Vitulina Skrevet 17. august 2017 #37921 Skrevet 17. august 2017 30 minutter siden, Sirkustjukk skrev: Kudos for å ikke bruke barn i reklameinnlegget for Gullkorn design, kanskje noe av Sara Sørheims kritikk gikk inn?🤔 Hvor mange ganger har dette merket og klær derfra blitt frontet på bloggen og ikke blitt merket mon tro? 13
Kleenex Skrevet 17. august 2017 #37922 Skrevet 17. august 2017 (endret) 3 timer siden, BlendaSensitive skrev: Så har LKE fullført sitt nettkurs nå? Det var jo ikke så langt, så kan ikke vært altfor mange moduler å fullføre. Har ikke hørt at han har fullført, men ser det går litt i loop på ig kontoen til begge to. Gamle bilder blir som nye. Noen som sitter på info? Endret 17. august 2017 av Kleenex Ønsket å utdype litt. 2
Gjest Anne B Skrevet 17. august 2017 #37923 Skrevet 17. august 2017 1 time siden, Sirkustjukk skrev: Kudos for å ikke bruke barn i reklameinnlegget for Gullkorn design, kanskje noe av Sara Sørheims kritikk gikk inn?🤔 Jeg mener de blir uansett brukt selv om de ikke er avbildet.
Stjernekikkeren Skrevet 17. august 2017 #37924 Skrevet 17. august 2017 1 time siden, Asti skrev: Ja, husker den. Og her var fortsettelsen: http://tjomlid.com/2013/05/03/oppdatering-fotballfrue-aksepterer-evolusjonsteorien-puh/ Eneste som er synd er at han skriver at han beklager for å ha misforstått henne, selvsagt var det ingen som misforstod, hun sa noe dumt og thats it. Dessverre kunne ikke fotballfrueparet leve med det og typen hennes måtte trakassere fyren på nettet for å overbevise ham om at det hele var en misforståelse. Glad han blogget om at fotballfrue har et ansvar når det er en så stor blogg og ikke bare kan lire av seg feilinformasjon og dumheter når det passer... 29
Stjernekikkeren Skrevet 17. august 2017 #37925 Skrevet 17. august 2017 1 time siden, Shopgirl2014 skrev: Er det bare meg, eller går tråden på tomgang når man må finne over fire år gamle saker for å ha noe å latterliggjøre? Sakene er kanskje 4år gamle, oppførselen og driften av bloggen er den samme, og tro meg, de to der latterliggjør seg selv. 35
Mme Blavatsky Skrevet 17. august 2017 #37926 Skrevet 17. august 2017 Takk for linken @Ultiva! Noen hevder at den er irrelevant i dag, men for min del er det absolutt relevant å få vite at CBE ikke tror på evolusjonsteorien. Det gjør det litt lettere for meg å forstå hennes paradigme og syn på livet, noe jeg iblant finner utfordrende. 28
Emilie112 Skrevet 17. august 2017 #37927 Skrevet 17. august 2017 3 timer siden, Shopgirl2014 skrev: Er det bare meg, eller går tråden på tomgang når man må finne over fire år gamle saker for å ha noe å latterliggjøre? Hmm.. ser ikke du også @Shopgirl2014 at livssyn og hvordan et menneske ser på livet er viktig i forhold til å oppfatte hva bloggen vil si til deg som leser? Om du legger dette utsagnet til at Beyonce veier x-antall kilo for mye, at de kaller andre i kommentar feltet for tilbakestående, at de gjør reklame av barna sine, redigerer gravidmagen sin mindre og generelt kroppen mindre, at de bruker naturgassen til fest pynt (og oppfordrer andre til å bruke det) til tross for at dette er en begrenset ressurs( noe de vet om), reklamerer for prevensjon ( som absolutt ikke er prevensjon, noe du bør ha tilegnet deg kunnskap om på typ u-skolen) ..jeg kan fortsette i en evighet med alle store feil denne driften har begått og siden de bare fortsetter og fortsetter må alt ses i sammenheng. 36
Irja Skrevet 17. august 2017 #37928 Skrevet 17. august 2017 3 timer siden, Sirkustjukk skrev: Kudos for å ikke bruke barn i reklameinnlegget for Gullkorn design, kanskje noe av Sara Sørheims kritikk gikk inn?🤔 Neppe. Hadde sikkert bare litt dårlig tid, så det var ikke tid til perfekte velfriserte gullkornkledde barn innsette innlegget. 4
Gjest New Girl Skrevet 17. august 2017 #37929 Skrevet 17. august 2017 26 minutter siden, Emilie112 skrev: Hmm.. ser ikke du også @Shopgirl2014 at livssyn og hvordan et menneske ser på livet er viktig i forhold til å oppfatte hva bloggen vil si til deg som leser? Om du legger dette utsagnet til at Beyonce veier x-antall kilo for mye, at de kaller andre i kommentar feltet for tilbakestående, at de gjør reklame av barna sine, redigerer gravidmagen sin mindre og generelt kroppen mindre, at de bruker naturgassen til fest pynt (og oppfordrer andre til å bruke det) til tross for at dette er en begrenset ressurs( noe de vet om), reklamerer for prevensjon ( som absolutt ikke er prevensjon, noe du bør ha tilegnet deg kunnskap om på typ u-skolen) ..jeg kan fortsette i en evighet med alle store feil denne driften har begått og siden de bare fortsetter og fortsetter må alt ses i sammenheng. Men å tro, eller ikke tro på noe, kan vel ikke kalles feil? Uansett hvor dumt vi andre må syns det er. Folk tror på de utroligste ting.
