Bakepulver Skrevet 19. august 2017 #38021 Skrevet 19. august 2017 7 minutter siden, Butternut skrev: Jeg leste en kommentar her inne for årevis siden som jeg fremdeles tror er like aktuell idag, det er ikke det at ingen liker henne, men at ingen eller svært få klarer å relatere seg til henne og livet hun lever. Det er en boble, et dukkehjem der tiden tydeligvis står stille mtp at ingenting ved henne (ifølge henne selv) forandrer seg. Hvem kan relatere seg til FRIYAY og sponset VACAY året rundt, benektelse at kroppen forandrer seg etter to barn, et stivt og utrykksløst ansikt som minner mest om en voksdukke, samt å stille seg på sidelinjen når ektefellen går amok i kommentarfelt. Jeg synes ikke dette fremstiller et glanset magasin i det hele tatt men heller en trang til å bli beundret og få anerkjennelse fra andre siden man i så høy grad mangler selvtillit til å se dette selv. De lever i et luftslott. Hver dag er FRIYAY og SATURYAY i deres dukkehjem. 19
Jobbermedbarn Skrevet 19. august 2017 #38022 Skrevet 19. august 2017 49 minutter siden, ¤flicka¤ skrev: Jeg tror også det handler om at CBE ikke er en veldig interessant person, hun har ingen egenart eller it-faktor som gjør henne spesiell. Det er ikke så synlig så lenge hun holder seg i sin lille boble, men på den røde løperen, omgitt av andre "kjendiser", faller hun gjennom. Det holder ikke bare å være pen. Det kan hende at CBE som privatperson er festlig, sprudlende og kul, men hun oppfattes som ganske endimensjonal og kjedelig. Helt enig i det du skriver her! Vi vet jo faktisk ikke hvordan CBE er utenfor boblen. Jeg tror de aller fleste mennesker kan inspirere andre på en eller annen måte, men da må man ha troen på nettopp det og ikke være redd for at kanskje ikke alle er enige med deg og/eller at du gjør noe feil. Man så jo det feks når hun stilte opp i "Skal vi danse", hun så jo livredd ut og stiv som en stokk! Jeg tror hun kunne gjort det mye bedre hvis hun hadde turt å slippe seg løs og ikke være så utrolig redd for å gjøre feil/få kritikk! I mine øyne bunner det i mindreverdighetsfølelse som dekkes av det "perfekte" liv! Så utrolig trist, ingen penger kan veie opp for det! Jeg har vokst opp i delvis et sånt liv, og tro meg, penger betyr niks, nada, zero i lengden! 19
Inocybe Skrevet 19. august 2017 #38023 Skrevet 19. august 2017 15 minutter siden, Atea skrev: Takk. Dette får meg til å grøsse. Ganske horribelt når det viser seg at pressen er mer hensynsfulle enn foreldrene. Var det ikke en debatt for par år siden hvor søkelyset på barns rettsikkerhet i forhold til foreldrenes eksponering i media og barns eventuelle rett til å kunne saksøke sine foreldre når de selv ble voksne? Jeg tror jeg ville saksøkt mine foreldre om de hadde en blogg der jeg var en "vare" de i tillegg tjente penger på. Ja det sier en del når sladderpressen er mere hensynsfulle over for barna enn foreldrene. Det gjør det veldig tydelig at foreldrene på ingen måte har barnas beste som førsteprioritet. Barnas behov kommer etter egoistiske ønsker om bekreftelse og penger. Det er helt horribelt å være vitne til Heldigvis så blir det mer og mer fokus på problemstillingen i samfunnet Det er håp for bloggbarna tenker jeg. Håper bare at samfunnet reagerer raskt nok til å hjelpe de bloggbarna som allerde sitter i denne eksponerings-myren og holder på å drukne. 18
Ultiva Skrevet 19. august 2017 Forfatter #38024 Skrevet 19. august 2017 (endret) Det at så få mener at de mindreårige ligner sin mor har jo sine grunner. Når man har festet på seg så mye falske attributter (løsvipper, løshår, tidvis leppefyll), sminker seg så tungt og redigerer seg selv så ekstremt mye, så er det jo umulig å se hvordan personen virkelig ser ut. Dersom jeg ser på 6-7 år gamle bilder av CBE, når hun ikke er ihjelsminket eller alle linjer er redigert vekk,så kan jeg så absolutt se likheter med eldste avkom. Endret 19. august 2017 av Ultiva 28
Mynona Skrevet 19. august 2017 #38025 Skrevet 19. august 2017 Tråden er ryddet for hetsende kommentar. Mynona, mod.
Kleenex Skrevet 19. august 2017 #38026 Skrevet 19. august 2017 12 timer siden, Konvall skrev: Er det lov å skrive her at jeg synes LK så ung og fresh ut, mens fruen så ut som hun var 10 år eldre enn det hun er? Jeg synes de ser bleike og slitne ut på bildene fra Elle festen.. 10
Gjest Verrika Skrevet 19. august 2017 #38027 Skrevet 19. august 2017 36 minutter siden, Kleenex skrev: Jeg synes de ser bleike og slitne ut på bildene fra Elle festen.. Enig med deg i det ja..
