Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
6 minutter siden, Lin10 skrev:

Det er noen her som mener at jeg kommer med synsing om forskjellig ting, og som mener dere kritikere kommer med fakta og riktig dokumentajon til enhver tid. Det stemmer jo ikke når man leser bakover her. Dét var poenget mitt. 

Kritikerne MÅ dokumentere, ellers blir det slettet som spekulasjon. Du har, så vidt jeg kan se, ikke dokumentert noe som helst så langt. Kritikerne leder derfor klart dokumentasjonsmessig. 

Alt du ser på bloggen er en fasade. Bloggeren selv har uttalt at bloggen ikke handler om henne privat, og at det som vises på bloggen bare er en liten prosentandel av hva som skjer i deres hverdag. I prinsippet (merk: PRINSIPPET!) kan hun mishandle barna sine resten av tiden som ikke dokumenteres på bloggen. Om du synes hun er en god mor, må det da være fasademoren du synes gjør en god jobb, mtp at det er jobb-CBE som vises fram på jobben, ikke privat-CBE.

• Liker 27
Videoannonse
Annonse
Skrevet
59 minutter siden, fina skrev:

Yep. Forøvrig, @Lin10, dersom du mener at årsaken til at CBE opererer i gråsonene hva gjelder merking, og takler kritikk ved å være spydig og nebbete eller ved ikke å besvare disse, er at hun er en travel tobarnsmor med et stressende liv, håper jeg du også mener at hun bør finne seg en annen jobb. Som businesskvinne med et større management og støtteapparat fins det ikke unnskyldninger for ikke å gjøre jobben sin skikkelig. Å forsøke å rettferdiggjøre lemfeldig omgang med lovverket er bare skikkelig uproft. Eller er det ikke så viktig at tannlegen gir deg ordentlig bedøvelse når du skal borre heller? Kan jo hende vedkommende har en krevende familiehverdag ...

Hvis CBE ikke gjør jobben sin når det gjelder merking av reklame, så regner jeg med at de riktige instansene hører fra seg. Det er jo påfallende hvis det er slik at FO og markedsrådet er fornøyd med hennes merking ut fra gitte regler og veiledninger, mens flere av dere her inne roper ut om feilmerking eller ikke-merking. 

Som jeg har forstått så er det noe rom for tolkning og det er greit tydligvis. Jeg synes overhode ikke skjult reklame og ikke- merking av reklame er greit, men det er ikke er riktig å spekulere om hvorvidt CBE prøver å unngå å merke reklame bevisst. 

• Liker 1
Skrevet
28 minutter siden, Lin10 skrev:

Jeg kommer med mine synspunkter på endel ting, på samme måte som mange av dere gjør det her inne. Jeg har lest bakover her på forumet og folk synser om både om sminke, interiør, klær, feriereiser osv. Greit nok det, men har jo i realiteten ikke noe med bedriftens virksomhet, men heller henne som person. 

Skal det være andre regler for meg, fordi jeg har et annet syn på flere ting dere diskuterer her inne ? 

Hun har selv på bloggen forklart tidligere hva hennes arbeidsoppgave er, og det har ikke bare vært å blogge og ta bilder. Må ikke glemme at hun ikke bare har bloggen. Hun oppdaterer faceboook, Instagram og tar snap flere ganger daglig. 

De som kritiserer deg for å ikke backe up synsingen din er ikke de samme som synser og sminke og klær. Du kan ikke argumentere mot en som skriver saklig at ikke alle skriver saklig. 

13 minutter siden, Lin10 skrev:

Det jeg mente med flink, er at hun virker som en kjærlig, omtenksom og fornuftig mamma. Man kan være uenig om publisering av barn i sosiale medier. Hun har valgt å vise barna sine og jeg synes hun har funnet en fin balanse der. Hun har b.l.a blitt mer restriktiv den siste tiden med hvor mye hun legger ut, og ofte er det bilder hvor ansiktet ikke synes. 

