Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
3 minutter siden, Kleenex skrev:

LKE skrev under disse navna, men husker ikke om de hadde noen tittel. 

Ikke jeg heller, men tror ikke det.. lurer på hvilke andre personligheter han har på nett.

• Liker 6
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
13 timer siden, monty skrev:

LK er vel utdannet fotograf, så det er ikke utenkelig at det er han som har tatt alle bildene. Siden det var et spleiselag, så måtte kanskje resten av gjengen betale ham for den jobben han sikkert fakturerte firmaet for. Dersom det var spons, så skulle det vært merket. Noen har uansett fotografert...

Er man utdannet fotograf etter å ha begynt på nettkurs? 

Endret av Kleenex
Feil ordlegging
  • Liker 25
Skrevet (endret)
Akkurat nå, Kleenex skrev:

Er man utdannet fotograf etter å ha fullført nettkurs? 

Nei. I beste fall er man kurset.

Endret av Regn
Skrevet
10 minutter siden, Stjernekikkeren skrev:

Ikke jeg heller, men tror ikke det.. lurer på hvilke andre personligheter han har på nett.

"If you see one cockroach there are a thousand more"

• Liker 26
Skrevet (endret)
1 time siden, Kleenex skrev:

Er man utdannet fotograf etter å ha fullført nettkurs? 

1 time siden, Regn skrev:

Nei. I beste fall er man kurset.

Man er heller ikke utdannet ernæringsfysiolog eller journalist eller PT etter påberopte nettstudier som krever mer tilstedeværelse enn et sponset deltid-deltidsstudium forutsetter.
Skulle gjerne sett dokumentasjon/vitnemål på beståtte studier - ikke bare en kvittering fra Kicks på begåtte innnkjøp .

Edit: Er sikker på at noen har skjermdump av både Kicks-kvitteringen og sponsing av nettkurs.

Endret av Cavatina
  • Liker 19
Skrevet
Akkurat nå, Cavatina skrev:

Man er heller ikke utdannet ernæringsfysiolog eller journalist eller PT etter påberopte nettstudier som krever mer tilstedeværelse enn et sponset deltid-deltidsstudium forutsetter.
Skulle gjerne sett dokumentasjon/vitnemål på beståtte studier - ikke bare en kvittering fra Kicks på begåtte innnkjøp .

Sant-.

Skrevet
1 time siden, Ultiva skrev:

Noen som husker dette? En klassiker av den gang 26 år gamle CBE:

http://tjomlid.com/2013/05/03/fotballfrue-aksepterer-ikke-evolusjonsteorien/

Kort sammendrag; fotballfrue velger å "ikke tro på evolusjonen". Hun tilkalte sin styreleder/hvite ridder/mediaklovn og inntok sin sedvanlige strutsetaktikk da hun innså at dette muligens var noen merkelige uttalelser. LKE kunne da informere Tjomlid om at han hadde mistolket henne. LKE mente at når CBE sa hun ikke trodde på den delen av evolusjonsteorien som sa at mennesker «stammet fra apene», så var det fordi det formelt sett er korrekt. Vi stammer ikke fra apene. Vi har derimot en felles stamfar med apene, og det var dette poenget hun forsøkte å få frem. Hun forsøkte altså egentlig å korrigere en utbredt misforståelse om evolusjonsteorien, ikke å si hun ikke aksepterte den :tommelsmil:

Priceless :nordvesta::laugh:

Lurer veldig på hvordan man kan tolke dette:

Maria says:
Hmmm, kan ikke gjøre noe annet enn å lure på hva du mener med “om du tror på den slags” ? Evolusjon er en ting.

Fotballfrue says:
Som jeg velger å ikke tro på :)

Annerledes enn at CBE ikke tror/trodde på evolusjon. Redegjørelsene fra henne og mannen etterpå for hva hun "egentlig" mente er bare et pinlig cover up :fnise:

• Liker 33
Skrevet

De der to er virkelig noe for seg selv. 

• Liker 18
Skrevet (endret)
22 minutter siden, Inocybe skrev:

Priceless :nordvesta::laugh:

Lurer veldig på hvordan man kan tolke dette:

Maria says:
Hmmm, kan ikke gjøre noe annet enn å lure på hva du mener med “om du tror på den slags” ? Evolusjon er en ting.

