Gjest Chillpill Skrevet 22. august 2017 #38181 Skrevet 22. august 2017 3 timer siden, neon_sun skrev: Jeg er helt enig i det du skriver, men må likevel innvende at det må være lov å kommentere og reagere når hun skriver på en offentlig arena. Amming er et veldig personlig og personlig tema, selv om jeg synes det er positivt at det dras frem de vanskelige sidene av det. Derimot er det et merkelig valg å velge bort ammingen pga et utdrikningslag. Min forlover hadde faktisk med seg sitt barn og ammet under mitt, og det var helt ok. LkE var vel også med og kunne vel tatt seg av barnet utenom ammingen. Synes dette valget lyser egoisme og selvsentrerthet. Hun avsluttet ikke ammingen for et utdrikningslag. De ønsket at hun skulle ta flaske, og så ville ikke barnet amme mer. Det provoserer meg at kvinner sitter og påfører andre kvinner skam over amming/ikke amming. Det får vi sannelig nok av andre steder! Jeg lærte også barnet mitt å ta flaske fordi jeg ville ha egentid, og jeg ga gladelig opp hele ammingen når vi uansett måtte begynne med tillegg og interessen forsvant. Jeg er faktisk en god mor likevel.
Vernis Skrevet 22. august 2017 #38182 Skrevet 22. august 2017 Det kritikkverdige er ikke at hun har barnet i barnehagen eller at hun ikke ammer. Det kritikkverdige er sutringen over det i profesjonell sammenheng. 35
På besøk Skrevet 22. august 2017 #38183 Skrevet 22. august 2017 Fikk svar om den flaska. Nei, den hadde hun kjøpt selv, må vite! Men når hun skal løpe for team Imsdal, sitter og snakker om team Imsdal og løping og drikker av en Imsdalsflaske...hjelp meg her - det MÅ da være noe hun skal merke? 49
Stjernekikkeren Skrevet 22. august 2017 #38184 Skrevet 22. august 2017 37 minutter siden, Aldrisur skrev: Tror ikke Sarpsborg Vann- og avløp er ivrige på å sponse. Haha!! Ingen er så glad i imsdalflaska si at de legger ut masse bilder av den på nettet, det nekter jeg å tro. Må være grenser for hvor morsom en plastflaske er, tror hun at folk er idioter eller.. 20
BlendaSensitive Skrevet 22. august 2017 #38185 Skrevet 22. august 2017 4 minutter siden, På besøk skrev: Fikk svar om den flaska. Nei, den hadde hun kjøpt selv, må vite! Men når hun skal løpe for team Imsdal, sitter og snakker om team Imsdal og løping og drikker av en Imsdalsflaske...hjelp meg her - det MÅ da være noe hun skal merke? Jeg trodde det var etablert at hun er sponset av Imsdal? Hun skal jo i det derre halvmaratonet løpe for Imsdal, slik jeg har forstått det. Ergo har fruen "glemt" å merke som vanlig. Kan jo ikke huske alt her i verden, både sminke, klær ta med plastflaska overalt OG merke rett! 20
Gjest Sirkustjukk Skrevet 22. august 2017 #38186 Skrevet 22. august 2017 (endret) Til og med fru Best i klassen må skjønne det smaker litt brakkvann når hun snakker om annonse-halvmaratonet mens hun drikker fra flasken til sponsoren!🙄 Endret 22. august 2017 av Sirkustjukk
Stjernekikkeren Skrevet 22. august 2017 #38187 Skrevet 22. august 2017 1 minutt siden, BlendaSensitive skrev: Jeg trodde det var etablert at hun er sponset av Imsdal? Hun skal jo i det derre halvmaratonet løpe for Imsdal, slik jeg har forstått det. Ergo har fruen "glemt" å merke som vanlig. Kan jo ikke huske alt her i verden, både sminke, klær ta med plastflaska overalt OG merke rett! Nei, selv om hun er sponset av imsdal og skal løpe for team imsdal, så har hun kjøpt denne her heeeelt selv må skjønne, og DA blir det noe helt annet 20
Stjernekikkeren Skrevet 22. august 2017 #38188 Skrevet 22. august 2017 2 minutter siden, Sirkustjukk skrev: Til og med fru Best i klassen må skjønne det smaker litt brakkvann når hun snakker om annonse-halvmaratonet mens hun drikker fra flaske fra sponsoren!🙄 Når det kvakker som en and, går som en and, så .. er det en hest! Føler det blir litt sånn med den imsdal greia hennes. 24
Gjest Zeitgeist Skrevet 22. august 2017 #38189 Skrevet 22. august 2017 Men hva skjedde med forkjærligheten for Farris? http://www.carolinebergeriksen.no/2016/06/30/slukk-torsten-sommer/ http://www.vg.no/nyheter/meninger/blogg/kjendisenes-overdrevne-lyst-paa-farris/a/23774665/ Akk ja, glemte av at der i gården er det meste til salgs.
