Ultiva Skrevet 2. juni 2017 Forfatter #33881 Skrevet 2. juni 2017 1 minutt siden, Atheena skrev: Ja helt enig. Hun er definitivt ikke i tiden og følger ingen trender så hun skal ha for å tørre å gå helt egne veier. For å være ærlig har jeg ikke ord, for ønsker ikke å latterliggjøre, men det er vanskelig å la være for det er så fjernt fra hva som tiltaler meg. Den stridshesten er spikern i kista, det er rett og slett helt vanvittig. Ja de skal ha for at de virkelig gjør det til sitt eget, fra tak til gulv i alle rom. Det er hvert fall tydelig at gjensalg ikke står på agendaen. 10
BlendaSensitive Skrevet 2. juni 2017 #33882 Skrevet 2. juni 2017 Og allerede funderer de på å male om, til hvitt. Altså litt mer som de hadde før. No shit Einstein... Det gjetta jeg allerede da jeg så fargebonanzan for flere måneder siden. 26
SusieDerkins Skrevet 2. juni 2017 #33883 Skrevet 2. juni 2017 1 time siden, Eidfrid skrev: I det nyeste innlegget lurer hun på å male om stua i minty breeze.. var det ikke et veddemål på dette? 😊 jeg synes det er ganske interessant det hun sier der. "Å ta valg i denne prosessen har vært så vanskelig, for hvordan vet jeg hva jeg liker 3 år eller 5 år frem i tid? Eller enda lenger? Vi kan jo ikke drive og bytte ut ting hele tiden.Nå er ikke maling det vanskeligste å endre på da, men likevel. Det er ikke lett ;-) " Hvorfor er det ikke lett å velge en farge man er fornøyd med om 5 år? Jeg synes egentlig det er ganske lett. Jeg malte stua i 2001, og elsker fargen fremdeles (og den er verken hvit eller latte...). Det er lett hvis du vet hvem du er og hva du liker, og du evner å skille mellom trend og personlig smak. Men hvis jobben din og stilen din er å hoppe av og på nye trender, og på toppen velge det du får betalt for å like, og hvis jobben din er å skifte ut garderoben og putene og koppene og tapeten hver gang du må skrive et nytt reklameinnlegg, så er det ikke så rart om du mister din egen smak av syne. Da må du nesten ta kontakt med profesjonelle trendforskere for å forutse hva du kommer til å like om fem år. 29
loffen Skrevet 2. juni 2017 #33884 Skrevet 2. juni 2017 Den spisestua vekket ikke akkurat min apetitt for å si det sånn. Utrolig trist og uinspirerende innredning! 15
neiognei Skrevet 2. juni 2017 #33885 Skrevet 2. juni 2017 Hvis det er en farge som er "in" så er det vel minty breeze. Sammen med sober, oslo og warm blush. "Alle" bruker dem. 5
Miranda16 Skrevet 2. juni 2017 #33886 Skrevet 2. juni 2017 Får angst av å se interiøret i dette huset. Punktum 13
Torden Skrevet 2. juni 2017 #33887 Skrevet 2. juni 2017 3 timer siden, Kollontaj skrev: Den fargen passer til lys, nordisk stil med moderne møbler og lyst treverk, ikke til wannabe godseierstil med mørke møbler. Helt enig. Hun styler sånn at minty breeze blir kald og stygg. Samme med biblioteket. Der hadde okertoner blitt kjempestilig, mens hun kjører på med rødt. 9
lenemor1 Skrevet 2. juni 2017 #33888 Skrevet 2. juni 2017 Hun bruker sykt mye sminke. Og den stemma hennes 3
Gjest supernova_87 Skrevet 2. juni 2017 #33889 Skrevet 2. juni 2017 (endret) 1 time siden, lenemor1 skrev: Hun bruker sykt mye sminke. Og den stemma hennes Synes du det er saklig å kritisere noen for hvordan stemmen deres er? Er stemmen vår noe vi som oftest kan påvirke eller gjøre noe med? Riktignok kan man påvirke tonefallet, men dette synes jeg bare er skikkelig unødvendig. Endret 2. juni 2017 av Rainstorm Når jeg skrev tonefallet, mente jeg egentlig stemmeleiet.
