Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hvis dere virkelig oppriktig lurer på hvordan det uttales, får dere følge henne på snap. Det er sagt der ;)

Forøvrig akkurat sånn jeg gjettet det skulle uttales, da jeg leste det. Til tross for at jeg aldri har hørt navnet før. (Så veldig vanskelig var det ikke.)

Syns navnet passet fint sammen med søsteren sitt.

• Liker 6
Videoannonse
Annonse
Skrevet
3 minutter siden, Emma77 skrev:

Hvis dere virkelig oppriktig lurer på hvordan det uttales, får dere følge henne på snap. Det er sagt der ;)

Forøvrig akkurat sånn jeg gjettet det skulle uttales, da jeg leste det. Til tross for at jeg aldri har hørt navnet før. (Så veldig vanskelig var det ikke.)

Syns navnet passet fint sammen med søsteren sitt.

Ikke alle har snap ;)

• Liker 5
Skrevet

Tråden er ryddet for latterliggjøring, avsporinger, brukerdebatt og samtlige svar til dette.

Kragebein, mod

• Liker 4
Skrevet
19 minutter siden, skruf skrev:

Ikke alle har snap ;)

Nemlig

• Liker 3
Skrevet

Gratulerer til paret, ja! :blomst:Skjønner godt at man blir litt utålmodig når man går over termin, alt blir jo satt på pause og man bare går der å venter. Så de er sikkert utrolig glade og lettet over at det er overstått, og at det gikk så bra! Navnevalget var litt spesielt synes jeg, det er jo veldig likt det første. Jeg føler det blir  som å kalle barna sine Jon og John. Men hver sin smak:tongue:

• Liker 6
Gjest Blondie65
Skrevet

VGs artikkel om fødselen er noe av det mest kritiske jeg har lest om CBEnoen ganG. Selv om CBE har nådd frontsiden av VG fødselen, er ikke omtalen av hendelsen den nesegruse beundringen som det har vært tidligere. Det er nesten så jeg synes det er på grensen til overdrevet kritisk når det er en fødsel som skal omtales. 

Skrevet
Et øyeblikk siden, Blondie65 skrev:

VGs artikkel om fødselen er noe av det mest kritiske jeg har lest om CBEnoen ganG. Selv om CBE har nådd frontsiden av VG fødselen, er ikke omtalen av hendelsen den nesegruse beundringen som det har vært tidligere. Det er nesten så jeg synes det er på grensen til overdrevet kritisk når det er en fødsel som skal omtales. 

ja, jeg syntes og den var avmålt. Bortsett fra det siste avsnittet om barnets "sporadiske" opptreden i sosiale media. Det var vel et understatement.

• Liker 8
Skrevet (endret)
11 timer siden, Amafalathiel skrev:

ja, jeg syntes og den var avmålt. Bortsett fra det siste avsnittet om barnets "sporadiske" opptreden i sosiale media. Det var vel et understatement.

MinMote er blitt medias nyaste vaktbikkje mot skjulte koblingar og snikreklame, og kven er vel betre til å gjøre slikt enn eit motemagasin som har 80% av sakene sine som rene collager av reklamelenker. 

<3

Endret av Navios
Skrevet (endret)

@Luvinesta Var det CBE som stod for kommentarjukset? Hun innrømte bilderedigeringen, mannen innrømte å ha skrevet falske kommentarer uten hennes viten. 

Endret av Francis
  • Liker 8
Skrevet

Sånn, da har hun lagt ut en snap som oppklarer alt det folk lurer på. Náia uttales akkurat sånn som det skrives, med trykk på første A. 

Skrevet

Tråden er ryddet for brukerdebatt, avsporinger, spekulasjoner, omtale av barn og samtlige svar til dette.

Kragebein, mod

• Liker 1
Skrevet
22 minutter siden, Lollipops skrev:

Sånn, da har hun lagt ut en snap som oppklarer alt det folk lurer på. Náia uttales akkurat sånn som det skrives, med trykk på første A. 

Hva heter hun på snap?