Stjernekikkeren Skrevet 22. august 2017 #38190 Skrevet 22. august 2017 9 minutter siden, Lafemmemauvaise skrev: Men hva skjedde med forkjærligheten for Farris? http://www.carolinebergeriksen.no/2016/06/30/slukk-torsten-sommer/ http://www.vg.no/nyheter/meninger/blogg/kjendisenes-overdrevne-lyst-paa-farris/a/23774665/ Akk ja, glemte av at der i gården er det meste til salgs. Intet mindre enn seks bilder av farrisflaska i det blogginnlegget der, snakk om å få det faktum at fotballfrue eeeelsker farrisen sin tredd nedover huet. 16
Gjest Topptur Skrevet 22. august 2017 #38191 Skrevet 22. august 2017 4 timer siden, neon_sun skrev: Jeg er helt enig i det du skriver, men må likevel innvende at det må være lov å kommentere og reagere når hun skriver på en offentlig arena. Amming er et veldig personlig og personlig tema, selv om jeg synes det er positivt at det dras frem de vanskelige sidene av det. Derimot er det et merkelig valg å velge bort ammingen pga et utdrikningslag. Min forlover hadde faktisk med seg sitt barn og ammet under mitt, og det var helt ok. LkE var vel også med og kunne vel tatt seg av barnet utenom ammingen. Synes dette valget lyser egoisme og selvsentrerthet. Nå må man holde orden på begrepene her! Hun ønsket å få sitt 10 mnd gamle barn til å godta flaske, bl.a for å kunne organisere og delta i et utdrikningslag for sin beste venninne. Hun ønsket ikke å slutte å amme og ble lei seg når barnet foretrakk flaske over pupp. At man ønsker litt mer frihet etter 10 mnd med amming gjør en slett ikke til en selvsentrert mor!
SusieDerkins Skrevet 22. august 2017 #38192 Skrevet 22. august 2017 hva med det kaffeinnlegget fra idag, som viser 3 forskjellige måter å putte meieriprodukter i kaffen (smør,melk og fløte - I kid you not!), og rett under ligger det en annonse for Tine. Tilfeldig? 22
Gjest Sirkustjukk Skrevet 22. august 2017 #38193 Skrevet 22. august 2017 Innlegget fra i går om ammestopp er plutselig borte... Bare hos meg eller?
På besøk Skrevet 22. august 2017 #38194 Skrevet 22. august 2017 8 minutter siden, Sirkustjukk skrev: Innlegget fra i går om ammestopp er plutselig borte... Bare hos meg eller? Borte her og 2
owley Skrevet 22. august 2017 #38195 Skrevet 22. august 2017 13 minutter siden, På besøk skrev: Borte her og Ser den kun på Bloglovin, så hun har nok tatt bort innlegget. https://www.bloglovin.com/blogs/caroline-berg-eriksen-12918177/jentene-mine-5821975045 6
fina Skrevet 22. august 2017 #38196 Skrevet 22. august 2017 42 minutter siden, Amafalathiel skrev: hva med det kaffeinnlegget fra idag, som viser 3 forskjellige måter å putte meieriprodukter i kaffen (smør,melk og fløte - I kid you not!), og rett under ligger det en annonse for Tine. Tilfeldig? Jeg syns dette var et helt fint innlegg, jeg. Mye mer i tråd med bloggens selvproklamerte visjon om å være som et inspirasjonsmagasin, og fritt for unger, redigerte kropper og krokodilletårer :-) 3
Gjest Verrika Skrevet 22. august 2017 #38197 Skrevet 22. august 2017 1 time siden, Stjernekikkeren skrev: Når det kvakker som en and, går som en and, så .. er det en hest! Føler det blir litt sånn med den imsdal greia hennes. 😆🤣😂
Inocybe Skrevet 22. august 2017 #38198 Skrevet 22. august 2017 1 time siden, Vernis skrev: Det kritikkverdige er ikke at hun har barnet i barnehagen eller at hun ikke ammer. Det kritikkverdige er sutringen over det i profesjonell sammenheng. Det har du helt rett i. Det er ikke hva familien velger å gjøre med barnehagestart eller amming eller bla bla som er greia. Det er måten CBE.no bruker dette til å samle fanskaren rundt leirbålet jeg reagerer på. Intime detaljer om et barn deles for et Kumbaya-øyeblikk så fansen etterpå kan selges til annonsøren. Det er så usmakelig. Æsj! 36
SusieDerkins Skrevet 22. august 2017 #38199 Skrevet 22. august 2017 8 minutter siden, fina skrev: Jeg syns dette var et helt fint innlegg, jeg. Mye mer i tråd med bloggens selvproklamerte visjon om å være som et inspirasjonsmagasin, og fritt for unger, redigerte kropper og krokodilletårer :-) Jeg syntes og det var et fint innlegg, og tenkte at det tipset med kaffeisbitene var noe å ta med seg. Men så oppdaget jeg Tineannonsen rett under, og plutselig fremsto kaffeinnlegget i et helt annet lys. Lyset fra content marketing😡 36
neon_sun Skrevet 22. august 2017 #38200 Skrevet 22. august 2017 1 time siden, Sirkustjukk skrev: Innlegget fra i går om ammestopp er plutselig borte... Bare hos meg eller? Jeg får det opp. 1
Fremhevede innlegg