LizbethOsnes Skrevet 8. august 2017 #37221 Skrevet 8. august 2017 Akkurat nå, Lin10 skrev: Du skjønte vel helst sikkert hva so Var ikke du fast leser før? Prøv å legg bak deg gamle feider og lese bloggen med nye øyne. Det stemmer. Haha, nei, aldri i livet :-) 13
Lin10 Skrevet 8. august 2017 #37222 Skrevet 8. august 2017 1 minutt siden, visningsnamn skrev: Kan det være da God Morgen Norge var hjemme hos dem i jula 2015 du mener? Da ble de intervjua og sto ved kjøkkenbenken, eller noe sånt, så vidt jeg husker. Fant ikke videoen, men ser av en gammel tråd at det ble skrevet om at de snakket om bilderedigeringen og kommentarjukset. forum.kvinneguiden.no/topic/902004-fotballfrue-kritikk/?page=903 (Nederst og så videre.) Selv husker jeg han ikke som ydmyk og angrende, men jeg husker at de la det frem som om det bare gjaldt noen få kommentarer. Det har han skrevet i kommentarfeltet på CBE.no etter beklagelsen og flatleggingen også. Går ikke an å beklage, legge seg flat og ydmykt angre hvis man ikke engang innrømmer omfanget av det eller grunnen. Stemmer det. Fikk det opp, men vet ikke hvordan jeg linker inn her. Han var ganske spak, og hun fortalte at det ikke var god stemning i heimen når hun fikk vite om det som hadde skjedd.
Gjest Sirkustjukk Skrevet 8. august 2017 #37223 Skrevet 8. august 2017 http://www.tv2.no/v/1002159/ De siste 20 sekundene... Han sier de "fikk som fortjent" og det var "noe de hadde satt seg selv i". Joda. Men det var vel ikke hele historien vel?
Lin10 Skrevet 8. august 2017 #37224 Skrevet 8. august 2017 2 minutter siden, LizbethOsnes skrev: Det stemmer. Haha, nei, aldri i livet :-) 😀
Keaton Skrevet 8. august 2017 #37225 Skrevet 8. august 2017 (endret) 6 minutter siden, Sirkustjukk skrev: http://www.tv2.no/v/1002159/ De siste 20 sekundene... Han sier de "fikk som fortjent" og det var "noe de hadde satt seg selv i". Joda. Men det var vel ikke hele historien vel? Og avslutter med "vi gjør det ikke igjen". Kan like gjerne vise tilbake til at de hadde satt seg selv i situasjonen, for han sier faktisk ikke at han mener kommentarene. Vil jo si at jeg ikke anser dette som et intervju med LKE om kommentarskandalen. (Jeg visste om dette intervjuet.) Endret 8. august 2017 av Kollontaj 16
Keaton Skrevet 8. august 2017 #37226 Skrevet 8. august 2017 5 minutter siden, Lin10 skrev: Stemmer det. Fikk det opp, men vet ikke hvordan jeg linker inn her. Han var ganske spak, og hun fortalte at det ikke var god stemning i heimen når hun fikk vite om det som hadde skjedd. Han virker ikke spak, de virker flirete og bagatelliserer begge sakene. 26
Lin10 Skrevet 8. august 2017 #37227 Skrevet 8. august 2017 3 minutter siden, Kollontaj skrev: Og avslutter med "vi gjør det ikke igjen". Kan like gjerne vise tilbake til at de hadde satt seg selv i situasjonen, for han sier faktisk ikke at han mener kommentarene. Vil jo si at jeg ikke anser dette som et intervju med LKE om kommentarskandalen. (Jeg visste pm dette intervjuet.) Det var ihverfall et innslag hvor han kommenterte det som hadde skjedd. Van tenke meg han var rimelig flau. 1
mamsi Skrevet 8. august 2017 #37228 Skrevet 8. august 2017 Jeg husket feil, blandet sammen to reportasjer. Synes ikke det var så ydmyk attityde. Pliktløp. 15
Mme Blavatsky Skrevet 8. august 2017 #37229 Skrevet 8. august 2017 (endret) 5 minutter siden, Lin10 skrev: Det var ihverfall et innslag hvor han kommenterte det som hadde skjedd. Van tenke meg han var rimelig flau. De aller fleste ville nok vært veldig, veldig flaue over noe slikt og aldri gjentatt det igjen, men man skal være forsiktig med å overføre sine egne følelser til andre. CBE og LKE stengte heller muligheten for innsyn og slettet et tonn med kommentarer i dagene etter. 🤔 Endret 8. august 2017 av Ovnsbakt Paprika 24
Pikachuchu Skrevet 8. august 2017 #37230 Skrevet 8. august 2017 Patologisk kan vel også "oversettes" til sykelig, og det er vel dekkende. 8
Keaton Skrevet 8. august 2017 #37231 Skrevet 8. august 2017 2 minutter siden, Lin10 skrev: Det var ihverfall et innslag hvor han kommenterte det som hadde skjedd. Van tenke meg han var rimelig flau. Synes du han fremstår som flau? "Fortalte henne ikke, prøvde å ordne opp selv". Redigeringen: hun fremstiller det som det var ett bilde som det var funnet to utgaver av. :tullerdu: 23
Stjernekikkeren Skrevet 8. august 2017 #37232 Skrevet 8. august 2017 Dette er i grunn ganske alvorlig, ved å utgi seg for å være lege og personlig trener for å underbygge egne argumenter og påstander, sprer de potensiell feilinformasjon angående trening og ernæring som kan skade andre. Og jeg så den lista som brukeren Asti, tror jeg det var, postet og det er rimelig sjokkerende hvor langt de folkene går for å få rett..! 37