Jeg er også imot ukritisk utlevering av barn i sosiale medier, men jeg opplever ikke at årsaken til at hun legger ut bilder av barna er for å tjene mest mulig penger. Jeg kan ikke svare for henne, men det som kan være en årsak tillat hun viser barna, er at hun har valgt å ha med endel av familielivet på bloggen og hverdagen sin. Det innebærer derfor å vise noen bilder av barna sine. Det er et spesielt yrke hun har valg og det å kunne by på seg selv er jo også viktig når man blogger. 

Synes det er merkelig at du ikke opplever det, når de er med på reklameinnlegg etter reklameinnlegg, og de raker inn penger for produkter til barn, rettet spesifikt mot barnefamilier. Du skal få lov til å synes det du vil, men akkurat det her synes jeg er vanskelig å forstå. Jeg er fascinert over at folk tar alt hun skriver som god fisk og klarer å overse alle baksidene.

10 minutter siden, Lin10 skrev:

Det er noen her som mener at jeg kommer med synsing om forskjellig ting, og som mener dere kritikere kommer med fakta og riktig dokumentajon til enhver tid. Det stemmer jo ikke når man leser bakover her. Dét var poenget mitt. 

Nei, som sagt. Ikke ALLE kommer med dokumentasjon, men du kan ikke se på alle som skriver i denne tråden som en enhet.

• Liker 19
Skrevet
31 minutter siden, Lin10 skrev:

Jeg kommer med mine synspunkter på endel ting, på samme måte som mange av dere gjør det her inne. Jeg har lest bakover her på forumet og folk synser om både om sminke, interiør, klær, feriereiser osv. Greit nok det, men har jo i realiteten ikke noe med bedriftens virksomhet, men heller henne som person. 

Skal det være andre regler for meg, fordi jeg har et annet syn på flere ting dere diskuterer her inne ? 

Hun har selv på bloggen forklart tidligere hva hennes arbeidsoppgave er, og det har ikke bare vært å blogge og ta bilder. Må ikke glemme at hun ikke bare har bloggen. Hun oppdaterer faceboook, Instagram og tar snap flere ganger daglig. 

det som etterlyses er vel tvertimot at det skal være SAMME regler for deg, selv om du har et annet syn. 

• Liker 13
Skrevet
2 minutter siden, Lin10 skrev:

Hvis CBE ikke gjør jobben sin når det gjelder merking av reklame, så regner jeg med at de riktige instansene hører fra seg. Det er jo påfallende hvis det er slik at FO og markedsrådet er fornøyd med hennes merking ut fra gitte regler og veiledninger, mens flere av dere her inne roper ut om feilmerking eller ikke-merking. 

Som jeg har forstått så er det noe rom for tolkning og det er greit tydligvis. Jeg synes overhode ikke skjult reklame og ikke- merking av reklame er greit, men det er ikke er riktig å spekulere om hvorvidt CBE prøver å unngå å merke reklame bevisst. 

Det har vært nevnt gjentatte ganger at FO ikke har RESSURSER nok til å gå bloggerne i sømmene. CBE har fått advarsler flere ganger for umerket reklame. At de er best i klassen på merking har vi bare CBE og LKE sitt ord på. Og det er, som kjent og dokumentert, ikke til å stole på.

• Liker 21
Skrevet (endret)
47 minutter siden, Fotballfluen skrev:

Kritikerne MÅ dokumentere, ellers blir det slettet som spekulasjon. Du har, så vidt jeg kan se, ikke dokumentert noe som helst så langt. Kritikerne leder derfor klart dokumentasjonsmessig. 

