suckers Skrevet 21. august 2017 #38121 Skrevet 21. august 2017 4 minutter siden, Ultiva skrev: Så hyggelig for CBE. Når hun er stivpyntet, tungt sminket og kraftig redigert i photoshop så er hun perfekt i mannens øyne. Må være mangel på alt det der som gjør at min samboer aldri kaller meg "perfection"🙈 9
Gjest Verrika Skrevet 21. august 2017 #38122 Skrevet 21. august 2017 26 minutter siden, justcurious skrev: Men er det egentlig LKE som har tatt det bildet? Ellers er jeg enig i at det var tåpelig av ham å blokkere deg. Dette sier sitt... hvem som har tatt og anng.. redigering...
Gjest New Girl Skrevet 21. august 2017 #38123 Skrevet 21. august 2017 Man kan si mye rart om LKE altså, men å kritisere han for å syns kona si er perfekt? Come on...
Gjest Verrika Skrevet 21. august 2017 #38124 Skrevet 21. august 2017 9 minutter siden, suckers skrev: Må være mangel på alt det der som gjør at min samboer aldri kaller meg "perfection"🙈 Samma hos meg... jaggu nå tror jeg at jeg må sminke meg...... hyyyyl. 😜🤣😂
SusieDerkins Skrevet 21. august 2017 #38125 Skrevet 21. august 2017 11 minutter siden, Skribent skrev: Var sikkert travel med å skrive et innlegg om døtrene, amming og mammarollen, og publisere rosende kommentarer til det. Hun skriver blant annet at hun er glad hun har satt babytiden foran alt annet, for så å følge opp med at de reduserte amming og gikk over til flaske tidligere enn hun egentlig ville, fordi hun skulle holde utdrikningslag for venninnen. La meg bare si at jeg ikke stiller spørsmål ved omsorgsevnen her, det virker som glade, friske barn, så la den ballen ligge død - mitt ankepunkt blir måten hun forfører leserne med et evig "javel nei" og null samsvar fra ene avsnittet til det andre... Det er tydelig at rosa fluff selger i bøtter og spann. Hun trenger bare rable i vei, og så synes fansen at det er "stor kvalitet på innleggene". Verden vil bedras! Hadde jeg vært den brudevenninna ville jeg følt meg helt forferdelig 😳 12
Gjest Verrika Skrevet 21. august 2017 #38127 Skrevet 21. august 2017 27 minutter siden, Topptur skrev: Det var jo et pent bilde da. Hun er vakker i slike settinger, selv om hun er mer sjarmerende og søt uten filter og redigering. Bare mannen og hun hadde sett det..... men de tjener ikke penger på det.
Miranda16 Skrevet 21. august 2017 #38128 Skrevet 21. august 2017 45 minutter siden, Ultiva skrev: Så hyggelig for CBE. Når hun er stivpyntet, tungt sminket og kraftig redigert i photoshop så er hun perfekt i mannens øyne. Godt poeng! 9
fina Skrevet 21. august 2017 #38129 Skrevet 21. august 2017 1 time siden, Skribent skrev: Var sikkert travel med å skrive et innlegg om døtrene, amming og mammarollen, og publisere rosende kommentarer til det. Hun skriver blant annet at hun er glad hun har satt babytiden foran alt annet, for så å følge opp med at de reduserte amming og gikk over til flaske tidligere enn hun egentlig ville, fordi hun skulle holde utdrikningslag for venninnen. La meg bare si at jeg ikke stiller spørsmål ved omsorgsevnen her, det virker som glade, friske barn, så la den ballen ligge død - mitt ankepunkt blir måten hun forfører leserne med et evig "javel nei" og null samsvar fra ene avsnittet til det andre... Det er tydelig at rosa fluff selger i bøtter og spann. Hun trenger bare rable i vei, og så synes fansen at det er "stor kvalitet på innleggene". Verden vil bedras! Jeg fikk det innlegget litt i vrangstrupen etter å ha lest kommentarfelter, der hun er svært defensiv og tolker alt i verste mening. Eksempelvis foreslår Ada at hun kan holde yngstemann hjemme et år til dersom det føles så sårt at ungen vokser opp og blir selvstendig, og at de jo uansett jobber hjemmefra. På dette svarer CBE at Selv om vi begge «er hjemme» så betyr ikke det at vi er hjemme og har fri. Det er svært utfordrende å jobbe hjemme samtidig som barn er hjemme, da føler du fort at du ikke strekker til, fordi du ikke kan fokusere hundre prosent på begge deler. Jeg tenker at hun ved å publisere dette innlegget selger sin ammehistorie, og at å avfeie all tilbakemelding som ikke inneholder ordene "tårer", "klemmer" eller bare sånn "<3" som at dette er hennes sak og hennes sorg er lite bevisst, og bygger på teorien om at hun selv sliter med (eventuelt bevisst er utydelig på) grensa mellom bedrift og privatperson. 15
