Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
26 minutter siden, Hallepalle skrev:

Jeg 'prøvde' bare å si st det ikke er de positive kommentarene som får hets, natulig nok. 

Nei. Men det er vel ingen som har prøvd å påstå at "så pen du er " har blitt besvart med "har du kromosomfeil" heller, så jeg skjønner fremdeles ikke poenget ditt.

Uansett, hvis du tar deg tid til å klikke på linkene, så ser du jo selv at kommentarene de har svart på ikke nødvendgivis er hetsende. Det kan være uenighet om noe, eller spørsmål som ekteparet synes er dumme.

• Liker 21
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det moderatorene bør legge merke til her er de brukerne som uten unntak kommer inn i tråden og driver brukerdebatt/diskuterer andres motiver for å diskutere bedriften, og som aldri, jeg gjentar, aldri, diskuterer saken! 

• Liker 36
Skrevet (endret)

Tråden er ryddet for personangrep, brukerdebatt, spekulasjoner, latterliggjøring og kommentarer om kropp.

Alice i Eventyrland, mod

Endret av Alice i Eventyrland
  • Liker 3
Skrevet
2 timer siden, lenebu skrev:

Min personlige favoritt av alle skjermdumpene @Asti har lagt ut det siste døgnet er denne: http://imgur.com/a/GPwpk

En leser (Vanja) spør om CBE/LK kommenterer under falske navn i kommentarfeltet.

CBE/LK (under dekknavnet "Trine") spør om Vanja har en kromosonfeil.

The irony. 

Min personlige favoritt er "camilla" sin kommentar på samme imgur som du linker til

:D

• Liker 15
Skrevet
6 timer siden, Ovnsbakt Paprika skrev:

Jeg var ikke klar over hvor ekstremt mange falske kommentarer de har skrevet selv, og hver gang @Asti kommer med flere eksempler så blir bildet klarere for meg av hvordan dette firmaet egentlig har holdt på i kulissene.

Det var enkelte som forsvarte CBE i går med at det er mobbing å gå bloggen etter i sømmene slik. Jeg lurer på om de fortsatt vil hevde det nå som det graves opp hundrevis av skjelett her. 

Fy faen, hele bloggbedriften til CBE/LKE er gjennomkorrupt!!! 

• Liker 26
Skrevet
26 minutter siden, Kollontaj skrev:

Nommin, var det det beste du kunne komme med? 😂  Skal du ikke forsvare Bloggen med stor B? 

Tar med denne jeg, fra 2014, siden den er temmelig avslørende. Glemmer å bytte navn når hun skal disse Blondinbella.

https://imgur.com/a/911Cf

Oh 🙈 

• Liker 11
Skrevet (endret)

.

Endret av Frk. Holter
Skrevet
34 minutter siden, Kollontaj skrev:

Tar med denne jeg, fra 2014, siden den er temmelig avslørende. Glemmer å bytte navn når hun skal disse Blondinbella.

https://imgur.com/a/911Cf

Det er bare så flaut!!! 😅😅

• Liker 21
Skrevet (endret)

Hele denne rekka med falske kommentarer sett under ett minner meg om dommen mot Det Nye da de ble felt av PFU for "intervjuet" med CBE som egentlig var en stor røre av kommersielle interesser. Dette var det nummeret av Det Nye som fortalte om veskekolleksjon, med fruas nakne rompe på forsiden.

http://www.aftenposten.no/kultur/Det-Nye-tatt-med-buksa-nede-Felt-i-PFU-for-lansering-av-Fotballfrue-veske-17446b.html

Det Nye hevdet at innklagernes totale mengde av innsamlet bevis på kommersielt samarbeid viste at innklagerne overivrig gransket alt med lupe i håp om å arrestere noen, og så var det nettopp summen av alle disse koblingene, bl.a. på SoMe, som etablerte et tydelig mønster som beviste samarbeidet mellom de ulike aktørene.

Igjen brukes samme taktikk  med latterliggjøring og spekulasjon om mental sinnstillstand hos de som fremlegger bevis her, mener jeg, i håp om å diskreditere kritikerne. 

Det er ikke rart gamle synder blir som nye, og at man til stadighet ser tilbake på tidligere atferd når det gjelder denne gjennomkommersialiserte bloggen og samarbeidspartnerne deres.

Endret av Ovnsbakt Paprika
  • Liker 37
Skrevet

Tråden er ryddet for svar til slettet innlegg og brukerdebatt.

