Gjest Lille_Krokodille Skrevet 29. september 2016 #28201 Skrevet 29. september 2016 6 minutter siden, Miss O'Hara skrev: Åpenbart ikke nok, i og med at du synes det er verdt å kommentere. Det har for øvrig ingenting med selvskryt å gjøre, jeg synes ikke "overpriset" er et positivt ord i denne sammenhengen og kunne gjerne sagt mer om hva jeg mener om dagens boligmarked - men det er litt forbi poenget. Poenget var, med tanke på at bloggen er blitt kritisert for å fronte materialisme, overfladiskhet og alt som er (som regel møtt med at de noen ganger leverer klær til gjenbruk), så blir det sånn passe vanvittig å punge ut med over 8 mill for en enorm villa. Dersom det stemmer, that is. Mine betraktninger rundt Sarpsborg er selvsagt subjektive, sikkert fint der, men iht noens kommentar var visst drøye 8 mill (det var takst, hva de har betalt dersom de har kjøpt det vet vi jo ikke) småtterier. Og da lurte jeg bare på hva jeg har gått glipp av med Østfold... eller om det er like vanvittig overalt. Unner hvem som helst å bo der de ønsker. Det ser jo ut til å være en praktfull tomt, og huset kan bli fantastisk dersom man har økonomien til å gjøre de forandringene man ønsker. Og det antar jeg at de har... personlig ville jeg ikke bodd i Sarpsborg, men huset og tomten ville jeg gladelig tatt!
Gjest Keikolina Skrevet 29. september 2016 #28202 Skrevet 29. september 2016 Syke priser på bygda også tydeligvis. Sparer vel inn med harry handel da. Ha ha.
Gjest Miss O'Hara Skrevet 29. september 2016 #28203 Skrevet 29. september 2016 2 minutter siden, Lille_Krokodille skrev: Det ser jo ut til å være en praktfull tomt, og huset kan bli fantastisk dersom man har økonomien til å gjøre de forandringene man ønsker. Og det antar jeg at de har... personlig ville jeg ikke bodd i Sarpsborg, men huset og tomten ville jeg gladelig tatt! Absolutt! Nydelig sted. Selv ville jeg synes det var veldig stort, mye vedlikehold osv, men med midler til å ha folk til å ordne ting er jo alt mulig. Beliggenheten er sikkert bestemt av behov. Hvis det da er dette de har kjøpt
CoolSistah Skrevet 29. september 2016 #28204 Skrevet 29. september 2016 Fint hus, men hvorfor vil noen bo midt i en offentlig park? Det er jo som å bosette seg i Frognerparken, bare at dette er i Sarp. Jeg synes det er helt sprøtt om de har valgt det huset, og får litt sånn kongelig/kjendis-vibber av det😂 (ikke at jeg tror konglige og kjendiser bor i parkene rundt om altså, er vel helst folk på helt motsatt side av skalaen som gjør det) 3
Miss Marble Skrevet 29. september 2016 #28205 Skrevet 29. september 2016 2 minutter siden, Keikolina skrev: Syke priser på bygda også tydeligvis. Sparer vel inn med harry handel da. Ha ha. Bygda? 6
Gjest Keikolina Skrevet 29. september 2016 #28206 Skrevet 29. september 2016 Akkurat nå, Miss Marble skrev: Bygda? Ja.
Gjest Miss O'Hara Skrevet 29. september 2016 #28207 Skrevet 29. september 2016 1 minutt siden, Miss Marble skrev: Bygda? Det er jo bygda... vi har ikke storbyer i Norge, relativt sett, selv hovedstaden vår er jo ren provins sammenliknet med alle andre hovedsteder, så det blir rart å kalle S noe annet enn en variant av bygda, eller småby
Monky Skrevet 29. september 2016 #28208 Skrevet 29. september 2016 11 minutter siden, Keikolina skrev: Syke priser på bygda også tydeligvis. Sparer vel inn med harry handel da. Ha ha. Det huset ligger i kulås ved sarpsborg sentrum... 3
FruRosa Skrevet 29. september 2016 #28210 Skrevet 29. september 2016 http://www.carolinebergeriksen.no/2016/09/28/spretter-korken/ Ser dere noe rart med øverste bildet? Halve den ene armen hennes er borte 5
Monky Skrevet 29. september 2016 #28211 Skrevet 29. september 2016 18 minutter siden, CoolSistah skrev: Fint hus, men hvorfor vil noen bo midt i en offentlig park? Det er jo som å bosette seg i Frognerparken, bare at dette er i Sarp. Jeg synes det er helt sprøtt om de har valgt det huset, og får litt sånn kongelig/kjendis-vibber av det😂 (ikke at jeg tror konglige og kjendiser bor i parkene rundt om altså, er vel helst folk på helt motsatt side av skalaen som gjør det) Jeg harvokst opp i et slikt hus i kulås, og nei, alt i den parken er ikke offentlig og de store tomtene er avgrenset med hekker/gjerder - ikke værre enn andre boligstrøk... 5
