Keaton Skrevet 6. april 2017 #31761 Skrevet 6. april 2017 Nå, der kom den CBE som svarer surt i kommentarfeltet sitt frem, gitt. Kudos til Marna som i det minste fremstår profesjonell. 35
Gjest Hold the door Skrevet 6. april 2017 #31762 Skrevet 6. april 2017 Var hun i programmet? Jeg så ikke starten.
Keaton Skrevet 6. april 2017 #31763 Skrevet 6. april 2017 Var ikke i begynnelsen av programmet, men i begynnelsen av innslaget. 2
troikaen Skrevet 6. april 2017 #31766 Skrevet 6. april 2017 (endret) Hun evner ikke (ønsker ikke) å svare på spørsmål hun ikke har fått tid til å tenkte igjennom/konferere med PR-rådgiveren sin på først. Det er så utrolig avslørende og pinlig. Lene Orvik fremstod også pinlig. Endret 6. april 2017 av troikaen 33
Irja Skrevet 6. april 2017 #31768 Skrevet 6. april 2017 10 minutter siden, Luka_S skrev: Når går dette programmet evt. i reprise? I morgen kl 13.00. Satt på opptak nå :-D 3
Gjest Sirkustjukk Skrevet 6. april 2017 #31769 Skrevet 6. april 2017 Kan også laste ned appen "TV overalt" (gratis) og hoppe tilbake til sendingen på TV 2. Fra ca 20.05 er det om Swiss Rull😉
Jobbermedbarn Skrevet 6. april 2017 #31770 Skrevet 6. april 2017 Er ikke så glad i TV2 egentlig, men kudos for dette, jammen på tide at dette blir satt i fokus! Ser noen kommenterer på face at hun var sur...Blir vel ikke stående så lenge! 11
RompeRusk Skrevet 6. april 2017 #31771 Skrevet 6. april 2017 11 minutter siden, Sirkustjukk skrev: Kan også laste ned appen "TV overalt" (gratis) og hoppe tilbake til sendingen på TV 2. Fra ca 20.05 er det om Swiss Rull😉 Må være abonnement av altibox? 1
Keaton Skrevet 6. april 2017 #31772 Skrevet 6. april 2017 Sjekk Helsekontrollen på FB, snedig rant fra Marte Spurkland om kvinnehud. 2
Gjest CecilieX Skrevet 6. april 2017 #31773 Skrevet 6. april 2017 (endret) Programmet kort oppsummert; TV2 sin reporter henvender seg til Marna, Lene Orvik og CBE på et event (Bloggawards) og spør om deres viktigste skjønnhetstips. De svarer å vaske seg og å smile. Så spisser de spørsmålet til Swissrolleren, og LO Og CBE surner. De avviser å bli noe mer intervjuet, på en skikkelig sur måte. Marna fremhever at hun er hudpleier og på spørsmål om hun går god for produktet så svarer hun bekreftende. Hun sier også at hun har studert dokumentasjonen. Deretter tester 5 testpersoner produktet i en måned. De får scannet huden før og etter. På 4 av 5 er det ingen endring, men en mann som har slitt med kvisearr har fått litt jevnere hudtone. De samtaler med en hudlege som sier at punktering av huden er effektivt, og at det er dokumentert. Men da må det mye lengre nåler til. Man kan like gjerne skade huden sin med sandpapir og oppnå samme effekt som swissrolleren, og det har altså ingen effekt på testpersonene. En annen hudlege mener at effekten rett etter behanndling kan være tilstede, men at huden ikke blir varig bedre. Som mange over har nevnt er CBE sin sure opptreden velkjent fra hvordan hun svarer i kommentarfeltet. Rart ingen av bloggerne har reklamert for at de er på TV i kveld. Endret 6. april 2017 av CecilieX
Gjest Sirkustjukk Skrevet 6. april 2017 #31774 Skrevet 6. april 2017 1 minutt siden, Jobbermedbarn skrev: Ser noen kommenterer på face at hun var sur...Blir vel ikke stående så lenge! Hun kommer sikkert med et forsvarsinlegg hvor Marte Spurkeland (reporteren) sikkert var fryktelig plagsom, fordi CBE var jo der bare for å kose seg🙄
Gjest Sirkustjukk Skrevet 6. april 2017 #31775 Skrevet 6. april 2017 2 minutter siden, RompeRusk skrev: Må være abonnement av altibox? Det vet jeg ikke, har ikke logget på noe (men vi har altobox i huset🤔)
Gjest Hold the door Skrevet 6. april 2017 #31776 Skrevet 6. april 2017 Nå har jeg også sett det. CBE prøvde seg med en "hva sa du? " for å kjøpe seg litt ekstra tenketid mens spørsmålet ble gjentatt, men hun klarte ikke svare ordentlig allikevel.
Gjest Sirkustjukk Skrevet 6. april 2017 #31777 Skrevet 6. april 2017 Øyeblikket det går opp for CBE at hun ikke har fått beskjed om hva hun skal mene om Swiss Rulls manglende dokumenterte effekt 😂 http://imgur.com/KoOqEgZ
foreveralone Skrevet 6. april 2017 #31778 Skrevet 6. april 2017 Akkurat nå, Sirkustjukk skrev: Øyeblikket det går opp for CBE at hun ikke har fått beskjed om hva hun skal mene om Swiss Rulls manglende dokumenterte effekt 😂 http://imgur.com/KoOqEgZ Hun ble litt blek om nebbet 👻 19
Gjest Asti Skrevet 6. april 2017 #31779 Skrevet 6. april 2017 (endret) En kort oppsummering vedr CBE (med forbehold om at jeg fikk med meg alt rett): TV2 spør CBE om hun har noen skjønnhetstips CBE svarer: Oi, Smile, pusse tenner *hehe* TV2 sier bl.a. til seerne: Det høres greit ut... men jeg har lest bloggene, og der er det ikke fullt så enkelt... Der handler det om superprodukter som de går god for, og som leserne bør betale for. CBE: Hehehe, den er også veldig god da... Det syns jeg. (svarer tydeligvis på spørsmål om hudrulleren). TV2 kommenterer at det var ikke det første du (CBE) tenkte på? CBE spør hva sa du? Tv2 gjentar: Hudrulleren var ikke det første du tenkte på? CBE svarer eeee nei det var ikke det... TV svarer "så heller rens.enn.." CBE avbryter TV2 reporteren og sier, men nå sa jeg at jeg ikke ville gjøre et intervju, så du trenger ikke å dra den lenger ut nå. Smiler "stivt", nikker sier "takk", og snur seg og går. Endret 6. april 2017 av Asti
mamsi Skrevet 6. april 2017 #31780 Skrevet 6. april 2017 Virker som om mediene tør utfordre bloggerne litt mer enn før, det er bra. Flere reagerer på skjult reklame og villedende reklame og jeg håper det blir endringer i sanksjoner i løpet av 2017. Synes cowboyblogglandia har fått herje lenge nok. Synes CBE kunne tatt seg tid til et litt lengre svar, hadde ikke gjort noe med en innrømmelse av at forskningen ikke er sterk, men da måtte de vel ha satt seg inn i det først og noe av problemet er sikkert at det er vanskelig å finne tid til det når det alltid må jages videre til neste spons. 47
Fremhevede innlegg