes jeg. Kommer vel et reklameinnlegg før jul, med tips om gaver til barna.
SusieDerkins Skrevet 22. november 2017 #44113 Skrevet 22. november 2017 Åtte bilder av tre forskjellige motiver, der de fleste bildene av hvert motiv er omtrent like. Hvorfor trenger vi fem nesten identiske bilder av det godtebordet ved juletreet? de er så utrolig ukritiske når de velger bilder. Legger man til de to nesten like bildene av frua foran godtebordet, er vi oppe i SJU bilder av samme motiv. Why?! http://www.carolinebergeriksen.no/2017/11/22/jakter-pa-julestemningen-fant-den/#respond 12
På besøk Skrevet 22. november 2017 #44114 Skrevet 22. november 2017 Nå har de altså tatt seg tid fra den ekstremt pressa hverdagen, fri fra bursdagsplanlegging, mysing mot kamera, skamløst gjenbruk av barnebidrag, nyrenovering og manisk mølleløping. For å få julestemning på et slott i Sverige. Hva gir du meg? #rosaboble #hektiskliv #solittletimesomuchtodo 29
Gjest Gillians Skrevet 22. november 2017 #44115 Skrevet 22. november 2017 4 minutter siden, Amafalathiel skrev: Åtte bilder av tre forskjellige motiver, der de fleste bildene av hvert motiv er omtrent like. Hvorfor trenger vi fem nesten identiske bilder av det godtebordet ved juletreet? de er så utrolig ukritiske når de velger bilder. Legger man til de to nesten like bildene av frua foran godtebordet, er vi oppe i SJU bilder av samme motiv. Why?! http://www.carolinebergeriksen.no/2017/11/22/jakter-pa-julestemningen-fant-den/#respond Ja, dette har jeg lurt på lenge. Variasjonene i bildene er lik null, og det er mange av dem!
Gjest formula Skrevet 22. november 2017 #44116 Skrevet 22. november 2017 3 minutter siden, På besøk skrev: Nå har de altså tatt seg tid fra den ekstremt pressa hverdagen, fri fra bursdagsplanlegging, mysing mot kamera, skamløst gjenbruk av barnebidrag, nyrenovering og manisk mølleløping. For å få julestemning på et slott i Sverige. Hva gir du meg? #rosaboble #hektiskliv #solittletimesomuchtodo De trenger vel å koble av et par dager etter jobben med pappbåten.
SusieDerkins Skrevet 22. november 2017 #44117 Skrevet 22. november 2017 1 minutt siden, Gillians skrev: Ja, dette har jeg lurt på lenge. Variasjonene i bildene er lik null, og det er mange av dem! altså, jeg hadde skjønt det hvis det var ett oversiktsbilde av hele scenen, ett nærbilde av en konfekt og ett nærbilde en julekule liksom, men alle bildene har jo stort sett samme utsnitt. 6
Chrisssi Skrevet 22. november 2017 #44118 Skrevet 22. november 2017 Når man er så høy på seg selv som frua og frua til frua må man selvfølgelig på en liten slottsferie så man får luftet en kjole eller fem, for ikke å snakke om sko og glødende legger. Får håpe de får ladet batteriene til den storslagne fireårsdagen som står for døren.......... Og nei, jeg er ikke misunnelig, jeg hadde ikke maktet en eneste dag i hennes høyhets travle liv....... 28
Emilie112 Skrevet 22. november 2017 #44119 Skrevet 22. november 2017 14 minutter siden, På besøk skrev: Nå har de altså tatt seg tid fra den ekstremt pressa hverdagen, fri fra bursdagsplanlegging, mysing mot kamera, skamløst gjenbruk av barnebidrag, nyrenovering og manisk mølleløping. For å få julestemning på et slott i Sverige. Hva gir du meg? #rosaboble #hektiskliv #solittletimesomuchtodo Jeg lo så jeg grein av innlegget. Livet er sååå stressende.. og alt går i ett. Nå har de drømt om å reise tilbake heeeeelt siden 2015,da. 😂😂 Håper de koser og lader batteriene maks slik at de fortsatt kan leve av bloggen, for med den arbeidskapasiteten det paret der har har de ikke sjanse i det vanlige arbeidsmarkedet. 33
Gjest Avocado Skrevet 22. november 2017 #44120 Skrevet 22. november 2017 (endret) Har de barnevakt IGJEN?? Ikke mange kveldene siden de ENDELIG hadde datenight på Litteraturhuset.. . Men ja det er jo godt at de får hvilt litt mellom slagene. Gudskjelov at foreldrene hennes kommer i morgen for å hjelpe dem å komme i mål med alle de hektiske barnebursdagsforberedelsene! Endret 22. november 2017 av Avocado
Fremhevede innlegg