Milio Skrevet 5. juli 2018 #57421 Del Skrevet 5. juli 2018 Haslienfotografene over CBE any day of the week! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Rubella Skrevet 5. juli 2018 Populært innlegg #57422 Del Skrevet 5. juli 2018 (endret) 1 time siden, Anonym90059005 skrev: "Jeg har så å si nulltoleranse for insekter som edderkopper, slanger..." Jaha! Herregud, hjernen min blør. Edderkopper er forsåvidt heller ikke insekter, men araknoider. Insekter har 3 par bein, araknoider har 4. Både edderkopper og araknoider tilhører derimot overgruppen leddyr (arthropoda). Hvor slanger og frosker kom inn i bildet er dog en helt annen historie - de er ryggstrengdyr! Slanger er videre krypdyr og frosker amfibier. "Huff, jeg har nulltoleranse for insekter - hater når det kommer alligatorer inn gjennom vinduene! Noen som har tips til en god alligatorspray med Honolulu Breeze-lukt?" #nerd men #hellernerdennignorant Endret 5. juli 2018 av Rubella 52 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ultiva Skrevet 5. juli 2018 Forfatter #57423 Del Skrevet 5. juli 2018 2 timer siden, Rubella skrev: Herregud, hjernen min blør. Edderkopper er forsåvidt heller ikke insekter, men araknoider. Insekter har 3 par bein, araknoider har 4. Både edderkopper og araknoider tilhører derimot overgruppen leddyr (arthropoda). Hvor slanger og frosker kom inn i bildet er dog en helt annen historie - de er ryggstrengdyr! Slanger er videre krypdyr og frosker amfibier. "Huff, jeg har nulltoleranse for insekter - hater når det kommer alligatorer inn gjennom vinduene! Noen som har tips til en god alligatorspray med Honolulu Breeze-lukt?" #nerd men #hellernerdennignorant Husk at CBE skrev at hun valgte "total ignoranse" for å glemme at hun hadde mageknip 👍 https://imgur.com/7shRVIv 21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ultiva Skrevet 5. juli 2018 Forfatter #57424 Del Skrevet 5. juli 2018 23 timer siden, Kollontaj skrev: Staffasjebilder av babyer er litt creepy. Greit med bilder av sovende babyer i naturlige settinger, men all staffasjen gjør det unaturlig. De beste og mest sjelfulle fotografbildene av barn er når barna stiller i helt enkle, hvite klær. Da kommer barnet frem og ikke bare hårbåndet/tyllhelvetet/silkeblomstene/glitteret/rysjene/blondekreasjonene. Men hos CBE.no så har det jo alltid vært svært viktig å pynte alle hunnkjønn så mye som mulig. Noe som er synd da jeg ennå ikke har sett et barn som ikke er mer enn vakkert nok i seg selv. 21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest formula Skrevet 5. juli 2018 #57425 Del Skrevet 5. juli 2018 (endret) 4 timer siden, Anonym90059005 skrev: "Jeg har så å si nulltoleranse for insekter som edderkopper, slanger..." Jaha! Nå er dette skrevet av bloggeren som ikke aksepterer evolusjonsteorien, så.... Kan jo også være at hun var syk den dagen klassen lærte om insektene. "Vi mennesker er hårløse aper med høy intelligens. Eller i rosabloggernes tilfelle, hårløse aper." https://tjomlid.com/2013/05/03/fotballfrue-aksepterer-ikke-evolusjonsteorien/ Endret 5. juli 2018 av formula Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cerruti Skrevet 5. juli 2018 #57426 Del Skrevet 5. juli 2018 I den kjelleren deres må det vel bo masse edderkopper!😬 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruGlad Skrevet 5. juli 2018 #57427 Del Skrevet 5. juli 2018 1 time siden, formula skrev: Nå er dette skrevet av bloggeren som ikke aksepterer evolusjonsteorien, så.... Kan jo også være at hun var syk den dagen klassen lærte om insektene. "Vi mennesker er hårløse aper med høy intelligens. Eller i rosabloggernes tilfelle, hårløse aper." https://tjomlid.com/2013/05/03/fotballfrue-aksepterer-ikke-evolusjonsteorien/ O! M! G! Dette har gått meg hus forbi - og jeg kan ikke annet enn å 😂😂😂😂! Er det mulig?! Det MÅ være tull? Ingen er vel SÅ lite opplyst i dag? 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SKE87 Skrevet 5. juli 2018 #57428 Del Skrevet 5. juli 2018 13 minutter siden, FruGlad skrev: O! M! G! Dette har gått meg hus forbi - og jeg kan ikke annet enn å 😂😂😂😂! Er det mulig?! Det MÅ være tull? Ingen er vel SÅ lite opplyst i dag? De har vel uttalt at de er kristne (LK er vel KRIK’er mener jeg å huske), så de tror nok på Guds skaperverk og den 7. dagen hvilte han. Amen 👌🏼 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Zeitgeist Skrevet 5. juli 2018 #57429 Del Skrevet 5. juli 2018 1 time siden, formula skrev: Nå er dette skrevet av bloggeren som ikke aksepterer evolusjonsteorien, så.... Kan jo også være at hun var syk den dagen klassen lærte om insektene. "Vi mennesker er hårløse aper med høy intelligens. Eller i rosabloggernes tilfelle, hårløse aper." https://tjomlid.com/2013/05/03/fotballfrue-aksepterer-ikke-evolusjonsteorien/ Kanskje det var "noro"? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