SusieDerkins Skrevet 2. juni 2017 #33890 Skrevet 2. juni 2017 21 minutter siden, Rainstorm skrev: Synes du det er saklig å kritisere noen for hvordan stemmen deres er? Er stemmen vår noe vi som oftest kan påvirke eller gjøre noe med? Riktignok kan man påvirke tonefallet, men dette synes jeg bare er skikkelig unødvendig. jeg er i utgangspunktet enig med deg. Men det stemmer vel ikke at vi ikke kan påvirke stemmen vår? Og den stemmen CBE bruker i videoene sine høres tilgjort ut i mine ører - overdrevent myk og jentete, passer inn i det rosa universet, en del av fasaden. Det må det vel være lov å kommentere? 24
Gjest supernova_87 Skrevet 2. juni 2017 #33891 Skrevet 2. juni 2017 1 minutt siden, Amafalathiel skrev: jeg er i utgangspunktet enig med deg. Men det stemmer vel ikke at vi ikke kan påvirke stemmen vår? Og den stemmen CBE bruker i videoene sine høres tilgjort ut i mine ører - overdrevent myk og jentete, passer inn i det rosa universet, en del av fasaden. Det må det vel være lov å kommentere? Å kommentere at man manipulerer stemmen sin til å passe inn i det rosa universet opplever jeg som noe ganske annet enn en slepphendt kommentar om at "stemmen hennes gjør at jeg vil springe unna som en skremt hund". Jeg er av den overbevisning at det er så mye annet saklig å kommentere på at overfladiske ting som hvordan man snakker, talefeil og stemmeleie blir nesten som å kommentere kropp og utseende, og noe jeg synes bare er skikkelig unødvendig til tross for hvorvidt den er manipulert eller ei, men vi får vel heller være uenige der. Hvis man først skal kommentere det synes jeg din distinksjon er viktig, for den relaterer det hele til hennes virksomhet, som en del av en helhet i form av "produkt perfekt liv", i stedet for hennes person. Hvis en stemme er et virkemiddel og den er manipulert kan noen - som deg - se på det som et relevant tema, men å bare si at noen har en stygg stemme eller slik lenemor1 kommenterte synes i alle fall ikke jeg er greit. Selv om den skulle vært aldri så mye tilgjort.
Gjest Ellii Skrevet 2. juni 2017 #33892 Skrevet 2. juni 2017 2 timer siden, neiognei skrev: Hvis det er en farge som er "in" så er det vel minty breeze. Sammen med sober, oslo og warm blush. "Alle" bruker dem. Den var veldig "in" for et par år siden, mener jeg. Er drit lei av den og deco blue. warm blush har jeg ikke rukket så bli så lei av ennå. Enig i at de burde ha leid inn interiørkonsulent eller fått seg et samarbeid med hun jotundamen
LilleSnupp Skrevet 2. juni 2017 #33893 Skrevet 2. juni 2017 (endret) Var da utrolig snilt av cbe.no bedriften å gi så mye gratis omtale til en annen nettbutikk ved hjelp av name dropping.. For hadde det vært noen form for rabatt/spons/reklame/el.lign, så hadde cbe.no merket.. hevder de. #bestiklassen Tilføyelse: Ser vi en rabattkode fra aktuelle nettbutikk inne 2 uker? Endret 2. juni 2017 av LilleSnupp 10
Keaton Skrevet 2. juni 2017 #33894 Skrevet 2. juni 2017 (endret) Så lenge varte ok merking, 1 dag, altså. PS. Tar forbehold om at det kan være et "please gi oss en sponset, kjempedyr hundeseng"-innlegg. Endret 2. juni 2017 av Kollontaj 11
penny_ Skrevet 3. juni 2017 #33895 Skrevet 3. juni 2017 Tenk hvor mye tid og krefter de kunne spart om de bare hadde leid inn en interiørkonsulent! Om man bruker noen som kan faget sitt, så blir det som regel bra og man trenger ikke å male om fordi det ikke passet allikevel. 12
lenemor1 Skrevet 3. juni 2017 #33896 Skrevet 3. juni 2017 11 timer siden, Rainstorm skrev: Synes du det er saklig å kritisere noen for hvordan stemmen deres er? Er stemmen vår noe vi som oftest kan påvirke eller gjøre noe med? Riktignok kan man påvirke tonefallet, men dette synes jeg bare er skikkelig unødvendig. Hun har selv påstått, når noen har påpekt stemmen hennes, at hun var forkjøla. Mulig hun er forkjøla året rundt uten at jeg vet noe om det. Men den stemma hennes høres veldig tilgjort ut og egentlig falsk.. Uansett, grusom er den. 9
Keaton Skrevet 3. juni 2017 #33898 Skrevet 3. juni 2017 Kjøkkenet er det eneste rommet jeg liker, resten er mørkt og liksomluksuriøst og gir meg en følelse av at ingen bor der. Kan ha med at de bare har nyinnkjøpte møbler som skal matche. Blir ingen personlighet i det, men det er deres valg å la seg styre av hvem som sponser og gir rabatter. 14
Milio Skrevet 3. juni 2017 #33899 Skrevet 3. juni 2017 5 minutter siden, J.. skrev: De brukte jo interiørkonsulent. Da bør de få pengene tilbake. 17
J.. Skrevet 3. juni 2017 #33900 Skrevet 3. juni 2017 Akkurat nå, Milio skrev: Da bør de få pengene tilbake. Fordi deres oppfatning av smak er en annen enn din? (og andre..) Er jo de selv som skal bo i det. 4
Fremhevede innlegg