Cavatina Skrevet 23. november 2017 #44201 Skrevet 23. november 2017 50 minutter siden, Emilie112 skrev: Ser hun informerer om str på klær (joggedress) igjen. Og har så klart 34 i genser og 36 i bukse,men den er for stort!! Ser hvor ulike man er.. synes den heller ser litt liten ut til henne. Skal vi tro at en veltrent 30-årig 2-barnsmamma på 170cm bruker minste konfeksjonsstørrelse på klær? Eller skal vi stole på at fotografen LKE har fotografert sin kones uredigerte, ikke akkurat flate bakende og publisert den på sin egen IG naken og i sort/hvitt, og på bloggen iført en grønn, ettersittende velourkjole foran en lilla bakgrunn? 14
lenebu Skrevet 23. november 2017 #44202 Skrevet 23. november 2017 (endret) 34 minutter siden, Krokanis said: Dette reagerte jeg på også, er det "førstehjelpsskrin" til dagen derpå? Hva er hensikten med dette bildet tro? Fremste medisin er Ibuprofen, og den lille røde som ligger bak er for å minske magesyre. Resten vet jeg ikke, men virker rart at den pakken med "ettellerannet" peppermint bakerst ser ut til å flyte i løse lufta. Virker ikke tilfeldig at de har inkludert det bildet, ettersom den ene esken tilsynelatende svever. Imgur: medisineske som flyter i lufta Hentet fra: http://www.carolinebergeriksen.no/2017/11/23/risengrynsgrot-og-lussekatter-til-frokost/ Endret 23. november 2017 av lenebu 5
Gjest Hoppetau Skrevet 23. november 2017 #44203 Skrevet 23. november 2017 5 minutter siden, lenebu skrev: Fremste medisin er Ibuprofen, og den lille røde som ligger bak er for å minske magesyre. Resten vet jeg ikke, men virker rart at den pakken med "ettellerannet" peppermint bakerst ser ut til å flyte i løse lufta. Virker ikke tilfeldig at de har inkludert det bildet, ettersom den ene esken tilsynelatende svever. Imgur: medisineske som flyter i lufta Hentet fra: http://www.carolinebergeriksen.no/2017/11/23/risengrynsgrot-og-lussekatter-til-frokost/ Den esken er halsbrantabletter (Galieve) som har havnet inni lokket på den brune eska. Er nok for å få plass til alt i den lille fine brune esken
lenebu Skrevet 23. november 2017 #44204 Skrevet 23. november 2017 (endret) 11 minutter siden, Hoppetau said: Den esken er halsbrantabletter (Galieve) som har havnet inni lokket på den brune eska. Er nok for å få plass til alt i den lille fine brune esken Men hva i alle dager er vitsen med å presse flere medisiner inn i en eske enn det det er plass til? Bare for å vise at "jeg tar flere medisiner enn de fleste!"? Hun er vel ikke akkurat berømt for å lide av halsbrann. Edit: med mindre hun faktisk er gravid, da. Imgur: https://imgur.com/a/3Cgl0 Site: Google search for "halsbrann site:carolinebergeriksen.no" Endret 23. november 2017 av lenebu 5
pøbelsara Skrevet 23. november 2017 #44205 Skrevet 23. november 2017 Jeg tolker dette som om hotellslottet tilbyr akutt førstehjelp til gjester som har kost seg med vinpakker kvelden før. Merkverdig, men sikkert satt pris på av flere. 30
Keaton Skrevet 23. november 2017 #44206 Skrevet 23. november 2017 7 minutter siden, pøbelsara skrev: Jeg tolker dette som om hotellslottet tilbyr akutt førstehjelp til gjester som har kost seg med vinpakker kvelden før. Merkverdig, men sikkert satt pris på av flere. Enig. 2
Gjest Gillians Skrevet 23. november 2017 #44207 Skrevet 23. november 2017 Bare jeg som syns denne ganske saklige debatten har begynt å falle temmelig nå? "Hun ser sjuskete ut" "Hvorfor går hun i joggebukse en morgen på hotell" osv. Denne tråden her bør absolutt ikke være noe fristed for å slenge ut nedsettende kommentarer om utseendet til et annet menneske. Syns vi bør holde på sakligheten.