Lopploella Skrevet 17. august 2017 #37930 Skrevet 17. august 2017 1 minutt siden, New Girl skrev: Men å tro, eller ikke tro på noe, kan vel ikke kalles feil? Uansett hvor dumt vi andre må syns det er. Folk tror på de utroligste ting. Hvis jeg velger å tro at jorda er flat, jo da kan det kalles feil. 10
Gjest New Girl Skrevet 17. august 2017 #37931 Skrevet 17. august 2017 8 minutter siden, Lopploella skrev: Hvis jeg velger å tro at jorda er flat, jo da kan det kalles feil. Å tro på skapelsesberetningen for eksempel vil ikke jeg kalle "feil", bare en annen måte å se verden på. Jeg syns ikke den uttalelsen kan sammenlignes med å ikke merke riktig og bilderedigering. Hennes tanker om evolusjon har lite med bloggens virksomhet å gjøre.
Inocybe Skrevet 17. august 2017 #37932 Skrevet 17. august 2017 16 minutter siden, New Girl skrev: Men å tro, eller ikke tro på noe, kan vel ikke kalles feil? Uansett hvor dumt vi andre må syns det er. Folk tror på de utroligste ting. Tja det er mye rart man kan tro på, men når det er en såpass godt vitenskapelig fundamentert teori som evolusjonsteorien begynner jeg å lure. Jeg vil faktisk si at hvis man ikke annerkjenner de overveldende bevisene denne teorien bygger på så skjønner man ikke i det hele tatt hvordan vitenskapelig metode fungerer og annerkjenner ikke vesentlige deler av den moderne vitenskapen. Disse tingene henger sammen. Det er verdt å merke seg det Tjomlid skriver om at vitenskapelig teori ikke er det sammen som "dagligtale teori". Når vi i daglig tale sier teori så er det mest sammenlignbart med en vitenskapelig hypotese. Det legges fram mange vitenskapelige hypoteser, de fleste blir underkjent, noen henger ved en stund og bare et fåtall blir fastslått å ha så godt fundament at de blir teorier. Akkurat evolusjonsteorien har hengt ved så lenge og i den grad (uten held) forsøkt falsifisert at er det noe vi kan være helt helt sikre på så er det evolusjonsteorien! 14
Gjest Topptur Skrevet 17. august 2017 #37933 Skrevet 17. august 2017 Så var de på vei mot lysere vegger og (med tiden) lysere gulv igjen. Et halvt år etter totaloppussing av hele huset i mørke farger.
Gjest Kaktuspotte Skrevet 17. august 2017 #37934 Skrevet 17. august 2017 2 minutter siden, Topptur skrev: Så var de på vei mot lysere vegger og (med tiden) lysere gulv igjen. Et halvt år etter totaloppussing av hele huset i mørke farger. Hvor ser du det?
Inocybe Skrevet 17. august 2017 #37935 Skrevet 17. august 2017 4 minutter siden, Topptur skrev: Så var de på vei mot lysere vegger og (med tiden) lysere gulv igjen. Et halvt år etter totaloppussing av hele huset i mørke farger. Jeg skjønner godt hvis de syns det ble litt i mørkeste laget. 2
Gjest Topptur Skrevet 17. august 2017 #37936 Skrevet 17. august 2017 2 minutter siden, Kaktuspotte skrev: Hvor ser du det? I kommentarinnlegget på siste bloggpost.
blåbær23 Skrevet 17. august 2017 #37937 Skrevet 17. august 2017 (endret) Tror hun burde å skjerpe seg når det gjelder det, jeg sluttet å titte på bloggen hennes for noen årsiden, da det ble så overdrevet og perfekt, hun har alltid vært det, men det ble mer staga, mer perfekt, mer fakt at jeg følte jeg ikke fikk lengre lyst til å se ut som henne, ha stilen hennes, ha tingene hennes, interiøret hennes osv, kunne ikke relatere mere til henne, hvis dere forstår hva jeg mener. Synd. Endret 18. august 2017 av blåbær23 2
Emilie112 Skrevet 17. august 2017 #37938 Skrevet 17. august 2017 35 minutter siden, New Girl skrev: Å tro på skapelsesberetningen for eksempel vil ikke jeg kalle "feil", bare en annen måte å se verden på. Jeg syns ikke den uttalelsen kan sammenlignes med å ikke merke riktig og bilderedigering. Hennes tanker om evolusjon har lite med bloggens virksomhet å gjøre. Nei, det selve synspunktet hennes skal ikke jeg blande meg opp i. Det er måten de bruker leserene sine på. LKE forsøker nok en gang å være ridder og forsøker å bortforklare det fruen har skrevet med rett og slett å være nedlatende mot vedkommende som kommenterer. Det er trenden at de trollet i eget kommentarfelt også klart er det alle andre sin feil og som misoppfatter ol. Og jo,så klart det har noe med bloggen å gjøre. Diskusjonen har jo nettopp vært på bloggen. Hun kunne fint ha unnlatt å kommentere om hun mente dette var noe hun ville ha privat. 10
Keaton Skrevet 17. august 2017 #37939 Skrevet 17. august 2017 Spiller ingen rolle om barna ikke fremvises på klesinnlegget, faste lesere har bildet av de to på netthinna etter hyppig publisering blant annet på IG. 15
Gjest Kaktuspotte Skrevet 17. august 2017 #37940 Skrevet 17. august 2017 Det bildet er fsktisk bare fælt, og det forundrer meg at hun ikke ser det selv. Jeg synes ikke CBE har noen stil - hun vakler litt mellom alle stilarter, og er sjelden elegant. Har hun en kjole, i en kanskje i utgangspunktet fin farge, så dynger hun på med stæsj i samme fargen ellers også. I ørene, på halsen, skoene, dusk på vesken.., Man kan si hva man vil om AR (MtM), men hun har en klassisk og elegant klesstil.
Fremhevede innlegg