Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
3 timer siden, Mamasa skrev:

Det er LKE som skal ta bildene ifølge svar på en kommentar

(http://www.carolinebergeriksen.no/2017/03/29/behind-the-scenes-5/#comments)

Hun skrev tidligere at barnet skulle ha profesjonell fotograf....🤔😱😂 og så var det bare pappaen!😝😝😝 når ble han profesjonell? Hvor er CV ? Åh..ja det må være bildene av kona ....DET teller sikkert....

• Liker 9
Videoannonse
Annonse
Skrevet
11 timer siden, Roadrunner skrev:

La også merke til hvor naturlig og pen hun var i de klippene. Moderat sminket og et hår som ikke var overstylet gjorde henne godt! 

Helt enig. Søt og naturlig. :-)

• Liker 2
Skrevet
3 timer siden, Ultiva skrev:

Da var det jo synd at de ikke fant et passende sted til å ta bildene i sin nyoppussede villa til 8 mill :vetikke: Ser at de kjører på med nok en enorm mengde med ballonger til disse bildene; hva med den enorme ballonghimmelen de hadde i dåpen? Hvorfor kunne ikke LKE bare ta bildene dagen etter og bruke den? Igjen; ekstremmaterialisme og miljøsvineri. Og forbløffende elendig bruk av tid (og penger, men alt er vel sponset som vanlig).

Fordi de må ha noe å gjøre sånn at de kan være så travle som de er kanskje? :) Forøvrig enig. 

• Liker 3
Skrevet

Ang tid og travelhet tror jeg man blir litt "skada" av å blogge. Jeg er i fødselspermisjon og merker at jeg synes det er travelt hvis vi skal noe til fastsatt tidspunkt eller at vi skal f.eks handle+trene+gå tur en dag fordi jeg har senka skuldrene og venner meg til et veldig rolig tempo. Tror også en del bloggere kan venne seg til rolige dager hvor de disponerer tiden sin helt selv og derfor ha inntrykket av at de har det travelt når de må ting til fastsatt tid osv. I tillegg tror jeg at bloggere faktisk oppriktig ser på sminking/dusjing/hårstyling/trening/frisør/neglefiks/cafebesøk osv som jobb selv om vi "vanlige" folk ser på det som luksus å kunne gjøre slike ting "i arbeidstida". Derfor mener fe ærlig og oppriktig at det er en travel dag med mye jobb når de egentlig gjør ting vi andre ser på som avslappende, luksus eller kos. 

• Liker 33
Gjest Zeitgeist
Skrevet
3 timer siden, monty skrev:

Det er kanskje minst èn som er uenig med deg. Hans-Wilhelm Steinfeld er intervjuet i magasinet Dagbladet sist lørdag, og et sitat derfra lyder som følger: "Jeg ler på meg navlebrokk når jeg ser at folk kaller seg blogger som yrke". Hva skal man si til det da? CBE kaller jo det hun driver med på bloggen som jobben sin...

Forøvrig er Steinfeld avbildet i sitt velfylte bibliotek. Det er neppe loppisbøker, og man kan sikkert gå ut fra at de er lest alle sammen...

Du fikk med deg at innlegget mitt som du siterte hadde tre sarkasme-flagg? 

Gjest Atheena
Skrevet

Nå er jo de 2 stykker som går hjemme sammen i barselpermisjon i tillegg, samt at det ser ut til at begge jobber med bloggen og at der hvor CBE er der er også LKE. Hva vi ser på bloggen er jo bare "sluttproduktet" av hva jobben består i. Jeg vil tro at det krever mye oppfølging med samarbeidspartnere og god planlegging i forhold til reklame og sponsing, det er nok også mye research på nettet for å følge med på trender og bestille klær i forhold til aff. linker. De må ut å "jakte" locations til bilder og de må etterbehandles, samt at de har et stort hus de pusser opp. Så jeg kan forstå at de ser på det som hektisk i sammenheng med å ha små barn. Dog er jeg enig i at det er lenge siden noen av de har hatt 8-16 jobb så de er nok litt virkelighetsfjerne. Det har man jo sett under oppsussingen også at de har flyttet ut/inn av dette huset gjentatte ganger og ikke har vært helt i takt med virkeligheten. 

Jeg må si jeg ikke misunner de å gå så tett oppå hverandre hjemme nå som hans karriere i fotball er over. 

Skrevet

Er hun stylet på de bildene med miniluftballongen og space cowboy-tskjorta? Synes hun var veldig pen og fresh på bildene! Og håret! :D 

Jeg er visst innom bare for å kommentere hvor vakker hun er på bilder stylet av andre, haha! :hoho:

• Liker 8
Skrevet
47 minutter siden, FantasDick skrev:

Er hun stylet på de bildene med miniluftballongen og space cowboy-tskjorta? Synes hun var veldig pen og fresh på bildene! Og håret! :D 

Jeg er visst innom bare for å kommentere hvor vakker hun er på bilder stylet av andre, haha! :hoho:

Håret hennes ser vanligvis ut som en trekant foran når hun har ordnet det selv. På bildet med luftballongen var det veldig fint. Det er flere som legger merke til det :lol:

• Liker 6
Skrevet

Jeg ser i oversikten på Bloglovin' at hun mener folk har interesse av å se på en video av henne som gjør seg klar til bursdagsfeiringen?

