Keaton Skrevet 18. august 2017 #37981 Skrevet 18. august 2017 https://imgur.com/a/BD0Jk Øverst venstre fra i kveld, to nederste er "lys -og skyggeredigert". 16
Pikachuchu Skrevet 18. august 2017 #37982 Skrevet 18. august 2017 Akkurat nå, Skribent skrev: Hun var der, Snap renner over av henne med andre wannabes i liksomkjendisNorge. De bare omtaler henne ikke... I see 😊 Nei, men da er det likevel rart, at hun som nr. 1 på fashion and lifestyle her til lands ikke omtales. Kjipt med sånne selverklærte titler som biter en rompa av og til! 17
Konvall Skrevet 18. august 2017 #37983 Skrevet 18. august 2017 4 minutter siden, Pikachuchu skrev: Ok! Har bare ikke sett noe om at hun skulle dit, og ingen bilder i den artikkelen heller. My bad! Gå inn på min mote via vg.no.
Konvall Skrevet 18. august 2017 #37984 Skrevet 18. august 2017 Akkurat nå, Konvall skrev: Gå inn på min mote via vg.no. Skroll ned til siste bilde...
Stjernekikkeren Skrevet 18. august 2017 #37985 Skrevet 18. august 2017 3 minutter siden, Kaktuspotte skrev: Hun er ikke betydelig nok til å bli omtalt... Eller så har hun gjemt seg så det ikke blir for mange bilder tatt av andre.. rart ikke han typen hennes fikk seg et pressepass for kvelden så han kunne styre fotograferingen rundt henne. 10
Gjest Skribent Skrevet 18. august 2017 #37986 Skrevet 18. august 2017 3 minutter siden, Kollontaj skrev: https://imgur.com/a/BD0Jk Øverst venstre fra i kveld, to nederste er "lys -og skyggeredigert". Er disse fire bildene fra omtrent samme tid, altså at hun er samme alder? Jeg har null kunnskap om foto og redigering, derfor jeg spør, fordi det er fire veldig ulike bilder. Er dette ssmme bilder som bedriften nekter for er endret på?
Gjest Skribent Skrevet 18. august 2017 #37987 Skrevet 18. august 2017 2 minutter siden, Stjernekikkeren skrev: Eller så har hun gjemt seg så det ikke blir for mange bilder tatt av andre.. rart ikke han typen hennes fikk seg et pressepass for kvelden så han kunne styre fotograferingen rundt henne. Det virker rart å gjemme seg på en slik se-og-bli-sett-happening når man lever av å bli sett?
Gjest Skribent Skrevet 18. august 2017 #37989 Skrevet 18. august 2017 Akkurat nå, Kollontaj skrev: Alle er fra i år, ja. Det er jo... Altså, denne ukens reprise av (det lett tragiske programkonseptet, men det er ikke hennes skyld) ****middag viste en person som fremstår dramatisk annerledes bare på fire år. Det er vanskelig å tenke seg noe annet enn at det ytre er det som står i sentrum.
Stjernekikkeren Skrevet 18. august 2017 #37990 Skrevet 18. august 2017 6 minutter siden, Skribent skrev: Det virker rart å gjemme seg på en slik se-og-bli-sett-happening når man lever av å bli sett? Hun lever av å bli sett, men bare på bilder tatt og "ikke redigert" av mannen sin.. 12
Keaton Skrevet 18. august 2017 #37991 Skrevet 18. august 2017 5 minutter siden, Skribent skrev: Det er jo... Altså, denne ukens reprise av (det lett tragiske programkonseptet, men det er ikke hennes skyld) ****middag viste en person som fremstår dramatisk annerledes bare på fire år. Det er vanskelig å tenke seg noe annet enn at det ytre er det som står i sentrum. Ikke så radikalt annerledes i programmet og på de to øverste bildene, egentlig. Hun poengterer at programmet er fra 2012, dvs fem år siden. 3
Aldrisur Skrevet 18. august 2017 #37992 Skrevet 18. august 2017 18 minutter siden, Kollontaj skrev: https://imgur.com/a/BD0Jk Øverst venstre fra i kveld, to nederste er "lys -og skyggeredigert". Jeg har lagt merke til dette før, men her er det veldig tydelig. Når bildene er overredigert blir hun til forveksling veldig lik Camilla Phil. Som eks. her bildet øverst til v. 4
Gjest Skribent Skrevet 18. august 2017 #37993 Skrevet 18. august 2017 5 minutter siden, Kollontaj skrev: Ikke så radikalt annerledes i programmet og på de to øverste bildene, egentlig. Hun poengterer at programmet er fra 2012, dvs fem år siden. Svært tydelige "poser" under øynene på bildet øverst til høyre, som ellers ikke eksisterer på andre bilder. (Med "poser" mener jeg helt naturlige hudfolder som dukker opp når man smiler, absolutt ikke noe som helst negativt med det, tvert i mot! Og det er heller ikke aldersbetinget.) I det siste virker det som de har gått inn for en lavere profil på selve bloggen, selv om Snap er konstant oppdatert jf fansen. Hun har visstnok en FB-side også (er den offentlig, altså i bloggøyemed?), men om det foregår noen refleksjoner for tiden i den virksomheten, rundt driften (om det så bare er for å beholde melkekua lengst mulig), så er det velkomment, ikke minst med tanke på barna som uskyldig og uvitende tredjepart.
