Gjest Foxyyyyyy Skrevet 29. september 2016 #28181 Skrevet 29. september 2016 Noen som har link til huset de har kjøpt seg?
RompeRusk Skrevet 29. september 2016 #28182 Skrevet 29. september 2016 5 minutter siden, penny_ skrev: Var det så ille at jeg trodde hun mente at CBE burde hatt hengepupper? :o Dårlig debattskikk å ilegge folk meninger de ikke har. Ellers så driter jeg i om CBE har hengepupp eller ikke 3
Gjest Lille_Krokodille Skrevet 29. september 2016 #28183 Skrevet 29. september 2016 Jeje, samma det. Vi trenger ikke begynne å krangle😊. Er bare jeg som ikke kan se noe bh på bildet (den burde i såfall vært et sted i kløften der), så jeg tenkte at det er ganske heftig gjort å gå uten hvis man har melkepupper. For det er både tungt, vondt og grisete... Jeg hadde ikke hatt sjans til å gå sånn da jeg ammet. Jeg hadde ikke pupper, jeg hadde jur, for søren! 😳
penny_ Skrevet 29. september 2016 #28184 Skrevet 29. september 2016 Akkurat nå, RompeRusk skrev: Dårlig debattskikk å ilegge folk meninger de ikke har. Ellers så driter jeg i om CBE har hengepupp eller ikke Wow.. hvis man ikke vil bli misforstått så bør man være litt tydeligere. 1
Gjest Lille_Krokodille Skrevet 29. september 2016 #28185 Skrevet 29. september 2016 5 minutter siden, Miss O'Hara skrev: Bh og pupper, er ikke det diskusjon om kropp? Type regelbrudd? Nei nei, dette er diskusjon om fysikk! 😬
Gjest asdas123 Skrevet 29. september 2016 #28186 Skrevet 29. september 2016 (endret) Snakk om dette i den andre tråden som heter CBE? Endret 29. september 2016 av Kronellermynt
Hallepalle Skrevet 29. september 2016 #28187 Skrevet 29. september 2016 Igjen glimter tråden til med saklig debatt om firma og ansatte. Har hun bh, har hun ikke bh? La oss zoome inn og se om vi kan se sømmene på bh'en! Har hun melkespreng eller hengepupper? Er Sarpsborg en by? Trenger man virkelig et såååå stort hus, eller så stor hage? Jeg venter i spenning på flere interessante og viktige diskusjoner. 8
Monky Skrevet 29. september 2016 #28188 Skrevet 29. september 2016 53 minutter siden, Miss O'Hara skrev: Oki. Jeg bor ved sjøen i et overpriset område, har lett adkomst til det man måtte trenge, og ville ikke vurdert i halvsøvne å bo i Østfold til en slik pris - da ville jeg jammen heller hatt leilighet i en ordentlig by men hver med sitt. Sarpsborg er jo mer distrikt enn by i mine øyne, men for all del, i lille Norge har vi strengt tatt ikke storbyer. Selv Oslo, Bergen og Trondheim er provinsielle sett utenfra Sarpsborg er en by jo, og fint er det der også... 1
Gjest asdas123 Skrevet 29. september 2016 #28189 Skrevet 29. september 2016 7 minutter siden, Hallepalle skrev: Jeg venter i spenning på flere interessante og viktige diskusjoner. Jeg også. Første gang jeg er enig med deg om noe
Miss Marble Skrevet 29. september 2016 #28190 Skrevet 29. september 2016 49 minutter siden, Miss O'Hara skrev: Oki. Jeg bor ved sjøen i et overpriset område, har lett adkomst til det man måtte trenge, og ville ikke vurdert i halvsøvne å bo i Østfold til en slik pris - da ville jeg jammen heller hatt leilighet i en ordentlig by men hver med sitt. Sarpsborg er jo mer distrikt enn by i mine øyne, men for all del, i lille Norge har vi strengt tatt ikke storbyer. Selv Oslo, Bergen og Trondheim er provinsielle sett utenfra Jaha, og hva er det man ikke har lett adkomst til i Sarpsborg? Det er pokker så mye mer sentralt enn Bergen og Trondheim i alle fall, med under en time til Oslo, og et par timer til Gøteborg. I tillegg er jo Caroline fra Sarpsborg... Jeg er langt fra noen fan av henne, men jeg ville jaggu heller betalt åtte mill for 2,2 mål eiet tomt og et stort hus, enn for en leilighet i en "ordentlig" by... Du fikk skrytt at du bor ved sjøen i et overpriset område da 21