Alt du ser på bloggen er en fasade. Bloggeren selv har uttalt at bloggen ikke handler om henne privat, og at det som vises på bloggen bare er en liten prosentandel av hva som skjer i deres hverdag. I prinsippet (merk: PRINSIPPET!) kan hun mishandle barna sine resten av tiden som ikke dokumenteres på bloggen. Om du synes hun er en god mor, må det da være fasademoren du synes gjør en god jobb, mtp at det er jobb-CBE som vises fram på jobben, ikke privat-CBE.

Dette er et debatt forum og man komme med synspunkter, da forstår jeg ikke hva det er jeg skal dokumentere? Når det gjelder magebildet noen dager etter fødsel, så er jo CBE egne synspunkter hun dokumenter ut fra tekst under bildet, altså for kilden selv. Mange av dere her inne på tåle at flere ser på hennes virksomhet på en annen måte en flertallet her inne. Jeg er selvfølgelig også negativ til retusjerering for å bli tynnere og at ekteparet svarer anonymt under falskt navn i kommentarfeltet, men i motsetning til flere av dere har jeg troen på at de har lært og ikke gjør det igjen. Noe annet vil jo være spekulasjoner. 

Det at noen av dere kan tror at jeg er enten CBE eller LKE fordi man har et annet syn enn de fleste her inne, er for meg forunderlig. 

Endret av Lin10
  • Liker 4
Skrevet
4 minutter siden, Lin10 skrev:

Dette er et debatt forum og man komme med synspunkter, da forstår jeg ikke hva det er jeg skal dokumentere? Når det gjelder magebildet noen dager etter fødsel, så er jo CBE egne synspunkter hun dokumenter ut fra tekst under bildet, altså for kilden selv. Mange av dere her inne på tåle at flere ser på hennes virksomhet på en annen måte en flertallet her inne. Jeg er selvfølgelig også negativ til retusjerering for å bli tynnere og at ekteparet svarer anonymt under falskt navn i kommentarfeltet, men i motsetning til flere av dere har jeg troen på at der har lært og ikke gjør det i gjen. Noe annet vil jo være spekulasjoner. 

Det at noen av dere kan tror at jeg er enten CBE eller LKE fordi man har et annet syn enn de fleste her inne, er for meg forunderlig. 

Du synser i vei uten å dokumentere men forventer at kritikerne skal dokumentere sin kritikk. Dette er, som du sier, et debattforum, ikke et synseforum. Det er forskjell på å synse basert på egne tanker og følelser, slik du gjør, og synse basert på et gjentakende, dokumentert handlingsmønster. CBE og LKE har blitt tatt med buksene nede flere ganger. Eneste måten de kan få noen som helst troverdighet tilbake, er å legge seg flat og innrømme alt. Det gjorde de ikke. De la seg tilsynelatende halvflat, skyldte på alle andre og løy om omfanget. For å bruke et fangirl-uttrykk: det OOOSER ikke akkurat tillit av paret Eriksen...

• Liker 27
Skrevet
1 minutt siden, Lin10 skrev:

Dette er et debatt forum og man komme med synspunkter, da forstår jeg ikke hva det er jeg skal dokumentere?

Du forstår ikke hva du skal dokumentere? I en debatt forsøker man stort sett å overbevise motparten om at din mening er korrekt. Når kritikerne her fremlegger store mengder bevis på at CBE opererer i gråsoner selv etter gjentatte lovbrudd og påfølgende refs fra FO er det rimelig å forvente at også du underbygger påstandene dine, siden du er så ivrig etter å motsi kritikken. Du er naturligvis hjertelig velkommen til å mene det du ønsker, men i og med at du er aktiv i denne tråden regner jeg med at du ikke nøyer deg med å sitte hjemme og fangirl'e. Det er helt okei, på lik linje med at mange andre her velger å dele sin kritikk i denne tråden. 

