Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

ifølge LKE er det en logisk tankefeil (sic) å se de to magebildene i sammenheng.

• Liker 23
Videoannonse
Annonse
Skrevet
2 minutter siden, Amafalathiel skrev:

ifølge LKE er det en logisk tankefeil (sic) å se de to magebildene i sammenheng.

Wow. 

:sprettoy: 

• Liker 19
Skrevet

Jeg hadde vært så vanvittig flau om det var min man som rallet i vei på den måten der. :daane:

• Liker 40
Gjest Bergensia
Skrevet
1 minutt siden, JulyRed skrev:

Logisk tankefeil ja...hva er det? 

Har det noe med stråmenn å gjøre?:a034:

Skrevet

men altså, man har to bilder, som har følgende til felles:

1. de forestiller CBE

2. i fargerikt blondeundertøy (aka sexy vil vel mange mener) undertøy

ok, så langt er det jo ikke så veldig spesielt, jeg ser jo det

3. poserende på en ufordragelig måte

fortsatt ikke spesielt

4. fire-fem dager etter fødsel. Meg bekjent har hun aldri fødet UTEN å ta et slikt bilde etterpå.

hvordan er det en "logisk tankefeil" å IKKE se disse bildene i sammenheng??!

Den eneste forklaringen jeg kan se p åat det er en logisk tankefeil å se disse bildene i sammenheng, er at det finnes så himla mange andre bilder av Caroline i trusa.

Men ifølge henne selv så opptrer hun på ingen måte spesielt mye i undikken, så da lurer jeg egentlig fortsatt på hvor den logiske tankefeilen er :klo: ???

• Liker 28
Skrevet

Hva skjedde forresten med den ernæringsutdannelsen? Er han ferdig?  Jeg bare lurer altså, mener ikke å hetse eller være ufin.

• Liker 4
Skrevet
8 minutter siden, Amafalathiel skrev:

Seriøst?

Tja det henger vel sammen med uttalelsen om at "det er opp til enhver å tolke forskningsresultater som de vil", hentet fra den påfølgende debatten med Magni Olaug Fuglerud rundt 8.mars-kronikken der CBE uttalte at likestilling først og fremst er truet av enkelte feminister og kvinner i seg selv, samt feiltolker en forskningsrapport rundt stereotypier og fordommer mellom kvinner på arbeidsplassen med påstanden om at forskningen til Sheppard og Aquino viser at kvinner er kvinner verst.

• Liker 17
Skrevet
3 minutter siden, Amafalathiel skrev:

men altså, man har to bilder, som har følgende til felles:

1. de forestiller CBE

2. i fargerikt blondeundertøy (aka sexy vil vel mange mener) undertøy

ok, så langt er det jo ikke så veldig spesielt, jeg ser jo det

3. poserende på en ufordragelig måte

fortsatt ikke spesielt

4. fire-fem dager etter fødsel. Meg bekjent har hun aldri fødet UTEN å ta et slikt bilde etterpå.

hvordan er det en "logisk tankefeil" å IKKE se disse bildene i sammenheng??!

Den eneste forklaringen jeg kan se p åat det er en logisk tankefeil å se disse bildene i sammenheng, er at det finnes så himla mange andre bilder av Caroline i trusa.

Men ifølge henne selv så opptrer hun på ingen måte spesielt mye i undikken, så da lurer jeg egentlig fortsatt på hvor den logiske tankefeilen er :klo: ???

Det fine med Twitter for LKE er jo at han kan påstå noe sånt i en kort oneliner, gjerne avsluttet med ... , og så la det bli hengende i lufta, lzm. Sånn at det skal gi inntrykk av at det ligger et langt resonnement eller en skarpsindig analyse bak, og vi bare får konklusjonen. Og hvis vi ikke henger med, er det vi som er brødhodene.

Hvis mediet hadde tillatt en lang utlegning, ville det straks bli verre å operere på samme måte.

