skruf Skrevet 16. september 2016 #27661 Skrevet 16. september 2016 Etter første fødsel og det berømmelige bildet så har hun flere ganger sagt at hun angrer pga det ble så himla mye styr rundt det; og hva gjør hun nå nesten 3 år etter? Jo, akkurat det samme på nytt igjen... Enten så har hun ikke lært, eller så er det noe feil med hukommelsen. Eller så elsker hun bare oppmerksomheten det gir. Falsk beskjedenhet kler ingen. 49
Gjest Yaki Skrevet 16. september 2016 #27662 Skrevet 16. september 2016 (endret) Synes denne omgangens magebilde var bra, jeg, grunnet den akkompagnerte teksten. Vi kan synes hva vi vil om CBE og valget hun har tatt med å poste nok et magebilde, men jeg (som tjukk) er også lei av at tjukke hylles, mens tynne får pekefinger. Generelt sett ser jeg ikke noe poeng i å poste bilder av kroppen sin uansett fasong, men skal man først gjøre det så må CBE få like mye lov som alle andre. Endret 16. september 2016 av Yaki
Emilie112 Skrevet 16. september 2016 #27663 Skrevet 16. september 2016 13 minutter siden, neiognei skrev: Dette post partum bildegreiene er rett og slett så uinteressant. Who cares, liksom? Tydeligvis hun, siden hun igjen plastrer bilde av seg selv ut på instagram, så klart vitende om at ethvert nettmagasin kommer til å slenge seg på. Hun skaper en kunstig fiende, ved å påstå at det er så feil å poste en slank mammakropp. Hvor er det blitt diskutert noe nevneverdig om at dette er negativt, i det siste? Er rett og slett så old news og gjesp at jeg vet ikke hva... Jeg klarer ikke annet en å le av dette bildet. Sist sa hun at hun ikke skulle ønske at hun hadde lagt det ut. tydelig at bloggen nå bruker kropp for å tjene penger. Jeg synes dette er forferdelig trist, jeg skjønner hva de vil oppnå , men synes det er stakkarslig.. 32
Gjest Zeitgeist Skrevet 16. september 2016 #27664 Skrevet 16. september 2016 11 minutter siden, neiognei skrev: Dette post partum bildegreiene er rett og slett så uinteressant. Who cares, liksom? Tydeligvis hun, siden hun igjen plastrer bilde av seg selv ut på instagram, så klart vitende om at ethvert nettmagasin kommer til å slenge seg på. Hun skaper en kunstig fiende, ved å påstå at det er så feil å poste en slank mammakropp. Hvor er det blitt diskutert noe nevneverdig om at dette er negativt, i det siste? Er rett og slett så old news og gjesp at jeg vet ikke hva... Jeg trodde ikke mine egne øyne da jeg leste at det var lagt ut et nytt bilde. Men joda, du har rett. Der var det på IG, gitt. Teksten til bildet var nok til å få meg sette kaffen i halsen. Den er ingenting annet enn hykleri forkledd som rettferdiggjørelse. Utover det - og dette burde vitterlig CBE ha lært sist gang, alle forklaringshistoriene hun presenterte tatt i betraktning - bidrar bloggpersonen til å opprettholde det idealet hun utgir seg for å bekjempe i bildeteksten. Og la oss ikke glemme denne uttalelsen fra CBE: http://www.vg.no/rampelys/fotballfrue-ville-ikke-publisert-mage-bildet-paa-nytt/a/10148296/
pøbelsara Skrevet 16. september 2016 #27665 Skrevet 16. september 2016 Jeg syntes repostingen sponsoren babyshop gjorde av nyfødtbildet mens babyen var helt nyfødt var ganske så usmakelig. Å posere med sponsede produkter og eget design på vei hjem fra sykehuset også. Men å poste nytt poserende post partum-bilde med selvrettferdig offertekst, det er bare så hinsides at jeg er helt himmelfallen. Jeg blir helt trist jeg. 38
Valetta Skrevet 16. september 2016 #27666 Skrevet 16. september 2016 Et eneste stort GJESP til post partumbildet!!!! Who the f*k cares!! Nå blir hun bare en parodi på seg selv!! 36
Gjest Bergensia Skrevet 16. september 2016 #27667 Skrevet 16. september 2016 (endret) Jeg kan ikke si annet enn god bedring og håper hun synes det er verdt den stormen som kommer nå med etterfølgende "åh, alle hater meg/stakkers, hetse en nybakt mamma"-bullshitten som komme til å komme etterpå. Dette kunne hun spart seg for. Endret 16. september 2016 av Bergensia