Videre ser jeg helst at du slutter å trekke offerkortet til stadighet. Ja, mange her er uenige med deg og du har en røff jobb med å stå tilnærmet alene i stormen, men ikke tro at andre, strengere regler gjelder for deg enn for andre. Alle andre debattanter er også individer med egne, om enn ofte sammenfallende, meninger, og ved å skjære alle over én kam og tro at "mange her skriver om sminke, hvordan er det relevant og hvorfor må jeg da svare på din påstand om at CBE merker reklamen sin dårlig?" viser du igjen tegn på uvitenhet og mangel på respekt. 

Bottom line: Vis til kilder som underbygger påstandene dine. Slutt å tro at din magefølelse har faglig tyngde. Og slutt å bruke privat-Caroline som skjold og bortforklaring for at business-Caroline ikke har orden i sysakene sine. 

Og admins, før dette slettes som brukerdebatt, ta gjerne med mitt innspill om obligatorisk debattskikk-kurs for samtlige på KG :)

• Liker 37
Skrevet
48 minutter siden, Fotballfluen skrev:

Det har vært nevnt gjentatte ganger at FO ikke har RESSURSER nok til å gå bloggerne i sømmene. CBE har fått advarsler flere ganger for umerket reklame. At de er best i klassen på merking har vi bare CBE og LKE sitt ord på. Og det er, som kjent og dokumentert, ikke til å stole på.

FO er jo det veiledende organ, men det er jo markedsrådet som kan  gir økonomiske sanksjoner/ bøter hvis man bryter markedsføringsloven. Regner med at disse bøtene kommer hvis de opplever at bloggeren bryter loven gang på gang. Som jeg har tidliger skrevet så kan det være rom for tolkning. Det viktigste er at leseren forstår at det er reklame. Hvis det står reklamelenker istedenfor bare reklame, så betyr ikke det nødvendigvis at det er feil.

Det må da være noen av dere som har sendt klager til FO på CBE.  Om dere har fått svar så hadde det vært interessant å vite hva de har svart. 

• Liker 2
Skrevet (endret)
36 minutter siden, Kaktuspotte skrev:

38 minutter siden, fina skrev:

Du forstår ikke hva du skal dokumentere? I en debatt forsøker man stort sett å overbevise motparten om at din mening er korrekt. Når kritikerne her fremlegger store mengder bevis på at CBE opererer i gråsoner selv etter gjentatte lovbrudd og påfølgende refs fra FO er det rimelig å forvente at også du underbygger påstandene dine, siden du er så ivrig etter å motsi kritikken. Du er naturligvis hjertelig velkommen til å mene det du ønsker, men i og med at du er aktiv i denne tråden regner jeg med at du ikke nøyer deg med å sitte hjemme og fangirl'e. Det er helt okei, på lik linje med at mange andre her velger å dele sin kritikk i denne tråden. 

Videre ser jeg helst at du slutter å trekke offerkortet til stadighet. Ja, mange her er uenige med deg og du har en røff jobb med å stå tilnærmet alene i stormen, men ikke tro at andre, strengere regler gjelder for deg enn for andre. Alle andre debattanter er også individer med egne, om enn ofte sammenfallende, meninger, og ved å skjære alle over én kam og tro at "mange her skriver om sminke, hvordan er det relevant og hvorfor må jeg da svare på din påstand om at CBE merker reklamen sin dårlig?" viser du igjen tegn på uvitenhet og mangel på respekt. 

Bottom line: Vis til kilder som underbygger påstandene dine. Slutt å tro at din magefølelse har faglig tyngde. Og slutt å bruke privat-Caroline som skjold og bortforklaring for at business-Caroline ikke har orden i sysakene sine. 

Og admins, før dette slettes som brukerdebatt, ta gjerne med mitt innspill om obligatorisk debattskikk-kurs for samtlige på KG :)

Jeg synes du kan slutte med brukerdebatt. 

