Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
17 timer siden, Attami skrev:

Frua har vært så heldig at hun har blitt sponsa med en vognpose og jammen har ikke firmaet som sponser gitt en dukke-vognpose i gave til husets minste. Hverken fb eller blogginnlegget der hun viser fram litt av barnerommet og vognpose er merket med annonse. Har dessverre ikke skjermdump. Var det ikke dette Cbe var blitt så god på, merkingen altså?

Har ønsket meg en slik vognpose lenge, men de koster jo nesten 3000, så det har bare blitt med "drømmen". Kjenner jeg faktisk blir provosert når CBE blir sponset fra øverst til nederst....når hun fiiiint kunne hatt råd til å betale for det. Ja, dt er klart det er reklame og at Risarosa tjener penger på å gi til de rike. Markedsføringsmessig har jeg ingen problemer med å forstå det. Jeg synes bare det er så trist at hun får og får og får. Samtidig - ville jeg vært kjøpt og betalt?? Eller føles det egentlig ganske greit å "klare seg selv"...er jeg misunnelig? Nei - det er ikke der det ligger tror jeg. Mer et hjertesukk over hvordan bloggpersonligheter bidrar til matrialisme og kjøpepress...

• Liker 21
Videoannonse
Annonse
Skrevet
1 time siden, Valetta skrev:

Har ønsket meg en slik vognpose lenge, men de koster jo nesten 3000, så det har bare blitt med "drømmen". Kjenner jeg faktisk blir provosert når CBE blir sponset fra øverst til nederst....når hun fiiiint kunne hatt råd til å betale for det. Ja, dt er klart det er reklame og at Risarosa tjener penger på å gi til de rike. Markedsføringsmessig har jeg ingen problemer med å forstå det. Jeg synes bare det er så trist at hun får og får og får. Samtidig - ville jeg vært kjøpt og betalt?? Eller føles det egentlig ganske greit å "klare seg selv"...er jeg misunnelig? Nei - det er ikke der det ligger tror jeg. Mer et hjertesukk over hvordan bloggpersonligheter bidrar til matrialisme og kjøpepress...

Du vet at hun må skatte av det hun blir sponset? 

• Liker 2
Skrevet
1 time siden, Hallepalle skrev:

Du vet at hun må skatte av det hun blir sponset? 

Hvis en sånn pose koster 3000,- så betaler vel den som blir sponsa 840 kroner i skatt av beløpet (28%)

Valetta må betale 3000 av sin nettoinntekt, og må dermed tjene over 4000,- brutto for å kjøpe den samme vognposen... Så det er vel ikke så stort tvil om at det å motta sponsa varer lønner seg? 

• Liker 18
Skrevet

Tråden er ryddet for brukerdebatt, spekulasjoner, avsporinger og samtlige svar til dette.

Kragebein, mod

Skrevet

Var innom bloggen for første gang på evigheter nå, kjente henne nesten ikke igjen på de siste bildene. Hva har skjedd med ansiktet hennes?!

• Liker 8
Skrevet
26 minutter siden, hippyskippy skrev:

Var innom bloggen for første gang på evigheter nå, kjente henne nesten ikke igjen på de siste bildene. Hva har skjedd med ansiktet hennes?!

Hun er jo fødeklar,  da blir en jo litt annerledes og kanskje "pløsete", hovne lepper....  n

Skrevet
59 minutter siden, hippyskippy skrev:

Hun har da virkelig ikke endret seg stort, i alle fall ikke så mye at hun nesten ikke er tull å kjenne igjen. 

Og er dette i det hele tatt noe som passer i en tråd som handler om et kritisk blikk på bedriften?

• Liker 12
Gjest Lille_Krokodille
Skrevet

Den nye veskefargeb var lekker, det skal sies. Jeg skjønner at det er stas å ha navnet sitt på sko og vesker, jeg skulle bare ønske de kunne vært mer åpne om denne "designprosessen". Hadde hun for eksempel skrevet at "denne vesken har designer 'navn' og jeg laget sammen" så hadde det vært en ærlig sak. 

Skrevet

Noen som vet hvorfor lesertallene har økt i de to-tre siste dagene? 

Skrevet

Skolansring og nært forestående fødsel?

• Liker 1
Skrevet
12 timer siden, Grønt blad skrev:

Hun har da virkelig ikke endret seg stort, i alle fall ikke så mye at hun nesten ikke er tull å kjenne igjen. 