FruRosa Skrevet 29. september 2016 #28212 Skrevet 29. september 2016 http://www.carolinebergeriksen.no/2016/09/28/spretter-korken/ Ser dere noe rart med det øverste bildet? Halve den ene armen hennes er jo borte 2
Gjest Lille_Krokodille Skrevet 30. september 2016 #28213 Skrevet 30. september 2016 15 minutter siden, Emilie112 skrev: Har også tent på dette hvor mange ganger. Jeg priser meg lykkelig for at jeg har en mann som har en annen inntekt en å selge meg til høystbydende. Etter fødselen har det vært nærbilder og fokus på flat mage, thigh gap og nå tilsynelatende bh-løs kløft. Jeg forstår ikke hva hun tenker på. Hva er det hun egentlig prøver å formidle..? er det kun for å sette igang diskusjoner? I såfall gikk jeg rett i fella... 🙄
Malum Skrevet 30. september 2016 #28214 Skrevet 30. september 2016 Tja, jeg vet ikke hva hun prøver på eller ikke prøver på. Helt sikkert er det i hvert fall at slike bilder åpenbart kan være med på å bidra til at denne tråden sklir ytterligere ut med usakligheter. Etter å ha lest igjennom en del av det som har blitt skrevet her det siste døgnet blir jeg både oppgitt og en smule flau. Jeg minner om Ultiva sin hensikt med å starte tråden, og hva hun pressiserer i HI: Sammendrag: her ønskes altså en debatt med kritisk blikk rundt bedriften Treasures, merkevaren cbe.no, samt medfølgende etikk og ansvar. Jeg henmoder alle debattanter til å holde seg innenfor Rampelys' gjeldende regler. Avsporinger og brukerdebatt vil bli rapportert, for å underlette moderatorenes rolle i denne tråden. Om alle bare kunne hatt dette i bakhodet når de skriver sin mening her, og holdt seg til tema. Diskusjoner om hvorvidt Sarpsborg er et fint eller ræva sted, om huset er for dyrt eller for stort, om frua er med eller uten BH kan man ta annet steds. 29
Gjest Lureri Skrevet 30. september 2016 #28215 Skrevet 30. september 2016 Hva et problemet med utringning når man ellers har bukser og er dandert stylet? Så ikke noe feil med det bildet. Syns heller ikke noe om den tanken om at mødre må pakkes inn og avseksualiseres, å fremheve femininitet burde være lov for alle.
FruRosa Skrevet 30. september 2016 #28216 Skrevet 30. september 2016 Det er ikke bare (altfor) mye sminke som ødelegger, men også alle de tilgjorte positurene og "grimasene". Hun er så uendelig mye søtere når hun smiler naturlig! På mange av bildene ser det ut som hun flekker tenner istedenfor å smile. Dette er ikke kritikk av hennes utseende, jeg syns dama er veldig pen! Men alt det kunstige, pluss higen etter de "perfekte" bildene, ødelegger en naturlig pen jente. 14
Donpedro Skrevet 30. september 2016 #28217 Skrevet 30. september 2016 Jeg synes det har blitt mye mammamoralisme her. Man kan da kose på baby selv om man legger ut bilder av fancy klær. Herlighet. Hvis noen vil gå uten bh, så står de da fritt til det. So what. Greia er at det blir mye "in your face". Og folk liker sjelden "In your face-folk". 19
Lapper Skrevet 30. september 2016 #28218 Skrevet 30. september 2016 På 29.9.2016 den 1.08, Arista skrev: Dette må vel være huset de drømmer om? http://m.finn.no/realestate/homes/ad.html?finnkode=75874502 fint hus, blir alltid så sjokkert over hvor mye man får for pengenn utenfor Oslo området! Har cbe sagt at det er dette huset? Har de skrevet noen sted at det er denne byen de skal flytte til? Kan være jeg har oversett dette
Gjest eksiltronder Skrevet 30. september 2016 #28219 Skrevet 30. september 2016 http://mobil.sa.no/nyhet/berg/sarpsborg/fotballfrue-flytter-hjem-til-sarpsborg/s/5-46-251342
Donpedro Skrevet 30. september 2016 #28220 Skrevet 30. september 2016 Klart man kan diskutere fremstilling på en blogg. Men jeg synes det blir snipete si feks at "men JEG likte å ha på kosete klær for å kunne snuuuuse inn deilig babyduft" og andre moraliserende utsagn. Det er et bilde. På en blogg/markedskanal. 2 min etterpå kan koseklær være på, for alt vi vet. De selger en livsstil. 26
Fremhevede innlegg