pøbelsara Skrevet 23. november 2017 #44208 Skrevet 23. november 2017 9 minutter siden, Gillians skrev: Bare jeg som syns denne ganske saklige debatten har begynt å falle temmelig nå? "Hun ser sjuskete ut" "Hvorfor går hun i joggebukse en morgen på hotell" osv. Denne tråden her bør absolutt ikke være noe fristed for å slenge ut nedsettende kommentarer om utseendet til et annet menneske. Syns vi bør holde på sakligheten. Enig. rapporter og ignorer, er min anbefaling. 21
Keaton Skrevet 23. november 2017 #44209 Skrevet 23. november 2017 9 minutter siden, Gillians skrev: Bare jeg som syns denne ganske saklige debatten har begynt å falle temmelig nå? "Hun ser sjuskete ut" "Hvorfor går hun i joggebukse en morgen på hotell" osv. Denne tråden her bør absolutt ikke være noe fristed for å slenge ut nedsettende kommentarer om utseendet til et annet menneske. Syns vi bør holde på sakligheten. Ja. 6
Juliannaos Skrevet 23. november 2017 #44210 Skrevet 23. november 2017 (endret) Nei, hun ser ikke sjuskete ut i en svart joggedress på Slottsfrokosten. Er vel heller settingen (slott, eksklusiv etc) som kræsjer.. Endret 23. november 2017 av Juliannaos 7
caskerette Skrevet 24. november 2017 #44211 Skrevet 24. november 2017 (endret) Hun kan sprade rundt der i bikini om hun vil for min del. Det problematiske knyttet til joggedressen er vel heller om den er umerket reklame (kjøpt på Nelly) og størrelsen som måtte oppgis. Begge problemstillinger belyst med spørsmål og svar i kommentarfeltet. Endret 24. november 2017 av caskerette Autocorrect 18
loffen Skrevet 24. november 2017 #44212 Skrevet 24. november 2017 Syntes det så kjekt ut med Treo, Ibuprofen, syredempende, C-vitaminer o.l. på frokostbuffeten. Så slipper folk å spørre i resepsjonen om de trenger en hodepinetablett. 10
Stjernekikkeren Skrevet 24. november 2017 #44213 Skrevet 24. november 2017 21 minutter siden, loffen skrev: Syntes det så kjekt ut med Treo, Ibuprofen, syredempende, C-vitaminer o.l. på frokostbuffeten. Så slipper folk å spørre i resepsjonen om de trenger en hodepinetablett. Hvis frokosten koster 400kr pr pers så burde det ligget sterkere saker i den boksen der 10
Rubella Skrevet 24. november 2017 #44214 Skrevet 24. november 2017 3 timer siden, Cavatina skrev: Skal vi tro at en veltrent 30-årig 2-barnsmamma på 170cm bruker minste konfeksjonsstørrelse på klær? Eller skal vi stole på at fotografen LKE har fotografert sin kones uredigerte, ikke akkurat flate bakende og publisert den på sin egen IG naken og i sort/hvitt, og på bloggen iført en grønn, ettersittende velourkjole foran en lilla bakgrunn? Altså, jeg er 29 år gammel, 7 cm lavere og har ekstremt mye mer kroppsfett enn henne, men bruker faktisk str. 34 en del! Så ser ikke på det som så veldig usannsynlig. Hvorfor hun stadig må påpeke det er en annen sak.... 4
Cavatina Skrevet 24. november 2017 #44215 Skrevet 24. november 2017 21 minutter siden, Rubella skrev: Altså, jeg er 29 år gammel, 7 cm lavere og har ekstremt mye mer kroppsfett enn henne, men bruker faktisk str. 34 en del! Så ser ikke på det som så veldig usannsynlig. Hvorfor hun stadig må påpeke det er en annen sak.... Hvor fornuftig er det å fortelle hele verden at plagget hun bruker er i minste konfeksjonsstørrelse, istedet for å fortelle at hun bestilte sin vanlige størresle og at passformen var vid/for liten/for lang/for grå/ osv. Jeg trenger ikke å vite størrelsen til en blogger....jeg trenger å vite om plagget som vises er liten eller stor i størrelsen. 25
Rubella Skrevet 24. november 2017 #44216 Skrevet 24. november 2017 41 minutter siden, Cavatina skrev: Hvor fornuftig er det å fortelle hele verden at plagget hun bruker er i minste konfeksjonsstørrelse, istedet for å fortelle at hun bestilte sin vanlige størresle og at passformen var vid/for liten/for lang/for grå/ osv. Jeg trenger ikke å vite størrelsen til en blogger....jeg trenger å vite om plagget som vises er liten eller stor i størrelsen. Helt enig! 2
Keaton Skrevet 24. november 2017 #44217 Skrevet 24. november 2017 (endret) Adidas i str XS kan være veldig forskjellig fra plagg til plagg, det lønner seg å finne ut om produsenten kaller genseren stor i størrelsen feks. Jeg handler endel XS til de yngste i familien. adiadas.no skriver hvilken størrelse alle modellene har på seg, oppgir mål og ofte om plagget er stort eller lite. Flere modeller som er 175 høye har på seg XS. Endret 24. november 2017 av Kollontaj 2
Sol79 Skrevet 24. november 2017 #44218 Skrevet 24. november 2017 Niesa mi på 12 år bruker XS i Adidas, men det er fordi at tilsvarende genser skal være oversized og ikke supertight som på fotballfrua. 4
SusieDerkins Skrevet 24. november 2017 #44219 Skrevet 24. november 2017 5 timer siden, Stjernekikkeren skrev: Hvis frokosten koster 400kr pr pers så burde det ligget sterkere saker i den boksen der det er lunsjen som koster det. Frokosten er inkludert. 3
penny_ Skrevet 24. november 2017 #44220 Skrevet 24. november 2017 (endret) 4 timer siden, Cavatina skrev: Hvor fornuftig er det å fortelle hele verden at plagget hun bruker er i minste konfeksjonsstørrelse, istedet for å fortelle at hun bestilte sin vanlige størresle og at passformen var vid/for liten/for lang/for grå/ osv. Jeg trenger ikke å vite størrelsen til en blogger....jeg trenger å vite om plagget som vises er liten eller stor i størrelsen. Det er veldig nyttig. Om det er moralsk riktig er noe annet. Hvis jeg har like bukser som CBE og jeg vet hvilken størrelse hun har i dem, så vil det også være nyttig å vite hvilken størrelse hun har i andre bukser om jeg har tenkt til å kjøpe dem over nett. Om hun bruker XS og jeg S i samme bukse, så vet jeg at jeg bør bestille S om hun har XS i en annen bukse. Kanskje jeg også må ta M alt ettersom hvor trang XS er på henne. Om et plagg er lite eller stort i størrelsen er veldig subjektivt da jeg ikke aner hva det sammenlignes med. Noen liker at alt er trangt, mens andre liker det litt baggy. Hvis jeg vil at en baggy genser skal være trang, så vil jeg jo tro at den er veldig, veldig stor i min vanlige størrelse selv om det er slik den skal være. Helt håpløst altså. Endret 24. november 2017 av penny_
Fremhevede innlegg