Aricia Skrevet 30. september 2016 #28221 Skrevet 30. september 2016 28 minutter siden, Donpedro skrev: Klart man kan diskutere fremstilling på en blogg. Men jeg synes det blir snipete si feks at "men JEG likte å ha på kosete klær for å kunne snuuuuse inn deilig babyduft" og andre moraliserende utsagn. Det er et bilde. På en blogg/markedskanal. 2 min etterpå kan koseklær være på, for alt vi vet. De selger en livsstil. Enig. Problemet med slike innlegg er at man blander sammen og jevnfører to ikke sammenlignbare størrelser: Sitt eget privatliv med barn, og iscenesettelsen av Fotballfruelivet, som har inntjening som eneste siktemål (via annonse/produktsalg og merkevarebygging). I tillegg gir de tråden et anstrøk av sladder. 11
Gjest goldlion Skrevet 30. september 2016 #28222 Skrevet 30. september 2016 Noen som vet hvilken dårlig stemning som skapte seg i kommentarfeltet på bloggen?
Gjest Bergensia Skrevet 30. september 2016 #28223 Skrevet 30. september 2016 9 minutter siden, goldlion skrev: Noen som vet hvilken dårlig stemning som skapte seg i kommentarfeltet på bloggen? Det var flere som svarte på vegne av Caroline på særs frekke måter. Spesielt en bruker tok rollen som Caroline-politi svært alvorlig😉 (Men dette er egentlig ikke noe nytt at det blir slik, men en av de få gangene CBE har nevnt det)
Emilie112 Skrevet 30. september 2016 #28224 Skrevet 30. september 2016 7 minutter siden, Bergensia skrev: Det var flere som svarte på vegne av Caroline på særs frekke måter. Spesielt en bruker tok rollen som Caroline-politi svært alvorlig😉 (Men dette er egentlig ikke noe nytt at det blir slik, men en av de få gangene CBE har nevnt det) Det lurer jeg også egentlig på. Nå er det bare positive kommentarer som blir publisert så jeg bare tok det for gitt at det bare var positive som skulle publiseres og ikke de kritiske.. 2
Gjest Miss O'Hara Skrevet 30. september 2016 #28225 Skrevet 30. september 2016 1 time siden, Donpedro skrev: Klart man kan diskutere fremstilling på en blogg. Men jeg synes det blir snipete si feks at "men JEG likte å ha på kosete klær for å kunne snuuuuse inn deilig babyduft" og andre moraliserende utsagn. Det er et bilde. På en blogg/markedskanal. 2 min etterpå kan koseklær være på, for alt vi vet. De selger en livsstil. De selger en "livsstil" (?!) ved hjelp av hennes seksualiserte og konstant malplassert lettkledde kropp. De må tåle å høre at folk flest ikke nødvendigvis identifiserer seg med det. Man skulle i tillegg tro at de ønsker å fremstå som seriøse. Skulle tro, altså.
JessicaL Skrevet 30. september 2016 #28226 Skrevet 30. september 2016 5 timer siden, Lureri skrev: Hva et problemet med utringning når man ellers har bukser og er dandert stylet? Så ikke noe feil med det bildet. Syns heller ikke noe om den tanken om at mødre må pakkes inn og avseksualiseres, å fremheve femininitet burde være lov for alle. Problemet er at det ikke er et særlig passende antrekk for middag med svigerforeldre. Til en kveld på byen med typen eller vennene hadde det vært kult og sexy, men for å treffe svigerforeldere er det bare vulgært. Lener hun seg fram for å servere noe vil det være fri sikt rett inn på puppestellet. Huff, jeg hadde vært skikkelig flau over å ha brystene på utstilling ved en slik occasion. Går selv mye uten bh, men er stoffet tynt og det ikke handler om sexy night med kjæresten eller party på en nattklubb har jeg såpass dannelse at jeg klistrer på et par nipplecovers. At hun sier hun ammer gjør det enda mer absurd og merkelig, vakkert med melkeflekker på blusen utover kvelden... Mistenker at det er et bevisst spill fra hennes side for å få klikk og kommentarer. Vært ekstremt mye fokus på kropp og sexy antrekk siden fødselen. 9
Angstkvinnen Skrevet 30. september 2016 #28227 Skrevet 30. september 2016 De selger et bilde på hvem hun er, uten at hun nødvendigvis er det i virkeligheten. Slik jeg ser det bommer de litt, ettersom det ville vært mye mer interessant med noe man kan relatere seg til. Fotballfrue er rik, velpleid og ordentlig, men hun er IKKE kul. Og i dagens samfunn er det viktig å være kul for å skille seg ut. Spesielt unge mennesker er opptatt av folks kulhet og originalitet. Med some kan hvem som helst være pene og fremstille livet perfekt, men det er bare en håndfull som er kule - og der er ikke fotballfrue. Følger både Fotballfrue og Jenny Skavlan på snap, og det er nesten komisk hvor stor forskjell det er på de to😂 14
Donpedro Skrevet 30. september 2016 #28228 Skrevet 30. september 2016 Miss o hara, du gir saklig kritikk som er helt ok. Jeg er enig med deg. JessicaL, du snakker om hva som er passende svigersantrekk og å ha dannelse mht bruk av nipplecovers. Det blir helt malplassert kritikk. Synes jeg. Det samme med de som sammenlikner med sin egen barseltid og viser til hva de gjorde (som visstnok var bedre og mer riktig måte å ha barseltid på). Omg. Dette er forsvar jeg ikke trodde jeg skulle komme med. Men jeg er drittlei mammapoliti, blogger eller ikke blogger. 17
Lapper Skrevet 30. september 2016 #28229 Skrevet 30. september 2016 3 timer siden, eksiltronder skrev: http://mobil.sa.no/nyhet/berg/sarpsborg/fotballfrue-flytter-hjem-til-sarpsborg/s/5-46-251342 Jeg blir forbanna når en "seriøs" avis sier de har det fra sikre kilder. Hva om paret kunne få fortelle dette selv. Å hvorfor er det så forbanna viktig for folk å vite hvor de skal flytte? Fatter det ikke 10
Arista Skrevet 30. september 2016 #28230 Skrevet 30. september 2016 8 minutter siden, Lapper skrev: Jeg blir forbanna når en "seriøs" avis sier de har det fra sikre kilder. Hva om paret kunne få fortelle dette selv. Å hvorfor er det så forbanna viktig for folk å vite hvor de skal flytte? Fatter det ikke Det er jo litt interessant mtp at han er fotballspiller og det ikke er avklart hvor han spiller neste sesong. 8
tweet Skrevet 30. september 2016 #28231 Skrevet 30. september 2016 Kan jeg spør hvorfor den andre tråden er borte?