H@nna30 Skrevet 5. juli 2018 #57430 Del Skrevet 5. juli 2018 (endret) Er enig i at det hadde vært kjekt om bloggere tok seg tid til å sjekke hvis de er usikre på begrep som "insekter". Men jeg synes enkelte her driver med latterliggjøring. Det er vel et regelbrudd? Kanskje greiere å gi bloggeren beskjed om hva som er riktig? På en høflig måte slik at hun ikke går i forsvar og vi er like langt? Endret 5. juli 2018 av H@nna30 Skriveleif 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sandin Skrevet 5. juli 2018 #57431 Del Skrevet 5. juli 2018 17 minutter siden, H@nna30 skrev: På en høflig måte slik at hun ikke går i forsvar og vi er like langt? Lykke til... 28 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
H@nna30 Skrevet 5. juli 2018 #57432 Del Skrevet 5. juli 2018 Det er vanskelig å formulere seg høflig i skriftform. Slikt kommuniseres mye greiere muntlig med mimikk og gester. Men det er mulig å prøve. Akkurat denne saken engasjerer meg ikke nok til at jeg skriver til henne om det. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cinzia Skrevet 5. juli 2018 #57433 Del Skrevet 5. juli 2018 2 timer siden, formula skrev: Nå er dette skrevet av bloggeren som ikke aksepterer evolusjonsteorien, så.... Kan jo også være at hun var syk den dagen klassen lærte om insektene. "Vi mennesker er hårløse aper med høy intelligens. Eller i rosabloggernes tilfelle, hårløse aper." https://tjomlid.com/2013/05/03/fotballfrue-aksepterer-ikke-evolusjonsteorien/ Oi..... 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest formula Skrevet 5. juli 2018 #57434 Del Skrevet 5. juli 2018 45 minutter siden, H@nna30 skrev: Er enig i at det hadde vært kjekt om bloggere tok seg tid til å sjekke hvis de er usikre på begrep som "insekter". Men jeg synes enkelte her driver med latterliggjøring. Det er vel et regelbrudd? Kanskje greiere å gi bloggeren beskjed om hva som er riktig? På en høflig måte slik at hun ikke går i forsvar og vi er like langt? Så du mener i ramme alvor at man skal opplyse denne 32 år gamle kvinnen om at slanger ikke er insekt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vitting Skrevet 5. juli 2018 #57435 Del Skrevet 5. juli 2018 1 time siden, SKE87 skrev: De har vel uttalt at de er kristne (LK er vel KRIK’er mener jeg å huske), så de tror nok på Guds skaperverk og den 7. dagen hvilte han. Amen 👌🏼 Dette forklarer SVÆRT mye av denne bloggens merkelige uttalelser, hendelser som portretteres der, og svært spesielle, kontroversielle og tildels provoserende holdninger. Ai ai ai. Nå forstår jeg alt. Relatert: https://9gag.com/gag/a47x8jd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleSnupp Skrevet 5. juli 2018 #57436 Del Skrevet 5. juli 2018 21 minutter siden, formula skrev: Så du mener i ramme alvor at man skal opplyse denne 32 år gamle kvinnen om at slanger ikke er insekt? Er endret nå.. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liver Skrevet 5. juli 2018 #57437 Del Skrevet 5. juli 2018 35 minutter siden, LilleSnupp skrev: Er endret nå.. Jeg må bare le. Nå kjører de, blir det ikke nevnt har det ikke skjedd taktikken 🙈 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Surikatt Skrevet 5. juli 2018 #57438 Del Skrevet 5. juli 2018 4 timer siden, Ultiva skrev: De beste og mest sjelfulle fotografbildene av barn er når barna stiller i helt enkle, hvite klær. Da kommer barnet frem og ikke bare hårbåndet/tyllhelvetet/silkeblomstene/glitteret/rysjene/blondekreasjonene. Men hos CBE.no så har det jo alltid vært svært viktig å pynte alle hunnkjønn så mye som mulig. Noe som er synd da jeg ennå ikke har sett et barn som ikke er mer enn vakkert nok i seg selv. Fotograferer de bare jenter? Lurer på om CBE hadde fått gutter, hva skulle hun gjort da? 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Medici Skrevet 5. juli 2018 #57439 Del Skrevet 5. juli 2018 Babybilder med alt mulig slags "pynt" kommer til å bli vår tids 80-tallets marengs- og blondebruder på høygir. Kunne ikke falt meg inn å pynte en nyfødt med all slags billig glorete stæsj. 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Auroraborealiset Skrevet 5. juli 2018 #57440 Del Skrevet 5. juli 2018 1 time siden, LilleSnupp skrev: Er endret nå.. Hei CBE og LK 😂😂 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg