Keaton Skrevet 22. november 2017 #44121 Skrevet 22. november 2017 Bloggen når stadig nye høyder - humormessig! 30
Gjest Topptur Skrevet 22. november 2017 #44122 Skrevet 22. november 2017 Min hovedtanke er at hun gidder!?! Full sparkel og dinglende øredobber for en tur på butikken, pyntet til galla på en onsdag i november, lekkert dandert med et vinglass mens man steller i stand tidenes fireårsdag, osv osv osv osv. Jeg blir avogtil lei av jobben min, jeg også altså, men med den livsstilen hadde jeg gått i dyp depresjon. Nå innrømmet hun at hun stort sett bare jobber 8 t pr dag da, så kanskje hun vasser rundt i joggebukse med knær og grorudpalme på toppen resten av tiden *nesten så jeg håper det for hennes mentale helses skyld.
Gjest Snøsøta Skrevet 22. november 2017 #44123 Skrevet 22. november 2017 Altså, som om den ikke lå der fra før så befester bloggen den plassen den har på toppen av hat-listen min etter de siste innleggene. Tidene endrer seg, forbruk er ikke bare smakløst, det er direkte skadelig for planeten. Nytt bestikk? Hvem bytter ut bestikket? Bestikk skal vare livet ut, med et mulig unntak av det du får med deg/skaffer deg under studietiden som knekker, bøyer seg og faller fra hverandre underveis og må kasseres av naturlige årsaker. Når ikke engang influenserfrua klarer å ønske seg noe til jul så hadde det vært langt mer anstendig å skrive et innlegg om hvordan man kan forbruke mindre. Og nei, det å sende sekker med klær, ting og det gamle bestikket til Fretex for så å shoppe nytt hjelper ikke. Her er litt voksenopplæring LK og CBE! https://www.aftenposten.no/viten/i/K2Ee/Spinnvill-sirkelokonomi-Det-beste-for-miljoet-er-ikke-resirkulering
Kleenex Skrevet 22. november 2017 #44124 Skrevet 22. november 2017 54 minutter siden, På besøk skrev: Nå har de altså tatt seg tid fra den ekstremt pressa hverdagen, fri fra bursdagsplanlegging, mysing mot kamera, skamløst gjenbruk av barnebidrag, nyrenovering og manisk mølleløping. For å få julestemning på et slott i Sverige. Hva gir du meg? #rosaboble #hektiskliv #solittletimesomuchtodo Eller for å få noe å skrive om på bloggen. Tror neppe Frua har det noe særlig travelt hverken nå eller tidligere, derfor er det rimelig lett å reise bort litt. 10
Lopploella Skrevet 22. november 2017 #44125 Skrevet 22. november 2017 Jakter på julestemningen, ja. Trist om ikke den har slått inn for fullt når det ennå er en drøy uke igjen av november. 28
På besøk Skrevet 22. november 2017 #44126 Skrevet 22. november 2017 35 minutter siden, Kleenex skrev: Eller for å få noe å skrive om på bloggen. Tror neppe Frua har det noe særlig travelt hverken nå eller tidligere, derfor er det rimelig lett å reise bort litt. Altså, hvor travelt kan du ha det når du på en onsdag formiddag kan kaste deg rundt og dra på romantisk tur til Sverige? Idag kasta jeg meg rundt og endra middagsplanen fra kjøttkaker til pizza, mer spillerom har jeg ikke. For jeg har faktisk vært på jobb idag- kjenner jeg blir mektig provosert av at hu mener hu har mye å gjøre. Og imorgen får vi et *så mye å ta igjen etter spontantur*-innlegg igjen, mark my words... #såstressa 30
miagunda Skrevet 22. november 2017 #44127 Skrevet 22. november 2017 Hun har vel ikke så lange veien til Nordby senteret? 🤣 10
BlendaSensitive Skrevet 22. november 2017 #44128 Skrevet 22. november 2017 1 minutt siden, miagunda skrev: Hun har vel ikke så lange veien til Nordby senteret? 🤣 Ah, kamuflerer Sverige-shopping med "slottstur". Høres jo litt flottere det, enn harryhandel over grensa. Men forstår henne jeg, kjøpe inn billig drikke, godteri og kakepynt til selskapet. 18
miagunda Skrevet 22. november 2017 #44129 Skrevet 22. november 2017 Akkurat nå, BlendaSensitive skrev: Ah, kamuflerer Sverige-shopping med "slottstur". Høres jo litt flottere det, enn harryhandel over grensa. Men forstår henne jeg, kjøpe inn billig drikke, godteri og kakepynt til selskapet. Ha ha Ja, akkurat. Og kanskje en knisertur innom a Agda. 8
Anonym90059005 Skrevet 22. november 2017 #44130 Skrevet 22. november 2017 Ser de har klart å snike seg ut av voksenfella, som hun kalte det, med altfor travle hverdager som flyr avgårde. Bra de klarte å klemme inn et lite avbrekk, bare de to, skjer så altfor sjelden. Heldigvis skal de også på en tur til Gøteborg i desember, med vennepar, ellers hadde bursdagsplanlegging og førjulsstria tatt fullstendig knekken på dem. 26
-venter- Skrevet 22. november 2017 #44131 Skrevet 22. november 2017 1 time siden, Snøsøta skrev: Altså, som om den ikke lå der fra før så befester bloggen den plassen den har på toppen av hat-listen min etter de siste innleggene. Tidene endrer seg, forbruk er ikke bare smakløst, det er direkte skadelig for planeten. Nytt bestikk? Hvem bytter ut bestikket? Bestikk skal vare livet ut, med et mulig unntak av det du får med deg/skaffer deg under studietiden som knekker, bøyer seg og faller fra hverandre underveis og må kasseres av naturlige årsaker. Når ikke engang influenserfrua klarer å ønske seg noe til jul så hadde det vært langt mer anstendig å skrive et innlegg om hvordan man kan forbruke mindre. Og nei, det å sende sekker med klær, ting og det gamle bestikket til Fretex for så å shoppe nytt hjelper ikke. Her er litt voksenopplæring LK og CBE! https://www.aftenposten.no/viten/i/K2Ee/Spinnvill-sirkelokonomi-Det-beste-for-miljoet-er-ikke-resirkulering https://hvakanduofre.no/ burde vært fruas julegaveønske 15
filifjonka Skrevet 22. november 2017 #44132 Skrevet 22. november 2017 1 hour ago, -venter- said: https://hvakanduofre.no/ burde vært fruas julegaveønske Fin den...
