Gjest Keikolina Skrevet 30. september 2016 #28241 Skrevet 30. september 2016 Får vel noen proffe til å pusse opp der. For det kan hun ikke.
Gjest Ellii Skrevet 30. september 2016 #28242 Skrevet 30. september 2016 (endret) 18 minutter siden, Angstkvinnen skrev: Hva er den gamle stilen deres da? Utifra boligvideoen fra Siljan har de to helt forskjellige stiler i huset, chabby chic-ros på soverommet og glam i stuen. Mente den gamle stilen i det huset de har kjøpt. Huset fra 1920-tallet. Altså at de beholder den nostalgiske stilen innvendig. Så interiøret matcher eksteriøret. Endret 30. september 2016 av Ellii Presisering
Gjest Takkoglov Skrevet 30. september 2016 #28243 Skrevet 30. september 2016 Jeg skjønner ikke at det huset er fra 1923! Det har jo blitt helt ribbet for alle gamle detaljer. Det vindusutbygget (husker ikke hva det heter på ordentlig i farten) på den ene siden skjærer i øynene og de verandaene var en voldtekt av hele husets opprinnelige form. Har aldri sett slike runde verandaer før, må jeg si, har det vært en trend? Både upraktisk og særs stygt. Håper de retter opp i disse syndene som åpenbart er gjort for en god del år siden. Dette kan bli helt fantastisk, virkelig. Skulle gjerne bodd der selv hvis det hadde vært i Oslo og jeg hadde hatt budsjett til å rette opp i disse tragiske feilene, i utgangspunktet et nydelig hus. Leser egentlig aldri bloggen av prinsipp, men hvis de tar litt ordentlig tak og fikser huset blir det litt spennende å følge med. 1
Angstkvinnen Skrevet 30. september 2016 #28244 Skrevet 30. september 2016 2 minutter siden, Ellii skrev: Mente den gamle stilen i det huset de har kjøpt. Huset fra 1920-tallet. Altså at de beholder den nostalgiske stilen innvendig. Så interiøret matcher eksteriøret. Ok, da misforsto jeg deg. Jeg håper de får en interiørdesigner til å hjelpe dem, for må si jeg ikke synes Frua har helt teket på den fronten. 6
Angstkvinnen Skrevet 30. september 2016 #28245 Skrevet 30. september 2016 2 minutter siden, Takkoglov skrev: Jeg skjønner ikke at det huset er fra 1923! Det har jo blitt helt ribbet for alle gamle detaljer. Det vindusutbygget (husker ikke hva det heter på ordentlig i farten) på den ene siden skjærer i øynene og de verandaene var en voldtekt av hele husets opprinnelige form. Har aldri sett slike runde verandaer før, må jeg si, har det vært en trend? Både upraktisk og særs stygt. Håper de retter opp i disse syndene som åpenbart er gjort for en god del år siden. Dette kan bli helt fantastisk, virkelig. Skulle gjerne bodd der selv hvis det hadde vært i Oslo og jeg hadde hatt budsjett til å rette opp i disse tragiske feilene, i utgangspunktet et nydelig hus. Leser egentlig aldri bloggen av prinsipp, men hvis de tar litt ordentlig tak og fikser huset blir det litt spennende å følge med. Enig! Jeg hadde egentlig bestemt meg for å glemme hele bloggen etter det siste nakenstuntet (aka 4-dagerbildet), men om det blir oppussing og interiør tror jeg ikke at jeg kommer til å klare å holde meg unna. Synes interiør og hus er veldig gøy! 1
