metrogull Skrevet 26. april 2016 #24941 Skrevet 26. april 2016 For øvrig kunne denne diskusjonen blitt tatt i nesten hvilken som helst tråd, den hadde vært like relevant.
SusieDerkins Skrevet 26. april 2016 #24942 Skrevet 26. april 2016 4 minutter siden, metrogull skrev: Så dette er altså et tilfelle hvor vedkommende, altså CBE, er skyldig inntil det motsatte er bevist! Da er jeg med Da er det jo beleilig for dere at hun ikke er aktiv her inne og kan gjøre nettop dette. du er tydeligvis kyndig i jus, så hvorfor blander du inn strafferetten? det var litt rart 7
metrogull Skrevet 26. april 2016 #24943 Skrevet 26. april 2016 Har ikke den anklagede rett til forsvar, uavhengig av hva saken gjelder?
Keaton Skrevet 26. april 2016 #24944 Skrevet 26. april 2016 Noen er passe frekke som påstår at trynefaktoren avgjør hvorvidt bloggere diskuteres her inne. Faktum er at det er bløffefaktoren (redigeringsskandalen, falske kommentarer, manglende reklamemerking osv) som gjør at enkelte bloggere diskuteres mer enn andre. 20
Inocybe Skrevet 26. april 2016 #24945 Skrevet 26. april 2016 3 minutter siden, metrogull skrev: Det er det empirisk bevis for at ikke er tilfellet. Diskusjonene her inne går på trynefaktor, ikke grad av relevans. Men jeg gidder ikke dokumentere denne påstanden, siden det ikke ser ut til å være spesielt viktig her unne. Jeg er veldig interessert i å se dokumentasjonen din 7
pøbelsara Skrevet 26. april 2016 #24946 Skrevet 26. april 2016 1 minutt siden, metrogull skrev: Det er det empirisk bevis for at ikke er tilfellet. Diskusjonene her inne går på trynefaktor, ikke grad av relevans. Men jeg gidder ikke dokumentere denne påstanden, siden det ikke ser ut til å være spesielt viktig her unne. Så når du går tom for argumenter gidder du ikke å argumente mer? Cbe.no er en kommersiell aktør. Vi diskuterer her at vi mener hun ikke er troverdig fordi hun tilfeldigvis skamroser et nytt produkt samme dag som produktet promoteres av forhandler. Det er faktisk lov å si at vi ikke tror på at dette er redaksjonelt og ikke kommersielt. 17
metrogull Skrevet 26. april 2016 #24947 Skrevet 26. april 2016 1 minutt siden, Francis skrev: Noen er passe frekke som påstår at trynefaktoren avgjør hvorvidt bloggere diskuteres her inne. Faktum er at det er bløffefaktoren (redigeringsskandalen, falske kommentarer, manglende reklamemerking osv) som gjør at enkelte bloggere diskuteres mer enn andre. Det er alltid greit å peke på historiske fakta, når nåtiden ikke gir gode nok argumenter. 2
pøbelsara Skrevet 26. april 2016 #24948 Skrevet 26. april 2016 2 minutter siden, metrogull skrev: Har ikke den anklagede rett til forsvar, uavhengig av hva saken gjelder? Are you serious? Hun kan da forsvare seg så mye hun orker. Du kan forsvare henne så mye du orker. Men du kan ikke forlange at vi som ikke tror henne, skal tro på henne fordi du sier at vi skal gjøre det. Eller at vi skal endre mening fordi du synes vi skal gjøre det. 14
Keaton Skrevet 26. april 2016 #24949 Skrevet 26. april 2016 2 minutter siden, metrogull skrev: Det er alltid greit å peke på historiske fakta, når nåtiden ikke gir gode nok argumenter. Ja, det var jo ikke før krigen dette skjedde. Dårlig merking av reklame har det vært også etter de største sakene. Som forøvrig startet her inne, bare minner deg på det. 8
Cavatina Skrevet 26. april 2016 #24950 Skrevet 26. april 2016 Og jeg venter fortsatt svar på spørsmålet mitt. 7
Aricia Skrevet 26. april 2016 #24951 Skrevet 26. april 2016 2 minutter siden, metrogull skrev: Det er alltid greit å peke på historiske fakta, når nåtiden ikke gir gode nok argumenter. Nå er det vel også sånn at man sjelden slipper unna den nære fortiden når man skal bygge opp troverdighet, dessverre. 7
metrogull Skrevet 26. april 2016 #24952 Skrevet 26. april 2016 25 minutter siden, Cornucopia skrev: @metrogullhvordan kan du vite sikkert at dette ikke er reklame, når Kicks-innlegget på bloggen, Kicks egen kampanje på nettsiden, Kicks kundebrev, sammenfallende i tid, ikke er relatert og bare en tilfeldighet? Svaret kan kanskje gagne troverdigheten til CBE.no. Jeg vet det ikke, men det er umerket og jeg ser ingen grunn til å tro noe annet.
