Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Gjest Loffeliten
Skrevet

Hun blander nok begrepene litt, stakkars. Janteloven, markedsføringsloven... lett å ta feil! Ikke lett å holde styr på alt, hun har det jo så aldeles umenneskelig travelt. 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvor mange DAGER tok det før hun merket den (tåpelige) kampanjen om å ta tilbake tiden? 

Nei, det skjer "glipper" ganske ofte. 

• Liker 24
Skrevet

Lenge leve Sirkus E. Jeg ler meg i hjel

Nei, jeg tror ikke at kvinneguidens lesere eller kritikere av bloggen vil "rive deg ned" eller noen av de andre latterlige frasene som dras frem. FF, du er, etter mitt syn og svært mange andres, et begredelig forbilde for unge jenter. Jeg hadde blitt alvorlig deprimert og skuffet over min jobb som mor om min datter sa at hun ville bli som deg. Ergo kritiseres du for dine hvite og vanlige løgner, din manglende merking (spesielt hva angår produktplassering) og et ekstremt fokus på en sykelig materialisme og selvfokus ingen tjener noe på, aller minst verden som helhet. Dere tar valg som ligget så fjernt fra det endel folk anser for å være kjerneverdier i andres liv og familier, og blottlegger unger som om det skulle vært en tyggisautomat. 

Janteloven har absolutt ingenting med dette å gjøre, vi får håpe ting blir lettere å forstå når du virkelig får grå hår. 

• Liker 37
Skrevet

Altså. Hvis dette hadde vært første gangen hun gjorde feil, ville jeg ha følt med henne. Men den fremstillingen av hvordan noen (sikkert undertegnede og flere av dere andre her inne) er ute etter å ta henne, blir helt psyk. :sprettoy: Hun kunne jo bare sagt - sorry, der ble det feil gitt, beklager lesere. Men nei da. Offerrolle på, jantelovmodus innstilt. Full krig i gang - alle som er med CBE og alle som er mot henne.

Newsflash: Jeg er opptatt av bloggmediet og aktørene - det har ingenting med fru Berg Eriksen eller noen andre å gjøre. Hadde andre like profilerte og høyt lønnede folk gjort samme feil igjen og igjen og igjen og igjen, ville jeg kommentert det også. Antakelig hadde folk ristet oppgitt på hodet og sagt "er det mulig! Kan hun ikke bare skjerpe seg!" hvis det var en hvem som helst annen også. 

If you can't stand the heat, stay out of the kitchen.

Og forøvrig kan man/hun ikke hevde at det er så himla tydelig at det er reklame når hun anbefaler et produkt. I følge henne selv er ikke alt hun anbefaler reklame. Så hvordan skal folk skjønne at det er reklame når hun ofte (i følge henne selv) anbefaler produkter av sitt gode hjerte basert på sin gode smak,  når innlegget ikke er merket? Det er jo selve  merkingen som skal fortelle at det er reklame. Duh.

Hun hadde kanskje oppdaget at en folk ikke bare er te for å ta henne hvis hun en enste gang kunne prøvd med et ydmykt "sorry, det ble feil" istedet for "ÅH!!!!! alle er så slemme og kritiserer meg for ALT jeg gjør! :dramaqueen:"

Prøv å være litt pålitelig og seriøs. 

• Liker 31
Skrevet
31 minutter siden, Pås skrev:

JA selvsagt! Hun mener f*ck markedsføringsloven! Nå gir det mening for meg og...:P

Fins det armbånd med den teksten, tro?

• Liker 16
Skrevet

Og Janteloven, da. Tenk om andre businessfolk skulle ha dratt frem Janteloven når de får konstruktiv kritikk? Er bare i bloggverden det fungerer å sutre på en slik infantil måte. 

• Liker 24
Gjest Trudealutt
Skrevet
1 minutt siden, Kollontaj skrev:

Og Janteloven, da. Tenk om andre businessfolk skulle ha dratt frem Janteloven når de får konstruktiv kritikk? Er bare i bloggverden det fungerer å sutre på en slik infantil måte. 

Konstruktiv kritikk? Her inne?

Som oftest er den hånlig og nedlatende. 

Gjest Sirkustjukk
Skrevet
6 minutter siden, Trudealutt skrev:

Konstruktiv kritikk? Her inne?

Som oftest er den hånlig og nedlatende. 