Øh, så interressant.

Jeg har bursdag i dag, og skal straks ut og spise, skal jeg filme at jeg skifter? Noen som vil se? :Knegg: 

• Liker 20
Skrevet (endret)
3 timer siden, penny_ skrev:

Håret hennes ser vanligvis ut som en trekant foran når hun har ordnet det selv. På bildet med luftballongen var det veldig fint. Det er flere som legger merke til det :lol:

Vet ikke om du er gammel nok, men får et bilde av Krystle i dynastiet med sånn frisyre.

Endret av miagunda
  • Liker 5
Skrevet
6 timer siden, Atheena skrev:

Nå er jo de 2 stykker som går hjemme sammen i barselpermisjon i tillegg, samt at det ser ut til at begge jobber med bloggen og at der hvor CBE er der er også LKE. Hva vi ser på bloggen er jo bare "sluttproduktet" av hva jobben består i. Jeg vil tro at det krever mye oppfølging med samarbeidspartnere og god planlegging i forhold til reklame og sponsing, det er nok også mye research på nettet for å følge med på trender og bestille klær i forhold til aff. linker. De må ut å "jakte" locations til bilder og de må etterbehandles, samt at de har et stort hus de pusser opp. Så jeg kan forstå at de ser på det som hektisk i sammenheng med å ha små barn. Dog er jeg enig i at det er lenge siden noen av de har hatt 8-16 jobb så de er nok litt virkelighetsfjerne. Det har man jo sett under oppsussingen også at de har flyttet ut/inn av dette huset gjentatte ganger og ikke har vært helt i takt med virkeligheten. 

Jeg må si jeg ikke misunner de å gå så tett oppå hverandre hjemme nå som hans karriere i fotball er over. 

Enig, men dette hører vi jo lite om. Stresset blir jo begrunnet i håndkleshopping og cupcakes-jakt (satt på spissen). Personlig synes jeg det hadde vært interessant å lese om hva som skjer behind the scenes på en så stor blogg, men da den type ting du nevner. 

• Liker 12
Skrevet

Cbe har egen manager på UI som fikser avtalene for henne, bare nevner det. 

• Liker 13
Gjest Atheena
Skrevet
2 timer siden, miagunda skrev:

Vet ikke om du er gammel nok, men får et bilde av Krystle i dynastiet med sånn frisyre.

Huff jeg også sitter med det inntrykket. Blir veldig "kjærring". Jeg er helt enig i at hun veldig fin på håret med den stylingen fra siste shoot. Hun ser også mye yngre og freshere ut. Den kjærring looken skjønner jeg meg ikke på. Får en sånn assosiasjon til damer som jobbet på parfymeri før i tiden. 

Skrevet
5 timer siden, loffen skrev:

Jeg ser i oversikten på Bloglovin' at hun mener folk har interesse av å se på en video av henne som gjør seg klar til bursdagsfeiringen?

Øh, så interressant.

Jeg har bursdag i dag, og skal straks ut og spise, skal jeg filme at jeg skifter? Noen som vil se? :Knegg: 

"Get ready with me" er en av de mest populære videoene i beauty verdenen på YouTube. Trist men sant. 

• Liker 9
Skrevet

Siden jeg ikke har noe liv om kveldene så kikket jeg innom bloggen og såg den siste videoen hennes fra da Hr og Fru Fotballfrue gjorde seg i stand til fest. 

Må si jeg løftet litt på øyenbrynene da han køddet med at han hadde mistet kjolen hennes i bakken og hun sa at hun hadde kjøpt to likedane kjoler for å være på den sikre side! 

Altså, to kjoler! Etter hva jeg har fortstått så er det kjole fra Sherry Hill (tror det skrives sånn), og de er jo i en ganske så høy prisklasse. Må si det er relativt ekstragavant. Snakk om å sløse penger med begge hendene. 

• Liker 8
Skrevet
15 minutter siden, perplexed skrev:

"Get ready with me" er en av de mest populære videoene i beauty verdenen på YouTube. Trist men sant. 

Serr????

Ja, da lærte jeg noe nytt i dag og! :nori:

*føler meg gammel*

• Liker 4
Skrevet
1 minutt siden, Asti skrev:

Er ikke dette et reklameinnlegg (lenke til blogginnlegg) http://www.carolinebergeriksen.no/2017/03/30/nyhet-sb12-white/   / (skjermbilde)   https://imgur.com/a/TM96C  som mangler merking?

Jo. Perfeksjonisten har "forglemt" seg igjen.

Tips til LKE/CBE; legg inn som default at det skal stå "annonse" og "sponset" øverst i hvert nye innlegg. Så kan dere heller fjerne det de få gangene det ikke er tilfellet.

• Liker 32
Skrevet
3 minutter siden, troikaen skrev:

Jo. Perfeksjonisten har "forglemt" seg igjen.

Tips til LKE/CBE; legg inn som default at det skal stå "annonse" og "sponset" øverst i hvert nye innlegg. Så kan dere heller fjerne det de få gangene det ikke er tilfellet.

Akkurat det har jeg tenkt på så mange ganger. Det finnes vel ikke blogginnlegg som ikke har noen form for reklame uansett, så bare legg det hardkodet inn i bloggen.

• Liker 16
Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...