Gjest Yaki Skrevet 25. april 2016 #24881 Skrevet 25. april 2016 (endret) 5 timer siden, Gresshoppa skrev: Har ikke lest bloggen hennes på evigheter, og fikk nesten sjokk da jeg så dette bildet... Har hun gått bananas med botoxen og restylanen? :o Skikkelig Stepford Wife, hjelp! Men tror bildet er gammelt, og bare brukt nå. Håper det. Edit: men i følge søket mitt så er det i alle fall ikke brukt før nå. Endret 25. april 2016 av Yaki
Sol79 Skrevet 25. april 2016 #24882 Skrevet 25. april 2016 9 timer siden, Llise skrev: Ja, det var varmere da enn det var denne helgen. Ikke mye rart hun blir sjuk sånn som hun kler seg. Jeg ser hun følger opp cowboytrenden med enda et antrekk. Bedre enn sist kanskje, men ingen innertier akkurat. 7
WalkerTexas Skrevet 26. april 2016 #24883 Skrevet 26. april 2016 Jeg lurer litt på hva CBE og LKE tenker om at bloggen knapt hoppet på listen etter at nyheten om nytt svangerskap var sluppet? Jeg hadde faktisk trodd dette ville generere litt interesse, men det ser ikke ut til at det gjør særlig utslag. Nå har jeg bare fulgt med på blogglisten med et halvt øye, men fritt etter egen hukommelse har bloggen lagt mellom 3 og 5 plass med i underkant av 40.000 lesere i noen måneder. I dag ligger den fortsatt på 4 plass, med drøyt 43.000 unike klikk. Lesertallene er altså litt i overkant av det vanlige, men de andre bloggene har også øket sine tall, så CBE greier ikke klatre på listen. Bare for å presisere, og unngå å dra opp igjen den debatten, jeg tror IKKE at de har planlagt å bli gravide for å booste bloggen (en sinnsyk påstand) - men all empiri med forretningsdriften deres tilsier at de muligens tar med i beregningen hva og hvordan dette vil påvirke bloggen/ inntekten. (Hva slags annonsører kan vi tiltrekke oss nå, hvordan vil dette påvirke lesertallene, etc) Er det virkelig begynnelsen på slutten vi ser? Hvis de har ambisjoner om å holde bloggen gående, hva slags grep bør de egentlig ta herfra? 11
nyher Skrevet 26. april 2016 #24884 Skrevet 26. april 2016 Godt å se at selv om hun er syk, så er hun i form til å perfeksjonere utseendet. 6
Gjest Evans Skrevet 26. april 2016 #24885 Skrevet 26. april 2016 1 time siden, WalkerTexas skrev: Jeg lurer litt på hva CBE og LKE tenker om at bloggen knapt hoppet på listen etter at nyheten om nytt svangerskap var sluppet? Jeg hadde faktisk trodd dette ville generere litt interesse, men det ser ikke ut til at det gjør særlig utslag. Nå har jeg bare fulgt med på blogglisten med et halvt øye, men fritt etter egen hukommelse har bloggen lagt mellom 3 og 5 plass med i underkant av 40.000 lesere i noen måneder. I dag ligger den fortsatt på 4 plass, med drøyt 43.000 unike klikk. Lesertallene er altså litt i overkant av det vanlige, men de andre bloggene har også øket sine tall, så CBE greier ikke klatre på listen. Bare for å presisere, og unngå å dra opp igjen den debatten, jeg tror IKKE at de har planlagt å bli gravide for å booste bloggen (en sinnsyk påstand) - men all empiri med forretningsdriften deres tilsier at de muligens tar med i beregningen hva og hvordan dette vil påvirke bloggen/ inntekten. (Hva slags annonsører kan vi tiltrekke oss nå, hvordan vil dette påvirke lesertallene, etc) Er det virkelig begynnelsen på slutten vi ser? Hvis de har ambisjoner om å holde bloggen gående, hva slags grep bør de egentlig ta herfra? Jeg tror det kanskje er derfor vi har sett så mange "forsøk på å provosere", altså poste bilder av liten mage med for store bukser. Den "store" nyheten gav ikke det de ønsket, så da prøver de å provosere seg frem til flere lesere. Men det ser ut som de fleste ikke kunne brydd seg mindre, bare syns det er teit, eller får et enda dårligere inntrykk av bloggen. Hvis de skal klare å holde bloggen gående, så må de ta noen store grep. De må fornye seg, og de må vinne tilbake den tapte troverdigheten.
Pampers Skrevet 26. april 2016 #24886 Skrevet 26. april 2016 Først og fremst, jeg er helt ny på denne tråden og det finnes sikkert titusenvis av regler for hva man får spørre om, kommentere osv. Så hvis spørsmålet mitt nå er for drøyt så får det bare fjernes, men er det altså innafor å bruke restylane når man er gravid? For det er for meg ganske tydelig at denne bloggeren bruker dette, iallfall ut fra de seneste bildene å dømme.. 2
Gjest Zeitgeist Skrevet 26. april 2016 #24888 Skrevet 26. april 2016 Det er nok sikkert bare ren tilfeldighet at samme dag som morgeninnlegget på bloggen inneholder ros og smiger om et makeupprodukt, så dukker det jammen meg også opp en mail fra et norsk firma som selger akkurat samme produktet i e-mail boksen min ... Sikkert bare tilfeldighet ...