Fredrik29 Skrevet 8. august 2017 #37233 Skrevet 8. august 2017 3 timer siden, LizbethOsnes skrev: Og da kommer vi tilbake til hvor god blogger hun egentlig er.. Du, av alle, skriver en slik kommentar? Vi husker vel alle din legendariske blogg? Og jeg har vitterlig flere ganger sett deg legge igjen fagre, smigrende ord i CBE sitt kommentarfelt. Plutselig så kritisk 3
LizbethOsnes Skrevet 8. august 2017 #37234 Skrevet 8. august 2017 6 minutter siden, Fredrik29 skrev: Du, av alle, skriver en slik kommentar? Vi husker vel alle din legendariske blogg? Og jeg har vitterlig flere ganger sett deg legge igjen fagre, smigrende ord i CBE sitt kommentarfelt. Plutselig så kritisk Jeg tror egentlig at det er ytterst få som husker den bloggen, heldigvis :-) Det stemmer, du har virkelig god hukommelse må jeg si. Årsaken til at det hele snudde om står en del sider lenger bak, men det var altså i forbindelse med LKs uttalelser (som CBE støttet oppunder) angående svangerskap og vekt. Det ble en aldri så liten - ukonstruert sådan - "bloggkrangel". Jeg har ingenting til overs for verken profilene eller bloggen. 27
Fredrik29 Skrevet 8. august 2017 #37235 Skrevet 8. august 2017 1 minutt siden, LizbethOsnes skrev: Jeg tror egentlig at det er ytterst få som husker den bloggen, heldigvis :-) Det stemmer, du har virkelig god hukommelse må jeg si. Årsaken til at det hele snudde om står en del sider lenger bak, men det var altså i forbindelse med LKs uttalelser (som CBE støttet oppunder) angående svangerskap og vekt. Det ble en aldri så liten - ukonstruert sådan - "bloggkrangel". Jeg har ingenting til overs for verken profilene eller bloggen. OK - takk for svar, var bare hykler-alarmen som peip som F her 3
LizbethOsnes Skrevet 8. august 2017 #37236 Skrevet 8. august 2017 1 minutt siden, Fredrik29 skrev: OK - takk for svar, var bare hykler-alarmen som peip som F her Åå, neida. Jeg er rimelig ærlig av meg (det vet vel du, du som husker flykræsj-bloggen) :-) 14
Lopploella Skrevet 9. august 2017 #37237 Skrevet 9. august 2017 8 timer siden, Sirkustjukk skrev: http://www.tv2.no/v/1002159/ De siste 20 sekundene... Han sier de "fikk som fortjent" og det var "noe de hadde satt seg selv i". Joda. Men det var vel ikke hele historien vel? Koselig hjemme hos-jule-pludre-reportasje, der de humrer og ler litt bagatelliserende rundt kommentarfeltjukset, før det fades ut i barnebabbel... Ikke akkurat kritisk journalistikk, eller noe etterlatt inntrykk av at paret har tatt inn over seg hvor alvorlig dette jukset er, ikke minst det å gi seg ut for lege eller annet helsepersonell. 34
Gjest Sirkustjukk Skrevet 9. august 2017 #37238 Skrevet 9. august 2017 9 minutter siden, Lopploella skrev: Koselig hjemme hos-jule-pludre-reportasje, der de humrer og ler litt bagatelliserende rundt kommentarfeltjukset, før det fades ut i barnebabbel... Ikke akkurat kritisk journalistikk, eller noe etterlatt inntrykk av at paret har tatt inn over seg hvor alvorlig dette jukset er, ikke minst det å gi seg ut for lege eller annet helsepersonell. Man kan gjette seg til at premissene for å hele tatt spørre om kommentar/bildejukset var ganske satt og noen dypere utspørring hadde ført til at intervjuet ikke ble gjennomført.
Aricia Skrevet 9. august 2017 #37239 Skrevet 9. august 2017 (endret) Det er jo også noe med at nesten alle oppslagene om kommentarjukset ble kategorisert som kjendisstoff. Senkveldintervjuet var vel et stjerneeksempel på det. Thomas og Harald stilte liksom noen "kritiske" spørsmål, men det ble bare parodisk og et spill for galleriet, siden det ikke er greia deres og helt på kollisjonskurs med programformatet. Så Caroline småløy, og de fulgte ikke opp. Ikke var de godt nok forberedte/orienterte, og ikke ville de ødelegge fredagsstemningen. Kanskje ville det blitt annerledes om jukset hadde blitt avslørt i dag. Det virker som det er større rom i offentligheten nå for å behandle SoMe-problematikk seriøst, media sover ikke i timen lenger. Jf feks kommentarartikkelen i Aftenposten. Endret 9. august 2017 av Aricia 26
KBNS Skrevet 9. august 2017 #37240 Skrevet 9. august 2017 9 timer siden, CecilieX skrev: Jeg finner det fornøyelig at du tar alt CBE gjør i beste mening, men ikke vil la tvilen komme meg til gode. Elsk på det, søte du❤️ Synes alle i tråden her kan holde seg for gode til slike hersketeknikker Ellers er jeg ganske imponert over alt dere klarer å finne frem av beviser mot CBE! Bra jobbet. Skjønner ikke at hun har troverdighet hos noen lengre. 12
Fremhevede innlegg