Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
30 minutter siden, pøbelsara skrev:

Tja. Er det hun som setter agendaen? Nei, mener jeg. jeg tenker at hun faktisk er en viktig aktør og at hun virkelig ikke bør slippe unna med å hive en brannfakkel for så å la være å delta i debatten.

Hun har valgt å gjenoppvekke denne debatten - ergo bør hun for skams skyld delta videre.

#carolinemåsvareselv

Joda, enig med deg sånn sett.

Jeg bare tenker at har ikke den dama fått nok ufortjent oppmerksomhet. 

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet
23 minutter siden, Valetta skrev:

Joda, enig med deg sånn sett.

Jeg bare tenker at har ikke den dama fått nok ufortjent oppmerksomhet. 

Jo, for så vidt. Men jeg synes at det er viktig å debattere maktmennesker og maktfaktorer i samfunnet. og jeg synes det er ugreit å liksom skulle si at rosabloggerne ikke betyr nor. De har stor innflytelse og tjener store penger på en gruppe unge mennesker. De påvirker. Klart de må stå til ansvar for hva de sier og gjør.

• Liker 16
Skrevet

Hun har ikke besvart henvendelsen fra TV2.

#carolinemåsvareselv

• Liker 15
Skrevet
4 minutter siden, elisaday skrev:

Amen! Og dette bekrefter nettopp det jeg mener, dette handler ikke om tynn vs tjukk, kort eller lav. Det handler om at ingen, uansett størrelse burde måtte posere i undertøyet for å vise at de er gode nok. Og at kanskje mindre slike bilder ville kunne flytte fokuset. 

Skrevet
51 minutter siden, elisaday skrev:

Dette bekrefter jo hvorfor noen velger å legge ut lettkledde bilder. Oppmerksomhets behov.

Dama sier det godt selv:

«Jenter, man trenger ikke å kle av seg for å få oppmerksomhet. Du er bra nok uansett!», fortsetter idrettstjernen.

Christina VET hun er dyktig i det hun gjør/gjorde. Hun har selvtillit og selvfølelse som er utover det overflatiske, det du ser - hennes kropp. Hun behøver ikke bekreftelse gjennom å kle seg naken, eller trene halvnaken. Når man ser på hennes Instagram så er det første som slår meg variasjon og treningsglede. :)

https://www.instagram.com/cvukicevic_demidov/

Og ser man i kommentarfeltet under hennes svarte "bilde", så er det mange som tydeligvis synes dette var et bra innlegg. Heia!

• Liker 20
Skrevet (endret)

Enda en som har adressert cbe.no sitt behov for å blotte mammakroppen i sexy undertøy er casakaos. Casakaos påpeker at mange av veteranbloggerens fans er unge kvinner og at mange er fremtidige eller nybakte mødre. Casakaos peker på det enorme kroppspresset og stiller spørsmålstegn ved om denne skrytingen er nødvendig, og ikke minst om det er etisk forsvarlig av cbe.no:

http://casakaos.blogg.no

Endret av Ultiva
  • Liker 16
Gjest Keiserensnyeklær
Skrevet

Minner om denne regelen, så ikke tråden må stenges/ryddes enda en gang. Rediger veldig gjerne kommentaren din om du ser at den har gått over grensen. 

Skrevet

Fantastisk bra skrevet Ansjosen!!!! 

• Liker 3
Skrevet

Tråden ryddet for spekulasjoner og innlegg som omhandler kropp, samt svar til denne delen av diskusjonen. 

Bond, adm

Skrevet

For meg er det omtrent like absurd å kringkaste et undertøysbilde av seg selv post partum på nettet, som å stille seg opp i samme antrekk på REMA1000 en travel lørdag for å høste beundring for mammakropp som ikke ser ut som mammakropp. Bare, why?? :klo: 

• Liker 25
Skrevet

Til Dagbladet og dere andre som prøver å få tak i Fotballfrua (og som ikke lyktes med å få kommentar fra henne ang saken).

Prøv å ringe mannen hennes heller. Han svarer sikkert på hennes vegne.

• Liker 29
Skrevet
Et øyeblikk siden, Bringebæret skrev:

Til Dagbladet og dere andre som prøver å få tak i Fotballfrua (og som ikke lyktes med å få kommentar fra henne ang saken).

Prøv å ringe mannen hennes heller. Han svarer sikkert på hennes vegne.

da VG skrev at hun var opptatt med hundebursdag, og i neste setning at hun ikke var tilgjengelig for kommentar - legendarisk :tommelsmil: Det virker som pressen begynner å bli litt irriterte over strutsetaktikken.

• Liker 29
Skrevet
Et øyeblikk siden, Amafalathiel skrev:

da VG skrev at hun var opptatt med hundebursdag, og i neste setning at hun ikke var tilgjengelig for kommentar - legendarisk :tommelsmil: Det virker som pressen begynner å bli litt irriterte over strutsetaktikken.

I ettertid så viste det seg jo at tidspunktet de ringte på var da de var på føden, så hun er unnskyldt for å ikke ha kommet med en kommentar akkurat da, syns jeg.

• Liker 6
Skrevet

Google noe lignende "ikke lyktes kommentar/kontakt fra Caroline Berg Eriksen", det er ikke få artikler som kommer opp.

• Liker 9
Skrevet
Et øyeblikk siden, Llise skrev:

I ettertid så viste det seg jo at tidspunktet de ringte på var da de var på føden, så hun er unnskyldt for å ikke ha kommet med en kommentar akkurat da, syns jeg.

jeg oppfattet det som at de ringte under hundebursdagen, men samma det - poenget er at det fremstår som irritasjon over tidligere kommentarnei, og så kom denne på topp som en bekreftelse. Men hun er selvfølgelig unnskyldt når hun er på føden :-)

• Liker 4
Skrevet
18 minutter siden, Llise skrev:

Google noe lignende "ikke lyktes kommentar/kontakt fra Caroline Berg Eriksen", det er ikke få artikler som kommer opp.

jepps. Det er hennes taktikk - hvis hun svarer på one, er det i egen blogg med full regi på hva som sies og hva som ikke sies.

• Liker 15
Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...