Gjest Anne B Skrevet 22. november 2017 #44133 Skrevet 22. november 2017 Hva er dette for et julehysteri? Ser litt malplassert ut med CBE blant alt godteriet og julekakene den 22. November. Etter eldstes bursdag begynner pyntingen. Det er nok en fulltidsjobb i hele desember.
Stjernekikkeren Skrevet 22. november 2017 #44134 Skrevet 22. november 2017 3 timer siden, På besøk skrev: Hahahaha, herregud jeg ler så jeg griner! Samme her, hoes på billigsalg hele uka! 8
Papirfly Skrevet 22. november 2017 #44135 Skrevet 22. november 2017 Tråden er ryddet for spekulasjon. Papirfly, mod.
Viking-girl Skrevet 23. november 2017 #44136 Skrevet 23. november 2017 6 timer siden, På besøk skrev: Altså, hvor travelt kan du ha det når du på en onsdag formiddag kan kaste deg rundt og dra på romantisk tur til Sverige? Idag kasta jeg meg rundt og endra middagsplanen fra kjøttkaker til pizza, mer spillerom har jeg ikke. For jeg har faktisk vært på jobb idag- kjenner jeg blir mektig provosert av at hu mener hu har mye å gjøre. Og imorgen får vi et *så mye å ta igjen etter spontantur*-innlegg igjen, mark my words... #såstressa Godt hun ikke ble bilsyk eller fikk migrene da... Og godt at hun fikk i seg litt brødmat underveis 👍🏼 12
Viking-girl Skrevet 23. november 2017 #44137 Skrevet 23. november 2017 5 timer siden, Anonym90059005 skrev: Ser de har klart å snike seg ut av voksenfella, som hun kalte det, med altfor travle hverdager som flyr avgårde. Bra de klarte å klemme inn et lite avbrekk, bare de to, skjer så altfor sjelden. Heldigvis skal de også på en tur til Gøteborg i desember, med vennepar, ellers hadde bursdagsplanlegging og førjulsstria tatt fullstendig knekken på dem. At de orker å henge sammen 24/7 😳 11
PecanPie Skrevet 23. november 2017 #44138 Skrevet 23. november 2017 8 timer siden, Anne B skrev: Hva er dette for et julehysteri? Ser litt malplassert ut med CBE blant alt godteriet og julekakene den 22. November. Etter eldstes bursdag begynner pyntingen. Det er nok en fulltidsjobb i hele desember. Det siste jeg får inne på CBE.no nå, er julestemning. For meg blir det masete, og jeg merker at jeg lar meg stresse. Inspirasjon? Tvert om! 14
Gjest formula Skrevet 23. november 2017 #44139 Skrevet 23. november 2017 10 timer siden, Anonym90059005 skrev: Ser de har klart å snike seg ut av voksenfella, som hun kalte det, med altfor travle hverdager som flyr avgårde. Bra de klarte å klemme inn et lite avbrekk, bare de to, skjer så altfor sjelden. Heldigvis skal de også på en tur til Gøteborg i desember, med vennepar, ellers hadde bursdagsplanlegging og førjulsstria tatt fullstendig knekken på dem. Sikkert godt for dem å komme seg ut litt, "noe som blir lite prioritert litt for sjelden"(for å låne ordene til en annen blogger)
Gjest formula Skrevet 23. november 2017 #44140 Skrevet 23. november 2017 5 timer siden, Viking-girl skrev: At de orker å henge sammen 24/7 😳 Ja det fatter ikke jeg heller. Hadde gått på veggen.
Fremhevede innlegg