Femilie Skrevet 30. mai 2017 #33821 Skrevet 30. mai 2017 27 minutter siden, I'm back skrev: Det er da nok av dem som utleverer barna ved å fortelle om trass, konflikter med biologiske far osv. Det er sjelden barna er i fokus i innleggene, og det syns jeg er bra selv om aldri hadde vært bedre. Man må da kunne gi kred om man føler for det? Eller er det kun kritikk som er velkomment her? At andre gjør noe verre er vel sjeldent et godt argument. Jeg vil ikke gi "kred" fordi utleveringen av barna er "delikat". Det er fremdeles utlevering. 42
Gjest SelinaKyle Skrevet 31. mai 2017 #33822 Skrevet 31. mai 2017 2 timer siden, Femilie skrev: At andre gjør noe verre er vel sjeldent et godt argument. Jeg vil ikke gi "kred" fordi utleveringen av barna er "delikat". Det er fremdeles utlevering. "Delikat utlevering av barn"...
Pikachuchu Skrevet 31. mai 2017 #33823 Skrevet 31. mai 2017 Å selge barna sine for annonser er forkastelig uansett hvordan man gjør det. Men det sier jo mye om opphavet, og hvor langt de er villige til å gå for noen usle kroner. Og hvis det var et så stort problem med fremmede som ville se førstefødte at de "måtte" publisere bilder, ja da hadde jeg heller revurdert virket mitt fremfor å publisere bilder. Med alt man leser om hvordan bilder av små barn manipuleres for å tilfredsstille fantasiene til syke mennesker vil jeg aldri ønsket å ha bilder offentlig, frivillig. Frykten for hva som ville skjedd med det som i utgangspunktet er søte og hyggelige bilder av barn ville langt overgått trangen til å tjene penger på dem for min del... og hvem vet hvem andre som tjener penger på dem i neste omgang, i hvilken versjon, og med hvilke hensikter? Skremmende nok til å la være. 25
Pås Skrevet 31. mai 2017 #33826 Skrevet 31. mai 2017 Joda, nytt innlegg om hvordan hun sminker øyebrynene sine, eller en hel film om saken faktisk! 4
loffen Skrevet 31. mai 2017 #33827 Skrevet 31. mai 2017 27 minutter siden, Pås skrev: Joda, nytt innlegg om hvordan hun sminker øyebrynene sine, eller en hel film om saken faktisk! Til skrekk og advarsel. 18
Hummingbird2 Skrevet 31. mai 2017 #33828 Skrevet 31. mai 2017 (endret) Skulle ønske de heller kunne laget en video om hvordan de photoshopper Frua. Jeg kunne tenkt meg å "høvle" meg slankere på noen bilder 😉 Endret 31. mai 2017 av Hummingbird2 39
Gjest Anne B Skrevet 31. mai 2017 #33829 Skrevet 31. mai 2017 Den videoen var ikke bra. Fullsparklet i ansiktet og det ser ut som de har brukt et slags filter, hun har jo ingen mimikk i ansikt eller panne. Hun blir spurt om hun bruker botox. Ikke så rart det.
sofabord Skrevet 31. mai 2017 #33830 Skrevet 31. mai 2017 Wow, det var ekstremt mye foundation og concealer hun hadde brukt i den filmen. 10
Bringebæret Skrevet 31. mai 2017 #33831 Skrevet 31. mai 2017 Det må være slitsomt med så ekstremt mye sminke. Merkelig å legge ut flere youtube-filmer av seg selv (med musikk i bakgrunnen og litt tilgjort dukkestemme innimellom). Kan umulig være en bra egenskap å være så selvopptatt. 13
Gjest Njuta Skrevet 31. mai 2017 #33832 Skrevet 31. mai 2017 1 time siden, Hummingbird2 skrev: Skulle ønske de heller kunne laget en video om hvordan de photoshopper Frua. Jeg kunne tenkt meg å "høvle" meg slankere på noen bilder 😉
Aldrisur Skrevet 31. mai 2017 #33833 Skrevet 31. mai 2017 Unnskyld at jeg kommer inn bare for å si at diskusjon og ytringer om utseende hennes ikke har så mye med debatten om hennes virksomhet å gjøre. Fortsetter vi sånn blir tråden lett usaklig. Håper dere skjønner hva jeg mener. 17
KaraThrace Skrevet 31. mai 2017 #33834 Skrevet 31. mai 2017 49 minutter siden, Aldrisur skrev: Unnskyld at jeg kommer inn bare for å si at diskusjon og ytringer om utseende hennes ikke har så mye med debatten om hennes virksomhet å gjøre. Fortsetter vi sånn blir tråden lett usaklig. Håper dere skjønner hva jeg mener. Det har alt med hennes virksomhet å gjøre all den tid hun selv velger å bruke nevnt ansikt og utseende på å selge og reklamere for produkter. Dette har blitt diskutert til det kjedsommelige. Selvsagt fins det ytringer som kunne vært formulert på annet vis, eller unngått i sin helhet, men det kan da ikke enda finnes tvil om at man kan diskutere sminkevalg, sminkemetode, redigering og eventuelt fillers hos en som LEVER av å selge dette produktet, aka seg selv. 19
Aldrisur Skrevet 31. mai 2017 #33835 Skrevet 31. mai 2017 1 minutt siden, KaraThrace skrev: Det har alt med hennes virksomhet å gjøre all den tid hun selv velger å bruke nevnt ansikt og utseende på å selge og reklamere for produkter. Dette har blitt diskutert til det kjedsommelige. Selvsagt fins det ytringer som kunne vært formulert på annet vis, eller unngått i sin helhet, men det kan da ikke enda finnes tvil om at man kan diskutere sminkevalg, sminkemetode, redigering og eventuelt fillers hos en som LEVER av å selge dette produktet, aka seg selv. Ja, jeg respekterer din måte å se det på. Nevnte det du siterte meg på kun fordi jeg av erfaring har sett at "ytringer om CBE's utseende" er mat for de som øsnker å kritisere kritikerne her i tråden. 3
KaraThrace Skrevet 31. mai 2017 #33836 Skrevet 31. mai 2017 Det er jeg helt enig i, og jeg er også veldig for at det må gjøres på en konkret, konstruktiv og alright måte. Både for å være menneskelig men også for å unngå å fôre trollene 10
Gjest Clementina Skrevet 31. mai 2017 #33838 Skrevet 31. mai 2017 (endret) Hun sminker seg tydeligvis mer til hverdags enn jeg gjorde til bryllupet mitt. Men det er jo godt at vi er forskjellige. Jeg hadde aldri orket å styre med masse kontursminke av nesa og ti minutter på hvert øyebryn nå med den fine sola ute. Kjører heller en dagkrem med solfaktor og mascara, that's it 😁 Om Caroline mener at tykke lag med sminke, falske vipper og botoxpanne er det beste året rundt så må hun jo få lov til det. Men da må det kunne gå an å kommentere disse sminkevideoene og si at jeg er veldig uenig med henne... Eventuelt handler det kanskje bare om å snikreklamere for sminkeproduktene og så vasker hun av seg alt sparkelet etterpå? Endret 31. mai 2017 av Clementina
Norbertine Skrevet 31. mai 2017 #33839 Skrevet 31. mai 2017 Tråden er ryddet for kommentarer til modereringen, avsporinger og affiliate-lenker. Alice i Eventyrland, mod
LilleSnupp Skrevet 31. mai 2017 #33840 Skrevet 31. mai 2017 Tommel opp for svigerinna sin blogg https://sweetnothingsblogg.com 2
Fremhevede innlegg