Aricia Skrevet 29. september 2016 #28191 Skrevet 29. september 2016 7 minutter siden, Hallepalle skrev: Igjen glimter tråden til med saklig debatt om firma og ansatte. Har hun bh, har hun ikke bh? La oss zoome inn og se om vi kan se sømmene på bh'en! Har hun melkespreng eller hengepupper? Er Sarpsborg en by? Trenger man virkelig et såååå stort hus, eller så stor hage? Jeg venter i spenning på flere interessante og viktige diskusjoner. Så imponerende at du bare er innom for å spre selvrettferdige sarkasmer når debatten sporer av. Jeg har rapportert alle innleggene på denne siden nå - har du? Og hvorfor blir du heller ikke med å debattere når diskusjonen er seriøs og on topic? Til å kritisere for mangel på saklighet er du ikke akkurat noe eksempel til etterfølgelse. 36
KBNS Skrevet 29. september 2016 #28192 Skrevet 29. september 2016 14 timer siden, Cavatina skrev: For å kalle seg en beskyttet tittel som jurist må man ha studert og bestått embedseksamen. Hvem som helst kan kalle seg journalist, selv de som ikke har fullført og de som aldri har studert faget. Såe....😊 Jurist er faktisk ikke en beskyttet tittel, bare advokat som er det det ville imidlertid være ganske betenkelig å fremstille seg selv som jurist dersom man ikke har master i rettsvitenskap, da tittelen tilsier at man har gode juridiske kunnskaper. Men noen beskyttet tittel er det altså ikke. Jeg enig i at innlegget til Tahiri var intetsigende. Følte det bare var et tilsvar som ble trykket, fordi "vi trenger noen på den siden også". Fotballfrue har jo ikke akkurat fått så mye offentlig støtte etter det siste undertøysbildet sitt, så kanskje mediene tenkte at "noe må hun få". Det er vel uansett ikke noe sjokk at det debattinnlegget som skal forsvare frua er det dårligste bidraget til debatten, da både bildet og teksten bare ble patetisk. 8
Aricia Skrevet 29. september 2016 #28193 Skrevet 29. september 2016 1 minutt siden, KBNS skrev: Jurist er faktisk ikke en beskyttet tittel, bare advokat som er det det ville imidlertid være ganske betenkelig å fremstille seg selv som jurist dersom man ikke har master i rettsvitenskap, da tittelen tilsier at man har gode juridiske kunnskaper. Men noen beskyttet tittel er det altså ikke. Jeg enig i at innlegget til Tahiri var intetsigende. Følte det bare var et tilsvar som ble trykket, fordi "vi trenger noen på den siden også". Fotballfrue har jo ikke akkurat fått så mye offentlig støtte etter det siste undertøysbildet sitt, så kanskje mediene tenkte at "noe må hun få". Det er vel uansett ikke noe sjokk at det debattinnlegget som skal forsvare frua er det dårligste bidraget til debatten, da både bildet og teksten bare ble patetisk. Det er nok av støtte i kommentarfeltet på Instagram, i hvert fall. Når det gjelder saker i media synes jeg ikke hun har fått så mye kritikk heller, i hvert fall ikke i forhold til sist. Mer likegyldige skuldertrekk, igrunnen. Det ble nok ikke den effekten hun håpet på. 8
Trulsa Skrevet 29. september 2016 #28194 Skrevet 29. september 2016 50 minutter siden, Miss O'Hara skrev: Oki. Jeg bor ved sjøen i et overpriset område, har lett adkomst til det man måtte trenge, og ville ikke vurdert i halvsøvne å bo i Østfold til en slik pris - da ville jeg jammen heller hatt leilighet i en ordentlig by men hver med sitt. Sarpsborg er jo mer distrikt enn by i mine øyne, men for all del, i lille Norge har vi strengt tatt ikke storbyer. Selv Oslo, Bergen og Trondheim er provinsielle sett utenfra Selvskryt er alltid flott for den den det gjelder. Mulig du har misforstått tråden her? Den starter med "kritisk blikk...." By eller landsbygda, det er vel et fett bare man bor i nærhet til familien og venner. Hvor Du bor har jeg ingen interesse av, og mulig du bør åpne øynene og ikke skrive i halvsøvne? Men nok om dette... 50 minutter siden, Miss O'Hara skrev: 5
