SusieDerkins Skrevet 28. september 2016 #28101 Skrevet 28. september 2016 ifølge LKE er det en logisk tankefeil (sic) å se de to magebildene i sammenheng. 23
Aricia Skrevet 28. september 2016 #28102 Skrevet 28. september 2016 2 minutter siden, Amafalathiel skrev: ifølge LKE er det en logisk tankefeil (sic) å se de to magebildene i sammenheng. Wow. 19
Cesil Skrevet 28. september 2016 #28103 Skrevet 28. september 2016 Jeg hadde vært så vanvittig flau om det var min man som rallet i vei på den måten der. 40
Gjest JulyRed Skrevet 28. september 2016 #28104 Skrevet 28. september 2016 Logisk tankefeil ja...hva er det?
Gjest Bergensia Skrevet 28. september 2016 #28105 Skrevet 28. september 2016 1 minutt siden, JulyRed skrev: Logisk tankefeil ja...hva er det? Har det noe med stråmenn å gjøre?
SusieDerkins Skrevet 28. september 2016 #28106 Skrevet 28. september 2016 men altså, man har to bilder, som har følgende til felles: 1. de forestiller CBE 2. i fargerikt blondeundertøy (aka sexy vil vel mange mener) undertøy ok, så langt er det jo ikke så veldig spesielt, jeg ser jo det 3. poserende på en ufordragelig måte fortsatt ikke spesielt 4. fire-fem dager etter fødsel. Meg bekjent har hun aldri fødet UTEN å ta et slikt bilde etterpå. hvordan er det en "logisk tankefeil" å IKKE se disse bildene i sammenheng??! Den eneste forklaringen jeg kan se p åat det er en logisk tankefeil å se disse bildene i sammenheng, er at det finnes så himla mange andre bilder av Caroline i trusa. Men ifølge henne selv så opptrer hun på ingen måte spesielt mye i undikken, så da lurer jeg egentlig fortsatt på hvor den logiske tankefeilen er ??? 28
Honningmor Skrevet 28. september 2016 #28107 Skrevet 28. september 2016 Hva skjedde forresten med den ernæringsutdannelsen? Er han ferdig? Jeg bare lurer altså, mener ikke å hetse eller være ufin. 4
Cavatina Skrevet 28. september 2016 #28108 Skrevet 28. september 2016 8 minutter siden, Amafalathiel skrev: ifølge LKE er det en logisk tankefeil (sic) å se de to magebildene i sammenheng. Seriøst? Tja det henger vel sammen med uttalelsen om at "det er opp til enhver å tolke forskningsresultater som de vil", hentet fra den påfølgende debatten med Magni Olaug Fuglerud rundt 8.mars-kronikken der CBE uttalte at likestilling først og fremst er truet av enkelte feminister og kvinner i seg selv, samt feiltolker en forskningsrapport rundt stereotypier og fordommer mellom kvinner på arbeidsplassen med påstanden om at forskningen til Sheppard og Aquino viser at kvinner er kvinner verst. 17
Aricia Skrevet 28. september 2016 #28109 Skrevet 28. september 2016 3 minutter siden, Amafalathiel skrev: men altså, man har to bilder, som har følgende til felles: 1. de forestiller CBE 2. i fargerikt blondeundertøy (aka sexy vil vel mange mener) undertøy ok, så langt er det jo ikke så veldig spesielt, jeg ser jo det 3. poserende på en ufordragelig måte fortsatt ikke spesielt 4. fire-fem dager etter fødsel. Meg bekjent har hun aldri fødet UTEN å ta et slikt bilde etterpå. hvordan er det en "logisk tankefeil" å IKKE se disse bildene i sammenheng??! Den eneste forklaringen jeg kan se p åat det er en logisk tankefeil å se disse bildene i sammenheng, er at det finnes så himla mange andre bilder av Caroline i trusa. Men ifølge henne selv så opptrer hun på ingen måte spesielt mye i undikken, så da lurer jeg egentlig fortsatt på hvor den logiske tankefeilen er ??? Det fine med Twitter for LKE er jo at han kan påstå noe sånt i en kort oneliner, gjerne avsluttet med ... , og så la det bli hengende i lufta, lzm. Sånn at det skal gi inntrykk av at det ligger et langt resonnement eller en skarpsindig analyse bak, og vi bare får konklusjonen. Og hvis vi ikke henger med, er det vi som er brødhodene. Hvis mediet hadde tillatt en lang utlegning, ville det straks bli verre å operere på samme måte. 18
uranus Skrevet 28. september 2016 #28110 Skrevet 28. september 2016 LKE er rett og slett særdeles usympatisk og usjarmerende 😱 36
