hufsaaaaa Skrevet 6. april 2017 #31781 Skrevet 6. april 2017 (endret) Flaut. Men sånn er det vel når man ikke har mannen til å snakke for seg, eller kan konferere med pr-rådgiveren på bakrommet. ... Eller kan sette av et par uker på å lese forskningsrapporter for det man reklamerer for til alle "søte dere", og tolke forskning som man vil. Endret 6. april 2017 av hufsaaaaa Tilføying og skrivefeil 33
Gjest Sirkustjukk Skrevet 6. april 2017 #31782 Skrevet 6. april 2017 Akkurat nå, hufsaaaaa skrev: Flaut. Men sånn er det vel når man ikke har mannen til å snakke for seg, eller kan konferere med pr-rådgiveren på bakrommet. Eller en haug med blodfans som kan gi verbal juling til dem som våger å stille frua sånne ubehagelige og pirkete spørsmål. Har hun ikke noe liv, lissom?🙄
Keaton Skrevet 6. april 2017 #31783 Skrevet 6. april 2017 Håper "venninnene" i bloggen ser dette, men det er vel de som er blinde høns. (LKE har tidligere kalt KGs kritikergjeng for blinde høns.) Håper de også stusser på hvordan leppene kan bli dobbelt så store - på en og samme kveld. (Fra tv2 og fra bloggen)https://imgur.com/a/BFkcw 21
jentefranorge Skrevet 6. april 2017 #31784 Skrevet 6. april 2017 Forstår helt ærlig ikke at leserne kjøper alt bloggerne anbefaler. Det kommer tydelig frem det er annonse! Vi har alle forksjjlige hud, det som passer dem passert nødvendigvis ikke deg. Og jeg hadde også reklamert for et produkt hadde jeg fått 60.000 for et innlegg. 4
Keaton Skrevet 6. april 2017 #31785 Skrevet 6. april 2017 4 minutter siden, jentefranorge skrev: Forstår helt ærlig ikke at leserne kjøper alt bloggerne anbefaler. Det kommer tydelig frem det er annonse! Vi har alle forksjjlige hud, det som passer dem passert nødvendigvis ikke deg. Og jeg hadde også reklamert for et produkt hadde jeg fått 60.000 for et innlegg. Det hadde ikke jeg gjort. Helt ærlig. 11
miagunda Skrevet 6. april 2017 #31786 Skrevet 6. april 2017 Første gangen jeg har hørt henne snakke uten "baby" stemme. 21
Vipser Skrevet 6. april 2017 #31787 Skrevet 6. april 2017 45 minutter siden, Sirkustjukk skrev: Det vet jeg ikke, har ikke logget på noe (men vi har altobox i huset🤔) Også på Sumo! Aah, så fornøyd over at bloggere blir gått etter i sømmene! 10
Gjest Sirkustjukk Skrevet 6. april 2017 #31788 Skrevet 6. april 2017 Er ikke CBE "ambassadør" for Swiss Clinic også? Ikke helt heldig valg der altså😉
Gjest Rose11 Skrevet 6. april 2017 #31789 Skrevet 6. april 2017 Bra at de ble stilt til veggs. Veldig bra at de ENDELIG ble konfrontert. Jeg skulle gjerne likt å sett Sophie Elise bli konfrontert med dette. Frøken dobbelmoralsk. Synes ingen av de klarte å svare godt for seg. Tydelig at de KUN reklamerer for det pga cash En venninne av meg brukte swiss for en stund siden, ingen forbedringer. Bortkastet penger sa hun.
