Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Gjest Priyanka
Skrevet (endret)

Jeg mener at Caroline har gjort seg selv til en større del av varemerket nå, enn da hun kun var fotballfrue og ikke brettet ut privatlivet til familie på bloggen. 

Selvfølgelig kjenner ingen her inne henne som privatperson, men en del av imaget er jo at leserne skal føle at hun er Caroline,  deres venninne. Etter min mening er det enda et eksempel på dobbeltmoral at selskapet inntar den personlige rollen når de ønsker det, og gjemmer seg bak at det ikke er henne når de mottar kritikk. Det er ikke rart folk spør. 

Sånn sett synes jeg bloggere som Camilla Pihl, Pollani, Line Langmo med flere er flinkere til å skille privatliv og profesjonelle interesser. Det skaper troverdighet. 

Endret av Priyanka
Videoannonse
Annonse
Skrevet
15 minutter siden, pøbelsara skrev:

Jeg synes alle kan holde seg for gode til å skrive smålige ting om utseendet hennes. :regler:

Forøvrig forundret jeg meg over at bare beskrev antrekket hennes  (blomstrete kjole og spisse pumps)- de fleste andre ble spurt om hvor antrekk og sko var fra.

Jeg så snap fra hjemturen med skoene i hånden. Hun har min fulle medfølelse - de Loubotinene er virkelig SYKT vonde - jeg fatter ikke at folk svir av så mye penger på et par slike. :auauauauau. 

Jeg la også merke til at antrekket til CBE ikke var spesifisert. Var vel 3 andre som heller ikke hadde det ut av 15 (?) bilder. Gjetter på at det er så enkelt som at journalisten ikke fikk spurt om det eller at h*n ikke fikk svar på spørsmålet. 

Liker mønsteret på kjolen til CBE. Snittet på overdelen var litt rart men ellers fin kjole. Sminken var rar men det kan være fordi andre har sminket og tatt bildene. Hun ser jo veldig annerledes ut på de bildene hun selv har kontroll over enn de andre tar. 

Fatter heller ikke at folk orker sko som ikke er gode og de Loubotinene egner seg virkelig ikke til annet enn en kort photoshoot. Dette må være det ultimative beviset for at jeg begynner å bli gammel :fnise: Nå nekter jeg å bruke sko som ikke er behagelig og det finnes flust av flotte sko også med tårnhøye heler som er vesentlig mer behagelige enn de der overratede Loubotinene. 

• Liker 9
Gjest Topptur
Skrevet
54 minutter siden, Inocybe skrev:

Jeg la også merke til at antrekket til CBE ikke var spesifisert. Var vel 3 andre som heller ikke hadde det ut av 15 (?) bilder. Gjetter på at det er så enkelt som at journalisten ikke fikk spurt om det eller at h*n ikke fikk svar på spørsmålet. 

Liker mønsteret på kjolen til CBE. Snittet på overdelen var litt rart men ellers fin kjole. Sminken var rar men det kan være fordi andre har sminket og tatt bildene. Hun ser jo veldig annerledes ut på de bildene hun selv har kontroll over enn de andre tar. 

Fatter heller ikke at folk orker sko som ikke er gode og de Loubotinene egner seg virkelig ikke til annet enn en kort photoshoot. Dette må være det ultimative beviset for at jeg begynner å bli gammel :fnise: Nå nekter jeg å bruke sko som ikke er behagelig og det finnes flust av flotte sko også med tårnhøye heler som er vesentlig mer behagelige enn de der overratede Loubotinene. 

Veldig på siden av diskusjonen, men er det en 'kjent sak' at Loubotine er vonde på foten? 

Jeg syns de er så elegante og har hatt lyst på selv, men jeg gikk faktisk ut fra at et så anerkjent og dyrt merke faktisk lagde gode sko. Blir ikke snakk om å betale en liten formue for sko som piner meg🙈😂

Skrevet
28 minutter siden, Topptur skrev:

Veldig på siden av diskusjonen, men er det en 'kjent sak' at Loubotine er vonde på foten? 

Jeg syns de er så elegante og har hatt lyst på selv, men jeg gikk faktisk ut fra at et så anerkjent og dyrt merke faktisk lagde gode sko. Blir ikke snakk om å betale en liten formue for sko som piner meg🙈😂

Så det tilogmed i en serie en gang at det ble nevnt at det er sko som ikke er noe behagelig å ha på seg.

• Liker 4
Skrevet

Jeg syns det er så merkelig når hun blir tipset om at det er hyggelig å gå på biblioteket, at hun kan skrive så kategorisk at hun "ikke har vært der fordi hun ikke har tid til det." Når en ser alt annet hun har tid til, så er det fascinerende at det å ta seg tid til å stikke innom biblioteket med ungene en halvtime er totalt utenkelig. Men nå er jo barna med i Go'Boken da. Er vel mest pekebøker og Disney-prinsessebøker, så vidt jeg har sett.

Men det er vel barnelitteratur i samme gate som husmor-lydbøkene. 

• Liker 30
Skrevet
1 time siden, Topptur skrev:

Jeg kjenner hvert fall L som et merke som prioriterer utseende over komfort. Tror det er ganske almen oppfattelse også uten jeg har sjekket det så veldig. Virker til at L treffer blink i kundegruppen sin med den prioriteringen så da er vel alle fornøyd vil jeg tro :P

Jeg har prøvd L noen ganger men det har aldri vært noen suksess for mine føtter. 

