Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Gjest Lille_Krokodille
Skrevet
33 minutter siden, troikaen skrev:

Med tanke på de siste dagers diskusjon på Twitter var jo dette passende da.. :P

IMG_8701.PNG

Ååååh herre, hvordan skal LKE bortforklare denne??? 😂😂😂

Videoannonse
Annonse
Gjest morhjertegod
Skrevet
4 minutter siden, Lille_Krokodille skrev:

Ååååh herre, hvordan skal LKE bortforklare denne??? 😂😂😂

??????? Lke og Cbe har da ikke noe med denne reklamen å gjøre, dette er det ikke de som kontrolerer. Tilfeldig og artig med tanke på twitter samtalen med LKE, men han trenger da ikke forklare noe som helst, er ikke de som styre dette.

Gjest Miss O'Hara
Skrevet
26 minutter siden, morhjertegod skrev:

??????? Lke og Cbe har da ikke noe med denne reklamen å gjøre, dette er det ikke de som kontrolerer. Tilfeldig og artig med tanke på twitter samtalen med LKE, men han trenger da ikke forklare noe som helst, er ikke de som styre dette.

...og det er vel en del av problemet med å være kjøpt og betalt, manglende samsvar mellom det man vil formidle (liksom) og hva som faktisk blir inntrykket? 

De har kjøpt hus, og blodfansen er enige om at det er en villa på Kulås i Sarpsborg til over 8 millioner. Kan vel konkludere med at det er lukrativt å selge seg, og at man ikke trenger å drive profesjonelt eller i tråd med noen som helst etiske linjer for å lykkes med en virksomhet. 

Skrevet

Tråden er ryddet for omtale av kropp, spekulasjoner, brukerdebatt og svar til dette.

Kragebein, mod

Skrevet

Hvis det er huset så var det ganske... snork. 

Hadde aldri trodd det kostet over 8 mill :P 

• Liker 7
Skrevet (endret)
21 minutter siden, RompeRusk skrev:

Hvis det er huset så var det ganske... snork. 

Hadde aldri trodd det kostet over 8 mill :P 

Skal du ha noe billigere enn det med samme standard så må du nok litt ut på landet i følge en kjapp titt på Finn. Tør ikke tenke på hva en nyoppusset enebolig på 300 kvm sentralt i en by som Sarpsborg koster, men jeg tipper de kommer til å pusse opp for et par millioner.

Endret av penny_
  • Liker 3
Gjest Miss O'Hara
Skrevet (endret)
24 minutter siden, penny_ skrev:

Skal du ha noe billigere enn det med samme standard så må du nok litt ut på landet i følge en kjapp titt på Finn. Tør ikke tenke på hva en nyoppusset enebolig på 300 kvm sentralt i en by som Sarpsborg koster, men jeg tipper de kommer til å pusse opp for et par millioner.

Vi er jo helt avsporet her - men hva i alle dager gjør Sarpsborg til et hett boligmarked?! "En by som Sarpsborg"??? Østfold? Synes det er insane nok med 8 mill... Og pusse opp for 2 mill, hvor absurd er det? Skulle jeg betalt det for et hus ville jeg i det minste bodd i/ved en by. En ordentlig by, lizm.

Vel, avsporing nok :sjenert: klart man trenger 360 kvm og diger tomt som familie på fire. Skulle bare mangle :filer: 

Endret av Miss O'Hara
Skrevet (endret)
14 minutter siden, Miss O'Hara skrev:

Vi er jo helt avsporet her - men hva i alle dager gjør Sarpsborg til et hett boligmarked?! "En by som Sarpsborg"??? Østfold? Synes det er insane nok med 8 mill... Og pusse opp for 2 mill, hvor absurd er det? Skulle jeg betalt det for et hus ville jeg i det minste bodd i/ved en by. En ordentlig by, lizm.

Vel, avsporing nok :sjenert: klart man trenger 360 kvm og diger tomt som familie på fire. Skulle bare mangle :filer: 

Da tenker jeg på antall innbyggere blant annet og nærhet til andre byer. Jeg vil tro at boligmarkedet er hetere der enn i Alta f.eks. 

Det finnes en mellomting. Det er ikke enten Oslo eller Kirkenes liksom.