Viernes Skrevet 6. april 2017 #31790 Skrevet 6. april 2017 Ble så pinlig berørt av CBE og Lene Orvik. Var tydelig at de ble skikkelig satt ut og ikke visste hva de skulle svare. "Eeeh.." 13
Keaton Skrevet 6. april 2017 #31791 Skrevet 6. april 2017 7 minutter siden, Sirkustjukk skrev: Er ikke CBE "ambassadør" for Swiss Clinic også? Ikke helt heldig valg der altså😉 Dårlig ambassadør som ikke vil svare på spørsmål om produktene. Nesten litt trist å være så kommersiell at man ikke klarer å svare for seg. 20
Gjest Rose11 Skrevet 6. april 2017 #31792 Skrevet 6. april 2017 Men Marna kom litt bedre ut av det synes jeg. De to andre? Not so much. Så sur hun var da. Morsomt
Skorpion89 Skrevet 6. april 2017 #31793 Skrevet 6. april 2017 Flaut, flaut og atter flaut. Utrolig uproff gjeng. 12
Gjest Anna Nas Skrevet 6. april 2017 #31794 Skrevet 6. april 2017 (endret) Godt noen tar dem alvorlig nok til å pirke litt i glasuren. Måtte bare flere medier be seriøse journalister om å gå pengegriske bloggere etter i sømmene. CBE og noen til er bjellesauer for et hav andre damer som vil tjene seg rike på blogging, og ting er virkelig cowboy der ute. Endret 6. april 2017 av Anna Nas
Gjest Jessica Skrevet 6. april 2017 #31795 Skrevet 6. april 2017 (endret) Jeg ble flau på hennes vegne. Måtte se resten av programmet under dyna 🙈Føler meg litt dum for å ha vurdert rullen Endret 6. april 2017 av Jessica
Gjest Gregor Clegane Skrevet 6. april 2017 #31796 Skrevet 6. april 2017 Hva har skjedd med vår alles kjære Fotballfrue i det siste? Har ikke orket å lese noe om henne. Fint om noen orker å gi et lite sammendrag.
SmileAtMeBaby Skrevet 6. april 2017 #31797 Skrevet 6. april 2017 Du vet du driver luguber forretning når du velger å ikke besvare legitime spørsmål angående jobben din, Caroline. 33
Gjest supernova_87 Skrevet 6. april 2017 #31798 Skrevet 6. april 2017 "At du våger å stille spørsmål til den utrolig harde og vanskelige jobben jeg har lagt ned i å reklamere for produkter! Selvsagt har jeg ikke noen kunnskap om produktet sånn egentlig, men hvem har vel det? Alle vet jo at når jeg sier at "men jeg ser selv det er en liten forskjell hos meg allerede nå." så er det bare klaska på for å virke troverdig. Er vel ingen som blir lurt vel? Jeg er så lei av alt maset, det er så utrolig vanskelig å være millionær og blogger!" Jeg skjønner at hun blir sur jeg. Har har hun gått i åre-årevis og de tradisjonelle mediene bryr seg stort sett døyten om hva bloggerne gjør, bortsett fra når Sophie Elise har lyst på litt gratis reklame da, og så plutselig tar de seg friheten til å faktisk reagere på hvordan bloggerne bevisst prøver å lure "kundene" sine. Gud bedre, sånt skulle ikke vært lov! lizzm. I see your true colors shining true.
Populært innlegg Fotballfluen Skrevet 6. april 2017 Populært innlegg #31799 Skrevet 6. april 2017 Så ulidelig flau opptreden av både CBE og LO. Oversminkede (LO så ut som om hun hadde ramlet med ansiktet først oppi solpudderet og gned ut leppestiften samtidig, CBE så ut som om hun hadde sett et spøkelse.. Og den personen som hadde fikset brynene til CBE burde bli straffet! De lever av å kommunisere med folk, og så klarer de ikke å svare på noen enkle spørsmål engang? LO klarte delvis å holde masken, CBE ble plutselig til Cruella de Ville. Godt å se at maska faller innimellom. Er det håp om litt selvrefleksjon etter å ha sett seg selv framstå både useriøs og kunnskapsløs på tv? 51
AnonymSjiraff Skrevet 6. april 2017 #31800 Skrevet 6. april 2017 4 minutter siden, Fotballfluen skrev: Er det håp om litt selvrefleksjon etter å ha sett seg selv framstå både useriøs og kunnskapsløs på tv? Ville du satset penger på det? 15
Fremhevede innlegg