Endret av Lin10
  • Liker 2
Skrevet
8 timer siden, Lin10 skrev:

Hvis du leser på teksten undér det siste magebildet ette fødselen , så får du forklaringen på hvorfor hun valgte å legge det ut. Det må vel være lov for alle de som ønsker å legge ut magebilder etter fødsel, selv de som har flat mage etter 4 dager. Poenget er jo at vi kommer i alle størrelser og ingenting er feil med det. Det er ikke alle som bruker sykehuset nettingtruse de første dagene og det må da være helt greit det også. 

Men hva er egentlig målet med bildet? Å vise at alle er forskjellige? Hvorfor tenker du at der helt OK å legge ut et bilde av seg selv, halvnaken, etter fødsel? Hvilket signal mener du dette sender til andre jenter som, til tross for en aktiv livsstil under svangerskapet, ikke ser slik ut fire dager etter fødsel? Og hva med de som har hatt store plager og nesten ikke har kunnet bevege seg.. hva positivt vil dette bildet og den idiotiske forklaringen til CBE gi dem?

Bildene som er tatt etter fødslene er, slik jeg ser det, ikke positive i noen forstand. Jenter trenger å se at kroppen ikke er helt vanlig igjen med en gang bare fordi ungen er kommet ut. Kropp bør heller ikke være noe tema etter en fødsel, men noen takler tydeligvis ikke at barnet får mer oppmerksomhet enn de selv. 

• Liker 20
Skrevet
10 minutter siden, Lin10 skrev:

FO er jo det veiledende organ, men det er jo markedsrådet som kan  gir økonomiske sanksjoner/ bøter hvis man bryter markedsføringsloven. Regner med at disse bøtene kommer hvis de opplever at bloggeren bryter loven gang på gang. Som jeg har tidliger skrevet så kan det være rom for tolkning. Det viktigste er at leseren forstår at det er reklame. Hvis det står reklamelenker istedenfor bare reklame, så betyr ikke det nødvendigvis at det er feil.

Det må da være noen av dere som har sendt klager til FO på CBE.  Om dere har fått svar så hadde det vært interessant å vite hva de har svart. 

man kan tipse FO gjennom et tipsskjema på nettsiden derees. Det er bare et tips, og ikke en formell klage, og da har man ikke krav på svar. Det er nok mange her som har brukt den muligheten. Jeg har ihvertfall sendt inn mange tips den veien. Jeg tror ikke du finner dette i postjournalen til FO, men forbehold om at jeg tar feil; har ikke tid til å sjekke det akkurat nå.

Alternativt kan man skrive en formell klage. Da blir det opprettet en sak slik jeg har forstått det, og jeg antar at klager får et svar. Slik korrespondanse kan du selv søke opp i den offentlige postjournalen til FO.

• Liker 9
Skrevet
1 time siden, Lin10 skrev:

Jeg er også imot ukritisk utlevering av barn i sosiale medier, men jeg opplever ikke at årsaken til at hun legger ut bilder av barna er for å tjene mest mulig penger. Jeg kan ikke svare for henne, men det som kan være en årsak tillat hun viser barna, er at hun har valgt å ha med endel av familielivet på bloggen og hverdagen sin. Det innebærer derfor å vise noen bilder av barna sine. Det er et spesielt yrke hun har valg og det å kunne by på seg selv er jo også viktig når man blogger. 

Selvfølgelig blir barna brukt som inntektskilde, så si noe annet er for dumt. CBE tjener grovt på barna, og hun bruker de i reklame. 

Kan nevne: Barneromsutstyr, seng, vogn, dyre vognposer fra ris&rosa, tripptrappstol, bæremeis, pulk, klær, sko, stelleprodukter, barneselskap (siste var eldste sin bursdag der hele bursdagsselskapet var en sponsefest med mange, mange bilder på bloggen), leker (f.eks den med dukker som ligner barna), barnedåpene (kaker og pynt), mat (siste nå var stabburet leverpostei), bilseter, ryggsekker til barnehagebruk.....