Skrevet
41 minutter siden, Abrahima skrev:

Hva heter hun på snap?

carobergeriksen

Skrevet

Jeg syns det er flott at bedriften (foreløpig) skjermer det nyeste familietilskuddet fra den kommersielle bedriften (eller "nettbutikk som selger annonseplass", som bloggen jo er registrert som).

http://www.dn.no/etterBors/2016/09/11/1959/Blogg/blogget-for-33-millioner-kroner

Reklameinnleggene før fødselen var mange, sikkert for å utnytte den økte trafikken i forbindelse med termin, og noen av produktplasseringene var som vanlig mer finurlige enn andre. Jeg stiller spørsmålstegn f eks ved posen fra "MeMini". Jeg vil påstå at Forbrukerombudets veiledning er svært tydelig på dette:

Sitat

Men hva regnes egentlig som reklame? For å si det enkelt, er reklame alt som kan være med på å fremme en næringsdrivendes salg av et produkt eller tjeneste, og som samtidig gjør at du oppnår en fordel.

Kilde: https://forbrukerombudet.no/lov-og-rett/veiledninger-og-retningslinjer/forbrukerombudets-veiledning-merking-reklame-sosiale-medier

Da holder det naturligvis ikke at bloggeren sier "tusen takk for de fine gavene, kjære gode lesere." Her syns jeg igjen det er altfor dårlig av journalisten CBE, som har syv års yrkeserfaring innen toppblogging. Igjen; skjult reklame er forbudt. Dette er slått fast i markedsføringsloven § 3 første ledd, som sier at markedsføring skal utformes og presenteres slik at den tydelig framstår som markedsføring.

Og å kalle nok et innlegg for "utstyrsguide" når det igjen var et renspikket reklameinnlegg for noen få utvalgte, sponsede produkter er igjen misvisende av veteranbloggeren.

• Liker 24
Skrevet
22 minutter siden, Ultiva skrev:

Jeg syns det er flott at bedriften (foreløpig) skjermer det nyeste familietilskuddet fra den kommersielle bedriften (eller "nettbutikk som selger annonseplass", som bloggen jo er registrert som).

http://www.dn.no/etterBors/2016/09/11/1959/Blogg/blogget-for-33-millioner-kroner

Reklameinnleggene før fødselen var mange, sikkert for å utnytte den økte trafikken i forbindelse med termin, og noen av produktplasseringene var som vanlig mer finurlige enn andre. Jeg stiller spørsmålstegn f eks ved posen fra "MeMini". Jeg vil påstå at Forbrukerombudets veiledning er svært tydelig på dette:

Kilde: https://forbrukerombudet.no/lov-og-rett/veiledninger-og-retningslinjer/forbrukerombudets-veiledning-merking-reklame-sosiale-medier

Da holder det naturligvis ikke at bloggeren sier "tusen takk for de fine gavene, kjære gode lesere." Her syns jeg igjen det er altfor dårlig av journalisten CBE, som har syv års yrkeserfaring innen toppblogging. Igjen; skjult reklame er forbudt. Dette er slått fast i markedsføringsloven § 3 første ledd, som sier at markedsføring skal utformes og presenteres slik at den tydelig framstår som markedsføring.

Og å kalle nok et innlegg for "utstyrsguide" når det igjen var et renspikket reklameinnlegg for noen få utvalgte, sponsede produkter er igjen misvisende av veteranbloggeren.

Tja, så skiermet er babyen ikke... Bildet med LK som kysser den lille foten kom i min newsfeed fra Babyshop... 

• Liker 21
Gjest Bergensia
Skrevet
3 minutter siden, Sjøgrønn skrev:

Tja, så skiermet er babyen ikke... Bildet med LK som kysser den lille foten kom i min newsfeed fra Babyshop... 

😳😳😳

Da var det igang....

Skrevet
11 minutter siden, Sjøgrønn skrev:

Seriøst? :overrasket: 

• Liker 12
Skrevet
1 minutt siden, pøbelsara skrev:

Seriøst? :overrasket: 

Helt seriøst, ja, i newsfeeden på Facebook. (Nydelig bilde, da 😍) 

• Liker 3
Skrevet
2 minutter siden, Sjøgrønn skrev:

Helt seriøst, ja, i newsfeeden på Facebook. (Nydelig bilde, da 😍) 

Ser det ligger på ig også. De kom altså ikke hjem (ikke bildemessig iallfall) for første annonsør var på banen. 

• Liker 23
Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...