Gjest CecilieX Skrevet 17. august 2017 #37941 Skrevet 17. august 2017 (endret) 49 minutter siden, New Girl skrev: Å tro på skapelsesberetningen for eksempel vil ikke jeg kalle "feil", bare en annen måte å se verden på. Jeg syns ikke den uttalelsen kan sammenlignes med å ikke merke riktig og bilderedigering. Hennes tanker om evolusjon har lite med bloggens virksomhet å gjøre. For meg er selve utsagnet uproblematisk. Det er den gjentakende atferden som viser det bakenforliggende problemet med bloggen som helhet. Har hun et standpunkt, så bør hun delta i diskusjonene når folk er uenige. I stedet forsvinner hun helt og lar sin mann ta over og han har frekkhetens nådegave når han påstår at hun egentlig skulle rette opp en feiloppfatning. Dette føyer seg inn i rekken av saker som har hatt samme forløp. Var det i saken om det famøse kvinnedagsinnlegget at han rykket ut og påstod at de hadde brukt flerfoldige timer på å lese forskning før de publiserte det. Bottom line: han jobber beinhardt med å forsvare imaget til frua som perfekt og ufeilbarlig. Her kommer hans kommentarfeltfusk inn og forsterker inntrykket. Argumentasjonen handlet om to ting: frua er ufeilbarlig og ingen skal få siste ordet. Bilderedigeringen likedan. I debatten om reklamemerking så erkjenner han i liten grad feil, det er faktisk heller FO (!!) som påstås at de ikke har forutsetninger for å forstå regelverket. Det samme gjaldt alkoholdreklamerefsen. Om vi går på tomgang @Shopgirl2014? De sakene som jeg lister opp har gått over tid, helt frem til i dag. De viser et gjenntagende mønster. På de foregående sidene har @Lin10gjentatte ganger påstått at de sikker har endret seg. Jeg mener at lista ovenfor motbeviser det og det er det som er gjennomgangstemaet i tråden, det å få brukere her inne til å innse at den kosemose-greia og "stakkars meg, det er lesernes feil" ikke har rot i virkeligheten i det hele tatt. Endret 17. august 2017 av CecilieX
blåbær23 Skrevet 17. august 2017 #37942 Skrevet 17. august 2017 Akkurat nå, Kaktuspotte skrev: AR (MtM), Hvem? 1
Jeezebel Skrevet 17. august 2017 #37943 Skrevet 17. august 2017 33 minutter siden, CecilieX skrev: For meg er selve utsagnet uproblematisk. Det er den gjentakende atferden som viser det bakenforliggende problemet med bloggen som helhet. Har hun et standpunkt, så bør hun delta i diskusjonene når folk er uenige. I stedet forsvinner hun helt og lar sin mann ta over og han har frekkhetens nådegave når han påstår at hun egentlig skulle rette opp en feiloppfatning. Dette føyer seg inn i rekken av saker som har hatt samme forløp. Var det i saken om det famøse kvinnedagsinnlegget at han rykket ut og påstod at de hadde brukt flerfoldige timer på å lese forskning før de publiserte det. Bottom line: han jobber beinhardt med å forsvare imaget til frua som perfekt og ufeilbarlig. Her kommer hans kommentarfeltfusk inn og forsterker inntrykket. Argumentasjonen handlet om to ting: frua er ufeilbarlig og ingen skal få siste ordet. Bilderedigeringen likedan. I debatten om reklamemerking så erkjenner han i liten grad feil, det er faktisk heller FO (!!) som påstås at de ikke har forutsetninger for å forstå regelverket. Det samme gjaldt alkoholdreklamerefsen. Om vi går på tomgang @Shopgirl2014? De sakene som jeg lister opp har gått over tid, helt frem til i dag. De viser et gjenntagende mønster. På de foregående sidene har @Lin10gjentatte ganger påstått at de sikker har endret seg. Jeg mener at lista ovenfor motbeviser det og det er det som er gjennomgangstemaet i tråden, det å få brukere her inne til å innse at den kosemose-greia og "stakkars meg, det er lesernes feil" ikke har rot i virkeligheten i det hele tatt. Ja, det er mange tilfeller han har følt det nødvendig å forsvare fruen. Jeg husker f.eks. at han var uenig med dommer/fagperson innen dans om hvorvidt det ble dømt riktig den gangen da Cbe var med i "skal vi danse". Han kan visst mye om mangt den ridderen hennes. 30
Mynona Skrevet 17. august 2017 #37944 Skrevet 17. august 2017 Tråden er ryddet for kommentarer om kropp. Mynona, mod.