Fotballfrue says:
Som jeg velger å ikke tro på :)

Annerledes enn at CBE ikke tror/trodde på evolusjon. Redegjørelsene fra henne og mannen etterpå for hva hun "egentlig" mente er bare et pinlig cover up :fnise:

:sjenert: Sorry for at jeg av og til må ha saker og ting intravenøst: Er LKE den samme som protagonisten i denne debatten? 

Endret av Aldrisur
Jeg burde vel ha sitert Ultiva, sorry for det også Inocybe :)
  • Liker 3
Skrevet
1 time siden, Ultiva skrev:

Kort sammendrag; fotballfrue velger å "ikke tro på evolusjonen". Hun tilkalte sin styreleder/hvite ridder/mediaklovn og inntok sin sedvanlige strutsetaktikk da hun innså at dette muligens var noen merkelige uttalelser. LKE kunne da informere Tjomlid om at han hadde mistolket henne. LKE mente at når CBE sa hun ikke trodde på den delen av evolusjonsteorien som sa at mennesker «stammet fra apene», så var det fordi det formelt sett er korrekt. Vi stammer ikke fra apene. Vi har derimot en felles stamfar med apene, og det var dette poenget hun forsøkte å få frem. Hun forsøkte altså egentlig å korrigere en utbredt misforståelse om evolusjonsteorien, ikke å si hun ikke aksepterte den :tommelsmil:

Vet du hva, dette husker jeg så inderlig godt og husker jeg lo og lo. Det er greit nok om du ikke tror på evolusjonsteorien ( det er det overraskende mange som ikke gjør) men man må da kunne stå for det! 

• Liker 15
Skrevet

Så har LKE fullført sitt nettkurs nå? Det var jo ikke så langt, så kan ikke vært altfor mange moduler å fullføre.

• Liker 7
Skrevet
3 timer siden, Ultiva skrev:

Dette har jeg ikke fått med meg, spesiell lesing! En kan bare glemme de forklaringene etter uttalelsene, hun sier det jo rett frem, det er noe hun ikke tror på. Bra oppsummering på.slutten av artikkelen da, 

"Likevel, dette er et ubestridelig faktum, enten Fotballfrue velger å tro på det eller ei. Vi mennesker er hårløse aper med høy intelligens. Eller i rosabloggernes tilfelle, hårløse aper." 

• Liker 42
Skrevet (endret)
31 minutter siden, Stjernekikkeren skrev:

Dette har jeg ikke fått med meg, spesiell lesing! En kan bare glemme de forklaringene etter uttalelsene, hun sier det jo rett frem, det er noe hun ikke tror på. Bra oppsummering på.slutten av artikkelen da, 

"Likevel, dette er et ubestridelig faktum, enten Fotballfrue velger å tro på det eller ei. Vi mennesker er hårløse aper med høy intelligens. Eller i rosabloggernes tilfelle, hårløse aper." 

😁

Endret av miagunda
  • Liker 12
Skrevet
4 timer siden, Ultiva skrev:

Ja, husker den. ;)  Og her var fortsettelsen:  http://tjomlid.com/2013/05/03/oppdatering-fotballfrue-aksepterer-evolusjonsteorien-puh/

Skrevet

Er det bare meg, eller går tråden på tomgang når man må finne over fire år gamle saker for å ha noe å latterliggjøre?

• Liker 10
Skrevet
2 minutter siden, Shopgirl2014 skrev:

Er det bare meg, eller går tråden på tomgang når man må finne over fire år gamle saker for å ha noe å latterliggjøre?

Regner med at det er et par til. :wink:

• Liker 8
Gjest Sirkustjukk
Skrevet

Kudos for å ikke bruke barn i reklameinnlegget for Gullkorn design, kanskje noe av Sara Sørheims kritikk gikk inn?🤔

Skrevet (endret)
5 timer siden, Ultiva skrev:

Dagens hærlige lesing som hadde gått meg hus forbi den gang da.. Det er jo deilig at man får litt strøssel på en ellers litt grå torsdag formiddag. Takk!

Endret av Kleenex
Retting av ord
  • Liker 23
Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...