Salmonella Skrevet 5. august 2016 #26621 Skrevet 5. august 2016 (endret) 1 time siden, Attami skrev: Ladidaaa tjoheikjøttdeig Endret 5. august 2016 av Salmonella 5
Populært innlegg LilleSnupp Skrevet 5. august 2016 Populært innlegg #26622 Skrevet 5. august 2016 Nå klarer jeg ikke sitte på hendene lengre.. Altså.. det deles at frua liker best å ri mannen eller vanlig misjonær når de har sex, men de ønsker ikke å dele designprosessen.. 52
Sandin Skrevet 5. august 2016 #26623 Skrevet 5. august 2016 Har Bianco for vane å kopiere såpass som de har gjort med kolleksjonene til CBE? 4
Attami Skrevet 5. august 2016 #26624 Skrevet 5. august 2016 5 timer siden, Shopgirl2014 skrev: Fint hvis du også sletter/moderere, ellers blir det jo stående selv om jeg sletter aldri så mye, @salmonella 1
LEI_av_terrorfrykt Skrevet 5. august 2016 #26625 Skrevet 5. august 2016 6 minutter siden, Sandin skrev: Har Bianco for vane å kopiere såpass som de har gjort med kolleksjonene til CBE? Ikke at jeg er så opptatt av å forsvare sirkus Siljan, men det er ganske vanlig å kopiere trendene og lage billigere varianter av sko, klær, tilbehør osv. Det som er mitt og andres ankepunkt er vel den iherdige innsatsen som legges i å fremstille det som om CBE jobber hardt med å designe disse skoene når hun etter all sannsynlighet kun har kommet med innspill angående hvilke farger hun ønsker, kanskje ikke det engang. Samme med isen hun reklamerer for, hun skriver innlegg om prosessen med å smake seg frem til en god is når alt hun egentlig har gjort er å låne vekk navnet sitt for en sum penger. Slik har det vært hver eneste gang CBE har frontet klær, sko eller vesker. For ikke å glemme den famøse bedriften Treasures, som solgte juggelsmykker. Hun kom med samme typen historiefortelling da også, visste man ikke bedre og kjente til at smykkene var bestilt billig fra Kina kunne man lett tro at CBE satt hjemme og tegnet skisser for så å lage smykker selv. Jeg må jo si det er noe spesielt å fortelle om designprosessen i forkant av lanseringen av en mammakolleksjon (da hun gikk gravid forrige gang) for så senere å uttale at man ikke har erfaring med mammaklær. Vi får se hvor lenge denne kolleksjonen sitter i minnet. 18
Attami Skrevet 5. august 2016 #26626 Skrevet 5. august 2016 34 minutter siden, kisskissbangbang skrev: "Det er ikke alt vi ønsker å dele." Altså.... Barn? Klart! Begravelser? Klart! Fødsel? Klart! Bestemors bursdagsfeiring? Klart! Designprossessen når navnet selges for å måke penger ut av leserene? Janei, der setter vi grensa. Seriøst. Det sirkuset der altså Der traff du spikeren👍👍Likte godt at familiens eldste måtte feires på bloggen også. Både de minste og de eldste bidrar med sitt. 13
Attami Skrevet 5. august 2016 #26627 Skrevet 5. august 2016 4 minutter siden, LEI_av_terrorfrykt skrev: Ikke at jeg er så opptatt av å forsvare sirkus Siljan, men det er ganske vanlig å kopiere trendene og lage billigere varianter av sko, klær, tilbehør osv. Det som er mitt og andres ankepunkt er vel den iherdige innsatsen som legges i å fremstille det som om CBE jobber hardt med å designe disse skoene når hun etter all sannsynlighet kun har kommet med innspill angående hvilke farger hun ønsker, kanskje ikke det engang. Samme med isen hun reklamerer for, hun skriver innlegg om prosessen med å smake seg frem til en god is når alt hun egentlig har gjort er å låne vekk navnet sitt for en sum penger. Slik har det vært hver eneste gang CBE har frontet klær, sko eller vesker. For ikke å glemme den famøse bedriften Treasures, som solgte juggelsmykker. Hun kom med samme typen historiefortelling da også, visste man ikke bedre og kjente til at smykkene var bestilt billig fra Kina kunne man lett tro at CBE satt hjemme og tegnet skisser for så å lage smykker selv. Jeg må jo si det er noe spesielt å fortelle om designprosessen i forkant av lanseringen av en mammakolleksjon (da hun gikk gravid forrige gang) for så senere å uttale at man ikke har erfaring med mammaklær. Vi får se hvor lenge denne kolleksjonen sitter i minnet. Nei, når man har "designet" noe betyr ikke det at man har noen erfaring med det. Fotballfrua har jo helt rett. 1
LEI_av_terrorfrykt Skrevet 5. august 2016 #26628 Skrevet 5. august 2016 Et øyeblikk siden, Attami skrev: Nei, når man har "designet" noe betyr ikke det at man har noen erfaring med det. Fotballfrua har jo helt rett. Jeg tror ikke jeg helt forsto hva du mente nå. Kan du omformulere? 1
Fredrik29 Skrevet 5. august 2016 #26629 Skrevet 5. august 2016 Hun kaller seg designer og han sier hun har designet, mens de fleste skjønner at hun sikkert har brukt et kvarter på å Google litt og velge ut noen fine farger. De tar uansett aldri selvkritikk, fansen roser skoene og designeren opp i skyene og skoene selger sikkert som hakka møkk som sist gang. Rart at de ikke er litt lurere av erfaring og legger opp lanseringen litt annerledes. 13