Angstkvinnen Skrevet 29. september 2016 #28195 Skrevet 29. september 2016 De er jo godt bemidlet, og ønsker å bo nær familie, så selvfølgelig er det lett å forstå at de ønsker dette huset. Slik jeg ser det, er det huset som skapt til Fotballfrue! De hadde hatt råd til en leilighet på vestkanten i Oslo, men det er ikke noe de ønsker, så da fremstår det som sjalusi å kritisere boligsalget med argumenter som at de ikke trenger så stor plass og at Sarpsborg er et teit sted. Synes huskjøp og oppussing kan bli veldig interessant jeg! Endelig litt nye impulser på bloggen. Er gørra lei av kaffekopper med siljanlandskap i bakgrunnen. Og nå som de flytter nær familie og kan ha mer barnevakt, kan frua kanskje reise andre steder enn til farris bad, køben og kragerø. Dette trengte bloggen! Tommel opp fra meg. 24
KBNS Skrevet 29. september 2016 #28196 Skrevet 29. september 2016 15 minutter siden, Aricia skrev: Det er nok av støtte i kommentarfeltet på Instagram, i hvert fall. Når det gjelder saker i media synes jeg ikke hun har fått så mye kritikk heller, i hvert fall ikke i forhold til sist. Mer likegyldige skuldertrekk, igrunnen. Det ble nok ikke den effekten hun håpet på. Men kommentarfeltet er ikke media. Media føler nok et slags "ansvar" for å ha en nyansert debatt, så hvis noen vil henge seg på og slå et slag for at frua sitt bilde var helt urpoblematisk, så trykker de det uavhengig av hvor godt tilskudd til debatten det egentlig er (virker det som). Og jeg vil ikke si de debattinnleggene jeg har lest fremstår som likegyldige. Kanskje til at frua har flat mage nok en gang, men i alle innleggene jeg har lest får hun kritikk for å fremme et vanskelig/usunt ideal for mange til hvordan kroppen skal se ut etter en fødsel. 3
Gjest Miss O'Hara Skrevet 29. september 2016 #28197 Skrevet 29. september 2016 42 minutter siden, Trulsa skrev: Selvskryt er alltid flott for den den det gjelder. Mulig du har misforstått tråden her? Den starter med "kritisk blikk...." By eller landsbygda, det er vel et fett bare man bor i nærhet til familien og venner. Hvor Du bor har jeg ingen interesse av, og mulig du bør åpne øynene og ikke skrive i halvsøvne? Men nok om dette... Åpenbart ikke nok, i og med at du synes det er verdt å kommentere. Det har for øvrig ingenting med selvskryt å gjøre, jeg synes ikke "overpriset" er et positivt ord i denne sammenhengen og kunne gjerne sagt mer om hva jeg mener om dagens boligmarked - men det er litt forbi poenget. Poenget var, med tanke på at bloggen er blitt kritisert for å fronte materialisme, overfladiskhet og alt som er (som regel møtt med at de noen ganger leverer klær til gjenbruk), så blir det sånn passe vanvittig å punge ut med over 8 mill for en enorm villa. Dersom det stemmer, that is. Mine betraktninger rundt Sarpsborg er selvsagt subjektive, sikkert fint der, men iht noens kommentar var visst drøye 8 mill (det var takst, hva de har betalt dersom de har kjøpt det vet vi jo ikke) småtterier. Og da lurte jeg bare på hva jeg har gått glipp av med Østfold... eller om det er like vanvittig overalt. Unner hvem som helst å bo der de ønsker.
Gjest eksiltronder Skrevet 29. september 2016 #28198 Skrevet 29. september 2016 Huset ble solgt for 8,1 millioner, det sto skrytereklame fra megleren på Facebook-feeden min i dag. Vi har akkurat kjøpt hus i samme område til 4,9 millioner for 200 kvm, og betaler gladelig såpass for god standard selv om det er "på landet" i fht Oslo. Jeg kunne nemlig ikke tenkt meg å bo i Oslo om jeg så fikk betalt for det
Gjest Miss O'Hara Skrevet 29. september 2016 #28199 Skrevet 29. september 2016 1 time siden, Foxyyyyyy skrev: Noen som har link til huset de har kjøpt seg? Arne Meidells vei 6, søk på finn.no Visstnok. Det er fansen som sier dette, de har ikke bekreftet det (eller avkreftet påstandene).
Gjest Lille_Krokodille Skrevet 29. september 2016 #28200 Skrevet 29. september 2016 1 time siden, Kronellermynt skrev: Snakk om dette i den andre tråden som heter CBE? Jeg ser i ettertid at dette var en avsporing fra trådens tema. Beklager dette, jeg ble litt revet med.
Fremhevede innlegg