Ja, å si at en godt betalt blogger er glemsom og sløv på merking er hets av verste sort🙄

Skrevet

Armbåndet og innlegget passer som hånd i hanske? Tilfeldig? Neppe.

• Liker 12
Skrevet

Har ikke sett innlegget, men skal ikke forundre meg om denne bloggeren har sneket inn et sponset plagg eller lignende med hennes krokodille tårer :P

• Liker 12
Skrevet

Wow, det var analysen sin. 

https://imgur.com/a/w2wLo

Hvis Cbe mener alt her er løgn, hvorfor lager hun så mye oppstuss? Var bilderedigering og kommentarfusk som ble avdekket her "alternative nyheter" eller var det slik at det var bloggeierne som drev med "alternative nyheter"? Når man møter seg selv i døra...

• Liker 40
Skrevet

Trist å se på? Hun leser jo ikke om seg selv. Er bare LK som hinter når han glaner inn i dataen og stryker henne trøstende på låret.

• Liker 11
Skrevet (endret)
På 31.3.2017 den 17.24, Kollontaj skrev:

Wow, det var analysen sin. 

https://imgur.com/a/w2wLo

Hvis Cbe mener alt her er løgn, hvorfor lager hun så mye oppstuss? Var bilderedigering og kommentarfusk som ble avdekket her "alternative nyheter" eller var det slik at det var bloggeierne som drev med "alternative nyheter"? Når man møter seg selv i døra...

Ja wow... 

Da må jeg nesten utfordre CBE&CO om å svare på hvorfor disse blogginnleggene mangler merking:

Siden de er oppdatert på hva som legges ut her inne, så ser jeg frem til blogginnlegget som kan forklare hva som har skjedd. 

Tilføyelse: CBE&Co vet at media har skrevet artikler basert på det som har fremkommet her, slik de har alt å tjene på å slenge udokumentert dritt om KG, for å devaluere kritikken herfra. Men det sier egentlig mest om dem, hvis de ikke har mer å komme med enn det CBE gjorde i dag.

Så skal vi ta noe derfra seriøst, så svar på hvorfor der ligger umerkede reklameinnlegg på bloggen samtidig som dere snakker som om det ikke skjer....

Tilføyelse 2: 

Sjekket raskt over twitter nå - og ser ut som der mangler merking av promotering vedr.:

Endret av Asti
Lagt til flere blogginnlegg som mangler merking øverst, samt satt på datoer
Gjest CecilieX
Skrevet
1 time siden, Overkikkadoren skrev:

Armbåndet og innlegget passer som hånd i hanske? Tilfeldig? Neppe.

Tja, det er jo ofte slik at begreper hsf en litt annen betydning der i gården, så spørsmålet er jo om gode "venner" har en alternativ betydning. Antar sponsorene hennes "kjenner henne godt",  feks at hun liker å få ting gratis.

Gjest Cocosa
Skrevet
45 minutter siden, Asti skrev:

Ja wow... 

Da må jeg nesten utfordre CBE&CO om å svare på hvorfor disse blogginnleggene mangler merking:

Siden de er oppdatert på hva som legges ut her inne, så ser jeg frem til blogginnlegget som kan forklare hva som har skjedd. 

Tilføyelse: CBE&Co vet at media har skrevet artikler basert på det som har fremkommet her, slik de har alt å tjene på å slenge udokumentert dritt om KG, for å devaluere kritikken herfra. Men det sier egentlig mest om dem, hvis de ikke har mer å komme med enn det CBE gjorde i dag.

Så skal vi ta noe derfra seriøst, så svar på hvorfor der ligger umerkede reklameinnlegg på bloggen samtidig som dere snakker som om det ikke skjer....

Kan du ikke legge ALLE linkene i en kommentar i kommentarfeltet på bloggen?

Skrevet
Akkurat nå, Cocosa skrev:

Kan du ikke legge ALLE linkene i en kommentar i kommentarfeltet på bloggen?

Om noen vil så er det bare å gjøre det. Jeg skriver ikke der inne. :)  

Gjest Zeitgeist
Skrevet

Synes det er litt ironisk morsomt at CBE klager over at folk er nedlatende og frekke, samt at det letes etter feil i innleggene, og leses mellom linjene - for så i neste avsnitt å snakke om å respektere andre. 

Selvsamme kvinne har jo aldri gått av veien for å la andre (evt. de selv under ymse alias) gå til drøye angrep på meningsmotstandere i kommentarfeltet. Timian-affæren, anyone? 

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...