Cavatina Skrevet 28. september 2016 #28111 Skrevet 28. september 2016 (endret) På 28.9.2016 den 13.05, Aricia skrev: Det fine med Twitter for LKE er jo at han kan påstå noe sånt i en kort oneliner, gjerne avsluttet med ... , og så la det bli hengende i lufta, lzm. Sånn at det skal gi inntrykk av at det ligger et langt resonnement eller en skarpsindig analyse bak, og vi bare får konklusjonen. Og hvis vi ikke henger med, er det vi som er brødhodene. Hvis mediet hadde tillatt en lang utlegning, ville det straks bli verre å operere på samme måte. Mediet gjør jo det. En av firmamedeierens motdebattanter i angjeldende twittertråd, laget et eget notat, skjermdumpet det, og la det ut som et bilde i tråden. Det er derfor fullt mulig i samme medium å be mannen til Fotballfrue å redegjøre for hvordan han kommer frem til sine konklusjoner. Endret 29. september 2016 av Cavatina 10
Populært innlegg Kaffemonsteret Skrevet 28. september 2016 Populært innlegg #28112 Skrevet 28. september 2016 Han er jo helt fantastisk i diskusjon. Sier selv at bildene er separate hendelser som ikke kan sammenlignes og at verden ikke er et statisk sted hvor ikke ting endrer seg, som forsvar for det andre bildet. Men selv trekker han frem et to år gammelt headerbilde i aabels blogg som bevis for at hun ikke kan uttale seg om sunnhet. Dobbeltmoral much? 51
Llise Skrevet 28. september 2016 #28113 Skrevet 28. september 2016 Syns Caroline kunne forsvart seg selv, tror faktisk hun hadde klart seg mye bedre enn slik LK holder på nå. 26
Bringebæret Skrevet 28. september 2016 #28114 Skrevet 28. september 2016 Si meg, tør hun ikke svare selv? Han der gubben hennes altså...hjelpes! 24
Aricia Skrevet 28. september 2016 #28115 Skrevet 28. september 2016 48 minutter siden, Cornucopia skrev: Mediet gjør jo det. En av hans motdebattanter i angjeldende twittertråd, laget et eget notat, skjermdumpet det, og la det ut som et bilde i tråden. Det er derfor fullt mulig i samme medium å be mannen til Fotballfrue å redegjøre for hvordan han kommer frem til sine konklusjoner. Sant nok - la meg omformulere mer presist: Mediets egenart gjør det lettere for ham å komme unna med uklare og falskt enigmatiske onelinere, uten å utdype og belegge de tvetydige påstandene sine. 10
Dhalia Skrevet 28. september 2016 #28116 Skrevet 28. september 2016 Altså, jeg laga meg twitterprofil i går for å lese diskusjonen mellom LKE og Suzanne Abel. Jeg lika et par kommentarer fra henne. Trykka i nå inn på LKE og er blokkert!! Hva i huleste?! 27
Gjest Bergensia Skrevet 28. september 2016 #28117 Skrevet 28. september 2016 1 minutt siden, Dhalia skrev: Altså, jeg laga meg twitterprofil i går for å lese diskusjonen mellom LKE og Suzanne Abel. Jeg lika et par kommentarer fra henne. Trykka i nå inn på LKE og er blokkert!! Hva i huleste?! Han tåler ikke at noen er uenige, blåser seg opp, roper "usaklig" og blokker over en lav sko. Særdeles uproft av tidlegare daglig leder i en av landets største nettbutikker/blogger å møte kritikk på denne måten. Men ikke overrasket, han er jo vant til å kunne vinkle kommentarene på bloggen for å vinne debatten. Da må han jo ta grep for å gjøre det på twitter også.
Dhalia Skrevet 28. september 2016 #28118 Skrevet 28. september 2016 2 minutter siden, Bergensia skrev: Han tåler ikke at noen er uenige, blåser seg opp, roper "usaklig" og blokker over en lav sko. Særdeles uproft av tidlegare daglig leder i en av landets største nettbutikker/blogger å møte kritikk på denne måten. Men ikke overrasket, han er jo vant til å kunne vinkle kommentarene på bloggen for å vinne debatten. Da må han jo ta grep for å gjøre det på twitter også. Men jeg lika to (2!) kommentarer fra en meningsmotstander av han. Jeg kommenterte ikke selv en gang! Virkelig drøyt. Jeg er helt oppriktig sjokkert! 27
Gjest Zeitgeist Skrevet 28. september 2016 #28119 Skrevet 28. september 2016 Gudene forby at noen slår sprekker i fotballfruemannens selvoppdiktede "Jeg har alltid rett"-fasade. #hubris #boble #selvgod
Gjest Bergensia Skrevet 28. september 2016 #28120 Skrevet 28. september 2016 Et øyeblikk siden, Lafemmemauvaise skrev: Gudene forby at noen slår sprekker i fotballfruemannens selvoppdiktede "Jeg har alltid rett"-fasade. #hubris #boble #selvgod #larskristianmåslutteåsvareselv 😉
Fremhevede innlegg