Pås Skrevet 26. april 2016 #24889 Skrevet 26. april 2016 Men kan det stemme at dagens sminke-greie ikke er reklame? I så fall masse kred, hun skriver vel sjelden slike anbefalinger uten å få betalt for det.... 3
Keaton Skrevet 26. april 2016 #24890 Skrevet 26. april 2016 Rekk opp hånda de som tror den sminken er reklame/annonse uten merking/sponset. 🙋🏻 26
Inocybe Skrevet 26. april 2016 #24891 Skrevet 26. april 2016 27 minutter siden, Lafemmemauvaise skrev: Det er nok sikkert bare ren tilfeldighet at samme dag som morgeninnlegget på bloggen inneholder ros og smiger om et makeupprodukt, så dukker det jammen meg også opp en mail fra et norsk firma som selger akkurat samme produktet i e-mail boksen min ... Sikkert bare tilfeldighet ... Det er så utrolig mange tilfeldigheter i bloggverdenen. Ikke så lenge siden flere bloggere tilfeldigvis falt over samme kimonoen i forskjellige Lindexbutikker og alle forelsket de seg i den så mye de bare måtte vise den fram på bloggene sine. Tilfeldigvis hadde akkurat den kimonoen blitt pakket opp ved en feil i akkurat de butikkene som bloggerne tilfeldigvis var innen om. Tilfeldigvis 19
Sjenertjente Skrevet 26. april 2016 #24892 Skrevet 26. april 2016 (endret) Er det veldig tilfeldig at Berg Eriksen postet et innlegg med blant annet bilder av en Cocio flaske (sjokolademelk) på bloggen sin i går og at Kristina Andersen gjør akkurat det samme i dag? Eller snakker vi om skjult produktplassering igjen? Jeg er nesten skråsikker på det siste.. Fyfy! Kilder, lenker til blogg: http://www.carolinebergeriksen.no/2016/04/25/get-well-asap/#comments , http://kristinaandersen.blogg.no/1461665930_min_favoritt_snacks.html * Må legge til at ingen av innleggene er merket (ennå). Endret 26. april 2016 av Sjenertjente 16
Gjest Zeitgeist Skrevet 26. april 2016 #24893 Skrevet 26. april 2016 1 minutt siden, Inocybe skrev: Det er så utrolig mange tilfeldigheter i bloggverdenen. Ikke så lenge siden flere bloggere tilfeldigvis falt over samme kimonoen i forskjellige Lindexbutikker og alle forelsket de seg i den så mye de bare måtte vise den fram på bloggene sine. Tilfeldigvis hadde akkurat den kimonoen blitt pakket opp ved en feil i akkurat de butikkene som bloggerne tilfeldigvis var innen om. Tilfeldigvis Rart at disse tilfeldighetene jevnt over innehar en økonomisk fordel for bloggerne. Det er nok sikkert også bare en tilfeldighet.
RompeRusk Skrevet 26. april 2016 #24894 Skrevet 26. april 2016 Så hvorfor melder dere ikke inn til FO? 1
Keaton Skrevet 26. april 2016 #24895 Skrevet 26. april 2016 6 minutter siden, RompeRusk skrev: Så hvorfor melder dere ikke inn til FO? Mest sannsynlig (for å svare for andre ☺️) at FO ikke har kapasitet og har uttrykt at de skal se på vanlig media og skjult reklame/content markering i år. 4
Ultiva Skrevet 26. april 2016 Forfatter #24896 Skrevet 26. april 2016 19 minutter siden, Francis skrev: Mest sannsynlig (for å svare for andre ☺️) at FO ikke har kapasitet og har uttrykt at de skal se på vanlig media og skjult reklame/content markering i år. http://www.medier24.com/nyheter/na-er-mediene-et-storre-problem-enn-bloggerne-jeg-tror-de-glemmer-at-de-driver-med-reklame/ 1
Ultiva Skrevet 26. april 2016 Forfatter #24897 Skrevet 26. april 2016 1 time siden, Lafemmemauvaise skrev: Det er nok sikkert bare ren tilfeldighet at samme dag som morgeninnlegget på bloggen inneholder ros og smiger om et makeupprodukt, så dukker det jammen meg også opp en mail fra et norsk firma som selger akkurat samme produktet i e-mail boksen min ... Sikkert bare tilfeldighet ... Også på hjemmesiden sin også da gitt, nøyaktig samme produkt! Snakk om tilfeldigheter! http://m.kicks.no 9
SusieDerkins Skrevet 26. april 2016 #24898 Skrevet 26. april 2016 26 minutter siden, Ultiva skrev: Også på hjemmesiden sin også da gitt, nøyaktig samme produkt! Snakk om tilfeldigheter! http://m.kicks.no Overraskende nok er det hjemmesiden til den butikkem hun sier ( i kommentarfeltet så klart) at hun har kjøpt det hos 8
SusieDerkins Skrevet 26. april 2016 #24899 Skrevet 26. april 2016 1 time siden, Francis skrev: Rekk opp hånda de som tror den sminken er reklame/annonse uten merking/sponset. 🙋🏻 7
Ultiva Skrevet 26. april 2016 Forfatter #24900 Skrevet 26. april 2016 Minner meg om Froosh-fadesen: http://mamsi.no/reklamemerking-i-gar-en-tunika-i-dag-en-smoothie/ 3
Fremhevede innlegg