Gjest Skribent Skrevet 18. august 2017 #37994 Skrevet 18. august 2017 (endret) Og kan vi alle bare slutte å skrive Phil, som i engelsk guttenavn og Dr. Phil, og heller skrive det hun faktisk heter, Pihl, som er et etternavn...? Helt på nivå med folk som konsekvent skriver Vouge når de (antar jeg) sikter til magasinet Vogue... Hvor vanskelig er det å lese?! Endret 18. august 2017 av Skribent
Aldrisur Skrevet 18. august 2017 #37995 Skrevet 18. august 2017 Akkurat nå, Skribent skrev: Og kan vi alle bare slutte å skrive Phil, som i engelsk guttenavn og Dr. Phil, og heller skrive det hun faktisk heter, Pihl, som er et etternavn...? Helt på nivå med folk som konsekvent skriver Vouge når de (antar jeg) sikter til magasinet Vogue... Unnskyld. Jeg er hjernevasket av Dr. Phil. Antar jeg. 9
Pikachuchu Skrevet 18. august 2017 #37996 Skrevet 18. august 2017 45 minutter siden, Kollontaj skrev: https://imgur.com/a/BD0Jk Øverst venstre fra i kveld, to nederste er "lys -og skyggeredigert". 11 minutter siden, Skribent skrev: Svært tydelige "poser" under øynene på bildet øverst til høyre, som ellers ikke eksisterer på andre bilder. (Med "poser" mener jeg helt naturlige hudfolder som dukker opp når man smiler, absolutt ikke noe som helst negativt med det, tvert i mot! Og det er heller ikke aldersbetinget.) Ser egentlig ikke ut til at "posene" er redigert vekk. Synes heller at bildene utenom det øverst til høyre viser et kunstig oppstilt uttrykk for å nettopp unngå det som vises på det oppe til høyre. Det er jo synd, for der ser hun så glad ut, på ekte! Herlig bilde av to fine venninner. 1
Gjest Cocosa Skrevet 18. august 2017 #37997 Skrevet 18. august 2017 1 time siden, Pikachuchu skrev: Ok! Har bare ikke sett noe om at hun skulle dit, og ingen bilder i den artikkelen heller. My bad! Kanskje du ikke kjente henne igjen? Annen fotograf, vet du 😂
Pikachuchu Skrevet 18. august 2017 #37998 Skrevet 18. august 2017 Akkurat nå, Cocosa skrev: Kanskje du ikke kjente henne igjen? Annen fotograf, vet du 😂 Haha, ja, kanskje det! 😊 1
blåbær23 Skrevet 19. august 2017 #37999 Skrevet 19. august 2017 På 18.8.2017 den 0.05, neiognei skrev: Hemmelig Facebookgruppe?🤔 Diskusjon for ett år siden, mange av de brukerene er borte, så egentlig en ren spekulasjon fra min side. 1
loffen Skrevet 19. august 2017 #38000 Skrevet 19. august 2017 Jeg er ikke med i en hemmelig FB-gruppe (som ingen har noen reell grunn til å tro eksisterer, og dermed burde alt snakk om denne slettes som spekulasjoner ), men gidder nesten aldri å skrive noe i denne tråden lengre, fordi det er bortkastet tid når det uansett blir moderert bort, på feil grunnlag. Og jeg er nok ikke den eneste. 15
Fremhevede innlegg