Lapper Skrevet 30. september 2016 #28246 Skrevet 30. september 2016 6 minutter siden, Takkoglov skrev: Jeg skjønner ikke at det huset er fra 1923! Det har jo blitt helt ribbet for alle gamle detaljer. Det vindusutbygget (husker ikke hva det heter på ordentlig i farten) på den ene siden skjærer i øynene og de verandaene var en voldtekt av hele husets opprinnelige form. Har aldri sett slike runde verandaer før, må jeg si, har det vært en trend? Både upraktisk og særs stygt. Håper de retter opp i disse syndene som åpenbart er gjort for en god del år siden. Dette kan bli helt fantastisk, virkelig. Skulle gjerne bodd der selv hvis det hadde vært i Oslo og jeg hadde hatt budsjett til å rette opp i disse tragiske feilene, i utgangspunktet et nydelig hus. Leser egentlig aldri bloggen av prinsipp, men hvis de tar litt ordentlig tak og fikser huset blir det litt spennende å følge med. Uansett hvor mye det blir gjort med huset så er selve huset fra 1923. Bor selv i ett fra 1898.. Men alt innvendig og utvendig er jo ikke som det var i 1898 4
Lapper Skrevet 30. september 2016 #28247 Skrevet 30. september 2016 19 minutter siden, Keikolina skrev: Får vel noen proffe til å pusse opp der. For det kan hun ikke. Mener du for alvor at det huset i siljan ser helt fryktelig ut? 7
Pæddan Skrevet 30. september 2016 #28248 Skrevet 30. september 2016 Det huset i Kullås er i fra 1923. Case closed!! Herregud er dette virkelig noe å henge seg oppi? Nå har vel ikke FF kaldt seg Norges største interiørblogger eller hva? Smaken er som baken hos det norske folk - DELT! Huset er flott, stedet er flott, beliggenheten er misunnelsesverdig og ikke minst så har jeg ønsket å bo der selv. Hvorfor ha huset i Oslo? Blir man mer HIPP da eller? Djeeez! 9
Gjest Keikolina Skrevet 30. september 2016 #28249 Skrevet 30. september 2016 (endret) 13 minutter siden, Lapper skrev: Mener du for alvor at det huset i siljan ser helt fryktelig ut? Er vel ikke hun som pusset opp det? Var sånn når de kjøpte det. Gjort litt ute, men sånn ellers inne passet ikke mye sammen. Men hun er uansett ingen interiør blogger heller. Endret 30. september 2016 av Keikolina
Lapper Skrevet 30. september 2016 #28250 Skrevet 30. september 2016 7 minutter siden, Keikolina skrev: Er vel ikke hun som pusset opp det? Var sånn når de kjøpte det. Gjort litt ute, men sånn ellers inne passet ikke mye sammen. Men hun er uansett ingen interiør blogger heller. Nei men hun kan da vel få huset de kjøper fint uten masse hjelp. Alle vil ha det forskjellig og la nå paret få innrede som de vil. Fatter ikke hva det var inne som ikke passet sammen? Hadde jeg selv hatt mulighet til å bo i ett slik hus ville jeg vært i skyene 2
Lapper Skrevet 30. september 2016 #28251 Skrevet 30. september 2016 23 minutter siden, Pæddan skrev: Det huset i Kullås er i fra 1923. Case closed!! Herregud er dette virkelig noe å henge seg oppi? Nå har vel ikke FF kaldt seg Norges største interiørblogger eller hva? Smaken er som baken hos det norske folk - DELT! Huset er flott, stedet er flott, beliggenheten er misunnelsesverdig og ikke minst så har jeg ønsket å bo der selv. Hvorfor ha huset i Oslo? Blir man mer HIPP da eller? Djeeez! Huset er nydelig,ligger fint til. Og tenk hvor fint barna får det her. 6
Gjest Takkoglov Skrevet 30. september 2016 #28252 Skrevet 30. september 2016 Jeg betviler ikke at huset originalt er fra 1923, det har bare blitt gjort så mye med av noen som ikje har tenkt på original form og design. Det er nydelig med enormt potensial, det er bare gjort noen virkelig stygge arkitektoniske synder mot det. det kan bli helt fantastisk og jeg er såpass glad i oppussing og hus at jeg derfor kommer til å følge litt mer med. å si at man ville ha bodd i det hvis det lå i en annen by er da innafor? ikke alle som kan tenke seg å bo i Sarpsborg. håper de får god hjelp på dette prosjektet, kan bli knall! 1
