Ultiva Skrevet 29. mars 2017 Forfatter #31461 Skrevet 29. mars 2017 (endret) Her, CBE: https://interiorpanett.no/produkt/missoni-home-dusjhandkle-keith-sort/ Her får du kjøpt Keith Missoni håndklærne dine! Nå sparte jeg dere vel for minst to timer med stressende arbeid nede i byen Endret 29. mars 2017 av Ultiva 19
Rubella Skrevet 29. mars 2017 #31462 Skrevet 29. mars 2017 1 time siden, Ultiva skrev: En dag i veteranbloggerens travle liv, som skriver "god morgen" midt på formiddagen: https://imgur.com/aO5mIcL Ekteparets arbeidsdag består altså av ett stk møte, etterfulgt av takkekort-bilder som skal tas hos profesjonell fotograf (kan ikke LKE ta disse bildene på 10 min hjemme, han har da både utdannelsen og topp fotoutstyr). Deretter skal de shoppe håndklær og cupcakes. Og så regner veteranbloggeren med at det har blitt kvelden. Og sånn går no' disse utrolig stressende og travle dagene for frua, som heldigvis "elsker å ha mye å gjøre, selv om det innebærer tungt hode og bæreposer under øynene til tider"... Ikke rart hun ikke har tid til å lese eller å nyte babytiden med andre ord. Rene Wonder Woman, hun der. HOW DOES SHE DO IT???!!!111oneone 15
Gjest Ms. Daisy Skrevet 29. mars 2017 #31463 Skrevet 29. mars 2017 Tenker det må være krevende å opprettholde den fasaden som hun har i bloggen sin........alt er jo bare så "perfekt". Det er jo ikke rom for feil verken av utseende eller materielle ting der.......
Gjest Loffeliten Skrevet 29. mars 2017 #31464 Skrevet 29. mars 2017 55 minutter siden, kokkos skrev: Snodig at ikke "venninnene" (leserne) hennes provoseres og fremmedgjøres av sånne innlegg. Ja! Det er jeg så enig i - jeg syns det er utrolig rart at ikke leserne reagerer. (Men de gjør gjerne det, eventuelle kommentarer siles vel vekk fra offentligheten.) Hun har det ikke TRAVELT når de presserende gjøremålene består av håndkle- og cupcakeshopping altså, beklager. Hun trenger virkelig en aldri så liten realitetsorientering.
Ultiva Skrevet 29. mars 2017 Forfatter #31465 Skrevet 29. mars 2017 (endret) 26 minutter siden, Loffeliten skrev: Ja! Det er jeg så enig i - jeg syns det er utrolig rart at ikke leserne reagerer. (Men de gjør gjerne det, eventuelle kommentarer siles vel vekk fra offentligheten.) Hun har det ikke TRAVELT når de presserende gjøremålene består av håndkle- og cupcakeshopping altså, beklager. Hun trenger virkelig en aldri så liten realitetsorientering. Greit nok at enkelte blir slitne av å gjøre noen få ærend (selv om jeg ikke trodde det kunne gjelde for et tilsynelatende friskt ektepar i 30-årene). Men å fronte slike drømmedager som slitsomme og stressende ovenfor leserne; det mener jeg er med på å skape tidenes dessertgenerasjon. Endret 29. mars 2017 av Ultiva 27
Gjest Anna Nas Skrevet 29. mars 2017 #31466 Skrevet 29. mars 2017 2 timer siden, Ultiva skrev: En dag i veteranbloggerens travle liv, som skriver "god morgen" midt på formiddagen: https://imgur.com/aO5mIcL Ekteparets arbeidsdag består altså av ett stk møte, etterfulgt av takkekort-bilder som skal tas hos profesjonell fotograf (kan ikke LKE ta disse bildene på 10 min hjemme, han har da både utdannelsen og topp fotoutstyr). Deretter skal de shoppe håndklær og cupcakes. Og så regner veteranbloggeren med at det har blitt kvelden. Og sånn går no' disse utrolig stressende og travle dagene for frua, som heldigvis "elsker å ha mye å gjøre, selv om det innebærer tungt hode og bæreposer under øynene til tider"... Ikke rart hun ikke har tid til å lese eller å nyte babytiden med andre ord. Kan det være jakt på sponsorer til cupcakes og håndklær som menes? Jeg bare spør og spekulerer selvsagt ikke, det skulle tatt seg ut.