Alt med barna er et sponseeldorado, så selvfølgelig må hun legge ut bilder av barna for å reklamere for de sponsede produktene/begivenhetene. 

• Liker 27
Skrevet
1 minutt siden, skruf skrev:

Selvfølgelig blir barna brukt som inntektskilde, så si noe annet er for dumt. CBE tjener grovt på barna, og hun bruker de i reklame. 

Kan nevne: Barneromsutstyr, seng, vogn, dyre vognposer fra ris&rosa, tripptrappstol, bæremeis, pulk, klær, sko, stelleprodukter, barneselskap (siste var eldste sin bursdag der hele bursdagsselskapet var en sponsefest med mange, mange bilder på bloggen), leker (f.eks den med dukker som ligner barna), barnedåpene (kaker og pynt), mat (siste nå var stabburet leverpostei), bilseter, ryggsekker til barnehagebruk.....

Alt med barna er et sponseeldorado, så selvfølgelig må hun legge ut bilder av barna for å reklamere for de sponsede produktene/begivenhetene. 

Det er hennes valg å skive om familielivet og at dette også inkluderer av og til barna. Hun jobber b.l.a som blogger og reklame er endel av virksomhetene. Hun bryter ikke noen norsk lov ved å gjøre dette. Hvis man er imot at hun inkluderer barna i bloggen, så kan man faktisk slutte å lese bloggen. Jeg respekter at noen er imot å vise barn i sosiale medier, men det blir jo også dobbeltmoralsk og kritisere dette og samtidig lese bloggen. 

Skrevet
23 minutter siden, Kaktuspotte skrev:

Så jæ**** lei jeg blir av at noen av dere alltid drar dette kortet... er du AR, er du Gekko eller er du CBE. La folk ha meninger uten å komme drassende med dette - det blir for dumt. 

Det er skrevet mye her om at bloggere som Cbe er en Influencer og at det forsøkes å skaffe en relasjon og/eller et venninneforhold til sine lesere.  Kanskje en iherdig bidragsyter her er en av de som har gått i den "fella", og at hun er den som gir alle disse venninne en stemme?  I så måte har Cbe lykkes med jobben som Influencer og kan gi seg selv nok "en klapp på skulderen". Uansett hva som dokumenteres her, venninna er på pletten med forsvaret.

• Liker 12
Skrevet
1 minutt siden, Lin10 skrev:

Det er hennes valg å skive om familielivet og at dette også inkluderer av og til barna. Hun jobber b.l.a som blogger og reklame er endel av virksomhetene. Hun bryter ikke noen norsk lov ved å gjøre dette. Hvis man er imot at hun inkluderer barna i bloggen, så kan man faktisk slutte å lese bloggen. Jeg respekter at noen er imot å vise barn i sosiale medier, men det blir jo også dobbeltmoralsk og kritisere dette og samtidig lese bloggen. 

Jeg svarte deg på at du skriver at du ikke opplever at årsaken til at hun legger ut bilder av barna er for å tjene penger. Hvordan kan du si noe sånt når det er dokumentert via hennes egen blogg at hun tjener grovt på barna? Selvfølgelig blir det lagt ut bilder av barna for å tjene penger, å påstå noe annet er i beste fall naivt. 

Å komme med slutte-å-lese-bloggen-kortet når man kommer til kort i en diskusjon blir for dumt. 

• Liker 26
Skrevet
16 timer siden, Lopploella skrev:

Syns jeg også. Tannstillingen og smilet.

Ja. Akkurat der ser jeg han igjen.

Skrevet
3 minutter siden, Lin10 skrev:

For det første: hun skriver ikke om familielivet, hun selger familielivet sitt som reklame. Hun jobber ikke "blant annet" som blogger. Hele virksomheten hennes er basert på å bruke sosiale medier på å selge reklame.

