Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg synes at det meste på fotballfrue er fake; alt fra neglene til håret og ansiktet. Det er utrolig synd - siden hun var mer enn søt nok i utgangspunktet!  Dama har ikke en gang fyllt 30, likevel har hun brukt fillere, extensions, med mer, i en årrekke. 

Tidligere var fruen ung og fresh. Nå har hun blitt et polert ansikt som like gjerne kunne vært 35 som 29. Hvis hun er fornøyd er det selvfølgelig det viktigste - men for meg blir det så feil når hun snakker om viktigheten av å være et forbilde, at hun har blitt tryggere etter å ha blitt mor osv. Etter min mening har hun aldri vært mer stylet enn hun er nå. 

Jeg kjenner at jeg blir lei meg av å se de nyeste bildene av henne, også håper jeg at hun har rett i at Nelia har gjort henne tryggere, slik hun ikke redigerer seg tynnere denne gangen. 

• Liker 20
Videoannonse
Annonse
Skrevet
25 minutter siden, Cressida skrev:

Jeg synes at det meste på fotballfrue er fake; alt fra neglene til håret og ansiktet. Det er utrolig synd - siden hun var mer enn søt nok i utgangspunktet!  Dama har ikke en gang fyllt 30, likevel har hun brukt fillere, extensions, med mer, i en årrekke. 

Tidligere var fruen ung og fresh. Nå har hun blitt et polert ansikt som like gjerne kunne vært 35 som 29. Hvis hun er fornøyd er det selvfølgelig det viktigste - men for meg blir det så feil når hun snakker om viktigheten av å være et forbilde, at hun har blitt tryggere etter å ha blitt mor osv. Etter min mening har hun aldri vært mer stylet enn hun er nå. 

Jeg kjenner at jeg blir lei meg av å se de nyeste bildene av henne, også håper jeg at hun har rett i at Nelia har gjort henne tryggere, slik hun ikke redigerer seg tynnere denne gangen. 

Jeg er enig! Bildene på bloggen ser overretusjert ut, så hun ser ut som en voksfigur. 

Skrevet

Veldig enig. Den stive maska med det påtatte halvåpne gliset ser alt annet enn naturlig ut. 

• Liker 13
Gjest Xstrella
Skrevet

35? Ville tippet 42. The Kardshians ser mye eldre ut og. Botox gjør ikke de unge yngre, heller motsatt. Botox i 45/50 års alderen vil nok se bedre ut.

Skrevet
28 minutter siden, Xstrella skrev:

35? Ville tippet 42. The Kardshians ser mye eldre ut og. Botox gjør ikke de unge yngre, heller motsatt. Botox i 45/50 års alderen vil nok se bedre ut.

Forsåvidt ikke uenig, prøvde å være romslig. :ler: Men helt enig - det ser ikke bra ut! Hun burde stoppe totalt og begynne igjen om ti år.

• Liker 6
Skrevet (endret)
1 time siden, morhjertegod skrev:

Men hvorfor etterlyses det da hvor mye hun la på seg sist svangeskap da?

Nå var det ikke jeg som spurte om det, men jeg vil tro at det ble spurt (av kun en bruker, riktignok) fordi usikkerhet om bloggpersonens narrativ rundt størrelse på mage, antall kilo og andre størrelser som kan forstyrre bildet av en sprek og trent gravid som nesten ikke endres under graviditeten, kan være interessant å diskutere. I motsetning til hvor mye privatpersonen CBE har gått opp eller ned. 

Endret av Francis
  • Liker 7
Gjest Xstrella
Skrevet
2 timer siden, Cressida skrev:

Forsåvidt ikke uenig, prøvde å være romslig. :ler: Men helt enig - det ser ikke bra ut! Hun burde stoppe totalt og begynne igjen om ti år.