Anonym90059005 Skrevet 29. mars 2017 #31467 Skrevet 29. mars 2017 (endret) Ser ut som et nytt ballonghav til fotoshoot. Den familien må vel snart ha brukt opp helium lagrene i verden. Og hvorfor i all verden må de ha fotoshoot til takkekort? De hadde jo profesjonell fotograf med seg hele dåpsdagen, kan da vel bruke bilde derfra? Endret 29. mars 2017 av Edie Ryddet for omtale av barn. Edie, mod. 24
Ultiva Skrevet 29. mars 2017 Forfatter #31469 Skrevet 29. mars 2017 (endret) Jeg syns det er trist at veteranbloggeren har gått vekk fra noe av det hun var best på; partyplanlegging. Jeg syntes selv det var morsomt å lese om bryllupsplanleggingen hennes for 7 år siden (vi giftet oss samme år). Og bursdagsplanleggingene hennes; man kunne se at hun virkelig koste seg og jeg tror mange ble inspirerte av denne hobbyen. Nå settes alt bort til profesjonelle bedrifter som sponser henne mot publisitet, og enda mer av hennes personlige snert er tapt fra bloggkonseptet. Fordi hun er travelt opptatt med å skjøte på sponsede hair extensions/kjøre bil/kjøpe håndklær. Snapchatten hennes går samme veien; det skulle vel egentlig gjøre henne mer "folkelig og tilnærmelig" men det hjelper lite når hun hekter på reklamesnutter flere ganger daglig. Jeg anbefaler veteranbloggeren å snu i tide. Dropp det ekstravagante luksushysteriet som stjeler tiden din, CBE. Du trenger ikke profesjonell fotograf for å ta bilder til et takkekort. Du hadde tross alt profesjonell fotograf hele dåpsdagen, og det er jammen ikke god reklame for fotografen dersom du mener han ikke tok et eneste bilde som var verdt å sette i et takkekort. Håndklær kan du kjøpe på internett, det tar ti minutter. Bli flinkere på å prioritere tiden din. Stress mindre, nyt mer! Endret 29. mars 2017 av Ultiva 31
Gjest Atheena Skrevet 29. mars 2017 #31470 Skrevet 29. mars 2017 Det gjenstår å se om takkekort med fotograf er sponset.
Gjest Zeitgeist Skrevet 29. mars 2017 #31472 Skrevet 29. mars 2017 5 minutter siden, Atheena skrev: Det gjenstår å se om takkekort med fotograf er sponset. Og kjenner man lusa på gangen, så vil jo ikke det komme som en bombe.
Mamasa Skrevet 29. mars 2017 #31473 Skrevet 29. mars 2017 Det er LKE som skal ta bildene ifølge svar på en kommentar (http://www.carolinebergeriksen.no/2017/03/29/behind-the-scenes-5/#comments) 1
Ultiva Skrevet 29. mars 2017 Forfatter #31474 Skrevet 29. mars 2017 (endret) 1 time siden, Mamasa skrev: Det er LKE som skal ta bildene ifølge svar på en kommentar (http://www.carolinebergeriksen.no/2017/03/29/behind-the-scenes-5/#comments) Da var det jo synd at de ikke fant et passende sted til å ta bildene i sin nyoppussede villa til 8 mill Ser at de kjører på med nok en enorm mengde med ballonger til disse bildene; hva med den enorme ballonghimmelen de hadde i dåpen? Hvorfor kunne ikke LKE bare ta bildene dagen etter og bruke den? Igjen; ekstremmaterialisme og miljøsvineri. Og forbløffende elendig bruk av tid (og penger, men alt er vel sponset som vanlig). Endret 29. mars 2017 av Ultiva 26
