Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Tenkte jeg skulle lese litt om louboutine sko på nettet, jammen kom det ikke et blogginnlegg om skoene fra fotballfruen.. Der skriver hun om skoene, forskjellige modeller og hva som skiller de. Jeg er faktisk veldig usikker på om dette bare et innlegg om dyre sko vs budsjett eller om det rett og slett er en reklame. http://www.carolinebergeriksen.no/2014/11/01/luksus-vs-budsjett-24/

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Et slikt merke betaler garantert ikke cbe for p reklamere for dem! Ei heller har hun fått gratis sko. Dette er bare "nyrik russer"-tendensene vi ser hos harrytassene. (Harrytass fordi det er helt hinsides å kjøpe slike sko til å bruke på kafé i Skien eller på fotballkamp sammen med de andre konene på laget). 

• Liker 46
Skrevet

Jeg tror heller ikke hun har fått sponset de skoene, min kommentar handlet om at de er VELDIG vonde å ha på og stå og gå i. De er jo sinnsykt høye, jeg tror ikke det er mulig å kombinere det utseesendet med komfort. 

• Liker 14
Skrevet
27 minutter siden, På besøk skrev:

Et slikt merke betaler garantert ikke cbe for p reklamere for dem! Ei heller har hun fått gratis sko. Dette er bare "nyrik russer"-tendensene vi ser hos harrytassene. (Harrytass fordi det er helt hinsides å kjøpe slike sko til å bruke på kafé i Skien eller på fotballkamp sammen med de andre konene på laget). 

Tror heller ikke at dette kan være reklame. Mulig frua ønsker at det er tilfelle, men husker det var en sak når Carry i "sex on the city" brukte L skoene. Designer gikk ut og syntes det var dumt at de ble brukt i serien fordi nå skulle alle ha de. Han ønsker ikke at skoene skulle bli "alle manns eie".

• Liker 12
Skrevet

Nå skal hun ut og løpe seg en tur, i regnet, da eller? Eller er det bare enda en eufemisme for manisk intervalltrening på mølla. Håper hun nyter sensommeren ute, regn eller ikke. Skal man løpe halvmaraton, må man tåle å løpe litt i både regn, vind og minusgrader. 

• Liker 7
Gjest Atheena
Skrevet

De store designhusene sponser garantert ikke bloggere.

Chanel satt opp den klassiske vesken sin (2.55) med 10 000,- når den ble for populær. De vil være eksklusive og ikke bli allemannseie. 

Skrevet

Hvorfor bruker hun ikke egne kolleksjoner, sko og vesker, på sånne eventer? Ikke fint/dyrt nok? 

• Liker 24
Gjest Atheena
Skrevet
1 minutt siden, Anonym90059005 skrev:

Hvorfor bruker hun ikke egne kolleksjoner, sko og vesker, på sånne eventer? Ikke fint/dyrt nok? 

Det sier seg selv at det ikke er ekslusivt nok. 

Skrevet
23 minutter siden, Anonym90059005 skrev:

jeg tenker at det er imagebygging. Hun prøver å bygge et image som en dame med dyr og eksklusiv smak, som blir assosiert med Louboutin, Chanel og YSL. Så er vel ideen at denne eksklusiviteten "smitter" over på hennes egne kolleksjoner. Vi har og sett eksempler på at hun bruker forbindelsen aktivt, f.eks ved å fotografere sko fra egen kolleksjon på toppen av coffee table-boken som kun har teksten "Chanel" i store bokstaver på ryggen.

• Liker 28
Gjest Verrika
Skrevet
1 time siden, Anonym90059005 skrev:

Kanskje de ikke er gode nok. Merkelig den frua, når hun kan reklamere for egne sko så gjør hun det ikke....

😆😆😆 

Skrevet
6 timer siden, pøbelsara skrev:

Jeg tror heller ikke hun har fått sponset de skoene, min kommentar handlet om at de er VELDIG vonde å ha på og stå og gå i. De er jo sinnsykt høye, jeg tror ikke det er mulig å kombinere det utseesendet med komfort. 