Fotballfluen Skrevet 17. august 2017 #37945 Skrevet 17. august 2017 1 time siden, Jeezebel skrev: Ja, det er mange tilfeller han har følt det nødvendig å forsvare fruen. Jeg husker f.eks. at han var uenig med dommer/fagperson innen dans om hvorvidt det ble dømt riktig den gangen da Cbe var med i "skal vi danse". Han kan visst mye om mangt den ridderen hennes. LKE på skal vi danse, DET hadde jeg sett på! Han burde være en aktuell kandidat til 2018-sesongen :-D Spent på hvordan han hadde vært på å ta til seg tilbakemeldinger ;-) 19
Alice123 Skrevet 17. august 2017 #37946 Skrevet 17. august 2017 15 minutter siden, Fotballfluen skrev: LKE på skal vi danse, DET hadde jeg sett på! Han burde være en aktuell kandidat til 2018-sesongen :-D Spent på hvordan han hadde vært på å ta til seg tilbakemeldinger ;-) Kanskje VM-mester-i-dans-Åge hadde regjert på VG-debatt og i fruas eget kommentarfelt 20
Gjest Skribent Skrevet 17. august 2017 #37947 Skrevet 17. august 2017 Interessant og noenlunde ferskt innlegg om evolusjonslæren (ikke -teorien, men læren, eller også "utviklingslæren"): https://www.dagbladet.no/kultur/en-av-seks-nordmenn-tror-ikke-pa-evolusjonslaeren-angrepene-pa-vitenskapen-ma-bekjempes/68476065 Siden vi er kommet lenger enn til at jorden er flat, så er vi vel også vel forbi å være overbærende med folk som påstår himmelen er grønn og liknende? Hvis du har så stor innflytelse på unge sinn som rosabloggerne sies å ha, bør du jaggu ha et absolutt minimum av allmennfaglig pensum noenlunde klart for deg. Dessverre er det ikke akkurat et krav for å ytre seg på nett, som ettertrykkelig demonstrert daglig...
Kleenex Skrevet 17. august 2017 #37948 Skrevet 17. august 2017 2 timer siden, blåbær23 skrev: Hvem? Anna Rasmussen, Mamma til Michelle 1
Kleenex Skrevet 17. august 2017 #37949 Skrevet 17. august 2017 3 timer siden, Topptur skrev: Så var de på vei mot lysere vegger og (med tiden) lysere gulv igjen. Et halvt år etter totaloppussing av hele huset i mørke farger. Hvem skal male denne gangen? 6
blåbær23 Skrevet 17. august 2017 #37950 Skrevet 17. august 2017 4 timer siden, Kaktuspotte skrev: Det bildet er fsktisk bare fælt, og det forundrer meg at hun ikke ser det selv. Jeg synes ikke CBE har noen stil - hun vakler litt mellom alle stilarter, og er sjelden elegant. Har hun en kjole, i en kanskje i utgangspunktet fin farge, så dynger hun på med stæsj i samme fargen ellers også. I ørene, på halsen, skoene, dusk på vesken.., Man kan si hva man vil om AR (MtM), men hun har en klassisk og elegant klesstil. Herregud blitt rene sensuren her inne, mitt innlegg har blitt slettet.. Skjønner godt at folk heller lager en hjemmelig facebook gruppe for å kunne snakke fritt, er da begrensing hvor mye man skal beskytte en voksen dame! 5
Zokutine Skrevet 17. august 2017 #37951 Skrevet 17. august 2017 Det er vel ikke så lurt å legge ut bilde av husnøkkelen sin? Ser mange har påpekt det i kommentarfeltet men det gidder hun ikke svare på.. 5
Gjest Topptur Skrevet 17. august 2017 #37952 Skrevet 17. august 2017 2 timer siden, Zokutine skrev: Det er vel ikke så lurt å legge ut bilde av husnøkkelen sin? Ser mange har påpekt det i kommentarfeltet men det gidder hun ikke svare på.. Da kan man kanskje gå ut fra at det ikke er husnøkkelen det er bilde av?
Gjest Verrika Skrevet 17. august 2017 #37954 Skrevet 17. august 2017 3 timer siden, Zokutine skrev: Det er vel ikke så lurt å legge ut bilde av husnøkkelen sin? Ser mange har påpekt det i kommentarfeltet men det gidder hun ikke svare på.. hun kan og vet best.....lytter ikke i det hele tatt....
Gjest Ine Trikat Skrevet 17. august 2017 #37955 Skrevet 17. august 2017 (endret) 3 timer siden, Zokutine skrev: Det er vel ikke så lurt å legge ut bilde av husnøkkelen sin? Ser mange har påpekt det i kommentarfeltet men det gidder hun ikke svare på.. De tar aldri feil og gjør aldri noe feil i det firmaet der! Isåfall er det leserne eller KGs feil, og det blir vanskelig å skylde det med nøkkeln på noen andre, kanskje... Endret 17. august 2017 av Ine Trikat
Viking-girl Skrevet 18. august 2017 #37956 Skrevet 18. august 2017 De har jo sponsa alarmsystem så dét er jo null stress. Hun lagde jo en hel "film" om det på Snap. Umerket. Annonse eller spons kom helt på siste snap. Selvsagt 🙄 9
Gjest Verrika Skrevet 18. august 2017 #37957 Skrevet 18. august 2017 De har også skrevet bår de har reist bort på ferie. Dette blir vi vanlige bedt om ikke å gjøre. Men det ervstor forskjell på oss og henneshøyet "bloggdronningen"...
miagunda Skrevet 18. august 2017 #37958 Skrevet 18. august 2017 10 timer siden, neiognei skrev: Hemmelig Facebookgruppe?🤔 Såpass ja
Keaton Skrevet 18. august 2017 #37959 Skrevet 18. august 2017 23 minutter siden, miagunda skrev: Såpass ja Eksisterer ikke, så vidt jeg vet. 4
Fremhevede innlegg