Og er dette i det hele tatt noe som passer i en tråd som handler om et kritisk blikk på bedriften?*

*dette

Skrevet

Anbefaler alle å lese HI først og å holde seg til temaet i denne tråden.

• Liker 14
Gjest Articuno
Skrevet

Kanskje noen burde starte en egen tråd om Fotballfruas skjønnhetsregime?
Eller skjønnhet, vet ikke, det jo subjektivt. Men 'Fotballfruas ekstrautstyr', eller noe sånt?
Det må vel bli en interressant tråd, med alt fra extensions i alle varianter (hår, negler og bryn) opphovnede kroppsdeler, hoppetausveis osv.

:nigo:
For en genial idé.
*følte seg smrt*
:Knegg:

Skrevet

Tråden er ryddet for spekulasjoner og hets.

Kragebein, mod

Skrevet (endret)

Hvorvidt hun har endret seg mye eller lite, kan forsåvidt være relevant i tråden dersom man diskuterer hva bedriften ønsker å oppnå ved å fremvise en noe annerledes blogg-CBE enn "privatpersonen" CBE. Selger de mer på det? Ønsker de å henvende seg til en spesifikk lesergruppe? Blir bloggen mer attraktiv for samarbeidspartnere ved å fremstille CBE slik? Dersom årsakene ikke ligger i det rent forretningsmessige, men i det personlige, blir det straks mer på siden av trådens HI. (Og dermed en ikke-sak her.)

(om ønskelig, dersom det ikke forstås hva jeg mener med å fremvise en bloggutgave kontra den vanlige, kan jeg legge ved imgur fra sist helg som viser blogg-utgaven og et bilde tatt av en annen fotograf, hentet fra IG)

Endret av Francis
  • Liker 13
Skrevet
1 time siden, Francis skrev:

Hvorvidt hun har endret seg mye eller lite, kan forsåvidt være relevant i tråden dersom man diskuterer hva bedriften ønsker å oppnå ved å fremvise en noe annerledes blogg-CBE enn "privatpersonen" CBE. Selger de mer på det? Ønsker de å henvende seg til en spesifikk lesergruppe? Blir bloggen mer attraktiv for samarbeidspartnere ved å fremstille CBE slik? Dersom årsakene ikke ligger i det rent forretningsmessige, men i det personlige, blir det straks mer på siden av trådens HI. (Og dermed en ikke-sak her.)

(om ønskelig, dersom det ikke forstås hva jeg mener med å fremvise en bloggutgave kontra den vanlige, kan jeg legge ved imgur fra sist helg som viser blogg-utgaven og et bilde tatt av en annen fotograf, hentet fra IG)

Ja takk til bilder!

• Liker 3
Skrevet

@Attami Du, det var mest ment til moderatorene i tilfelle de ønsket å slette innlegget mitt, da kan jeg vise bildene som viser hva jeg sikter til. Poengterer at det er det forretningsmessige ved bildebruken som er interessant, både den etiske siden (også i forhold til troverdighet) og det eventuelt økonomiske vinningsaspektet. Slik temperaturen i tråden har vært i det siste, synes jeg uansett at denne diskusjonen ikke skal tas nå. Jeg svarte i grunnen mest for å legge den konkrete utseendediskusjonen over her (som delvis ble slettet) død. 

• Liker 8
Skrevet
18 timer siden, Francis skrev:

@Attami Du, det var mest ment til moderatorene i tilfelle de ønsket å slette innlegget mitt, da kan jeg vise bildene som viser hva jeg sikter til. Poengterer at det er det forretningsmessige ved bildebruken som er interessant, både den etiske siden (også i forhold til troverdighet) og det eventuelt økonomiske vinningsaspektet. Slik temperaturen i tråden har vært i det siste, synes jeg uansett at denne diskusjonen ikke skal tas nå. Jeg svarte i grunnen mest for å legge den konkrete utseendediskusjonen over her (som delvis ble slettet) død. 

Ok. Ble bare så nysgjerrig,  beklager

Skrevet

Lurer på hvor mange vegetarretter hun må spise for å dekke opp for co2-avtrykket for de australske gulvteppene? Alle kan ikke gjøre alt, men det blir dobbeltmoralsk og halvhjertet når hun en dag fronter ekstremforbruk og neste dag vegetarretter for miljøets skyld. 

• Liker 24
Gjest Articuno
Skrevet

Gulvtepper fra Australia? :overrasket:
Er det lammeskinn da eller. Hehehe.

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...