Alice i Eventyrland, mod

• Liker 1
Skrevet

Ante virkelig ikke at det var snakk om så mange kommentarer! Og med god grunn kan man vel anta at det er enda flere. Var det ikke i kjølvannet av dette at stengte muligheten for å se kildekoden. Var vel travle tider i Siljan ei litta periode i forbindelse med disse avsløringene. 

Skulle vært interessant å vite hvordan det står til nå?

• Liker 30
Skrevet
2 minutter siden, Pikachuchu skrev:

Skulle vært interessant å vite hvordan det står til nå?

Personlig tror jeg de driver på akkurat på samme måte nå. Det er for mange kommentarer som minner om måten de har drevet på før.

Jeg er forresten den som postet som 'Vanja' i 2012, fordi jeg mistenkte at de skrev kommentarer til seg selv. Merkelig å se det igjen nå.

• Liker 44
Skrevet
4 minutter siden, Mylian skrev:

Personlig tror jeg de driver på akkurat på samme måte nå. Det er for mange kommentarer som minner om måten de har drevet på før.

Det tror jeg du har helt rett i!

• Liker 12
Skrevet

De blir nok aldri voksne. Skriver til seg selv og sitter å kniser og ler som noen småjenter.

• Liker 8
Skrevet (endret)
4 timer siden, Amafalathiel skrev:

her er en oppdatert liste som viser hva LKE/CBE egentlig mener om de søte leserne sine - alt dette har de sagt til folk under falsk navn:

- sement mellom ørene
- kromosomfeil
- ikke den skarpeste kniven i skuffen
- mentalt tilbakestående
- kommer ikke fra et møblert hjem
-
eier ikke oppdragelse (sic!)
- må være 12 år
- må være13 år, med kviser, slitt hår, og mindreverdighetskomplekser..
- Bedrevitere
- Lettere tilbakestående
- Rimelig korka

Anbefaler å ha denne lista i mente neste gang du ser CBE sutre over hvordan lesere ordlegger seg i kommentarfeltet

Tenk at det finnes dokumentasjon på at bedriftseierne har herjet med leserne sine i kommentarfeltet sitt i årevis 😨 Det er jo snakk om dusinvis, kanskje hundrevis av falske kommentarer! Som oftest for å vinne diskusjoner om filleting som oppskriften på løksuppe og for å hylle CBEs kropp via beskyttede yrkestitler :bond:Ekteparet har flere ganger uttalt seg om de forferdelige nettrollene i kommentarfeltet, men her er bevisene på at de er de største nettrollene av dem alle. Godt voksne er de også, jeg hadde vært så puteflau at jeg hadde begravd meg under sengen.

Endret av Ultiva
  • Liker 48
Skrevet
9 timer siden, Ultiva skrev:

Hvis jeg forstår deg rett @Asti så finnes det altså ofte kommentarer fra CBE som er lagt inn bare få minutter etter LKEs tallrike falske støttekommentarer? Mao så er det høyst sannsynlig at CBE har skrevet falske kommentarer selv også? Selv om hun bedyret at dette ikke var tilfellet og at det kun var LKE som sto for "en kommentar eller to for å benytte konen sin mot netthets"?

9 timer siden, Asti skrev:

Det kan være tilfelle, eller at LKE har skrevet mange kommentarer som CBE. 

Så enten har CBE vært delaktig i kommentarjukset, eller så har LKE gjentatte ganger utgitt seg for å være CBE i kommentarfeltet. 

• Liker 18
Skrevet
1 minutt siden, Kollontaj skrev:

https://imgur.com/a/1FtRT

Fra forsvarsinnlegget til CBE. Håper folk ser at forklaringen ikke henger på greip. 

Hun snakker aldri noen ned, nei.

Nettopp ...

• Liker 17
Gjest Zeitgeist
Skrevet
3 minutter siden, Kollontaj skrev:

https://imgur.com/a/1FtRT

Fra forsvarsinnlegget til CBE. Håper folk ser at forklaringen ikke henger på greip. 

Verken den eller de ulike versjonene vedr. hvorvidt hun visste om det, henger på greip. 

Hadde CBE og LKE vært smarte den gangen, så hadde de lagt seg flat, bedt om uforbeholden unnskyldning, og faktisk fulgt opp lovnadene sine. I stedet viklet de seg inn i et nett av selvskapte løgner og bortforklaringer som overhodet ikke holder vann. Og slikt har en tendens til å slå tilbake - og da svir det skikkelig.

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...