Ja enig. Noen menn jeg kjenner synes de er flotte med all botoxen og mener de ser unge ut. Aner ikke hvilke briller de ser gjennom. Vi er bare sjalu og misunnelig på deres liv...😄

Skrevet

Jeg syns ikke det ser ut som om hun har redigert magen mindre denne gangen. Tvert i mot er det lett å se at kroppen hennes har forandret seg, og hun har en tydelig liten babybump som ser ut til å passe helt fint til å være 21 uker på vei.

• Liker 7
Skrevet

Kudos til alle unge, gamle, tynne, tykke, travle, ledige, blinde, seende, misunnelige, generøse, trøtte, våkne, vakre kloke debattanter her inne. Dere har definitivt bidratt til at neste generasjon er litt mindre sårbar for bloggernes massive påvirkning og skitne triks. Bra jobba👏

https://imgur.com/a/EH38g

http://www.nrk.no/kultur/verdens-yngste-sjefredaktor_-bloggen-dor-ut-1.12909505

• Liker 11
Skrevet
1 time siden, Hr Petter skrev:

Kudos til alle unge, gamle, tynne, tykke, travle, ledige, blinde, seende, misunnelige, generøse, trøtte, våkne, vakre kloke debattanter her inne. Dere har definitivt bidratt til at neste generasjon er litt mindre sårbar for bloggernes massive påvirkning og skitne triks. Bra jobba👏

https://imgur.com/a/EH38g

http://www.nrk.no/kultur/verdens-yngste-sjefredaktor_-bloggen-dor-ut-1.12909505

Så flott at ungdommen har skjønt det ! Nå må den eldre garden følge etter, der er jo hos de kapitalen ligger. 

Skrevet

I det siste innlegget på bloggen er hun avbildet I kort skjørtet, bluse, åpen jakke og en hatt. Og isen. Jeg likte ikke antrekket, og med tanke på at det snødde her både lørdag og søndag I tillegg til at vi har hatt iskald vind hele uka...  Tar seg ihvertfall pent ut for fansen om ikke annet.

• Liker 4
Skrevet
1 minutt siden, MarianneE skrev:

I det siste innlegget på bloggen er hun avbildet I kort skjørtet, bluse, åpen jakke og en hatt. Og isen. Jeg likte ikke antrekket, og med tanke på at det snødde her både lørdag og søndag I tillegg til at vi har hatt iskald vind hele uka...  Tar seg ihvertfall pent ut for fansen om ikke annet.

Hun skriver i innlegget at bildene er tatt for to uker siden. 

• Liker 1
Skrevet
39 minutter siden, Llise skrev:

Da var det mye varmere?

• Liker 2
Skrevet
5 minutter siden, neiognei skrev:

Da var det mye varmere?

Ja, det var varmere da enn det var denne helgen.  

• Liker 2
Skrevet
1 time siden, Llise skrev:

Enda godt det! 👍

Skrevet (endret)

Har ikke lest bloggen hennes på evigheter, og fikk nesten sjokk da jeg så dette bildet... Har hun gått bananas med botoxen og restylanen? :o

Endret av Gresshoppa
  • Liker 39
Gjest Zeitgeist
Skrevet
3 timer siden, Gresshoppa skrev:

Har ikke lest bloggen hennes på evigheter, og fikk nesten sjokk da jeg så dette bildet: Har hun gått bananas med botoxen og restylanen? :o

Lite tips: Gjør om bildet du har lagt ved til en lenke, evt. via imgur eller lignende tjenester. Hvis ikke blir innlegget ditt slettet grunnet regelbrudd (er ikke tillatt å kopiere direkte fra blogg o.l.) :) 

Skrevet
7 minutter siden, Lafemmemauvaise skrev:

Lite tips: Gjør om bildet du har lagt ved til en lenke, evt. via imgur eller lignende tjenester. Hvis ikke blir innlegget ditt slettet grunnet regelbrudd (er ikke tillatt å kopiere direkte fra blogg o.l.) :) 

Done:)

• Liker 2
Skrevet

Tråden er ryddet for latterliggjøring, spekulasjoner, kommentarer som omhandler kropp og kommentarer som omhandler barn samt svar.

- Pavilion, mod

• Liker 2
Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...