Populært innlegg Myrthel Skrevet 16. september 2016 Populært innlegg #27668 Skrevet 16. september 2016 (endret) Ut fra det jeg fikk med meg fra siste magebilde (etter fødsel) ga C. utrykk for at hun ikke ville lagt ut bildet hvis hun viste hvor mye oppmerksomhet det fikk. (Ikke vanskelig å gjennomskue at dette bare var noe hun fant på, for å prøve å fremstå som naiv og uskyldig - men hun sa det.....). Det jeg lurer veldig på da - er hvorfor det kommer ut et nytt bilde denne gangen? Det hjelper så lite å skrive: "jeg er stolt av min kropp, vær stolt av din". Alle vet at de som ikke er helt tilfreds med kroppen sin - aldri vil legge ut slike bilder. For de som ikke er fornøyd med kroppen sin, vil slike ord virke enda mer nedtrykkende, ja, nesten spydige. Stakkars unge jenter i dag, med kvinnelige former. Jeg har ingenting med om hun legger ut bilde av seg selv, jeg forstår bare ikke dette enorme behovet for å vise frem kroppen sin. Jeg var minst like tynn etter fødslene mine, men det ramlet meg ikke inn å ta bilder av meg for å legge ut på nettet. Undrer meg veldig over at noen er så stolte av kroppen sin at det er DEN som skal fremheves overalt. Har man ikke viktligere verdier å vise frem enn en kropp???? Så til C: Ta gjerne masse bilder av kroppen din med og uten klær, men vis de kun frem til mannen din. Ikke press de på unge jenter og ødelegg selvbilde deres. Endret 16. september 2016 av Myrthel 50
Oz- Skrevet 16. september 2016 #27669 Skrevet 16. september 2016 Oppfordrer alle brukere her til å være veldig påpasselige med hva som skrives om dette bildet, og unngå alt som handler om hvordan kroppen ser ut. Ellers risikerer vi rydding for diskusjon av kropp og at moderator tar med seg mange gode innlegg fordi de "svarer på regelbrudd". 14
Milio Skrevet 16. september 2016 #27670 Skrevet 16. september 2016 Syns dette er et godt bevis på hvor kalkulert og kynisk denne bloggeren egentlig er. 32
Mkay Skrevet 16. september 2016 #27671 Skrevet 16. september 2016 Jeg er faktisk ikke overrasket. Hun har vel ikke vært noe særlig i media etter hele denne redigering- og kommentarskandalen? Helt enig med Milio over her. 9
Fotballfluen Skrevet 16. september 2016 #27672 Skrevet 16. september 2016 Praktisk å legge ut bildet med engelsk tekst, slik at det er større sannsynlighet for å bli fanget opp av utenlandsk media. Tekst og bilde henger ikke sammen. Om hun var opptatt av å redusere kroppspress hadde hun ikke spilt på kropp på den måten hun gjør. Jeg er så lykkelig for at jeg ikke lever av å brette ut privatlivet mitt og barna mine sitt for å tjene penger. Jeg ville aldri byttet mitt anonyme liv mot CBE's liv uansett hvor mye penger hun tjener. Livet i et gullbur er ikke nødvendig vis et lykkelig liv. 39
Anonym90059005 Skrevet 16. september 2016 #27673 Skrevet 16. september 2016 – Jeg syns det er synd at noen tror det et PR-stunt, for om jeg kunne gjort dette om igjen, hadde jeg ikke postet det. Q.E.D 40
Pearl2.0 Skrevet 16. september 2016 #27674 Skrevet 16. september 2016 Ja, jeg synes hun kan holde slike bilder for seg selv. Jeg hadde også flat mage etter fødsel, men jeg la det ikke ut noe sted. Men skulle gjerne ha gjort det for å vise fruen at hun ikke er et unikum. Regner med at det er flere med oss, forskjellen er at det nesten bare er hun som legger dem ut. 16
Chrisssi Skrevet 16. september 2016 #27675 Skrevet 16. september 2016 Fatter ikke det enorme behovet for å vise seg frem, og nettopp dette bildet er så spekulativt og provoserende fordi de vet at det drar klikk og penger.. Hyllest til alle typer kropper, nope.....for frua er det kun kroner som gjelder. 15
nyher Skrevet 16. september 2016 #27676 Skrevet 16. september 2016 Ha ha, det tok ikke lange tiden før et nytt undertøysbilde kom nei. Tragisk dame. 16
cerruti Skrevet 16. september 2016 #27677 Skrevet 16. september 2016 Tenker hun burde tenkt: been there done that... 7
Gjest Bergensia Skrevet 16. september 2016 #27678 Skrevet 16. september 2016 Og hvorfor er det automatisk slik at man er sjalu fordi man er kritisk?🙄
Sol79 Skrevet 16. september 2016 #27679 Skrevet 16. september 2016 Det er ikke unikt å ha flat mage fire dager etter fødsel akkurat. Jeg hadde ikke det, men har flere venninner som har hatt det. Felles for de er at de har bært babyen mer på innsiden enn på utsiden, sånn som CBE, og antagelig er det kombinert med gode gener og en aktiv livsstil. Skjønner uansett ikke behovet for å vise seg fram i undertøyet hele tiden. Eller jeg skjønner jo at hun liker å vise seg fram, men må vi se trusa hennes en gang i uka egentlig? 20
Gjest Sobril Skrevet 16. september 2016 #27680 Skrevet 16. september 2016 Irriterende misunneligsverdig første gang. Bare latterlig nå. Patetisk er vel ordet, spesielt etter at hun uttalte seg om anger sist.
Fremhevede innlegg