Gjest Keikolina Skrevet 30. september 2016 #28253 Skrevet 30. september 2016 (endret) 36 minutter siden, Lapper skrev: Nei men hun kan da vel få huset de kjøper fint uten masse hjelp. Alle vil ha det forskjellig og la nå paret få innrede som de vil. Fatter ikke hva det var inne som ikke passet sammen? Hadde jeg selv hatt mulighet til å bo i ett slik hus ville jeg vært i skyene Det inne? Vel det messingdyr hodet bla. og lampene over spisebordet. Jeg tror ikke jeg har noen som helst makt over å bestemme hvordan huset skal bli. Så ro ned hestene. He he. De får nok noen som kan sakene å fikse det. Sikkert sponset også Endret 30. september 2016 av Keikolina
Gjest morhjertegod Skrevet 30. september 2016 #28254 Skrevet 30. september 2016 8 minutter siden, Keikolina skrev: Det inne? Vel det messingdyr hodet bla. og lampene over spisebordet. Jeg tror ikke jeg har noen som helst makt over å bestemme hvordan huset skal bli. Så ro ned hestene. He he. De får nok noen som kan sakene å fikse det. Sikkert sponset også Blir så glad når andre disser min smak i samme slengen som Cbe, jeg har samme lampe og elsker den ( kjøpte den først vel og merke )
Lapper Skrevet 30. september 2016 #28255 Skrevet 30. september 2016 (endret) 9 minutter siden, Keikolina skrev: Det inne? Vel det messingdyr hodet bla. og lampene over spisebordet. Jeg tror ikke jeg har noen som helst makt over å bestemme hvordan huset skal bli. Så ro ned hestene. He he. De får nok noen som kan sakene å fikse det. Sikkert sponset også Det som er så fint er at alle kan få ha det slik de ville i huset. Hva man har på vegg og i tak😊 De synes vel lamper og messingdyr er fint. Er sikker på at de får det knallfint.. Også uten hjelp utenfra Endret 30. september 2016 av Lapper 2
Pearl2.0 Skrevet 30. september 2016 #28256 Skrevet 30. september 2016 40 minutter siden, Lapper skrev: Huset er nydelig,ligger fint til. Og tenk hvor fint barna får det her. Heelt enig☺ flott hus og tomt😁 hadde elsket å vokse opp der! 8
Lapper Skrevet 30. september 2016 #28257 Skrevet 30. september 2016 4 minutter siden, Pearl2.0 skrev: Heelt enig☺ flott hus og tomt😁 hadde elsket å vokse opp der! Har bodd slik i hele mitt liv og kunne aldri tenkt meg og la barna mine vokse opp midt i oslo. Men det er hva jeg synes 2
Gjest Keikolina Skrevet 30. september 2016 #28258 Skrevet 30. september 2016 38 minutter siden, morhjertegod skrev: Blir så glad når andre disser min smak i samme slengen som Cbe, jeg har samme lampe og elsker den ( kjøpte den først vel og merke ) Jeg har ikke sagt noe stygt om lampen, bare plasseringen, detakk så rart ut.
Gjest Keikolina Skrevet 30. september 2016 #28259 Skrevet 30. september 2016 34 minutter siden, Lapper skrev: Har bodd slik i hele mitt liv og kunne aldri tenkt meg og la barna mine vokse opp midt i oslo. Men det er hva jeg synes Så enten midt i Oslo eller bygda altså. Ingen mellomting? 🙄
Gjest Keikolina Skrevet 30. september 2016 #28260 Skrevet 30. september 2016 41 minutter siden, Lapper skrev: Det som er så fint er at alle kan få ha det slik de ville i huset. Hva man har på vegg og i tak😊 De synes vel lamper og messingdyr er fint. Er sikker på at de får det knallfint.. Også uten hjelp utenfra Var bare plasseringen. Så slapp av. Hun får nok sponsa hjelp denne gang
Fremhevede innlegg