• Liker 2
Skrevet

Etter å ha tittet litt på ulike nettaviser og -magasiner sitter jeg igjen med inntrykk av at ingen av de avbildede på den røde løperen kom spesielt godt ut av det. CBE kom, i mindre øyne, bedre ut av det enn mange andre. Tror nok det er mer enn én av deltakerne på Elle-festen som grøsser av bildene av seg selv, for å si det slik. 

• Liker 9
Skrevet

Kanskje hun ikke ville svare pressen etter at hun fikk pepper for at hun glemte å nevne Swiss-roller når hun ble  om hudpleieregimet sitt på et eller annet forbruker-TV-program og akkurat hadde kjørt en reklamekampanje for den på bloggen?

• Liker 12
Skrevet

De skoene er vel såpass markante at det skal være umulig å ta feil?? Litt usikker der. Men det sto jo kun høye spisse sko.

• Liker 1
Skrevet

I går la hun ut at hun ble sminka på snap. Mange snaps og timer senere ble det lsgt ut en type «fikk sminkehjelp #sponsa»

Hun skriver ingenting om spons i dagens innlegg. Har kommentert og spurt, men ser ut som hun (heldigvis) har barnedag og ikke har sjekka kommentarer enda. Noen som tør å vedde om ettermerking? :fnise:

• Liker 11
Skrevet
5 timer siden, pøbelsara skrev:

Forøvrig forundret jeg meg over at bare beskrev antrekket hennes  (blomstrete kjole og spisse pumps)- de fleste andre ble spurt om hvor antrekk og sko var fra.

2 timer siden, pøbelsara skrev:

Kanskje hun ikke ville svare pressen etter at hun fikk pepper for at hun glemte å nevne Swiss-roller når hun ble  om hudpleieregimet sitt på et eller annet forbruker-TV-program og akkurat hadde kjørt en reklamekampanje for den på bloggen?

Jeg tviler egentlig på at pressen gadd å spørre henne i det hele tatt. CBE er jo bare avvisende mot tradisjonelle medier dersom hun ikke får ha 100 % forhåndskontroll over spørsmålene. Artikler om CBE det siste året viser jo at de får henne mer og mer i vrangstrupen.

• Liker 22
Skrevet (endret)
4 timer siden, fina skrev:

Etter å ha tittet litt på ulike nettaviser og -magasiner sitter jeg igjen med inntrykk av at ingen av de avbildede på den røde løperen kom spesielt godt ut av det. CBE kom, i mindre øyne, bedre ut av det enn mange andre. Tror nok det er mer enn én av deltakerne på Elle-festen som grøsser av bildene av seg selv, for å si det slik. 

Signerer denne. Så og si ingen så bra ut på bildene fra Elle-festen. Lyssettingen må ha vært ganske grusom når så mange vakre mennesker ble seende så slitne/syke ut.

Endret av Ultiva
  • Liker 16
Skrevet

I forhold til det med barna til disse rosabloggerne/mammabloggerne, så lurer jeg på hvordan det påvirker dem å bli markedsført i så stor grad. De legger jo et visst image på barna i forhold til klær, bursdagsselskap, interiør osv.... En ting er små barn, men hva skjer når barna blir eldre? Hva om datteren ønsker superhelt-bursdag og festleverandørene og mor helst vil ha stilfullt ponny-tema? Hva om imaget man er blitt pålagt fra man er liten er fullstendig kræsj med hvem man er og den man egentlig vil være ikke passer overens med mammas bloggverden? 

• Liker 25
Gjest Verrika
Skrevet
4 timer siden, miagunda skrev:

De skoene er vel såpass markante at det skal være umulig å ta feil?? Litt usikker der. Men det sto jo kun høye spisse sko.

Kanskje hennes eget designn🤣

Skrevet
8 timer siden, Yaki skrev:

Det bildet var ikke særlig heldig, nei... Men når sant skal sies så var ALLE bildene fra den røde løperen ganske rævva i både VG og Dabladet, dårlig lys og mange lignet ikke seg selv. CBE var dog uten tvil verst/minst lik det vi ser andre steder.

Kanskje det er sånn alle de folka egentlig ser ut? I alle fall i grelt lys og kraftig blitz ;)

Jeg reagerte mest på et par pupper som kom uheldig ut av det (eller én pupp). Muligens lys og skygge som gjør det (?)

Skrevet
5 timer siden, fina skrev:

Akkurat det tenkte jeg og.. :ohmy:

• Liker 1
Skrevet
12 timer siden, Kleenex skrev:

Jeg synes de ser bleike og slitne ut på bildene fra Elle festen..

De har sikkert hatt mye å gjøre på jobben i det siste. Du vet hvordan det er når neglebehandlingen kolliderer med frisørtimen: selv den beste av oss kjenner litt på stresset da. 

• Liker 18
Skrevet
9 timer siden, Topptur skrev:

9 timer siden, Topptur skrev:

Jeg stoler ikke på noe bloggere annonsere om, værtfall ikke fotballfruen, daim! Hun har blitt tatt i litt for mye fusk...

Lært meg en verdifull lekse, se på lyset/fargen på før og etter bilde..

• Liker 5
Gjest Topptur
Skrevet
6 timer siden, blåbær23 skrev:

Jeg stoler ikke på noe bloggere annonsere om, værtfall ikke fotballfruen, daim! Hun har blitt tatt i litt for mye fusk...

Lært meg en verdifull lekse, se på lyset/fargen på før og etter bilde..

Hmmm, er dette et svar til meg?

Jeg tviler faktisk på at Loubotine betaler en liten husmor i Norge for å promotere skoene deres 😂

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...