Stjernekikkeren Skrevet 21. august 2017 #38130 Skrevet 21. august 2017 4 timer siden, Verrika skrev: Oooooooops..... så ikke den🤣🤣🤣🤣Litt for snar på tastaturet🤣😂😆 Beklager @Stjernekikkeren Oi hahaha, ja absolutt IKKE myntet på deg, men typen til Caroline 1
Stjernekikkeren Skrevet 21. august 2017 #38131 Skrevet 21. august 2017 2 timer siden, Verrika skrev: Dette sier sitt... hvem som har tatt og anng.. redigering... Hvis det å sminke og style, og kle seg opp slik bare for å ta slike bilder ikke går under egentid så er det ingenting som gjør det...! 13
Gjest Skribent Skrevet 21. august 2017 #38132 Skrevet 21. august 2017 38 minutter siden, fina skrev: Jeg fikk det innlegget litt i vrangstrupen etter å ha lest kommentarfelter, der hun er svært defensiv og tolker alt i verste mening. Eksempelvis foreslår Ada at hun kan holde yngstemann hjemme et år til dersom det føles så sårt at ungen vokser opp og blir selvstendig, og at de jo uansett jobber hjemmefra. På dette svarer CBE at Selv om vi begge «er hjemme» så betyr ikke det at vi er hjemme og har fri. Det er svært utfordrende å jobbe hjemme samtidig som barn er hjemme, da føler du fort at du ikke strekker til, fordi du ikke kan fokusere hundre prosent på begge deler. Jeg tenker at hun ved å publisere dette innlegget selger sin ammehistorie, og at å avfeie all tilbakemelding som ikke inneholder ordene "tårer", "klemmer" eller bare sånn "<3" som at dette er hennes sak og hennes sorg er lite bevisst, og bygger på teorien om at hun selv sliter med (eventuelt bevisst er utydelig på) grensa mellom bedrift og privatperson. Nettopp! Og hvis det nå krever to fulltidsstillinger å drive den bloggen der så skjønner jeg absolutt ingenting... Jeg hadde soleklart hatt babyen hjemme lengst mulig hvis jeg kunne. Det er en betent diskusjon hvor små unger som har godt av å være i barnehage, men ettåringer på fulltid er mye, spesielt når du spiller på hvor sårt det var å slutte med ammingen og spiller på hvor fort tiden går. Hele innlegget er en stor selvmotsigelse. Hvis ikke disse to har det så fleksibelt at de ikke nødvendigvis trenger to heltidsplasser i barnehage så er det virkelig ingen som er det - men pengene er vel for viktige til å gjøre slike tilpasninger. The show must go on...
Gjest Sirkustjukk Skrevet 21. august 2017 #38133 Skrevet 21. august 2017 (endret) Men er det ikke litt CBEs MO når det har vært kritikk (som regel herfra) på at hun har mistet litt virkelighetsoppfattelse av hvordan hverdagen, fritidsaktivitetet og tidsklemma er for en "vanlig" familie hvor begge er i full jobb, at det kommer et følsomt innlegg "oss mødre i mellom"? Endret 21. august 2017 av Sirkustjukk
Keaton Skrevet 21. august 2017 #38134 Skrevet 21. august 2017 Hvorfor må de fokusere 100 % på "begge deler" dersom de ikke bruker barnehage til siste? Kan de ikke fokusere 80 %? For svært mange småbarnsforeldre er det virkeligheten. Nå har jo partneren til Anna Rasmussen sagt at de jobber 2-3 t hver dag og hennes blogg er jo langt større enn CBEs. Bare nevner det. 21
Louiah Skrevet 21. august 2017 #38135 Skrevet 21. august 2017 7 minutter siden, Kollontaj skrev: Hvorfor må de fokusere 100 % på "begge deler" dersom de ikke bruker barnehage til siste? Kan de ikke fokusere 80 %? For svært mange småbarnsforeldre er det virkeligheten. Nå har jo partneren til Anna Rasmussen sagt at de jobber 2-3 t hver dag og hennes blogg er jo langt større enn CBEs. Bare nevner det. Vil jo tro de har råd til å jobbe 70% eller 80% prosent. Mannen min jobber 80% nå i noen år for å gi barna kortere dager i barnehagen. Apropos tid en aldri får igjen og "ønske om å fryse tiden" som CBE beskriver. Bare tull hele innlegget hvis en ser valgene de tar i praksis. 26