Endret av penny_
  • Liker 3
Gjest Miss O'Hara
Skrevet
3 minutter siden, penny_ skrev:

Da tenker jeg på antall innbyggere blant annet og nærhet til andre byer. Jeg vil tro at boligmarkedet er hetere der enn i Alta f.eks. 

Det finnes en mellomting. Det er ikke Oslo eller Kirkenes liksom.

Oki. Jeg bor ved sjøen i et overpriset område, har lett adkomst til det man måtte trenge, og ville ikke vurdert i halvsøvne å bo i Østfold til en slik pris - da ville jeg jammen heller hatt leilighet i en ordentlig by :) men hver med sitt. Sarpsborg er jo mer distrikt enn by i mine øyne, men for all del, i lille Norge har vi strengt tatt ikke storbyer. Selv Oslo, Bergen og Trondheim er provinsielle sett utenfra :) 

Gjest Lille_Krokodille
Skrevet

Ser jeg dårlig, eller har hun ikke bh på seg på de siste bildene? Hvordan er det mulig å gå uten bh hvis man ammer???  😳Mulig avsporing, jeg bare lurer på hvordan man klarer å trosse visse fysiske lover... 

Gjest morhjertegod
Skrevet
5 minutter siden, Lille_Krokodille skrev:

Ser jeg dårlig, eller har hun ikke bh på seg på de siste bildene? Hvordan er det mulig å gå uten bh hvis man ammer???  😳Mulig avsporing, jeg bare lurer på hvordan man klarer å trosse visse fysiske lover... 

Du ser dårlig. Man ser jo tydelig sømmen på bhkoppene gjennom genseren. Uansett hvem bryr seg, med eller uten.

Skrevet
19 minutter siden, Lille_Krokodille skrev:

Beklager, altså, men jeg tror ikke alle får hengepupper.

• Liker 1
Skrevet
23 minutter siden, Miss O'Hara skrev:

Oki. Jeg bor ved sjøen i et overpriset område, har lett adkomst til det man måtte trenge, og ville ikke vurdert i halvsøvne å bo i Østfold til en slik pris - da ville jeg jammen heller hatt leilighet i en ordentlig by :) men hver med sitt. Sarpsborg er jo mer distrikt enn by i mine øyne, men for all del, i lille Norge har vi strengt tatt ikke storbyer. Selv Oslo, Bergen og Trondheim er provinsielle sett utenfra :) 

Ok, så da går det på smak og behag. Jeg vet ikke hva din definisjon på by er, men Sarpsborg har nå bystatus. 

• Liker 3
Skrevet
2 minutter siden, penny_ skrev:

Kan hende hun tenkte mer på melkespreng og lekkasjer. Hvordan gå med ammeinnlegg uten bh typ..

• Liker 15
Skrevet (endret)
3 minutter siden, Abrahima skrev:

Kan hende hun tenkte mer på melkespreng og lekkasjer. Hvordan gå med ammeinnlegg uten bh typ..

Hun nevnte fysiske lover, og da tenkte jeg automatisk på tyngdekraft :P 

Men kanskje hun mente fysiske lover om at ting som får væske på seg blir vått. Ikke vet jeg ass.

Endret av penny_
  • Liker 4
Gjest Lille_Krokodille
Skrevet
5 minutter siden, penny_ skrev:

Hun ammer. Ergo renner det væske ut av puppene...🙄

Skrevet
4 minutter siden, penny_ skrev:

Hun nevnte fysiske lover, og da tenkte jeg automatisk på tyngdekraft :P 

Men kanskje hun mente fysiske lover om at ting som får veske på seg blir vått. Ikke vet jeg ass.

Jeg tolket det som at ammepupper med mye melk=vondt uten støtte. For det er tungt. 

Man trenger ikke ta alt i verste mening.. 

• Liker 5
Skrevet (endret)
1 minutt siden, RompeRusk skrev:

Jeg tolket det som at ammepupper med mye melk=vondt uten støtte. For det er tungt. 

Man trenger ikke ta alt i verste mening.. 

Var det så ille at jeg trodde hun mente at CBE burde hatt hengepupper? :overrasket:

Endret av penny_
  • Liker 1
Gjest Miss O'Hara
Skrevet

Bh og pupper, er ikke det diskusjon om kropp? Type regelbrudd?

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...