Cavatina Skrevet 5. august 2016 #26630 Skrevet 5. august 2016 All debatt til tross, summasumarum er at mange ikke kommer til å handle hos Bianco, og dėt av flere grunner enn at lite troverdige cbe.no markedsfører skodesign annonsemerket med "egen kolleksjon" sammen med en etisk versting i bransjen. 11
Attami Skrevet 5. august 2016 #26631 Skrevet 5. august 2016 43 minutter siden, LEI_av_terrorfrykt skrev: Jeg tror ikke jeg helt forsto hva du mente nå. Kan du omformulere? Cbe har ikke designet slik vi tenker at en designer jobber, dermed har hun heller ikke noen erfaring med produktet. I forbindelse med spørsmålet om mammatøyet hun designet, kommenterte Fotballfruen i den seinere tid at hun ikke hadde erfaring med mammatøy. Dermed konkluderte jeg med at Fotballfrua hadde helt rett. Beklager at jeg formulerte meg litt kryptisk. 3
BlendaSensitive Skrevet 5. august 2016 #26632 Skrevet 5. august 2016 (endret) 2 timer siden, kisskissbangbang skrev: "Det er ikke alt vi ønsker å dele." Altså.... Barn? Klart! Begravelser? Klart! Fødsel? Klart! Bestemors bursdagsfeiring? Klart! Designprossessen når navnet selges for å måke penger ut av leserene? Janei, der setter vi grensa. Seriøst. Det sirkuset der altså 2 timer siden, LilleSnupp skrev: Nå klarer jeg ikke sitte på hendene lengre.. Altså.. det deles at frua liker best å ri mannen eller vanlig misjonær når de har sex, men de ønsker ikke å dele designprosessen.. 2 timer siden, Attami skrev: Der traff du spikeren👍👍Likte godt at familiens eldste måtte feires på bloggen også. Både de minste og de eldste bidrar med sitt. Nå har mannen sletta enda flere kommentarer på Insta. Lurer på om det er Bianco, frua, eller mannen selv som innså at fokuset ble en smule feil. Her altså, se kommentarene under bildet av cbe og skoa: Endret 5. august 2016 av BlendaSensitive 5
Keaton Skrevet 5. august 2016 #26633 Skrevet 5. august 2016 Her er det hun uttalte sist gang angående Biancoskoene: http://www.vixen.no/2016/02/25/caroline-berg-eriksen-jeg-har-laert-a-stole-pa-min-egen-magefolelse/ ☺️ Flirer litt av at hun faktisk nevner Olivia Palermo som jeg nevnte tidligere som ei av de som har brukt/bruker de støvlettene de nå har laget en kopi av. 5
Gjest Foxyyyyyy Skrevet 5. august 2016 #26634 Skrevet 5. august 2016 Er SÅ lei av fruen! Kan hun ikke bli gårsdagens nyheter asap? Slutt å les bloggen hennes!!!!!!
Pearl2.0 Skrevet 5. august 2016 #26635 Skrevet 5. august 2016 Vil nok tro at prosessen bak å virkelig designe en skokolleksjon fra den spede begynnelse til slutt er såpass tidkrevende at den nok hadde blitt nøye dokumentert på bloggen. Om det hadde vært tilfelle at CBE hadde designet den egenhendig. Kan ikke helt se hvor hun har hull nok i bloggen som kan godskrives designarbeid altså. Når de nå dokumenterer hele livet så grundig, mener jeg. 8
Gjest Edain Skrevet 5. august 2016 #26636 Skrevet 5. august 2016 En ting er at de ikke vil dele hele "design"prosessen, men har de delt NOE i det hele tatt?
pøbelsara Skrevet 5. august 2016 #26637 Skrevet 5. august 2016 Det er klart at man ikke akkurat behøver å dele alle tekniske spesifikasjoner og detaljer fra produksjonen slik at man kan bli utsatt for idetyveri - men å beskrive hvordan et slikt samarbeid gjøres, burde man da kunne dele - hvilken del av designprosessen har hun vært med i og hva hennes rolle har vært. Helt merkelig å ikke vil dele det, når man deler alt mulig annet i livet i stor detalj og med et utall fotografier. 16
Safiye Skrevet 6. august 2016 #26638 Skrevet 6. august 2016 Tråden er ryddet for brukerdebatt, hets, latterliggjøring, spekulajsoner og innlegg som omhandler kropp - Pavilion, mod 1
Selma1984 Skrevet 6. august 2016 #26639 Skrevet 6. august 2016 https://www.youtube.com/watch?v=mQIxAd6YxJE Apropos beskytta tittel. Beklager, måtte bare 2
Gjest Zeitgeist Skrevet 6. august 2016 #26640 Skrevet 6. august 2016 @Thisisnotmyname Det de fleste reagerer på er at bloggerparet fremstiller historien som om CBE egenhendig har designet skokolleksjonene. Enhver person med et snev av innsikt i hvordan designprosessen foregår, skjønner at dette ikke kan stemme. Og så baller det på seg når bloggeierne vegrer seg for å dele noe som helst informasjon vedr. designprosessen samtidig som informasjon av betydelig mer privat art gladelig presenteres gjennom blogg og andre media. I tillegg kommer uttalelser fra "designeren" om å ikke vite hælhøyde på sko hun angiveligvis har designet, samt at hun ikke har noe erfaring med klær for gravide, til tross for at hun visstnok skal ha designet en egen kolleksjon med mammaklær. Enkelt og greit: Historiene som presenteres av bloggeierne henger ikke på greip og lukter råtten fisk. Med sin særs frynsete troverdighet hadde bloggeierne vært betraktelig bedre tjent med å si det som det er i stedet for å til stadighet undervurdere og kaste blår i øynene på leserne (= bloggens næringsgrunnlag)
Fremhevede innlegg