Gjest Hold the door Skrevet 30. september 2016 #28232 Skrevet 30. september 2016 1 minutt siden, tweet skrev: Kan jeg spør hvorfor den andre tråden er borte? Den er skjult for moderering.
Lapper Skrevet 30. september 2016 #28233 Skrevet 30. september 2016 På 14. september 2016 den 17.27, Lillemøy skrev: 5 minutter siden, Arista skrev: Det er jo litt interessant mtp at han er fotballspiller og det ikke er avklart hvor han spiller neste sesong. Han er en fotballspiller ,men er det virkelig så viktig at folk nesten ligger i buskene for å se hvor en fotballspiller og blogger bosetter seg? Å hvilken sikre kilder har de dette fra? Eiendomsmeglere har tausehetsplikt og det bør selger av huset ha. skjønner ikke att dette er så viktig for folk. 1
Lapper Skrevet 30. september 2016 #28234 Skrevet 30. september 2016 6 minutter siden, visningsnamn skrev: Den er skjult for moderering. Håper den blir stengt til slutt 5
Gjest Hold the door Skrevet 30. september 2016 #28235 Skrevet 30. september 2016 1 minutt siden, Lapper skrev: Han er en fotballspiller ,men er det virkelig så viktig at folk nesten ligger i buskene for å se hvor en fotballspiller og blogger bosetter seg? Å hvilken sikre kilder har de dette fra? Eiendomsmeglere har tausehetsplikt og det bør selger av huset ha. skjønner ikke att dette er så viktig for folk. Det kan jo være interessant eller skape nysgjerrighet uten at det nødvendigvis trenger å være viktig for folk. Hvorfor håper du den andre tråden blir stengt?
Lapper Skrevet 30. september 2016 #28236 Skrevet 30. september 2016 8 minutter siden, visningsnamn skrev: Det kan jo være interessant eller skape nysgjerrighet uten at det nødvendigvis trenger å være viktig for folk. Hvorfor håper du den andre tråden blir stengt? Men hvorfor er det så interessant for folk og vite hvor de flytter? Hvorfor den nysgjerrigheten? Han er fotballspiller,hun blogger. Hva er så spesielt? Jeg liker ikke noen av disse trådene hvor bloggere,kjente personer blir diskutert. 2
Dottie Skrevet 30. september 2016 #28237 Skrevet 30. september 2016 1 time siden, Lapper skrev: Jeg blir forbanna når en "seriøs" avis sier de har det fra sikre kilder. Hva om paret kunne få fortelle dette selv. Å hvorfor er det så forbanna viktig for folk å vite hvor de skal flytte? Fatter det ikke Enig!! 1
Lapper Skrevet 30. september 2016 #28238 Skrevet 30. september 2016 9 minutter siden, Dottie skrev: Enig!! Hvor mange sider er det skrevet om dette paret det siste? Helt ok og sette dette med bildejuks og manglende merking på dagsorden. Men når går amok fordi cbe ikke vil si hvor de skal flytte,masse spekulasjoner. Ja da har det jammen gått for langt. Den dagen de flytter dit ligger det vel folk i buskene for å finne ut hva de har med
Gjest Ellii Skrevet 30. september 2016 #28239 Skrevet 30. september 2016 Var et utrolig flott hus, håper de beholder den gamle stilen. Slik at det blir skikkelig gjennomført. Blir kjekt å følge oppussingen deres. Synes det har vært mye det samme det siste året..
Angstkvinnen Skrevet 30. september 2016 #28240 Skrevet 30. september 2016 9 minutter siden, Ellii skrev: Var et utrolig flott hus, håper de beholder den gamle stilen. Slik at det blir skikkelig gjennomført. Blir kjekt å følge oppussingen deres. Synes det har vært mye det samme det siste året.. Hva er den gamle stilen deres da? Utifra boligvideoen fra Siljan har de to helt forskjellige stiler i huset, chabby chic-ros på soverommet og glam i stuen. 2
Fremhevede innlegg