Inocybe Skrevet 29. mars 2017 #31475 Skrevet 29. mars 2017 4 timer siden, Ultiva skrev: En dag i veteranbloggerens travle liv, som skriver "god morgen" midt på formiddagen: https://imgur.com/aO5mIcL Ekteparets arbeidsdag består altså av ett stk møte, etterfulgt av takkekort-bilder som skal tas hos profesjonell fotograf, på tross av at de hadde profesjonell fotograf med seg hele dåpsdagen (!). Deretter skal de shoppe håndklær og cupcakes. Og så regner veteranbloggeren med at det har blitt kvelden. Og sånn går no' disse utrolig stressende og travle dagene for frua, som heldigvis "elsker å ha mye å gjøre, selv om det innebærer tungt hode og bæreposer under øynene til tider"... Ikke rart hun ikke har tid til å lese eller å nyte babytiden med andre ord. Så arbeidsdagen består av å skrive og poste et innlegg som handler om planene hennes for dagen? Resten (shopping og takkekort) er jo fritidssysler og det kan ikke telles med. Det der ville langt de fleste kalle en fin og passende rolig fridag. Det passer godt inn med den videoen fra bilen da de på vei hjem fra Oslo for en liten stund siden. Den hvor hun lurte på hvorfor det er kø kl 15. Alle jobber jo i følge henne 8-16 så hvem i all verden kan det være som fyller opp veien kl 15? Det var på vei hjem fra den supertravle dagen hennes hvor de hadde tatt noen bilder av badet, hatt et møte i Oslo og spist lunsj på cafe. Jeg håpet et lite øyeblikk, da hun sa det hun gjorde på videoen, at det var en spøk, men jo mer hun skriver/sier om sin travle hverdag jo mer blir jeg overbevist om at hun rett og slett ikke har peiling. Hun har ingen anelse om hva en travel hverdag er. 29
Inocybe Skrevet 29. mars 2017 #31476 Skrevet 29. mars 2017 5 minutter siden, Ultiva skrev: Da var det jo synd at de ikke fant et passende sted å ta bildene i sin nyoppussede villa til 8 mill Ser at de kjører på med nok en enorm mengde med ballonger til disse bildene; hva med den enorme ballonghimmelen de hadde i dåpen? Hvorfor kunne ikke LKE bare ta bildene dagen etter og bruke den? Igjen; ekstremmaterialisme og miljøsvineri. Og forbløffende elendig bruk av tid (og penger, men alt er vel sponset som vanlig). Eller ballonger etter bursdagen for noen dager siden? Eller fulgte de ikke riktig fargetema? Miljøsvineri og spill av tid er det det er. 7
Lopploella Skrevet 29. mars 2017 #31477 Skrevet 29. mars 2017 Høres ut som en knalltøff arbeidsdag. Noen jobber hardere, rett og slett! 5
neiognei Skrevet 29. mars 2017 #31478 Skrevet 29. mars 2017 Men herlighet så mye finere hun er uten vippeextentions. Skikkelig fresh og fin! 13
*Emma* Skrevet 29. mars 2017 #31479 Skrevet 29. mars 2017 6 timer siden, Ultiva skrev: Og cupcakes - bare ring Hancock da vel, som allerede har sponset bloggen i et par måneder. 4 timer siden, Anna Nas skrev: Kan det være jakt på sponsorer til cupcakes og håndklær som menes? . Nei, hun jakter ikke spons (denne gangen). Hun har tidligere skrevet at fordi hun en gang for lenge siden hadde m seg en cupcake hjem fra ett event og ga den til N. Så har det blitt sånn at når hun er i Oslo kjøper hun alltid med seg en muffin/cupcake m hjem etterpå. 2
monty Skrevet 29. mars 2017 #31480 Skrevet 29. mars 2017 6 timer siden, Lafemmemauvaise skrev: Fy søren så travelt hun har det altså! For en überkvinne som rekker alt det der. Jeg blir jo helt andpusten av å lese om alle de kjempeviktige gjøremålene. Med en slik timeplan, så trenger hun døgn som varer i 48 timer. Minst! Det er kanskje minst èn som er uenig med deg. Hans-Wilhelm Steinfeld er intervjuet i magasinet Dagbladet sist lørdag, og et sitat derfra lyder som følger: "Jeg ler på meg navlebrokk når jeg ser at folk kaller seg blogger som yrke". Hva skal man si til det da? CBE kaller jo det hun driver med på bloggen som jobben sin... Forøvrig er Steinfeld avbildet i sitt velfylte bibliotek. Det er neppe loppisbøker, og man kan sikkert gå ut fra at de er lest alle sammen... 15
Fremhevede innlegg