Jeg har mange ulike  Louboutins og ja de er veldig vonde å gå i, spesielt de som er 12 cm og høyere. Akkurat som billige høyhælte sko. Men de er veldig vakre der de står i skapet. 😂 Før brukte jeg dem daglig men nå for tiden gidder jeg ikke gå rundt og ødelegge kroppen min med vonde sko, bruker de kun til spesielle anledninger og når jeg vet at jeg mest skal sitte. De er definitivt sitte-sko og ikke gå-sko. Christian Louboutin har selv uttalt at han ikke lager sko for at de skal være komfortable. 

Tviler veldig på at frua traver rundt på brosten i 12 cm hæler uansett merke, hun skifter sikkert for fotografering. Det gjør alle bloggerne. 

• Liker 3
Skrevet

Ser at Frua har lagt ut bilde av seg selv på IG i en brun kjole. Bildene går igjen i loop eller på repeat for bildet er ganske likt det fra 14/7 fra IG. Det ser ut til å være fra samme fotograferingen iallefall. Samme lys, brunfarge og klær. Blir det tatt så få bra bilder at Frua må finne fram bilder fra flere uker tilbake og for deretter å late som at bildet er tatt på lørdag? Den lørdagen da hun på bloggen skriver at hun er hjemme og kikker på film? Eventyrfortelling fortsetter og fortsetter...

• Liker 12
Skrevet

Tja, søndagsbildet på IG er vel fra i går? 

• Liker 1
Skrevet
1 time siden, Kleenex skrev:

Ser at Frua har lagt ut bilde av seg selv på IG i en brun kjole. Bildene går igjen i loop eller på repeat for bildet er ganske likt det fra 14/7 fra IG. Det ser ut til å være fra samme fotograferingen iallefall. Samme lys, brunfarge og klær. Blir det tatt så få bra bilder at Frua må finne fram bilder fra flere uker tilbake og for deretter å late som at bildet er tatt på lørdag? Den lørdagen da hun på bloggen skriver at hun er hjemme og kikker på film? Eventyrfortelling fortsetter og fortsetter...

Stemmer. Bilde på IG fra  14.07.: https://www.instagram.com/p/BWhD5EtFQsE/?taken-by=carolinebergeriksenno og 19.08.: https://www.instagram.com/p/BX_Tv1nlPGM/?taken-by=carolinebergeriksenno ble lagt ut på bloggen 13.07.: http://www.carolinebergeriksen.no/2017/07/13/de-siste-bildene/

Gjest justcurious
Skrevet

Herregud, det er da ikke nødvendigvis slik at hun later som om det ble tatt nå fordi hun skrev saturday. Det er ganske vanlig å poste gamle bilder av seg selv på instagram...

Skrevet
1 time siden, justcurious skrev:

Herregud, det er da ikke nødvendigvis slik at hun later som om det ble tatt nå fordi hun skrev saturday. Det er ganske vanlig å poste gamle bilder av seg selv på instagram...

Javel, er det vanlig? Jeg mener fremdeles at Frua driver med loop.

• Liker 9
Gjest morhjertegod
Skrevet
1 time siden, Kleenex skrev:

Javel, er det vanlig? Jeg mener fremdeles at Frua driver med loop.

Ja, dette er vanlig, ser man jo hele tiden på insta.

Skrevet (endret)

Men nå er det søndag, og hun har tydeligvis funnet tid til å sminke og style seg trass i at dagsplanene kun var innelek med unga, joggetur og etterhvert trilletur. Her kommer igjen denne ubehagelige imagebyggingen og fasaden inn i bildet - hvem kan relatere til å være så stylet for en liten, tilsynelatende spontan tur ut i parken med familien? Og samtidig påstå at du ikke har tid til egenpleie? Her kjenner ihvertfall jeg litt på utilstrekkelighetsfølelsen, samme hvor godt jeg vet at dette er lite annet enn spill for galleriet...

Edit: Venter også spent på refsen om at hundene får is/sorbet. Jeg greier ikke å hisse meg opp over dette, men raffinert sukker har altså ingenting i en hundekropp å gjøre. 

Endret av fina
  • Liker 29
Skrevet

Godt den sola kom slik at de fikk kjørt på med reklamelenker i dag også.

• Liker 15
Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...