• Liker 18
Skrevet

LKE er rett og slett særdeles usympatisk og usjarmerende 😱 

• Liker 36
Skrevet (endret)
På 28.9.2016 den 13.05, Aricia skrev:

Det fine med Twitter for LKE er jo at han kan påstå noe sånt i en kort oneliner, gjerne avsluttet med ... , og så la det bli hengende i lufta, lzm. Sånn at det skal gi inntrykk av at det ligger et langt resonnement eller en skarpsindig analyse bak, og vi bare får konklusjonen. Og hvis vi ikke henger med, er det vi som er brødhodene.

Hvis mediet hadde tillatt en lang utlegning, ville det straks bli verre å operere på samme måte.

Mediet gjør jo det. En av firmamedeierens motdebattanter i angjeldende twittertråd, laget et eget notat, skjermdumpet det, og la det ut som et bilde i tråden. Det er derfor fullt mulig i samme medium å be mannen til Fotballfrue å redegjøre for hvordan han kommer frem til sine konklusjoner.

Endret av Cavatina
  • Liker 10
Skrevet

Syns Caroline kunne forsvart seg selv, tror faktisk hun hadde klart seg mye bedre enn slik LK holder på nå.

• Liker 26
Skrevet

Si meg, tør hun ikke svare selv?

Han der gubben hennes altså...hjelpes!

• Liker 24
Skrevet
48 minutter siden, Cornucopia skrev:

Mediet gjør jo det. En av hans motdebattanter i angjeldende twittertråd, laget et eget notat, skjermdumpet det, og la det ut som et bilde i tråden. Det er derfor fullt mulig i samme medium å be mannen til Fotballfrue å redegjøre for hvordan han kommer frem til sine konklusjoner.

Sant nok - la meg omformulere mer presist: Mediets egenart gjør det lettere for ham å komme unna med uklare og falskt enigmatiske onelinere, uten å utdype og belegge de tvetydige påstandene sine.

• Liker 10
Skrevet

Altså, jeg laga meg twitterprofil i går for å lese diskusjonen mellom LKE og Suzanne Abel. Jeg lika et par kommentarer fra henne. Trykka i nå inn på LKE og er blokkert!! Hva i huleste?! 

• Liker 27
Gjest Bergensia
Skrevet
1 minutt siden, Dhalia skrev:

Altså, jeg laga meg twitterprofil i går for å lese diskusjonen mellom LKE og Suzanne Abel. Jeg lika et par kommentarer fra henne. Trykka i nå inn på LKE og er blokkert!! Hva i huleste?! 

Han tåler ikke at noen er uenige, blåser seg opp, roper "usaklig" og blokker over en lav sko.

Særdeles uproft av tidlegare daglig leder i en av landets største nettbutikker/blogger å møte kritikk på denne måten. Men ikke overrasket, han er jo vant til å kunne vinkle kommentarene på bloggen for å vinne debatten. Da må han jo ta grep for å gjøre det på twitter også.

Skrevet
2 minutter siden, Bergensia skrev:

Han tåler ikke at noen er uenige, blåser seg opp, roper "usaklig" og blokker over en lav sko.

Særdeles uproft av tidlegare daglig leder i en av landets største nettbutikker/blogger å møte kritikk på denne måten. Men ikke overrasket, han er jo vant til å kunne vinkle kommentarene på bloggen for å vinne debatten. Da må han jo ta grep for å gjøre det på twitter også.

Men jeg lika to (2!) kommentarer fra en meningsmotstander av han. Jeg kommenterte ikke selv en gang! Virkelig drøyt. Jeg er helt oppriktig sjokkert! 

• Liker 27
Gjest Zeitgeist
Skrevet

Gudene forby at noen slår sprekker i fotballfruemannens selvoppdiktede "Jeg har alltid rett"-fasade. 

#hubris #boble #selvgod

Gjest Bergensia
Skrevet
Et øyeblikk siden, Lafemmemauvaise skrev:

Gudene forby at noen slår sprekker i fotballfruemannens selvoppdiktede "Jeg har alltid rett"-fasade. 

#hubris #boble #selvgod

#larskristianmåslutteåsvareselv

😉

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...