Inocybe Skrevet 19. august 2017 #38029 Skrevet 19. august 2017 20 minutter siden, miagunda skrev: Finner ikke de elle bildene jeg. http://www.minmote.no/#!/artikkel/24121564/sjekk-kjendisantrekkene-paa-elle-festen Her er noen bilder fra Elle-greia. 5
Gjest Yaki Skrevet 19. august 2017 #38030 Skrevet 19. august 2017 Det bildet var ikke særlig heldig, nei... Men når sant skal sies så var ALLE bildene fra den røde løperen ganske rævva i både VG og Dabladet, dårlig lys og mange lignet ikke seg selv. CBE var dog uten tvil verst/minst lik det vi ser andre steder. Kanskje det er sånn alle de folka egentlig ser ut? I alle fall i grelt lys og kraftig blitz
Keaton Skrevet 19. august 2017 #38031 Skrevet 19. august 2017 Når du plutselig ser eldre ut enn Leyla Hafzi og Marthe Krogh, som begge er over 40, kan du ikke bare skylde på lysforholdene. Synes ikke deres egne bilder var særlig bedre, heller. 19
Prikke Skrevet 19. august 2017 #38032 Skrevet 19. august 2017 56 minutter siden, Inocybe skrev: http://www.minmote.no/#!/artikkel/24121564/sjekk-kjendisantrekkene-paa-elle-festen Her er noen bilder fra Elle-greia. HVA skjer med liksomsmilet til cbe... hun var så flott før :-/ 7
suckers Skrevet 19. august 2017 #38033 Skrevet 19. august 2017 Hva skjedde med brunfargen hennes🙈 Hele ansikter hennes ser annerledes ut enn på bildene deres. Jeg skjønner nå hvorfor hun bare legger ut bilde fra den ene siden. 3
Kleenex Skrevet 19. august 2017 #38034 Skrevet 19. august 2017 52 minutter siden, Yaki skrev: Det bildet var ikke særlig heldig, nei... Men når sant skal sies så var ALLE bildene fra den røde løperen ganske rævva i både VG og Dabladet, dårlig lys og mange lignet ikke seg selv. CBE var dog uten tvil verst/minst lik det vi ser andre steder. Kanskje det er sånn alle de folka egentlig ser ut? I alle fall i grelt lys og kraftig blitz Ser ut som fotballfruemannen har glemt å smøre halsen med brunkrem.. Frua ser sjuk ut med denne øyesminken. Sort kjole gir ikke akkurat ansiktet noe ekstra glød. 2
Jobbermedbarn Skrevet 19. august 2017 #38035 Skrevet 19. august 2017 6 minutter siden, suckers skrev: Hva skjedde med brunfargen hennes🙈 Hele ansikter hennes ser annerledes ut enn på bildene deres. Jeg skjønner nå hvorfor hun bare legger ut bilde fra den ene siden. Nå er det vel ikke lov å diskutere utseendet her, men hun er da brun på bena? Og jeg synes det er unødvendig å skrive at man forstår at hun bare vil bli tatt bildet av fra den ene siden, vi burde vel heller gi kred for det og oppfordre til å vise seg som den man er? 13
Gjest justcurious Skrevet 19. august 2017 #38036 Skrevet 19. august 2017 (endret) Kan jo hende de bare var litt uheldig med det bildet. Men jeg synes nesten hun så bedre ut jeg, mer naturlig og mindre polert enn til vanlig. Hun så eldre ut i ansiktet da (uten at det er negativt). Jeg synes hun er flott Endret 19. august 2017 av justcurious
suckers Skrevet 19. august 2017 #38037 Skrevet 19. august 2017 3 minutter siden, Jobbermedbarn skrev: Nå er det vel ikke lov å diskutere utseendet her, men hun er da brun på bena? Og jeg synes det er unødvendig å skrive at man forstår at hun bare vil bli tatt bildet av fra den ene siden, vi burde vel heller gi kred for det og oppfordre til å vise seg som den man er? Nå tenkte jeg i forhold til det nye headerbildet da. 2
pøbelsara Skrevet 19. august 2017 #38038 Skrevet 19. august 2017 Jeg synes alle kan holde seg for gode til å skrive smålige ting om utseendet hennes. Forøvrig forundret jeg meg over at bare beskrev antrekket hennes (blomstrete kjole og spisse pumps)- de fleste andre ble spurt om hvor antrekk og sko var fra. Jeg så snap fra hjemturen med skoene i hånden. Hun har min fulle medfølelse - de Loubotinene er virkelig SYKT vonde - jeg fatter ikke at folk svir av så mye penger på et par slike. :auauauauau. 22
Bakepulver Skrevet 19. august 2017 #38039 Skrevet 19. august 2017 17 minutter siden, Jobbermedbarn skrev: Nå er det vel ikke lov å diskutere utseendet her, men hun er da brun på bena? Og jeg synes det er unødvendig å skrive at man forstår at hun bare vil bli tatt bildet av fra den ene siden, vi burde vel heller gi kred for det og oppfordre til å vise seg som den man er? Enig! 2
Keaton Skrevet 19. august 2017 #38040 Skrevet 19. august 2017 Smålig er lite sjarmerende, min "agenda" er å påpeke urimeligheten i å være bastant på "lys -og skygge" når alle kan se av imguren ovenfor at dette er langt fra sannheten. 10
Fremhevede innlegg