For det andre: Jeg leser ikke bloggen lenger, jeg leser her inne, og ser noen ganger bilder poppe opp på instagram. Jeg ser de barna ofte, og jeg oppsøker det ikke mer enn at jeg har venner som følger henne på instagram og facebook. Diskusjonen om hvilke konsekvenser det har for barn å vokse opp i rampelyset har gått på repeat, og du vet helt sikkert hva det går ut på. 

Det er nok ikke bare meg som følger med i denne tråden som bevisst ikke følger henne på SoMe lenger. Det er fremdeles veldig lett å få med seg hva som skjer. Jeg trenger ikke lese reklameinnleggene hennes for å forstå at de barna blir eksponert så til de grader.

• Liker 26
Skrevet

@Lin10 Dette er ikke et forsøk på brukerdebatt men er forsøk på å forklare noen elementer i debattering som virker til å være litt uklare for deg :) 

Det er mange som debatterer her i tråden. Uttrykk som "dere" blir feil å bruke om andre debattanter. Alle uttaler seg bare for seg selv og å sette folk i unaturlig båser bare fordi de er enige i enkeltsaker blir teit og ødelegger debattklimaet. Hvis du vil svare noen så svar på innleggene deres eller tag dem. Så er det tydelig hvem du henvender deg til. 

Det er mange som synser om både det ene og det andre i denne tråden (inklusiv meg selv fra tid til annen), men når det synses er det viktig det kommer tydelig fram at det bare er en personlig synsing og ikke objektivt. Min magefølelse, mine følelser og hva jeg tror er bare det det er så lenge det ikke dokumenteres. Det jeg prøver å komme fram til er at det er et viktig skille mellom personlige følelser og det som er dokumenterbart. Det er foreksempel en stor forskjell på hva jeg personlig mener et bilde/tekst uttrykker og hva det uttrykker om man analyserer det med anerkjente analyseverktøy.

Det er også forskjell mellom å diskutere bedriften Treasures og privatpersonen Caroline. Den siste vet vi strengt tatt veldig lite om. Jeg har full forståelse for at dette skillet kan være vanskelig å se i og med CBE.no gjør sitt beste for å viske ut dette skillet og operere på begge arenaer samtidig. 

• Liker 23
Skrevet
46 minutter siden, Kaktuspotte skrev:

Så jæ**** lei jeg blir av at noen av dere alltid drar dette kortet... er du AR, er du Gekko eller er du CBE. La folk ha meninger uten å komme drassende med dette - det blir for dumt. 

Helt enig!! Og, som jeg har skrevet mange ganger før: Nesten alle er anonyme her på forumet (unntakene inkluderer gjerne de som ønsker å promotere egen blogg, virksomhet etc.), det betyr at OM LKE/CBE har lyst til å diskutere her i tråden anonymt har de like mye lov til det som alle andre. 

Når det gjelder kommentarer som "det beviser at de leser her inne bla bla bla" er det helt vanlig at bedrifter følger med på hva som blir skrevet om dem i media og på sosiale medier. Det ville faktisk vært unormalt om CBE/LKE ikke fulgte nøye med på et forum som diskuterer deres liv og virke såpass inngående som det blir gjort her. 

Angående jobb og arbeidsoppgaver. Hvis noen her jobber i kreative yrker regner jeg med at dere vet hvor mye planlegging dette innebærer. Prosessen er gjerne slik: idé - planlegging - utføring - etterarbeid - ferdig produkt. En kampanje som Storytel-kampanjen kan de ha jobbet med i ukesvis, inkludert tidkrevende møter og andre ting. Kunsten er å få det til å se lett ut! Så ja, jeg tviler ikke på at det er mye vi ikke ser. At hun tenker på at frisørtimer og andre ting som jobb, er helt naturlig fordi hun tross alt delvis lever av utseendet sitt. Mange har jobber hvor det sosiale og forretningsmessige går inn i hverandre under mingling og kundepleie, CBEs egenpleie blir nok litt på samme måte. 

• Liker 4
Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...