Gjest Evans Skrevet 26. april 2016 #24953 Skrevet 26. april 2016 Altså, det er jo nåtiden og fremtiden som er et problem for dette firmaet: Troverdigheten til firmaet er stekt svekket nå, hvis firmaet ikke klarer å rette opp i det vil det være slik også i fremtiden. Og hvilke merker vil samarbeide med et firma som det blir negativ blest og avisoppslag om? Fortiden er allerede avgjort av forbrukerne som har opplevd den. Det firmaet faktisk kan gjøre noe med er fremtiden, og den endres ikke ved å sutre om fortiden eller andre momenter som går på følelsene til et firma.
Pearl2.0 Skrevet 26. april 2016 #24954 Skrevet 26. april 2016 Åå som jeg skal godte meg hvis innlegget blir ettermerket eller det kommer frem på annet vis at sminkeinnlegget er reklame!😄😜 Da er det noen som må spise hatten sin😊 13
SusieDerkins Skrevet 26. april 2016 #24955 Skrevet 26. april 2016 (endret) jeg spurte i dag morges kl 8.20 under brukernavnet JaneDoe, og som alle kan se er spørsmålet mitt ikke publisert ennå Endret 28. april 2016 av Tekola 7
Gjest Evans Skrevet 26. april 2016 #24956 Skrevet 26. april 2016 2 minutter siden, Perle skrev: Åå som jeg skal godte meg hvis innlegget blir ettermerket eller det kommer frem på annet vis at sminkeinnlegget er reklame!😄😜 Da er det noen som må spise hatten sin😊 Kicks kan rett og slett ikke gå inn i et samarbeid med dette firmaet nå. Gjør de det blir begge parter anklaget for å jukse. Ikke lurt å lefle med firmaer som ikke har god troverdighet. Var det et samarbeid på gang er nok det nå ødelagt på grunn av den manglende troverdigheten til firma. Alternativt kan de jo bare fortsette å reklamere uten merking da. Kjøre det rett vest liksom.
metrogull Skrevet 26. april 2016 #24957 Skrevet 26. april 2016 8 minutter siden, Amafalathiel skrev: jeg spurte i dag morges kl 8.20 under brukernavnet JaneDoe, og som alle kan se er spørsmålet mitt ikke publisert ennå Og dette har du selvsagt skjermdump av? Jeg ser at en leser har kommentert angående denne tråden for 40 minutter siden, hvor CBE har svart og lagt ut skjermbilde av kvitteringen. Merkelig at din kommentar ikke ble godkjent, siden CBE satt på kvittering for kjøpet. Synes du ikke? Eller er det sånn at du lyver om at du har kommentert på bloggen og spurt om dette?http://www.carolinebergeriksen.no/2016/04/26/new-makeup-bag/#comment-469121 2
Gjest Bergensia Skrevet 26. april 2016 #24958 Skrevet 26. april 2016 Noen har sladret til fruen i kommentarfeltet, med "fin"omtale av KG som vanlig (alltid kjekt når man kan komme med småstikk til KG-kjerringene eller hva Caroline?) Men det er bare å legge ballen død, hun har til og med kvittering😉
Lana01 Skrevet 26. april 2016 #24959 Skrevet 26. april 2016 14 minutter siden, Perle skrev: Åå som jeg skal godte meg hvis innlegget blir ettermerket eller det kommer frem på annet vis at sminkeinnlegget er reklame!😄😜 Da er det noen som må spise hatten sin😊 Kanskje noen andre som bør spise hatten sin. Kvittering er lagt ved i kommentarfeltet. 4
Gjest gjestvest Skrevet 26. april 2016 #24960 Skrevet 26. april 2016 12 minutter siden, metrogull skrev: Så dette er altså et tilfelle hvor vedkommende, altså CBE, er skyldig inntil det motsatte er bevist! Da er jeg med Da er det jo beleilig for dere at hun ikke er aktiv her inne og kan gjøre nettop dette. Du påstår følgende: " Bevisbyrden ligger hos den som fremsetter påstanden, ikke hos motparten ". Jeg har svart: "Ikke alltid. Dette er ikke alltid tilfellet ". Det vil i utgangspunktet kunne avsies både fellende og frifinnende dommer. Bakgrunnen er at en fornærmet ikke skal miste sitt erstatningskrav som følge av en frifinnende dom. Lurer forøvrig på hvem Dere er.
Fremhevede innlegg