Gjest Skribent Skrevet 21. august 2017 #38136 Skrevet 21. august 2017 26 minutter siden, Louiah skrev: Vil jo tro de har råd til å jobbe 70% eller 80% prosent. Mannen min jobber 80% nå i noen år for å gi barna kortere dager i barnehagen. Apropos tid en aldri får igjen og "ønske om å fryse tiden" som CBE beskriver. Bare tull hele innlegget hvis en ser valgene de tar i praksis. Ja, det henger overhodet ikke sammen. Hun snakker om å ha satt babytiden foran alt annet, mens vi har vært vitne til forretningsreiser, oppussingshelvete i månedsvis med masse flytting mellom hotell og hytte og hjem, treningsmani, ferier - puh! Tidenes mest maniske spedbarnstid, etter min målestokk, noe hun også jevnlig gir uttrykk for - at tiden går for fort, at de ikke ser venner ofte nok, vanvittige mengder bilder fra bilturer hit og dit... en kan bli andpusten av mindre. Med så solid inntekt ville det vært verdens enkleste sak å kjøpe et nøkternt hus, pusse opp gradvis som alle andre andre, og faktisk nyte småbarnstiden hjemme med roligere tempo. Når du aktivt velger bort disse godene, blir det for dumt å skrive innlegg som skal appellere til andre mødre "i samme situasjon" - det er nemlig ikke veldig mange mødre i den situasjonen: at de kan velte seg i velvære under dekke av at det er jobb, pluss hjemmeværende mann, foreldre like i nærheten, vaskehjelp osv osv. Forsøkene på å gjøre seg "relatable" faller på stengrunn. Historien de prøver å fortelle blir bare tynnere og tynnere.
Populært innlegg Pikachuchu Skrevet 21. august 2017 Populært innlegg #38137 Skrevet 21. august 2017 Det har aldri vært mer klart hva som er viktigst for dem - penger! De har solgt babytiden til minste for et uendelig antall lange bilturer for noe så meningsløst i sammenligning som frisørbesøk, stressende oppussing med påfølgende rotløs tilværelse med hjemme/hotell/hytte, "design" av sko og vesker og innspilling av tv-program... Den babytiden kommer aldri tilbake. Hvis hun er så attraktiv og eksklusiv som hun selv liker å beskrive seg som kunne alle disse mulighetene ventet. Hun har selv valgt at LKE har hatt mesteparten av permisjonen. Å sutre om barnehagestart og tårer som renner blir bare patetisk. De har selv tatt alle valg som har ført frem til dagens innlegg. Voks opp, ta ansvar, gjør prioriteringer du kan leve med både nå og senere. 55
filifjonka Skrevet 21. august 2017 #38138 Skrevet 21. august 2017 4 minutter siden, Pikachuchu skrev: Det har aldri vært mer klart hva som er viktigst for dem - penger! De har solgt babytiden til minste for et uendelig antall lange bilturer for noe så meningsløst i sammenligning som frisørbesøk, stressende oppussing med påfølgende rotløs tilværelse med hjemme/hotell/hytte, "design" av sko og vesker og innspilling av tv-program... Den babytiden kommer aldri tilbake. Hvis hun er så attraktiv og eksklusiv som hun selv liker å beskrive seg som kunne alle disse mulighetene ventet. Hun har selv valgt at LKE har hatt mesteparten av permisjonen. Å sutre om barnehagestart og tårer som renner blir bare patetisk. De har selv tatt alle valg som har ført frem til dagens innlegg. Voks opp, ta ansvar, gjør prioriteringer du kan leve med både nå og senere. Patetisk er ordet. 10
Jobbermedbarn Skrevet 21. august 2017 #38139 Skrevet 21. august 2017 47 minutter siden, Louiah skrev: Vil jo tro de har råd til å jobbe 70% eller 80% prosent. Mannen min jobber 80% nå i noen år for å gi barna kortere dager i barnehagen. Apropos tid en aldri får igjen og "ønske om å fryse tiden" som CBE beskriver. Bare tull hele innlegget hvis en ser valgene de tar i praksis. Enig! Innlegget er både selvmotsigende og veldig lite troverdig! De er jo nettopp i en slik situasjon at de kan ta dette valget; de har både penger og en jobb som gir de mulighet til å prioritere tid med barna, noe veldig mange andre ikke har mulighet til! 24
Stjernekikkeren Skrevet 21. august 2017 #38140 Skrevet 21. august 2017 Har sagt det før og sier det igjen, fotballfrueparet har lenge vært i stand til å bestemme over egen tilværelse, og det 100%. De har ingen rett til å klage på noe som helst, de har valgt alt sammen selv og tjent gode penger så spar meg for de krokodilletårene hennes... 38
Fremhevede innlegg